Индивидуальные и групповые автопоилки: для животных. Схемы и конструкции...

Биохимия спиртового брожения: Основу технологии получения пива составляет спиртовое брожение, - при котором сахар превращается...

Иный господина Феодора. Глас 8.

2017-05-23 370
Иный господина Феодора. Глас 8. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Вверх
Содержание
Поиск

Ирмос: Содержи́ма мя приими́ Человеколю́бче:

Ны́не му́ченик торжество́, стеце́мся, / и страда́ния их всечестна́я ублажа́юще, / Христа́ сих венча́вшаго воспои́м.

Боже́ственною разжига́еми любо́вию Христо́вою / на у́глех огня́ преходи́сте я́ко на росе́, / Того́ пою́ще му́ченицы блаже́ннии.

Слава, Троичен: Тя Тро́ице пребезнача́льная, и Боже́ственная Еди́нице, / Свет и Све́ты пою́, Живота́ и Животы́, / Ума́, Сло́ва, Ду́ха же Свята́го, / и Свя́та, еди́наго Бо́га.

Богородичен: От ко́рене твоего́ возсия́ цвет жи́зни, / Иессе́е пра́отче взыгра́й, / спаса́яй мир, от Чи́стыя Отрокови́цы Христо́с Бог.

Стих: Ди́вен Бог во святы́х Свои́х, Бог Изра́илев.

Огня́ и меча́, и сме́рти не убоя́вшеся, / испове́дание соблюдо́сте спасе́ния, / от Христа́ блаже́ннии укрепля́еми.

Стих: Ду́ши их во благи́х водворя́тся.

В ме́ртвых свобо́дь, / я́ко сый Нача́льник живота́ и сме́рти, / Ты упоко́й я́же прия́л еси́, / и во дворы́ Твоя́ всели́ Человеколю́бче.

Ирмос: Содержи́ма мя приими́, Человеколю́бче, / грехи́ мно́гими, / и припа́дающа щедро́там Твои́м, / я́ко проро́ка, Го́споди, и спаси́ мя.

Кондак, глас 8:

Со святы́ми упоко́й, / Христе́, / ду́ши раб Твои́х, / иде́же несть боле́знь, ни печа́ль, / ни воздыха́ние, / но жизнь безконе́чная.

Икос: Сам еди́н еси́ безсме́ртный, / сотвори́вый и созда́вый челове́ка: / земни́и у́бо от земли́ созда́хомся, / и в зе́млю ту́южде по́йдем, / я́коже повеле́л еси́, созда́вый мя и реки́й ми: / я́ко земля́ еси́, и в зе́млю оты́деши, / а́може вси челове́цы по́йдем, / надгро́бное рыда́ние, творя́ще песнь: / аллилу́иа.

Песнь 7.

Ирмос: Ю́ноши три:

Кому́ лю́бящи стра́сти безслове́сныя, / вои́стинну душе́ уподо́билася еси́? / Кого́ превосходя́ща име́ла еси́ во гресе́х? / Возопи́й Христу́: спаси́ мя, Благи́й.

Святи́и, во святы́х Почива́ющаго / моли́те приле́жно, в сия́ святы́я дни / освяти́ти всех благочести́вых мудрова́ния.

Вы́шний, в ми́лости бога́тый, и Благи́й, / рабо́м Твои́м оставле́ние пре́жде усо́пшим пода́ждь, / лико́м пра́ведных сия́ сопричита́я, / я́ко Человеколю́бец.

Богородичен: Родила́ еси́ кроме́ зако́нов естества́, / Созда́теля бы́вша Челове́ка, Чи́стая, / Того́ у́бо моли́ всех беззако́ния презре́ти ны́не / и прегреше́ния.

 

Иный. Ирмос: А́нгелом о́троки:

Честны́х му́ченик показа́вый па́мяти, / ра́дость Це́ркви Твое́й, и душе́вное утеше́ние, / благослове́н еси́ во ве́ки Го́споди / Бо́же оте́ц на́ших.

Не лжем Ти Христе́, ни отметаемся, му́ченицы вопияху, посреде мучений, беззаконныя судии удивляюще: благослове́н еси́ во ве́ки Го́споди Бо́же оте́ц на́ших.

Слава, Троичен: В трех Ли́цех еди́но Естество́ чтим, / Отца́, и Сы́на, и Ду́ха, / проро́чески вопию́ще: / благослове́н еси́ во ве́ки Го́споди / Бо́же оте́ц на́ших.

Богородичен: Ка́ко, я́ко Ма́ти, ражда́еши, и Де́ва пребы́ла еси́? / Я́ко Бо́га роди́х, не испыту́й ми о́браза, / ели́ка бо хо́щет, твори́т, / Богоотрокови́ца вопие́т.

