Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...
Поперечные профили набережных и береговой полосы: На городских территориях берегоукрепление проектируют с учетом технических и экономических требований, но особое значение придают эстетическим...
Топ:
Когда производится ограждение поезда, остановившегося на перегоне: Во всех случаях немедленно должно быть ограждено место препятствия для движения поездов на смежном пути двухпутного...
Методика измерений сопротивления растеканию тока анодного заземления: Анодный заземлитель (анод) – проводник, погруженный в электролитическую среду (грунт, раствор электролита) и подключенный к положительному...
Теоретическая значимость работы: Описание теоретической значимости (ценности) результатов исследования должно присутствовать во введении...
Интересное:
Распространение рака на другие отдаленные от желудка органы: Характерных симптомов рака желудка не существует. Выраженные симптомы появляются, когда опухоль...
Инженерная защита территорий, зданий и сооружений от опасных геологических процессов: Изучение оползневых явлений, оценка устойчивости склонов и проектирование противооползневых сооружений — актуальнейшие задачи, стоящие перед отечественными...
Аура как энергетическое поле: многослойную ауру человека можно представить себе подобным...
Дисциплины:
2017-05-23 | 336 |
5.00
из
|
Заказать работу |
Содержание книги
Поиск на нашем сайте
|
|
Ирмос: Глубина́ страсте́й:
Му́чеников па́мять соверша́ем боже́ственно / мучениколю́бцы, прииди́те возра́дуемся, / пе́сньми ты́я венча́юще, / подвигополо́жника Христа́ благослови́м.
Ран пе́рвее и́скус прие́мше, / пото́м же ка́мением побие́ни бы́вше, претре́ни бы́вше, / звере́м на снедь да́ни бы́сте, / и закла́ни бы́сте я́ко а́гнцы Христо́вы, / но живе́те при́сно страстоте́рпцы.
Слава, Троичен: Три еди́ным Естество́м совокупля́я, / еди́но же треми́ разсека́я Ли́цы, я́же Божество́ есть, / Саве́ллиа же и А́риа, / равноме́рныя стремни́ны отбега́ю.
И ныне, Богородичен: Де́ва яви́лася еси́ и по рождестве́, / чисто́тствуеши во обою́, и ражда́еши: / странноле́пное виде́ние, глаго́лемое и разумева́емое, / соде́янное в Тебе́ Богома́ти.
Сла́ва Тебе́, Бо́же наш, сла́ва Тебе́.
Или стих: Ди́вен Бог во святы́х Свои́х, Бог Изра́илев.
Мученичен: Кровь ва́шего терпе́ния, / Го́споду мо́лится непреста́нно о нас, му́ченицы, / те́мже и ны́не помоли́теся / пости́тися нам от страсте́й безче́стия.
Стих: Ду́ши их во благи́х водворя́тся.
Покоин: Всему́ хотя́й суди́ти ми́ру, / предстоя́щим тьмам а́нгелов, / неосужде́нно тогда́ предста́ти Тебе́ сподо́би усо́пшия, / ве́рно, Всеще́дрый.
Ирмос: Глубина́ страсте́й воста́ на мя, / и бу́ря проти́вных ве́тров, / но предвари́в мя Ты спаси́ Спа́се, / и изба́ви от тли, / я́ко спасл еси́ от зве́ря проро́ка.
Кондак, глас 8:
Со святы́ми упоко́й, / Христе́, / ду́ши раб Твои́х, / иде́же несть боле́знь, ни печа́ль, / ни воздыха́ние, / но жизнь безконе́чная.
|
Икос: Сам еди́н еси́ безсме́ртный, / сотвори́вый и созда́вый челове́ка: / земни́и у́бо от земли́ созда́хомся, / и в зе́млю ту́южде по́йдем, / я́коже повеле́л еси́, созда́вый мя и реки́й ми: / я́ко земля́ еси́, и в зе́млю оты́деши, / а́може вси челове́цы по́йдем, / надгро́бное рыда́ние, творя́ще песнь: / аллилу́иа.
Песнь 7.
