В неделю на утрени По шестопсалмии, — КиберПедия 

Таксономические единицы (категории) растений: Каждая система классификации состоит из определённых соподчиненных друг другу...

Опора деревянной одностоечной и способы укрепление угловых опор: Опоры ВЛ - конструкции, предназначен­ные для поддерживания проводов на необходимой высоте над землей, водой...

В неделю на утрени По шестопсалмии,

2021-04-18 65
В неделю на утрени По шестопсалмии, 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Бог Госпо́дь, и яви́ся нам: на глас 4. Таже тропарь: Све́тлую воскресе́ния про́поведь: дважды. Сла́ва, и ны́не, Богородичен: Е́же от ве́ка утае́ное: Таже обычная стихословия Псалтира.

По 1-м стихословии, седальны воскресны, глас 4:

Воззре́вша на гро́бный вход, / и пла́мене а́нгельскаго не терпя́ща мироно́сицы, / с тре́петом дивля́хуся, глаго́люща: / егда́ укра́деся отве́рзый разбо́йнику рай; / еда́ ли воста́, И́же и пре́жде стра́сти пропове́давый воста́ние; / вои́стинну воскре́се Христо́с, / су́щим во а́де подая́ живо́т, и воскресе́ние.

Стих: Воскресни ́ Го ́ споди Бо ́ же мой, да вознесе ́ тся рука ́ Твоя ́, / не забу ́ ди убо ́ гих Твои ́ х до конца ́.

Во́льным Твои́м сове́том Крест претерпе́л еси́, Спа́се: / и во гро́бе но́ве челове́цы положи́ша Тя сме́ртнии, / сло́вом концы́ соста́вльшаго. / Те́мже свя́зан бысть чу́ждий: / смерть лю́то пленя́шеся, / и су́щии во а́де вси взыва́ху живоно́сному воста́нию Твоему́: / Христо́с воскре́се, Жизнода́вец пребыва́яй во ве́ки.

Слава, и ныне, Богородичен: Удиви́ся Ио́сиф, е́же па́че естества́ зря, / и внима́ше мы́слию и́же на руно́ дождь, / в безсе́меннем зача́тии Твое́м, Богоро́дице, / купину́ огне́м неопали́мую, жезл Ааро́нов прозя́бший, / и свиде́тельствуя обру́чник Твой и храни́тель, свяще́нником взыва́ше: / Де́ва ражда́ет, и по рождестве́ па́ки Дева пребыва́ет.

По 2-м стихословии седальны воскресны, глас 4:
Подобен: Ско́ро предвари́:

Воскре́сл еси́ я́ко Безсме́ртный от гро́ба, Спа́се, / совоздви́гл еси́ мир Твой си́лою Твое́ю, Христе́ Бо́же наш, / сокруши́л еси́ в кре́пости сме́рти держа́ву, / показа́л еси́, Ми́лостиве, воскресе́ние всем: / те́мже Тя и сла́вим, Еди́не Человеколю́бче.

Стих: Испове ́ мся Тебе ́ Го ́ споди всем се ́ рдцем мои ́ м, / пове ́ м вся чудеса ́ Твоя ́.

С го́рних высо́т соше́д Гаврии́л, / и к ка́меню присту́пль, иде́же Ка́мень жи́зни, /  белонося́й взыва́ше ко пла́чущим: / преста́ните вы от рыда́ния во́пля, име́ющия и ны́не ми́лостивное: / Его́же бо и́щете пла́чуща, дерза́йте, я́ко вои́стинну воста́л есть. / Те́мже возопи́йте апо́столом: я́ко воскре́се Госпо́дь, / Воста́вшему поклони́теся ра́дость прие́мша. / Дерза́йте у́бо, да дерза́ет у́бо и Е́ва.

Слава, и ныне, Богородичен: Удиви́шася Чи́стая, вси а́нгелов ли́цы та́инству Твоего́ рожде́ния стра́шному: / ка́ко И́же вся содержа́й ма́нием еди́нем, / объя́тии Твои́ми я́ко челове́к содержава́ется, / и прие́млет нача́ло Преве́чный и млеко́м пита́ется, / И́же вся́кое дыха́ние пита́яй неизрече́нною бла́гостию; / и Тя, я́ко вои́стинну Бо́жию Ма́терь хва́ляще, сла́вят.

По непорочных ипакои, глас 4:

Я́же Твоего́ пресла́внаго воста́ния, предте́кша мироно́сицы, / апо́столом пропове́даху Христе́, / я́ко воскре́сл еси́ я́ко Бог, / подая́ ми́рови ве́лию ми́лость.

