По 2-м стихословии седальны, глас 2 — КиберПедия 

Таксономические единицы (категории) растений: Каждая система классификации состоит из определённых соподчиненных друг другу...

Состав сооружений: решетки и песколовки: Решетки – это первое устройство в схеме очистных сооружений. Они представляют...

По 2-м стихословии седальны, глас 2

2021-04-18 65
По 2-м стихословии седальны, глас 2 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Ка́мень гро́бный запеча́тати не возбрани́в, / ка́мень ве́ры воскре́с по́дал еси́ всем, / Го́споди, сла́ва Тебе́.

Стих: Испове ́ мся Тебе ́ Го ́ споди всем се ́ рдцем мои ́ м, / пове ́ м вся чудеса ́ Твоя ́.

Ученико́в Твои́х лик с мироно́сицами жена́ми ра́дуется согла́сно: / о́бщий бо пра́здник с ни́ми пра́зднуют, / в сла́ву и честь Твоего́ Воскресе́ния. / И те́ми вопие́м Ти, Человеколю́бче Го́споди: / лю́дем Твои́м пода́ждь ве́лию ми́лость.

Слава, и ныне, глас 2: Преблагослове́на еси́, Богоро́дице Де́во, / Вопло́щшим бо ся из Тебе́ ад плени́ся, / Ада́м воззва́ся, / кля́тва потреби́ся, / Е́ва свободи́ся, / смерть умертви́ся, и мы ожи́хом. / Тем воспева́юще вопие́м: / благослове́н Христо́с Бог, / благоволи́вый та́ко, сла́ва Тебе́.

По непорочнах ипакои, глас 2

По стра́сти ше́дша во гроб жены́, / во е́же пома́зати те́ло Твое́, Христе́ Бо́же, / ви́деша а́нгелы во гро́бе, и ужасо́шася: / глас бо слы́шаху от них, я́ко воскре́се Госпо́дь, / да́руя мирови ве́лию ми́лость.

Степенна, глас 2
Антифон 1. Ихже стихи повторяюще поем:

На не́бо о́чи пуща́ю моего́ се́рдца, к Тебе́, Спа́се, / спаси́ мя Твои́м осия́нием.

Поми́луй нас согреша́ющих Тебе́ мно́го, / на вся́кий час, о Христе́ мой, / и даждь о́браз пре́жде конца́ пока́ятися Тебе́.

Слава: Свято́му Ду́ху, Е́же ца́рствовати подоба́ет, / освяща́ти, подвиза́ти тварь: / Бог бо есть, Единосу́щен Отцу́ и Сло́ву.

И ныне, тойже.

Антифон 2:

А́ще не Госпо́дь бы был в нас, / кто дово́лен цел сохране́н бы́ти от врага́, / ку́пно и человекоуби́йцы?

Зубо́м их не  преда́ждь, Спа́се, Твоего́ раба́: / и́бо льво́вым о́бразом на мя подвиза́ются врази́ мои́.

Слава: Свято́му Ду́ху живонача́лие и честь: / вся бо созда́нная, / я́ко Бог сый си́лою, / соблюда́ет во Отце́, Сы́ном же.

И ныне, тойже.

Антифон 3:

Наде́ющиися на Го́спода, уподо́бишася горе́ святе́й: / и́же ника́коже дви́жутся прило́ги вра́жиими.

В беззако́нии рук свои́х да не про́струт боже́ственне живу́щии: / не оставля́ет бо Христо́с жезла́ на жре́бии  Свое́м.

Слава: Святы́м Ду́хом то́чится вся́ка прему́дрость: / отсю́ду благода́ть апо́столом, / и страда́льчествы венча́ются му́ченицы, и проро́цы зрят.

И ныне, тойже.

Прокимен, глас 2:

Воста́ни, Го́споди, Бо́же мой, повеле́нием, и́мже запове́дал еси́, / и сонм люде́й обы́дет Тя. Стих: Го́споди Бо́же мой, на Тя упова́х, спаси́ мя.

Таже, Вся́кое дыха́ние: Стих: Хвали́те Бо́га во святы́х Его́: Евангелие воскресно, и прочее по ряду. Воскресе́ние Христо́во: псалом 50.