Ирмос: Отроцы еврейстии в пещи:
Ту́чами крове́й угаси́сте / пресла́внии пла́мень пре́лести: / огня́ у́бо бу́дущаго нас / моли́твами я́же ко Христу́ изба́вите, / Госпо́дни страстоте́рпцы.
Уста́ загради́вше львов, / мук же опале́ния претерпе́вше страстоте́рпцы, / сла́дость лу́чшую насле́довасте, / ея́же улучи́ти моли́теся, / и нам во ве́ки.
Всем све́том просвети́вшеся Ду́ха / до́блии страстоте́рпцы, / преста́вльшимся ве́рным осла́бу проси́те, / и рая́ вход, и жи́зни прича́стие.
Богородичен: Песнь приношу́ Ти, Де́во, / не пре́зри мене́ злы́ми одержи́маго, / но даждь Чи́стая исправле́ние соверше́нное посто́м, / и всем житие́м благонра́вным.
Иный. Ирмос: Пла́мень ороси́вый пе́щный:
Огнь, и меч, и зве́ри, страстоте́рпцы, / я́ко сла́дость вмени́вше, внегда́ страда́ти / удиви́сте уби́йцы ва́ша, / воспева́юще Бо́га оте́ц на́ших.
На у́ды разсека́еми, и опаля́еми, / Бо́гу принесо́стеся же́ртва благово́нная, Христо́вы му́ченицы, / но Того́ о нас при́сно моли́те.
Троичен: В Тро́ице еди́наго Бо́га сла́влю, / Отца, Сы́на и Ду́ха, / Еди́ницу про́стую, Тро́ицу честну́ю, / нача́ло преднача́льное и единосу́щное.
Богородичен: Всесвята́я Влады́чице Богоро́дице, / моли́твы рабо́в Твои́х прие́млющи, / принеси́ всех Бо́гу, / да спасе́т нас от вся́каго искуше́ния.
|
Стих: Святы́м, и́же суть на земли́ Его́, удиви́ Госпо́дь вся хоте́ния Своя́ в них.
Мученичен: Му́чеников собо́ри, с небесе́ предста́вше, / вас воспева́ющия благослови́те, освяти́те, / усе́рдно посто́в вре́мя сконча́ти.
Стих: Блаже́ни, я́же избра́л, и прия́л еси́ Го́споди.
Мертвен: Ве́рою к Тебе́ преста́вльшияся, / ве́дый дела́ челове́ков, / во́льная и нево́льная прегреше́ния проща́я, / упоко́й, я́ко Бог.
Ирмос: Пла́мень ороси́вый пе́щный / и о́троки неопали́мы спасы́й, / благослове́н еси́ во ве́ки, / Го́споди Бо́же оте́ц на́ших.
Песнь 8.
Ирмос: Победи́тели мучи́теля:
Мук ви́ды не́мощию те́ла претерпе́вше, / вра́чеве боля́щим страстоте́рпцы яви́стеся. / Те́мже зову́: / мою́ неду́гующую ду́шу исцели́те, / во вре́мя поста́ покая́нием.
Увы́ мне, ка́ко преидо́ша вси дни́е мои́ в ле́ности! / и се коне́ц приближа́ется, / вари́т несоверше́нна до́брыми де́лы прия́ти мя, / до́бре сконча́вшии тече́ние му́ченицы, / да ми коне́ц благи́й бу́дет, моли́теся.
Ка́плями крове́й запале́ния безбо́жия угаси́сте, / боже́ственнии страстоте́рпцы, / и отше́дшим от сего́ жития́ испроси́те вои́стинну Боже́ственный поко́й, / и соде́янных разреше́ние во ве́ки.
Богородичен: Иезеки́иль Тя дверь непроходи́мую, Чи́стая, прови́де, / покая́ния врата́ всем отверза́ющую отча́янным. / Те́мже молю́ Тя: стези́ мне отве́рзи, / ко о́ным веду́щия упокое́нием.