Стих: Святы́м, и́же суть на земли́ Его́, удиви́ Госпо́дь вся хоте́ния Своя́ в них.

Му́ченический ли́че богоизбра́нный, / рабы́ твоя́ сподо́би, / покло́нники бы́ти Боже́ственному и животворя́щему / Спа́сову Кресту́.

Стих: Блаже́ни, я́же избра́л, и прия́л еси́ Го́споди.

Жи́зни сокро́вище, Царю́ безсме́ртне, / я́же избра́л еси́ рабы́ Твоя́ в ве́ре и наде́жде, / ве́чныя Твоея́ жи́зни сподо́би.

Ирмос: А́нгелом о́троки из огня́ спасы́й, / и гремя́щую пещь преложи́вый на ро́су, / благослове́н еси́ Бо́же оте́ц на́ших.

Песнь 8.

Ирмос: Изба́вителю всех:

Небоя́зненным иду́ще мудрова́нием / к боле́зненным трудо́м му́ченицы, / боле́зни плотски́я подъя́сте, / и к неболе́зненному наслажде́нию преста́вльшеся / вся́кую боле́знь се́рдца облегча́ете.

Вы́шняя тле́нными измени́вше, / плотски́ми мя истле́вша страстьми́, / поще́нием спаси́те, и моли́твами приле́жными / му́ченицы боже́ственнии, / всех Бо́га моля́ще.

Моли́твами Христе́ му́ченик Твои́х, / ми́лости Твоя́ всем низпосли́, / и к Тебе́ благоутро́бному преста́вльшимся от жития́, / разреше́ние пода́ждь долго́в, / и Боже́ственный поко́й.

Богородичен: Я́ко ро́ждшая Бо́га безгре́шнаго, / на́ша грехи́ потреби́ ма́терними Твои́ми моли́твами Богоро́дице, / и спаси́ вопию́щия: / благослови́те вся дела́ Госпо́дня Го́спода.

 

Иный. Ирмос: Богоглаго́ливии о́троцы:

Огнепа́льныя му́ки претерпе́вше, / я́ко ороше́ние страда́льцы, / с ра́достию взыва́сте: / благослови́те дела́ Госпо́дня Го́спода.

Богово́инственный полк му́ченик, / победи́вый лесть, / победи́тельно взыва́ше: / благослови́те дела́ Госпо́дня Го́спода.

Благослови́м Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, Го́спода.

С Сы́ном Отцу́ поклони́мся, / и Всесвято́му Ду́ху, вси ве́рно возопии́м: / Тро́ице, Я́же во еди́нстве, / спаси́ ду́ши на́ша.

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в, ами́нь.

Богородичен: Ты и Де́ва и Ма́ти яви́лася еси́, / ро́ждши без му́жа, Бо́га всех, Всечи́стая, / но Того́ моли́, спасти́ рабы́ Твоя́.

Стих: Ди́вен Бог во святы́х Свои́х, Бог Изра́илев.

Страстоте́рпец моли́твами, Твоя́ рабы́, / и поклони́тися, и ви́дети, Христе́ Спа́се, сподо́би, / животворя́щий Крест, Твоея́ бла́гости.

Стих: Ду́ши их во благи́х водворя́тся.

Разори́вый держа́ву сме́рти, / из ме́ртвых воста́нием Твои́м, / преста́вльшияся упоко́й со избра́нными Твои́ми, / хвали́ти Тя, Го́спода.

Хва́лим, благослови́м, покланя́емся Го́сподеви, пою́ще и превознося́ще во вся ве́ки.

Ирмос: Богоглаго́ливии о́троцы в пещи́, / со огне́м пла́мень попира́юще поя́ху: / благослови́те дела́ Госпо́дня Го́спода.

Песнь 9.

Ирмос: Е́ва у́бо неду́гом:

Укрепи́вше на ка́мени мы́сленном мудрова́ние, / страстоте́рпцы, неразвра́тно, / вся вра́жия кова́рства победи́сте, / те́мже мя развраща́ема к страсте́м душетле́нным, / утверди́те к Бо́гу моли́твами.

Боже́ственный и светоза́рный вои́стинну собо́ре му́ченик, / моли́ преблага́го Влады́ку, во вре́мя воздержа́ния, / проще́ние прегреше́ний нам всем дарова́ти, / и ве́чное ра́дование.

Человеколю́бче еди́не Бла́же, / рабы́ Твоя́ в наде́жди воскресе́ния почи́вшия, / ве́чнаго све́та Твоего́ невече́рняго сподо́би причасти́тися, и пи́щи наслажде́ния, / да Тя со стра́хом велича́ем.

Богородичен: Све́та жили́ще, Твоя́ бысть Всесвята́я утро́ба всесвята́я, / те́мже ве́рно вопию́ Ти: / зе́ницы души́ моея́ озари́, / и стезю́ пра́вую покажи́, / Тебе́ при́сно блажа́щему.