Канон воскресен. Глас 2.
Песнь 1

Ирмос: Во глубине́ постла́ иногда́ / фараони́тское всево́инство преоруже́нная си́ла; / вопло́щшееся же Сло́во всезло́бный грех потреби́ло есть, / препросла́вленный Госпо́дь, / сла́вно бо просла́вися.

Припев: Сла ́ ва Го ́ споди, свято ́ му Воскресе ́ нию Твоему ́.

Мирски́й князь Бла́же, ему́же написа́хомся, / за́поведи Твоея́ не послу́шавше, кресто́м Твои́м осуди́ся: / прирази́ся бо Ти я́ко сме́ртну: / отпаде́ же вла́сти Твоея́ держа́вою, / и немощны́й обличи́ся.

Изба́витель ро́да челове́ческаго, / и нетле́нному животу́ Нача́льник / в мир прише́л еси́: / Воскресе́нием бо Твои́м раздра́л еси́ сме́ртныя пелены́, / Е́же славосло́вим вси: сла́вно бо просла́вися.

Богородичен: Превы́шши яви́лася еси́, Чи́стая Присноде́во, / вся́кия неви́димыя же и ви́димыя тва́ри: / Зижди́теля бо родила́ еси́, / я́ко благоволи́ воплоти́тися во утро́бе Твое́й, / Его́же со дерзнове́нием моли́, спасти́ ду́ши на́ша.

Другий канон крестовоскресен,
[егоже краестрочие: Пою хвалу Живоносному Слову]
Песнь 1

Ирмос: Нетре́ну, необы́чну, / немо́кренно морску́ю ше́ствовав стезю́, / избра́нный вопия́ше Изра́иль: / Го́сподеви пои́м, я́ко просла́вися.

Си́ла немощны́х, Воскресе́ние па́дших, и нетле́ние уме́рших / был еси́, Христе́, пло́ти Твоея́ стра́стию: / я́ко просла́вися.

Уще́дри па́дший о́браз, и воскреси́ сокруше́нный, / Соде́тель Бог и Обнови́тель / умерщвле́н быв всех оживи́: / я́ко просла́вися.

Ин канон Пресвятей Богоро́дице,
[егоже краестрочие: Пою хвалу Живоносней Отроковице]
Песнь 1. Ирмос тойже

Невеще́ственная дре́вле ле́ствица, / и стра́нно оледене́вший путь мо́ря, / Твое́ явля́ше Рождество́, Чи́стая, / е́же пое́м вси: я́ко просла́вися.

Си́ла Вы́шняго, Ипоста́сь Соверше́нная, Бо́жия Му́дрость, / вопло́щшися, Пречи́стая, из Тебе́, / к челове́ком бесе́дова: я́ко просла́вися.

Про́йде сквозе́ дверь непрохо́дную, / заключе́нныя утро́бы Твоея́, / пра́вды Со́лнце, Чи́стая, / и мирови возсия́: я́ко просла́вися.

Катавасиа: Отве́рзу уста́ моя́:

Песнь 3

Ирмос: Процвела́ есть пусты́ня, я́ко крин, Го́споди, / язы́ческая неплодя́щая це́рковь, / прише́ствием Твои́м, / в не́йже утверди́ся мое́ се́рдце.

Тварь в стра́сти Твое́й изменя́шеся, / зря́щи Тя в нище́тне о́бразе от беззако́нных поруга́ема, / основа́вшаго вся Боже́ственным манове́нием.

От пе́рсти по о́бразу мя руко́ю Твое́ю созда́л еси́: / и сокруше́нна па́ки в персть сме́ртную за грех, / Христе́ соше́д во ад, совоскреси́л еси́.

Богородичен: Чи́ни удиви́шася а́нгельстии, Пречи́стая, / и челове́ческая устраши́шася сердца́ о Рождестве́ Твое́м: / те́мже Тя, Богоро́дицу, ве́рою чтим.

Ин, ирмос: Лук сокруши́ся си́льных / держа́вою Твое́ю, Христе́, / и си́лою немощству́ющии препоя́сашася.