Иный. Ирмос: Из безнача́льна Отца́:
Многострада́льныя ра́ны разли́чно претерпе́вше, / о́вии у́бо сгоре́вше, друзи́и сожже́ни бы́вше, / ини́и же посека́еми, / веселите́ся страда́льцы воспева́юще Христу́, / по́йте, благослови́те и превозноси́те во вся ве́ки.
Кровьми́ ва́шими освяща́ете концы́, / ма́лыми кропле́ньми, струи́ исцеле́ний всем источа́юще, всехва́льнии му́ченицы. / Те́мже вопиете́ при́сно: по́йте, благослови́те и превозноси́те во вся ве́ки.
Благослови́м Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, Го́спода.
|
Триипоста́сная Еди́нице, О́тче, Сы́не и Ду́ше Живы́й, / еди́но Божество́, еди́но Ца́рство: / Тебе́ хва́лят незаходи́маго Све́та а́нгельская во́инства, / и мы, су́щии на земли́, пое́м, благослови́м и превозно́сим во вся ве́ки.
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в, ами́нь.
Богородичен: Се вси ро́ди блажи́м Тя, Пречи́стая, / вели́чия Твоя́ зря́ще. / Ты бо ражда́еши преесте́ственно всех Творца́, / Бо́га су́ща и Челове́ка. / Те́мже Тя благослови́м, / и превозно́сим во вся ве́ки.
Стих: Ди́вен Бог во святы́х Свои́х, Бог Изра́илев.
Страстоте́рпцев ли́че, / моли́теся ко Спа́су спасти́ ны, / моли́твы и ны́не творя́ще, / служи́ти чи́сте воздержа́нием Ему́, / по́йте, благослови́те и превозноси́те во вся ве́ки.
Стих: Ду́ши их во благи́х водворя́тся.
Усо́пшия благоче́стно наде́ждею воскресе́ния, / к ве́чной жи́зни воста́ти, Го́споди, сподо́би, / хвали́ти Тя чи́сте, и сла́вити псало́мски, / по́йте, благослови́те, и превозноси́те во вся ве́ки.
Хва́лим, благослови́м, покланя́емся Го́сподеви, пою́ще и превознося́ще во вся ве́ки.
Ирмос: Из безнача́льнаго Отца́ рожде́ннаго пре́жде век Бо́га, / и в после́дняя от Богоро́дицы в плоть обле́кшася, / я́ко соверше́нна Челове́ка и Бо́га и́стинна, / по́йте, благослови́те и превозноси́те во вся ве́ки.
Песнь 9.
Ирмос: Уста́вы прешла́ еси́:
Яви́стеся боже́ственнии, я́ко у́глие, / вещество́ лука́вое безбо́жие попали́вше, / и мече́м бесо́вския полки́ посе́кше, / до́блии страстоте́рпцы, / светово́дцы серде́ц на́ших.
Тьму муче́ний проидо́сте, / и к све́ту мы́сленному пресели́стеся, / до́блии страстоте́рпцы, / те́мже просвети́те смире́нную ду́шу мою́, / омраче́нную согреше́ньми.
Поболе́ша боле́зни пренося́ще / пресла́внии страстоте́рпцы телесе́, / и ны́не преста́вльшимся ве́рным, / неболе́зненный поко́й про́сят, / и рая́ наслажде́ние.
|
Богородичен: Яви́ся Чи́стая Влады́чице Боже́ственная помо́щница, / непотре́бным рабо́м Твои́м, / во вре́мя воздержа́ния, моли́твы на́ша принося́щи Го́сподеви, / ве́ки ца́рствующему.
Иный. Ирмос: Тебе́ безсме́ртный исто́чник:
Я́коже огнь вложе́ни бы́вше от Бо́га в зе́млю, / попали́сте вся́кую лесть и́дольскую, / вже́гше свети́ло в концы́ благоче́стия / страстоте́рпцы Христо́вы.
Вас ни пла́мень, ни заколе́ние, / ни коле́са, ни стягну́тия, ни опале́ния, / ни ина́я му́ка го́рькая, / разлучи́ от любви́ Христо́вы, страстоте́рпцы.