 

Иный. Ирмос: Велича́ем Тя, Ма́терь Бо́жию:

Му́чеников па́мять соверша́ем ве́рнии, / да тех причасти́мся сла́вы, / восхваля́юще страда́льчество по́двигов их.

Ва́шего му́жества зве́рие убоя́шася зело́, / угасе́ огнь, сокруши́шася лу́цы, / в вас страда́льцы ди́вен Бог.

Слава, Троичен: Пребезнача́льное Естество́, триипоста́сная Еди́нице, / О́тче, Сы́не и Ду́ше Святы́й, / Све́те и Жи́зне Богонача́льная, / Тебе́ славосло́вящия сохраня́й.

Богородичен: Благослови́м Тя, Бо́га Изра́илева, / от Де́вы яви́вшагося ми́ру, / и воздви́гшаго рог спасе́ния на́шего.

Стих: Святы́м, и́же суть на земли́ Его́, удиви́ Госпо́дь вся хоте́ния Своя́ в них.

Моли́твенницы ми́ра, страстоте́рпцы Христо́вы, / Того́ ви́дети Крест, и поклони́тися / сподо́бите всех моли́твами ва́шими.

Стих: Блаже́ни, я́же избра́л, и прия́л еси́ Го́споди.

Иде́же истека́ет исто́чник жи́зни, Сы́не Бо́жий, / и посеще́ния Твоего́ лица́ просвеще́ние, / к Тебе́ преста́вльшияся учини́.

Ирмос: Велича́ем Тя, Ма́терь Бо́жию, / и сла́вим Тя, Богоро́дице Де́во, / я́ко Спа́са ро́ждшую душ на́ших.

Таже, Досто́йно есть:

Светилен:

Не́бо звезда́ми украси́вый, я́ко Бог, / и Твои́ми святы́ми всю зе́млю просвети́вый, / Соде́телю всех пою́щия Тя спаса́й.

Слава: Живы́ми и ме́ртвыми облада́яй, я́ко Бог, / упоко́й Твоя́ рабы́ в селе́ниих избра́нных, / а́ще бо и согреши́ша Спа́се, / но не отступи́ша от Тебе́.

И ныне: Сла́дость а́нгелов, скорбя́щих ра́дость, / христиа́н предста́тельнице, Де́во Ма́ти Госпо́дня, / заступи́ нас, и изба́ви ве́чных мук.

На хвалитех мученичны гласа. Слава, самогласен за упокой. И ныне, Богородичен.

На стиховне мертвены стихиры господина Феофана, прилучившагося гласа. Слава, и ныне, Богородичен.

НА ЛИТУРГИИ

Блаженна гласа, на 6.

По входе тропари, глас 2:

Апо́столи, му́ченицы и проро́цы, / святи́телие, преподо́бнии и пра́веднии, / до́бре по́двиг соверши́вшии и ве́ру соблю́дшии, / дерзнове́ние иму́ще ко Спа́су, / о нас Того́, я́ко Бла́га, моли́те, / спасти́ся, мо́лимся, душа́м на́шим.

Мертвен: Помяни́, Го́споди, я́ко Благ, рабы́ Твоя́, / и ели́ка в житии́ согреши́ша, прости́: / никто́же бо безгре́шен, то́кмо Ты, / моги́й и преста́вленным да́ти поко́й.

Слава, кондак, глас 8:

Со святы́ми упоко́й, / Христе́, / ду́ши раб Твои́х, / иде́же несть боле́знь, ни печа́ль, / ни воздыха́ние, / но жизнь безконе́чная.

И ныне, Богородичен, глас тойже: Тебе́ и Сте́ну и Приста́нище и́мамы, / и Моли́твенницу благоприя́тну к Бо́гу, / Его́же родила́ еси́, Богоро́дице безневе́стная, ве́рных спасе́ние.

Прокимен, глас 8:

Весели́теся о Го́споде, / и ра́дуйтеся, пра́веднии. Стих: Блаже́ни, и́хже оста́вишася беззако́ния и и́хже прикры́шася греси́.

И умершим, прокимен, глас 6: Ду́ши их / во благи́х водворя́тся.


Поделиться с друзьями:

Механическое удерживание земляных масс: Механическое удерживание земляных масс на склоне обеспечивают контрфорсными сооружениями различных конструкций...

Биохимия спиртового брожения: Основу технологии получения пива составляет спиртовое брожение, - при котором сахар превращается...

Архитектура электронного правительства: Единая архитектура – это методологический подход при создании системы управления государства, который строится...

Своеобразие русской архитектуры: Основной материал – дерево – быстрота постройки, но недолговечность и необходимость деления...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.031 с.