История создания датчика движения: Первый прибор для обнаружения движения был изобретен немецким физиком Генрихом Герцем...
Наброски и зарисовки растений, плодов, цветов: Освоить конструктивное построение структуры дерева через зарисовки отдельных деревьев, группы деревьев...
Топ:
История развития методов оптимизации: теорема Куна-Таккера, метод Лагранжа, роль выпуклости в оптимизации...
Техника безопасности при работе на пароконвектомате: К обслуживанию пароконвектомата допускаются лица, прошедшие технический минимум по эксплуатации оборудования...
Особенности труда и отдыха в условиях низких температур: К работам при низких температурах на открытом воздухе и в не отапливаемых помещениях допускаются лица не моложе 18 лет, прошедшие...
Интересное:
Средства для ингаляционного наркоза: Наркоз наступает в результате вдыхания (ингаляции) средств, которое осуществляют или с помощью маски...
Наиболее распространенные виды рака: Раковая опухоль — это самостоятельное новообразование, которое может возникнуть и от повышенного давления...
Инженерная защита территорий, зданий и сооружений от опасных геологических процессов: Изучение оползневых явлений, оценка устойчивости склонов и проектирование противооползневых сооружений — актуальнейшие задачи, стоящие перед отечественными...
Дисциплины:
2017-05-23 | 565 |
5.00
из
|
Заказать работу |
Содержание книги
Поиск на нашем сайте
|
|
Благоутро́бне, долготерпели́ве, Вседержи́телю Го́споди, низпосли́ ми́лость Твою́ на лю́ди Твоя́.
Сла́ва, и ны́не: тойжде.
Прокимен, глас 6.
Госпо́дь воцари́ся, / да ра́дуется земля́. Стих: Да веселя́тся о́строви мно́зи.
Пророчества Исаина чтение.
Та́ко глаго́лет Госпо́дь Бог, сотвори́вый не́бо, и водрузи́вый е́, утвержде́й зе́млю, и я́же на ней, и дая́й дыха́ние лю́дем, и́же на ней, и дух ходя́щим на ней. Аз Госпо́дь Бог, призва́х тя в пра́вде, и удержу́ за ру́ку твою́, и укреплю́ тя, и дах тя в заве́т ро́да Изра́илева, во свет язы́ков, отве́рсти о́чи слепы́х, извести́ от уз свя́занныя, и из до́му темни́цы, и седя́щия во тьме. Аз Госпо́дь Бог, сие́ Мое́ есть и́мя, сла́вы Моея́ ино́му не дам, ниже́ доброде́телей Мои́х истука́нным. Я́же из нача́ла, се приидо́ша, и но́вая, я́же Аз возвещу́, и пре́жде не́же возвести́ти, яви́шася вам. Воспо́йте Го́сподеви песнь но́ву, нача́льство Его́, просла́вите и́мя Его́ от коне́ц земли́, сходя́щии в мо́ре, и пла́вающии по нему́, о́строви и живу́щии на них. Возвесели́ся пусты́не, и ве́си ея́, придво́рия, и живу́щии в Кида́ре, возвеселя́тся живу́щии на ка́мени, от кра́я гор возопию́т. Дадя́т Бо́гу сла́ву, доброде́тели Его́ во о́стровех возвестя́т. Госпо́дь Бог сил изы́дет, и сокруши́т рать, воздви́гнет рве́ние, и возопие́т на враги́ Своя́ с кре́постию. Молча́х, еда́ и всегда́ умолчу́, и потерплю́? Терпе́х я́ко ражда́ющая, истреблю́ и изсушу́ вку́пе, опустошу́ го́ры и хо́лми, и вся́ку траву́ их изсушу́, и положу́ ре́ки во о́стровы, и лу́ги изсушу́. И наведу́ слепы́я на путь, его́же не ви́деша, и по стезя́м, и́хже не зна́ша, ходи́ти сотворю́ им, сотворю́ им тьму во свет, и стро́потная в пра́вая. Сия́ глаго́лы сотворю́, и не оста́влю их.
|
Прокимен, глас 6.