Троичен: Еди́но и три воспева́ю благоче́стно / Божество́ зра́ком, Ли́цы совокупля́я и разделя́я, / Оте́ц, Сын и Святы́й Дух, / Сия́ еди́но суть.
Богородичен: Тя от ко́рене Иессе́ова, / и Дави́да пра́отца прозя́бшии жезл, / Всепречи́стая Чи́стая велича́ем, / я́ко спаса́еши ду́ши на́ша.
Стих: Святы́м, и́же суть на земли́ Его́, удиви́ Госпо́дь вся хоте́ния Своя́ в них.
Мно́жество му́ченик честно́е, Христа́ моли́те, / в ми́ре исполня́ющим нам тече́ние посто́в, / ви́дети и поклони́тися и страсте́м Его́.
Стих: Блаже́ни, я́же избра́л, и прия́л еси́ Го́споди.
Ме́ртвых и живы́х, я́ко Бог, / умертви́вый смерть / и жизнь воста́нием Твои́м всем подая́й, Христе́, / упоко́й и рабы́ Твоя́, я́же преста́вил еси́.
Ирмос: Тебе́ безсме́ртный исто́чник, / и святы́х исцеле́ния челове́чу ро́ду подаю́ща, / при́сно велича́ем, / я́ко спаса́еши ду́ши на́ша.
Ексапостиларий:
Не́бо звезда́ми украси́вый, я́ко Бог, / и Твои́ми святы́ми всю зе́млю просвети́вый, / Соде́телю всех пою́щия Тя спаса́й.
Слава: Живы́ми и ме́ртвыми облада́яй, я́ко Бог, / упоко́й Твоя́ рабы́ в селе́ниих избра́нных, / а́ще бо и согреши́ша, Спа́се, / но не отступи́ша от Тебе́.
И ныне: Сла́дость а́нгелов, скорбя́щих ра́дость, / христиа́н предста́тельнице, Де́во Ма́ти Госпо́дня, / заступи́ нас и изба́ви ве́чных мук.
На хвалитех мученичны гласа. Слава, самогласен за упокой. И ныне, Богородичен.
На стиховне мертвены стихиры господина Феофана, прилучившагося гласа. Слава, и ныне, Богородичен.
НА ЛИТУРГИИ
Блаженны гласа, на 6.
По входе тропари, глас 2:
Апо́столи, му́ченицы и проро́цы, / святи́телие, преподо́бнии и пра́веднии, / до́бре по́двиг соверши́вшии и ве́ру соблю́дшии, / дерзнове́ние иму́ще ко Спа́су, / о нас Того́, я́ко Бла́га, моли́те, / спасти́ся, мо́лимся, душа́м на́шим.
|
Мертвен: Помяни́, Го́споди, я́ко Благ, рабы́ Твоя́, / и ели́ка в житии́ согреши́ша, прости́: / никто́же бо безгре́шен, то́кмо Ты, / моги́й и преста́вленным да́ти поко́й.
Слава, кондак, глас 8:
Со святы́ми упоко́й, / Христе́, / ду́ши раб Твои́х, / иде́же несть боле́знь, ни печа́ль, / ни воздыха́ние, / но жизнь безконе́чная.
И ныне, Богородичен, глас тойже: Тебе́ и Сте́ну и Приста́нище и́мамы, / и Моли́твенницу благоприя́тну к Бо́гу, / Его́же родила́ еси́, Богоро́дице безневе́стная, ве́рных спасе́ние.
Прокимен, глас 8:
Весели́теся о Го́споде, / и ра́дуйтеся, пра́веднии. Стих: Блаже́ни, и́хже оста́вишася беззако́ния и и́хже прикры́шася греси́.
И умершим, прокимен, глас 6: Ду́ши их / во благи́х водворя́тся.
|
|
История создания датчика движения: Первый прибор для обнаружения движения был изобретен немецким физиком Генрихом Герцем...
Своеобразие русской архитектуры: Основной материал – дерево – быстрота постройки, но недолговечность и необходимость деления...
Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...
Наброски и зарисовки растений, плодов, цветов: Освоить конструктивное построение структуры дерева через зарисовки отдельных деревьев, группы деревьев...
© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!