И́же всех вы́шши Христо́с, / ума́лися ма́лым чим, стра́стию плотско́ю, а́нгельскаго естества́.

Мертв со беззако́нными вмени́вся, / сия́я жена́м венце́м сла́вы, Христе́, / яви́лся еси́ от Воскресе́ния.

Ин, ирмос тойже

И́же вре́мене превы́шший вся́каго, / я́ко вре́менем Творе́ц, / из Тебе́, Де́во, во́лею Младе́нец созда́ся.

Чре́во простра́ннейшее небе́с воспои́м, / и́мже Ада́м на небесе́х ра́дуяся, живе́т.

Песнь 4

Ирмос: Прише́л еси́ от Де́вы, не хода́тай, ни А́нгел, / но Сам, Го́споди, вопло́щься, / и спасл еси́ всего́ мя челове́ка. / Тем зову́ Ти: / сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Предстои́ши суди́щу я́ко суди́мь, Бо́же мой, / не вопия́ Влады́ко, суд износя́ язы́ком: / и́мже стра́стию Твое́ю, Христе́ / вселе́нней соде́лал еси́ Спасе́ние.

Стра́стию Твое́ю, Христе́, / врагу́ оскуде́ша ору́жия, / проти́вным же е́же во ад схожде́нием Твои́м, гра́ды разруши́шася, / и мучи́телева де́рзость низложе́на бысть.

Богородичен: Тя приста́нище спасе́ния, и сте́ну недви́жиму, / Богоро́дице Влады́чице, вси ве́рнии све́мы: / Ты бо моли́твами Твои́ми избавля́еши от бед ду́ши на́ша.

Ин, ирмос: Услы́шах Го́споди, / сла́вное Твое́ смотре́ние, / и просла́вих, Человеколю́бче, / непостижи́мую Твою́ си́лу.

Ви́девши на дре́ве Тя, Христе́ пригвожде́на, Де́ва, / Я́же неболе́зненно Тя ро́ждшая, / ма́терски боле́зни претерпе́.

Побежде́на бысть смерть, / мертв пленя́ет а́дова врата́: / всея́дцу бо разо́ршуся, / я́же па́че естества́ вся ми дарова́шася.

Ин, ирмос тойже

Се превознесе́ся Боже́ственная Гора́ до́му Госпо́дня, / превы́шше сил, Богома́терь я́вственнейше.

Зако́нов есте́ственных кроме́, / Еди́на Де́во ро́ждши влады́чествующаго тва́рию, / сподо́билася еси́ Боже́ственнаго зва́ния.

Песнь 5

Ирмос: Хода́тай Бо́гу и челове́ком был еси́, Христе́ Бо́же; / Тобо́ю, бо Влады́ко, к Светонача́льнику, Отцу́ Твоему́, / от но́щи неве́дения / приведе́ние и́мамы.

Я́ко ке́дры, Христе́, язы́ков шата́ние сокруши́л еси́ во́лею, Влады́ко: / я́ко изво́лил еси́ на кипари́се, и на пе́вке, и ке́дре, / пло́тию совозвыша́емь.

В ро́ве, Христе́, преиспо́днем положи́ша Тя бездыха́нна ме́ртва: / но Твое́ю я́звою забве́нныя мертвыя, и́же во гробе́х спя́щия, уя́звен / с Собо́ю воскреси́л еси́.

Богородичен: Моли́ Сы́на Твоего́ и Го́спода, Де́во Чи́стая, / на Тя упова́ющим мир дарова́ти, плене́нным избавле́ние, / от сопроти́вных настоя́ний.

Ин, ирмос: Угль Иса́ии проявле́йся, / Со́лнце из де́вственныя утро́бы возсия́, / во тьме заблу́ждшым, / богоразу́мия просвеще́ние да́руя.

Пости́ти отверги́йся Ада́м, / вкуша́ет смертоно́снаго дре́ва пе́рвый: / но сего́ грех потребля́ет, распны́йся Вторы́й.

Естество́м челове́ческим стра́стен же и сме́ртен был еси́, / И́же безстра́стный невеще́ственным Божество́м, / обезтли́вый умерщвле́нныя, Христе́, / от преиспо́дних а́довых воскреси́л  еси́.