Воспо́йте Го́сподеви песнь но́ву, я́ко ди́вна сотвори́ Госпо́дь, / спасе́ Его́ десни́ца Его́. Стих: Ви́деша вси концы́ земли́ спасе́ние Бо́га на́шего.
На 9-м часе кафизма 11-я.
В ЧЕТВЕРТОК ПЯТЫЯ СЕДМИЦЫ
ВЕЧЕРА
По предначинательном стихословим, вместо, Ко Го́споду внегда́ скорбе́ти ми, кафисму 18. Клеплет же светильничное поскору, труда ради бденнаго. На Го́споди воззва́х, поставим стихов, 10.
И поем самогласен, дважды. Глас 8:
Самовла́стно совлеко́хся, / пе́рвым мои́м преступле́нием, / доброде́телей благоле́пия, / облеко́хся же в сие́ а́бие / ко мне снизхожде́нием Твои́м, Сло́ве Бо́жий. / Не презре́л бо мя еси́ в лю́тых страсте́х впа́дша, / и разбо́йнически на пути́ попра́на, / но всекре́пкою Твое́ю си́лою снабде́в мя, / заступле́ния сподо́бил еси́, Многоми́лостиве.
Мученичен: Му́ченицы Госпо́дни, / вся́ко ме́сто освяща́ете, / и всяк неду́г врачу́ете, / и ны́не моли́те, / изба́витися се́тей вра́жиих душа́м на́шим, мо́лимся.
Ины стихиры, глас 1.
Подобен: Всехвальнии мученицы:
Пригвожде́н, Го́споди, на Кресте́, / Ада́мово рукописа́ние Боже́ственным копие́м растерза́л еси́, / те́мже расто́ргни у́зы моя́, Сло́ве, / я́ко да Тебе́ хвале́ния же́ртву пожру́ ве́рою, ра́дуяся, / вре́мя благоприя́тное поста́ ны́не обреты́й, / е́же всех во спасе́ние показа́л еси́.
Поще́ния све́тлостию иногда́ Моисе́й сия́я, / сла́ву Бо́жию ви́де, / сему́ поревнова́вши смире́нная, душе́ моя́, / на Кресте́ распросте́ршему дла́ни тебе́ ра́ди бла́гостию, / де́лы угоди́, воздержа́нием и моли́твою, / я́ко да улучи́ши Боже́ственное наслажде́ние.
|
Ина стихира, глас 6.
Подобен: Архангельски воспоим:
Животворя́щему покланя́ющеся Твоему́ Кресту́, / неизрече́нныя к нам безме́рныя Твоея́ бла́гости, Христе́, / и тем просвети́вше ду́ши, воспева́ем Тя непреста́нно, / прося́ще благоду́шно, ра́достию сконча́ти по́прище поще́ния, / и дости́гнути стра́сти Твоя́ воспе́ти, Го́споди, / и́миже спасл еси́ ны.
И в Минеи 4. Сла́ва, и ны́не, Крестобогородичен.
Вход. Све́те ти́хий:
Прокимен, глас 7.
Возноси́те Го́спода Бо́га на́шего, / и покланя́йтеся подно́жию но́гу Его́, я́ко свя́то есть. Стих: Госпо́дь воцари́ся, да гне́ваются лю́дие.
Бытия чтение.