Степенна, глас 4.
Антифон 1-й, ихже стихи повторяюще поем:

От ю́ности моея́ / мно́зи бо́рют мя стра́сти, / но Сам мя заступи́, / и спаси́, Спа́се мой.

Ненави́дящии Сио́на, / посрами́теся от Го́спода, / я́ко трава́ бо огне́м / бу́дете изсо́хше.

Слава: Святы́м Ду́хом / вся́ка душа́ живи́тся, / и чистото́ю возвыша́ется, / светле́ется Тро́ическим Еди́нством священнота́йне.

И ныне, тойже.

Антифон 2:

Воззва́х Тебе́ Го́споди те́пле, / из глубины́ души́ моея́, / и мне да бу́дут на послуша́ние / Боже́ственная Твоя́ ушеса́.

На Го́спода наде́жду всяк кто стяжа́в, / вы́шший есть всех скорбя́щих.

Слава: Святы́м Ду́хом / то́чатся благода́тныя струи́, / напая́юща вся́ку тварь / ко оживле́нию.

И ныне, тойже.

Антифон 3:

Се́рдце мое́ / к Тебе́, Сло́ве, да возвы́сится, / и да ничто́же услади́т мя / от мирски́х красо́т на сла́бость.

К ма́тери свое́й / я́коже и́мать кто любо́вь, / ко Го́споду те́пльше / любле́нием до́лжни есмы́.

Слава: Святы́м Ду́хом / богове́дения бога́тство, / зре́ния, и прему́дрости: / вся бо в сем оте́ческая веле́ния сло́во открыва́ет.

И ныне, тойже.

Прокимен, глас 4:

Воскресни́, Го́споди, помози́ нам / и изба́ви нас и́мене Твоего́ ра́ди. Стих: Бо́же, уши́ма на́шима услы́шахом, и отцы́ на́ши возвести́ша нам.

Таже, Вся́кое дыха́ние: Стих: Хвали́те Бо́га во святы́х Его́: Евангелие воскресно, и прочее по ряду. Воскресе́ние Христо́во: псалом 50.

Канон воскресен, творение Иоанна Дамаскина. Глас 4
Песнь 1

Ирмос: Мо́ря чермну́ю пучи́ну / невла́жными стопа́ми / дре́вний пешеше́ствовав Изра́иль, / крестообра́зныма Моисе́овыма рука́ма / Амали́кову си́лу в пусты́ни победи́л есть.

Припев: Сла ́ ва Го ́ споди, свято ́ му Воскресе ́ нию Твоему ́.

Возне́слся еси́ на пречи́стем дре́ве кре́стнем, / на́ше отпаде́ние исправля́я, / е́же на дре́ве исцеля́я всегуби́тельство, Влады́ко, / я́ко Благ и Всеси́лен.

Во гро́бе пло́тски, во а́де же с душе́ю, я́ко Бог: / в раи́ же с разбо́йником, и на Престо́ле был еси́, Христе́, со Отце́м и Ду́хом, / вся исполня́я Неопи́санный.

Богородичен: Без се́мене О́тчею во́лею / от Боже́ственнаго Ду́ха Бо́жия  зачала́ еси́ Сы́на, / и пло́тию родила́ еси́: / И́же из Отца́ без ма́тере, / нас же ра́ди, из Тебе́ без отца́.

Другий канон Крестовоскресен. Глас 4.
Песнь 1

Ирмос: Отве́рзу уста́ моя́, и напо́лнятся Ду́ха:

Исцели́л еси́ сокруше́ние челове́чества, Го́споди, / Боже́ственною Твое́ю Кро́вию обнови́вый то: / и сокруши́л еси́ си́льнаго в кре́пости, / и́же дре́вле сокруши́вшаго Твое́ созда́ние.

Ме́ртвых воста́ние, умерщвле́нием был еси́: / кре́пость бо отъя́тся умерщвле́ния, бра́вшися с Жи́знию ве́чною, / И́же все́ми влады́чествующу воплоще́нному Бо́гу.

Богородичен: Красе́н превы́шши небе́сных сил, / Боже́ственный Твой бысть Храм Одушевле́нный, / во утро́бе Ты носи́вши, Де́во, Горо́ Свята́я, Бо́га на́шего.

Ин канон Пресвятей Богоро́дице,
[егоже краестрочие: Четвертая песнь Всеславней Отроковице.] Глас 4.
Песнь 1

Ирмос: Триста́ты кре́пкия, рожде́йся от Де́вы:

Сотрясо́шася лю́дие, смято́шася язы́цы, / ца́рствия же держа́вная уклони́шася, Чи́стая, от стра́ха рождества́ Твоего́: / прии́де бо Царь мой, и низложи́ мучи́теля, / и мир от тли изба́ви.