Ин, ирмос тойже

О́блацы весе́лия сла́дость кропи́те су́щим на земли́: / я́ко Отроча́ даде́ся, / И́же сый пре́жде век, / от Де́вы вопло́щься Бог наш.

Житию́ и пло́ти мое́й свет возсия́, / и дря́хлость греха́ разруши́: / напосле́док от Де́вы без се́мене вопло́щься Вы́шний.

Песнь 6

Ирмос: В бе́здне грехо́вней валя́яся, / неизсле́дную милосе́рдия Твоего́ призыва́ю бе́здну: / от тли Бо́же, мя возведи́.

Я́ко злоде́й Пра́ведник осуди́ся / и со  беззако́нными на дре́ве пригвозди́ся, / пови́нным оставле́ние Свое́ю да́руя кро́вию.

Еди́нем у́бо челове́ком, / пе́рвым Ада́мом дре́вле в мир вни́де смерть, / и Еди́нем Воскресе́ние Сы́ном Бо́жиим яви́ся.

Богородичен: Неискусому́жно, Де́во, родила́ еси́, / и ве́чнуеши Де́ва, явля́ющи И́стиннаго Божества́, / Сы́на и Бо́га Твоего́ о́бразы.

Ин, ирмос: Глас глаго́л моле́бных / от боле́зненныя, Влады́ко, души́ услы́шав, / от лю́тых мя изба́ви: / Еди́н  бо еси́ на́шего спасе́ния вино́вен.

Блюсти́тели положи́л еси́ па́дшему, / херуви́мы дре́ва живо́тнаго, / но ви́девше Тя, две́ри отверзо́шася: / яви́лася бо еси́, путетворя́ разбо́йнику в рай.

Пуст ад и испрове́ржен бысть сме́ртию Еди́наго: / е́же бо мно́гое бога́тство сокро́виществова, / Еди́н о всех нас Христо́с истощи́л есть.

Ин, ирмос тойже

Естество́ челове́ческое рабо́тающее греху́, / Влады́чице Чи́стая, Тобо́ю свобо́ду улучи́: / Твой бо Сын,  я́ко а́гнец, за всех закала́ется.

Вопие́м Ти вси, и́стинней Богома́тери, / прогне́вавшыя рабы́ изба́ви: / Еди́на бо дерзнове́ние к Сы́ну и́маши.

Кондак, глас 2:

Воскре́сл еси́ от гро́ба, Всеси́льне Спа́се, / и ад, ви́дев чу́до, ужасе́ся, / и ме́ртвии воста́ша; / тварь же ви́дящи сра́дуется Тебе́, / и Ада́м свесели́тся, / и мир, Спа́се мой, воспева́ет Тя при́сно.

Икос: Ты еси́ Свет омраче́нным, / Ты еси́ Воскресе́ние всех, и Живо́т челове́ков, / и всех совоскреси́л еси́, / сме́ртную держа́ву, Спа́се, разо́рь, / и а́дова врата́ сокруши́вый, Сло́ве: / и ме́ртвии ви́девше чу́до, чудя́хуся, / и вся́ка тварь сра́дуется о Воскресе́нии Твое́м, Человеколю́бче. / Те́мже и вси сла́вим и пое́м Твое́ снизхожде́ние, / и мир, Спа́се мой, воспева́ет Тя при́сно.

Песнь 7

Ирмос: Богопроти́вное веле́ние / беззако́ннующаго мучи́теля / высо́к пла́мень вознесло́ есть; / Христо́с же простре́ Богочести́вым отроко́м ро́су духо́вную, / Сый благослове́н и препросла́влен.

Не терпе́л еси́, Влады́ко, за благоутро́бие / сме́ртию челове́ка зре́ти му́чима, / но прише́л и спасл еси́ Твое́ю кро́вию, челове́к быв: / Сый благослове́н и Препросла́влен, Бог отец на́ших.

Ви́девше Тя, Христе́, оболче́на во оде́жду отмще́ния, / ужасо́шася вра́тницы а́довы: / безу́мнаго бо мучи́теля раба́, Влады́ко, прише́л еси́ уби́ти: / Сый благослове́н и Препросла́влен, Бог оте́ц на́ших.