Рече́ Госпо́дь: вопль содо́мский и гомо́ррский умно́жися ко Мне, и греси́ их вели́цы зело́; соше́д у́бо узрю́, а́ще по во́плю их гряду́щему ко Мне соверша́ются; а́ще же ни, да разуме́ю. И обрати́вшеся отту́ду, му́жие приидо́ша в Содо́м; Авраа́м же еще́ бя́ше стоя́й пред Го́сподем. И прибли́жився, Авраа́м рече́: погуби́ши ли пра́веднаго с нечести́вым, и бу́дет пра́ведник я́ко нечести́вый? А́ще бу́дут пятьдеся́т пра́ведницы во гра́де, погуби́ши ли я́? Не пощади́ши ли всего́ ме́ста пяти́десяти ра́ди пра́ведных, а́ще бу́дут в нем? Ника́коже Ты сотвори́ши по глаго́лу сему́, е́же уби́ти пра́ведника с нечести́вым, и бу́дет пра́ведник я́ко нечести́вый: ника́коже. Судя́й всей земли́, не сотвори́ши ли суда́? Рече́ же Госпо́дь: а́ще бу́дут в Содо́мех пятьдеся́т пра́ведницы во гра́де, оста́влю весь град и все ме́сто их ра́ди. И отвеща́в, Авраа́м рече́: ны́не нача́х глаго́лати ко Го́споду моему́, аз же есмь земля́ и пе́пел; а́ще же ума́лятся пятьдеся́т пра́ведницы в четы́редесять пять, погуби́ши ли четы́редесяти пяти́х ра́ди весь град? И рече́: не погублю́, а́ще обря́щу та́мо четы́редесять пять. И приложи́ еще́ глаго́лати к Нему́, и рече́: а́ще же обря́щутся та́мо четы́редесять? И рече́: не погублю́ ра́ди четы́редесяти. И рече́: что, Го́споди, а́ще возглаго́лю? А́ще же обря́щется та́мо три́десять? И рече́: не погублю́ три́десятих ра́ди. И рече́: поне́же и́мам глаго́лати ко Го́споду, а́ще же обря́щутся та́мо два́десять? И рече́: не погублю́, а́ще обря́щутся та́мо два́десять. И рече́: что, Го́споди, а́ще возглаго́лю еще́ еди́ною? А́ще же обря́щутся та́мо де́сять? И рече́: не погублю́ десяти́х ра́ди. Оты́де же Госпо́дь, я́ко преста́ глаго́ля ко Авраа́му, и Авраа́м возврати́ся на ме́сто свое́.
|
Прокимен, глас 6.
Воскли́кните Го́сподеви / вся земля́. Стих: Рабо́тайте Го́сподеви в весе́лии.
Притчей чтение.
Прие́мляй наказа́ние, во благи́х бу́дет, храня́й же обличе́ния, умудри́тся. И́же храни́т своя́ пути́, соблюда́ет свою́ ду́шу, любя́й же живо́т свой, щади́т своя́ уста́, пре́жде сокруше́ния предваря́ет досажде́ние, пре́жде же паде́ния, злопомышле́ние. Лу́чше кроткоду́шен со смире́нием, не́жели и́же разделя́ет коры́сти с досади́тельми. Разу́мный в ве́щех, обрета́тель благи́х, наде́яйся же на Го́спода, блаже́н. Прему́дрыя и разу́мныя злы́ми нари́чут, сла́дции же в словеси́, мно́жае услы́шани бу́дут. Исто́чник живо́тен ра́зум стяжа́вшим, наказа́ние же безу́мных зло. Се́рдце прему́драго уразуме́ет я́же от свои́х ему́ уст, во устна́х же но́сит ра́зум. Со́тове медо́внии, словеса́ до́брая, сла́дость же их исцеле́ние души́. Суть путие́ мня́щиися пра́ви бы́ти му́жу, оба́че после́дняя их зрят во дно а́дово. Муж в труде́х тружда́ется себе́, и изнужда́ет поги́бель свою́, стропти́вый во свои́х уста́х но́сит поги́бель. Муж безу́мен копа́ет себе́ зла́я, и во устна́х свои́х сокро́виществует огнь. Муж стропти́вый разсыла́ет зла́я, и свети́льник льсти вжига́ет злым, и разлуча́ет дру́ги. Муж законопресту́пен прельща́ет дру́ги, и отво́дит их в пути́ небла́ги. Утвержда́яй о́чи свои́, мы́слит развраще́нная, грызы́й же устне́ свои́, определя́ет вся зла́я, сей пещь есть зло́бы. Вене́ц хвалы́ ста́рость, на