Жили́ще Свое́, живы́й в вы́шних, / к челове́ком соше́д, освяти́ Христе́, и непоколеби́мо яви́: / Еди́на бо по рождестве́ де́вства сокро́вище, / Зижди́теля ро́ждши пребыла́ еси́.

Песнь 3

Ирмос: Весели́тся о Тебе́ Це́рковь Твоя́, Христе́, зову́щи: / Ты моя́ кре́пость, Го́споди, / и прибе́жище, и утвержде́ние.

Дре́во живо́тное, мы́сленный и́стинный виногра́д, / на Кресте́ ви́сит, всем источа́я нетле́ние.

Я́ко вели́к, я́ко стра́шен, я́ко а́дово низло́жь шата́ние, / и я́ко Бог нетле́нен, ны́не пло́тски воскре́се.

Богородичен: Ты еди́на су́щим на земли́, / я́же па́че естества́ благи́х Хода́таица, / Ма́ти Бо́жия была́ еси́: / те́мже Ти, ра́дуйся, прино́сим.

Ин, ирмос: Твоя́ песносло́вцы Богоро́дице:

Я́дом испо́лнены в мя змий зу́бы вонзе́, Спа́се, / я́же, Вседержи́телю Влады́ко, гвоздьми́ рук Твои́х сокруши́л еси́: / я́ко несть свят во святы́х, па́че Тебе́, Человеколю́бче.

Ви́ден был еси́, Человеколю́бче, во́лею во гро́бе мертв, Животво́рче, / и врата́ разве́ргл еси́ а́дова, я́же от веко́в душа́м: / я́ко несть свят во святы́х ра́зве Тебе́, Человеколю́бче.

Богородичен: Неора́на бразда́ яви́лася еси́, клас живо́тный ро́ждши, / всем причаща́ющимся безсме́ртию Хода́тая, / во святы́х Свята́го свя́то  почива́ющаго.

Ин, ирмос: С высоты́ снизше́л еси́ во́лею на зе́млю:

Очища́ется челове́ков существо́, / Тобо́ю присовоку́пльшееся нестерпи́мому Боже́ственному Огню́: / я́ко сокрове́нный, Пречи́стая Де́во, в Тебе́ Хлеб испе́кшееся, / И́же и Тебе́ неврежде́нну сохра́ншему.

Ка́я сия́ я́же вои́стинну близ Бо́га; / я́ко превозше́дши вся а́нгельския чи́ны, / еди́на добро́тою де́вства, / я́ко Ма́ти сия́ющи Вседержи́теля.

Песнь 4

Ирмос: Вознесе́на Тя ви́девши Це́рковь на Кресте́, / Со́лнце Пра́ведное, / ста в чи́не свое́м, / досто́йно взыва́ющи: / сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Возше́л еси́, стра́сти моя́ исцеля́я, на Крест / стра́стию Пречи́стыя пло́ти Твоея́, / в ню́же во́лею обле́клся еси́. / Те́мже Ти взыва́ем: / сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Безгре́шнаго смерть вкуси́вши, / Животворя́щаго Те́ла Твоего́, / досто́йно, Влады́ко, умертви́ся: / мы же вопие́м Ти, / сла́ва си́ле Твоей, Го́споди.

Богородичен: Неискусобра́чно родила́ еси́, Де́во, / и по рождестве́ яви́лася еси́ де́вствующи па́ки: / те́мже немо́лчными гла́сы, / е́же ра́дуйся, Тебе́, Влады́чице, / ве́рою несумне́нною взыва́ем.

Ин, ирмос: Неизсле́дный Бо́жий Сове́т:

Взако́нен сый Изра́иль, / Тебе́, Христе́, взако́нившаго Бо́га не позна́: / но я́ко беззако́нника, законопреступа́я, на Кресте́ пригвозди́, / и́же законоположе́нию недосто́йный.

Обоже́на Твоя́, Спа́се, Душа́, / а́дова сокро́вища плени́вши, / я́же от ве́ка совоскреси́ ду́ши: / живоно́сное же Те́ло всем нетле́ние источи́.

Богородичен: Тебе́, Присноде́ву и и́стинную Богоро́дицу вси сла́вим, / Ю́же прообразова́ше богови́дцу Моисе́ю / неопа́льно, Пречи́стая, купина́, огню́ примеси́вшися.

Ин, ирмос: Седя́й в сла́ве:

Поживе́ с челове́ки, ви́димь быв Неви́димый, / во зра́це сый Непостижи́маго Божества́, / и вообра́жься из Тебе́, Отрокови́це, в чужде́е, / ве́дущих Тя, Чи́стую Богома́терь, спаса́ет.