Богородичен: Святы́х Святе́йшую Тя разуме́ем, / я́ко Еди́ну ро́ждшую Бо́га Непреме́ннаго, / Де́во Нескве́рная, Ма́ти Безневе́стная: / всем бо ве́рным источи́ла еси́ нетле́ние, / Боже́ственным Рождество́м Твои́м.

Ин, ирмос: Вети́и яви́шася о́троцы, любому́дрейшии дре́вле: / от богоприя́тныя бо души́ богосло́вяще, / устна́ми поя́ху: / Пребоже́ственный отце́в и наш Бо́же, благослове́н еси́.

Осуди́ пра́отца дре́вле во Еде́ме преслуша́ние: / но во́лею суди́мь бысть, / престу́пльшему разреша́я прегреше́ния, / Пребоже́ственный отце́в Бог, и Препросла́влен.

Спасл еси́ уя́звеннаго язы́ком, за́вистию человекоуби́йцы, / во Еде́ме во́льным угрызе́нием, / во́льною бо стра́стию исцели́л еси́, / Пребоже́ственный отце́в Бог, и Препросла́влен.

Богородичен: Ходя́ща мя в се́ни сме́ртней призва́л еси́ к све́ту, / темнозра́чный ад, блиста́нием обло́ж Божества́, / Пребоже́ственный отце́в Бог, и Препросла́влен.

Ин, ирмос тойже

Зря́ще в нощи́ у́бо Иа́ков, / я́ко в гада́нии Бо́га воплоще́нна, / из Тебе́ же све́тлостию яви́ся пою́щим: / Пребоже́ственный отце́в Бог, и Препросла́влен.

Зна́мения я́же в Тебе́, неизрече́ннаго проявля́я сня́тия, со Иа́ковом бо́рется: / и́мже во́лею соедини́ся челове́ком, Чи́стая: / Пребоже́ственный отце́в Бог, и Препросла́влен.

Ме́рзок и́же не пропове́дует Тя, Де́вы Сы́на, / Еди́наго от Препе́тыя Тро́ицы несумне́нною ве́рою, / и язы́ком вопия́: / Пребоже́ственный отце́в Бог, и Препросла́влен.

Песнь 8

Ирмос: Пещь иногда́ о́гненная в Вавило́не де́йства разделя́ше, / Бо́жиим веле́нием халде́и опаля́ющая, / ве́рныя же ороша́ющая, пою́щия: / благослови́те вся дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Кро́вию Твое́ю, Христе́, / очервле́но пло́ти Твоея́ зря́ще одея́ние, / тре́петом ужаса́хуся мно́гому Твоему́ долготерпе́нию а́нгельстии чи́ни, зову́ще: / благослови́те вся дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Ты мое́ сме́ртное оде́ял еси́, Ще́дре, / в безсме́ртие воста́нием Твои́м. / Те́мже веселя́щеся благода́рственно воспева́ют Тя / избра́ннии лю́дие, Христе́, зову́ще Тебе́: / поже́рта бысть вои́стинну смерть побе́дою.

Богородичен: Ты, И́же Отцу́ неразлу́чнаго, / во утро́бе богому́жно пожи́вша безсе́менно зачала́ еси́, / и неизрече́нно родила́ еси́, Богороди́тельнице Пречи́стая: / те́мже Тя спасе́ние всех нас све́мы.

Ин, ирмос: О подо́бии зла́те, небре́гше треблаже́ннии ю́ноши, / неизме́нный и живы́й Бо́жий о́браз ви́девше, / среди́ огня́ воспева́ху: / осуществова́нная да пое́т Го́спода вся тварь, / и превозно́сит во вся ве́ки.

Ви́ден был еси́ на кресте́ пригвожда́емь, /  И́же бога́тый в ми́лости, / во́лею погре́блся еси́: / и тридне́вно воскре́сл еси́, / и изба́вил еси́ вся челове́ки, Человеколю́бче, ве́рою пою́щия: / да пое́т Го́спода вся тварь, и превозно́сит во вся ве́ки.