путе́х же пра́вды обрета́ется. Лу́чше муж долготерпели́в па́че кре́пкаго, и муж ра́зум име́яй па́че земледе́льца вели́каго, удержава́яй же гнев, па́че взе́млющаго град. В не́дра вхо́дят вся непра́ведным, от Го́спода же вся пра́ведная. Лу́чше укру́х хле́ба с сла́стию в ми́ре, не́жели дом испо́лнен мно́гих благи́х, и непра́ведных жертв с бра́нию. Раб смы́слен облада́ет влады́ки безу́мными, в бра́тиях же раздели́т име́ние на ча́сти. Я́коже искуша́ется в пещи́ сребро́ и зла́то, та́ко избра́нная сердца́ у Го́спода. Злый послу́шает язы́ка законопресту́пных, пра́ведный же не внима́ет устна́м лжи́вым. Руга́яйся убо́гому, раздража́ет сотво́ршаго его́, ра́дуяйся же о погиба́ющем, не обезвини́тся, ми́луяй же поми́лован бу́дет. Вене́ц ста́рых ча́да чад, похвала́ же ча́дом отцы́ их. Ве́рному весь мир бога́тство, неве́рному же ниже́ пе́нязь. Не прили́чны суть безу́мному устне́ ве́рны, ниже́ пра́ведному устне́ лжи́вы. Мзда благода́тей наказа́ние употребля́ющим, и а́може а́ще обрати́тся, успе́ет. И́же таи́т оби́ды, и́щет любве́, а и́же ненави́дит скрыва́ти, разлуча́ет дру́ги и дома́шния. Сокруша́ет преще́ние се́рдце му́драго, безу́мный же бие́мь не чу́вствует ран. Прекосло́вия воздви́жет всяк злый, Госпо́дь же А́нгела неми́лостна по́слет нань. Впаде́т попече́ние му́жу смы́сленну, безу́мнии же размышля́ют зла́я. Не воздае́т зла́я за блага́я, не подви́гнутся зла́я из до́му его́. Власть дае́т словесе́м нача́ло пра́вды, предводи́тельствует же ску́дости пря и брань. И́же су́дит пра́веднаго непра́ведным и непра́веднаго же пра́ведным нечи́ст и ме́рзок у Го́спода. Вску́ю бя́ше име́ние безу́мному, стяжа́ти бо прему́дрости безсе́рдый не мо́жет. И́же высо́к твори́т свой дом, и́щет сокруше́ния, остроптева́яй же учи́тися, впаде́т в зла́я. На вся́кое вре́мя друг да бу́дет тебе́, бра́тия же в ну́ждах поле́зни да бу́дут.
|
И прочее последование Преждеосвященных, в немже причащаемся и святых Христовых Таинств. На трапезе же ядим елей и вино пием, труда ради бденнаго. В Студитове же Уставе повелевает сухо ясти всю тую неделю, паче иных, яко дние плача суть, а не праздника: в сих бо убо пети должно есть и Аллилуиа. Во святыя же горы Типице разсуждает, на святых мученик 40, на Предтечевы главы обретение, и в среду Крестопоклонную, и на Великий канон, и на Неседальное, ясти два варения с елеем, и испивати по две чаши вина. Сия же назнаменовахом любви вашей от обоих, да произволяяй спастися, благоугоднейшее пред Богом избирает.
Подобает ведати, яко аще случится Благовещение Пресвятыя Богородицы в сей день, поется последование Великаго канона прежде, с понедельника во вторник, сиречь в понедельник вечера. Праздник же бывает непреложный.
В ПЯТОК ПЯТЫЯ СЕДМИЦЫ
НА 6-М ЧАСЕ
|
|
Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...
Организация стока поверхностных вод: Наибольшее количество влаги на земном шаре испаряется с поверхности морей и океанов (88‰)...
Эмиссия газов от очистных сооружений канализации: В последние годы внимание мирового сообщества сосредоточено на экологических проблемах...
Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...
© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!