Изба́вити от истле́ния, соше́д в преиспо́дняя, Сло́ве Бо́жий, / его́же созда́л еси́, Христе́, си́лою Твое́ю Боже́ственною, / и без истле́ния сотво́рь, сла́вы присносу́щныя Твоея́ прича́стника соде́лал еси́, / да пое́т, зову́щи, вся тварь,  и превозно́сит Христа́ ве́ки.

Ин, ирмос тойже

Ви́ден бысть на земли́ Тобо́ю, и с челове́ки поживе́, / И́же бла́гостию несравне́нный и си́лою, / Ему́же пою́ще вси ве́рнии зове́м: / осуществова́нная да пое́т Го́спода вся тварь, / и превозно́сит во вся ве́ки.

Вои́стинну Тя, Чи́стую пропове́дающе, сла́вим Богоро́дицу: / Ты бо еди́на родила́ еси́ от Тро́ицы воплоще́нна, / Ему́же со Отце́м и Ду́хом вси пое́м: / да пое́т Го́спода вся тварь, / и превозно́сит во вся ве́ки.

Таже, песнь Богородицы: Вели́чит душа́ моя́ Го́спода: с припевом: Честне́йшую херуви́м:

Песнь 9

Ирмос: Безнача́льна Роди́теля Сын, Бог и Госпо́дь, / вопло́щься от Де́вы, нам яви́ся, / омраче́нная просвети́ти, / собра́ти расточе́нная, / тем Всепе́тую Богоро́дицу велича́ем.

Я́ко в раи́ насажде́но на ло́бнем, Спа́се, / требога́тое дре́во Твоего́ пречи́стаго Креста́, / кро́вию и водо́ю Боже́ственною, / я́ко от исто́чника Боже́ственнаго, / ребра́ Твоего́, Христе́, напоя́емо, / живо́т нам прозябло́ есть.

Низложи́л еси́ си́льныя, распны́йся, Всеси́льне, / и е́же ни́зу лежа́щее во а́дове тверды́ни, / естество́ челове́ческое возне́с, / на О́тчем посади́л еси́ престо́ле. / С Ни́мже Тебе́ гряду́щу покланя́ющеся, велича́ем.

Троичен: Еди́ницу Тричи́сленную, Тро́ицу Единосу́щную / правосла́вно пою́ще ве́рнии, сла́вим: / непресеко́мо Пребоже́ственное Естество́, / трисве́тлую, невече́рнюю зарю́, / Еди́ну нетле́нную нам свет возсия́вшую.

Ин, ирмос: От Бо́га Бо́га Сло́ва:

Посреде́ осужде́нных, / я́ко А́гнец возвы́шен был еси́, Христе́, на кресте́, / на ло́бнем копие́м в ребро́ пробода́емь, / живо́т дарова́л  еси́ нам пе́рстным я́ко благ, / ве́рою чту́щим Боже́ственное Твое́ Воскресе́ние.

И́же Свое́ю сме́ртию, / сме́рти держа́ву си́лою упраздни́вшему Бо́гу / вси ве́рнии поклони́мся, / я́ко и́же от ве́ка ме́ртвыя совоскреси́, / и  всем подае́т живо́т и Воскресе́ние.

Ин, ирмос: Весь еси́ жела́ние, весь сла́дость, / Сло́ве Бо́жий, Де́вы Сы́не, / Бо́же бого́в, Го́споди, святы́х Пресвяты́й. / Тем Тя вси с ро́ждшею велича́ем.

Жезл кре́пости даде́ся естеству́ тле́нному, / Сло́во Бо́жие во утро́бе Твое́й, Чи́стая: / и сие́ воскреси́, до а́да попо́лзшееся. / Те́мже Тя, Всечи́стая, я́ко Богоро́дицу, велича́ем.

Ю́же изво́лил еси́, Влады́ко, / приими́ ми́лостивно Моли́твенницу, / Ма́терь Твою́, о нас, / и Твоея́ бла́гости вся́ческая испо́лняется: / да Тя вси, я́ко Благоде́теля, велича́ем.

По катавасии, ектениа малая. Таже, Свят Госпо́дь Бог наш. Посем ексапостиларий утренний.

На хвалитех стихиры воскресны, глас 2:

Сотвори ́ ти в них суд напи ́ сан: / сла ́ ва сия ́ бу ́ дет всем преподо ́ бным Его ́.

Вся́кое дыха́ние и вся тварь / Тя сла́вит, Го́споди, / я́ко Кресто́м смерть упраздни́л еси́, / да пока́жеши лю́дем, е́же из ме́ртвых Твое́ Воскресе́ние, / я́ко Еди́н Человеколю́бец.

Хвали ́ те Бо ́ га во святы ́ х Его ́, / хвали ́ те Его ́ в утверже ́ нии си ́ лы Его ́.

Да реку́т иуде́е, / ка́ко во́ини погуби́ша стрегу́щии Царя́; / почто́ бо ка́мень не сохрани́ Ка́мене жи́зни? / Или́ Погребе́ннаго да дадя́т, / или́ Воскре́сшему да покло́нятся, / глаго́люще с на́ми: / сла́ва мно́жеству щедро́т Твои́х, Спа́се наш, сла́ва Тебе́.

Хвали ́ те Его ́ на си ́ лах Его, / хвали ́ те Его ́ по мно ́ жеству вели ́ чествия Его ́.

Ра́дуйтеся лю́дие и весели́теся, / А́нгел седя́й на ка́мени гро́бнем, / той нам благовести́, рек: / Христо́с воскре́се из ме́ртвых, Спас мира, / и испо́лни вся́ческая благоуха́ния: / ра́дуйтеся лю́дие и весели́теся.

Хвали ́ те Его ́ во гла ́ се тру ́ бнем: / хвали ́ те Его ́ во псалти ́ ри и гу ́ слех.

А́нгел у́бо е́же ра́дуйся, / пре́жде Твоего́ зача́тия, Го́споди, Благода́тней принесе́: / А́нгел же ка́мень сла́внаго Твоего́ гро́ба / в Твое́ Воскресе́ние отвали́: / ов у́бо в печа́ли ме́сто, / весе́лия о́бразы возвеща́я: / сей же в сме́рти ме́сто, / Влады́ку Жизнода́вца пропове́дуя нам, / те́мже вопие́м Ти: / Благоде́телю всех, Го́споди, сла́ва Тебе́.

Ины стихиры, Анатолиевы, глас 2:

Хвали ́ те Его ́ в тимпа ́ не и ли ́ це, / хвали ́ те Его ́ во стру ́ нах и орга ́ не.

Возлия́ша ми́ра со слеза́ми на гроб Твой жены́, / и испо́лнишася ра́дости уста́ их, / внегда́ глаго́лати: воскре́се Госпо́дь.

Хвали ́ те Его ́ в кимва ́ лех доброгла ́ сных, хвали ́ те Его ́ в кимва ́ лех восклица ́ ния: / вся ́ кое дыха ́ ние да хва ́ лит Го ́ спода.

Да похва́лят язы́цы / и лю́дие Христа́ Бо́га на́шего, / во́лею нас ра́ди Крест претерпе́вшаго, / и во а́де тридне́вновавшаго: / и да покло́нятся Его́ из ме́ртвых Воскресе́нию, / И́мже просвети́шася всего́ мира концы́.

Воскресни ́ Го ́ споди Бо ́ же мой, да вознесе ́ тся рука ́ Твоя ́, / не забу ́ ди убо ́ гих Твои ́ х до конца ́.

Ра́спят и погребе́н был еси́, Христе́, / я́коже изво́лил еси́, / испрове́ргл еси́ смерть, / и воскре́сл еси́ во сла́ве, я́ко Бог и Влады́ка, / да́руя мирови жизнь ве́чную и ве́лию ми́лость.

Испове ́ мся Тебе ́ Го ́ споди всем се ́ рдцем мои ́ м, / пове ́ м вся чудеса ́ Твоя ́.

О вои́стинну беззако́ннии, / печа́тавше ка́мень, бо́льших нас чуде́с сподо́бисте! / И́мут ра́зум стра́жие, / днесь про́йде из гро́ба, и глаго́лаху: / рцы́те, я́ко нам спя́щим, / приидо́ша ученицы́, и украдо́ша Его́. / И кто кра́дет мертвеца́, па́че же и на́га; / Сам воскре́се самовла́стно, я́ко Бог, / оста́вль во гро́бе и погреба́тельная Своя́: / прииди́те, ви́дите, иуде́е, / ка́ко не расто́рже печа́ти, смерть  попра́вый / и ро́ду челове́ческому безконе́чную жизнь да́руяй, / и ве́лию ми́лость.

Слава, стихира евангельская.

И ныне, Богородичен: Преблагослове́на еси́, Богоро́дице Де́во:

Славословие великое.

По славословии тропарь:

Воскре́с из гро́ба и у́зы растерза́л еси́ а́да, / разруши́л еси́ осужде́ние сме́рти, Го́споди, / вся от сете́й врага́ изба́вивый; / яви́вый же Себе́ апо́столом Твои́м, / посла́л еси́ я на про́поведь, / и те́ми мир Твой по́дал еси́ вселе́нней, / Еди́не Многоми́лостиве.

На литургии.

Блаженна, глас 2:

Глас Ти прино́сим разбо́йничь, и мо́лимся: помяни́ нас, Спа́се, во Ца́рствии Твое́м.

Блаже ́ ни чи ́ стии се ́ рдцем, я ́ ко ти ́ и Бо ́ га у ́ зрят.

Крест Тебе́ прино́сим в проще́ние прегреше́ний: его́же нас ра́ди прия́л еси́, Человеколю́бче.

Блаже ́ ни миротво ́ рцы, я ́ ко ти ́ и сы ́ нове Бо ́ жии нареку ́ тся.

Покланя́емся Твоему́, Влады́ко, погребе́нию и воста́нию: и́миже от тле́ния изба́вил еси́ мир, Человеколю́бче.

Блаже ́ ни изгна ́ ни пра ́ вды ра ́ ди, я ́ ко тех есть Ца ́ рство Небе ́ сное.

Сме́ртию Твое́ю, Го́споди, поже́рта бысть смерть: и Воскресе́нием Твои́м, Спа́се, мир спасл еси́.

Блаже ́ ни есте ́, егда ́ поно ́ сят вам, и изжену ́ т, и реку ́ т всяк зол глаго ́ л на вы лжу ́ ще Мене ́ ра ́ ди.

Мироно́сицы сре́тил еси́, воскре́с от гро́ба, и ученико́м возвести́л еси́, рещи́ Твое́ воста́ние.

Ра ́ дуйтеся и весели ́ теся, я ́ ко мзда ва ́ ша мно ́ га на небесе ́ х.

И́же во тьме спя́щии Тя, свет, ви́девше, в преиспо́днейших а́довых, Христе́, воскресо́ша.

Слава: Отца́ просла́вим, Сы́ну поклони́мся вси, и Свято́му Ду́ху ве́рно воспои́м.

И ныне, Богородичен: Ра́дуйся, Престо́ле Огнезра́чный. Ра́дуйся, Неве́ста Неневе́стная. Ра́дуйся, я́же Бо́га челове́ком, Де́во, ро́ждшая.

Прокимен, глас 2:

Кре́пость моя́ и пе́ние мое́ Госпо́дь, / и бысть мне во Спасе́ние. Стих: Наказу́я наказа́ мя Госпо́дь, сме́рти же не предаде́ мя.

Аллилуиа:

Услы́шит тя Госпо́дь в день печа́ли, защи́тит тя И́мя Бо́га Иа́ковля. Стих: Го́споди, спаси́ царя́, и услы́ши ны, во́ньже а́ще день призове́м Тя.

 


Глас 3


Поделиться с друзьями:

Индивидуальные и групповые автопоилки: для животных. Схемы и конструкции...

Историки об Елизавете Петровне: Елизавета попала между двумя встречными культурными течениями, воспитывалась среди новых европейских веяний и преданий...

История развития пистолетов-пулеметов: Предпосылкой для возникновения пистолетов-пулеметов послужила давняя тенденция тяготения винтовок...

Механическое удерживание земляных масс: Механическое удерживание земляных масс на склоне обеспечивают контрфорсными сооружениями различных конструкций...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.114 с.