Прия́т в веще́ственне Де́ва Невеще́ственнаго, в прича́стии вещества́, / Младе́нца от Нея́ бы́вша. / Те́мже во дву существу́, Еди́н познава́ется / плотоно́сец Бог, и Челове́к Пресу́щественный.

По Рождестве́ Тя, Де́ву, И́же в Де́ву Тя всели́ся, / и ро́ждься без се́мене, Сло́во и Бог пребы́сть, / и в рождестве́ Де́ву сохрани́, / я́ко Влады́ка и Зижди́тель всея́ тва́ри.

Песнь 5

Ирмос: Ты, Го́споди мой, Свет в мир прише́л еси́, / Свет Святы́й, обраща́яй из мра́чна неве́дения / ве́рою воспева́ющия Тя.

Ты, Го́споди, к земли́ ми́лостивно соше́л еси́: / Ты возне́сл еси́ па́дшее челове́ческое существо́, на дре́ве воздвиза́емь.

Ты взял ми еси́, Христе́, прегреше́ний осужде́ние: / Ты разруши́л еси́ боле́зни сме́ртныя, Ще́дре, Боже́ственным воскресе́нием Твои́м.

Богородичен: Тя ору́жие непобеди́мое на враги́ предлага́ем, / Тя утвержде́ние, и наде́жду на́шего спасе́ния, Богоневе́сто, стяжа́хом.

Ин, ирмос: Ужасо́шася вся́ческая о Боже́ственней:

Прия́т Тя всего́ усты́ ад безу́мный: / на Кресте́ бо пригвожде́на Тя ви́дев, / копие́м прободе́на, бездыха́нна, / Жива́го Бо́га про́ста вменя́ше челове́ка. / Разуме́ же искуси́вый кре́пость Твоего́ Божества́.

Разруше́ный, Человеколю́бче, Храм Твоего́ Телесе́, / гроб раздели́вый и ад нево́лею о́ба суда́ истязу́еми суть: / ов у́бо святы́х Твои́х ду́ши, / телеса́ же други́й соотсыла́юще,  Безсме́ртне.

Богородичен: Се ны́не испо́лнися проро́ческое прорече́ние: / Ты бо, Неискусобра́чная Де́во, / име́ла еси́ во утро́бе над все́ми Бо́га / и родила́ еси́ Безле́тнаго Сы́на, / всем воспева́ющим Тя, мир подава́юща.

Ин, ирмос: Ны́не воста́ну:

Дом Тя сла́вы, Го́ру Бо́жию Святу́ю, Чи́стая, / Неве́сту, Черто́г, Храм освяще́ния, / Сын Бо́жий, в Тя всели́вся, / и рай сла́дости присносу́щныя нам соде́ла.

Плоть от кро́ве Де́вственныя прия́л еси́, Христе́, / Безсе́менну, Пречи́сту, Ипоста́сну, / и слове́сну и у́мну, одушевле́нну, / де́йственну, хоте́тельну, / Самовлады́чну и Самовла́стну.

Мучи́телей ра́зум Де́вственное посрами́ чре́во: / Младе́нец бо я́зву а́спидную душегу́бную испыта́ руко́ю, / и отсту́пника го́рдаго низло́ж, / ве́рных под но́зе покори́.

Песнь 6

Ирмос: Пожру́ Ти со гла́сом хвале́ния, Го́споди, / Це́рковь вопие́т Ти, / от бесо́вския кро́ве очи́щшися / ра́ди ми́лости от ребр Твои́х / исте́кшею Кро́вию.

Возше́л еси́ на Крест, си́лою препоя́сався, / и сопле́тся с мучи́телем, я́ко Бог, с высоты́ свергл еси́, / Ада́ма же непобеди́мою си́лою воскреси́л еси́.

Воскре́сл еси́ блиста́яйся кра́сный из гро́ба, Христе́, / и разгна́л еси́ вся враги́ Боже́ственною си́лою Твое́ю, / и вся, я́ко Бог, весе́лия испо́лнил еси́.

Богородичен: О чу́до всех чуде́с нове́йшее! / Я́ко Де́ва во утро́бе, вся́ческая обдержа́щаго / неискусому́жно заче́нши, не тесновмести́.

Ин, ирмос: Приидо́х во глубины́ морски́я:

Отве́рзе горта́нь свой ад, и пожре́ мя, / и ду́шу разшири́ безу́мный: / но Христо́с соше́д, возведе́ жизнь мою́, я́ко Человеколю́бец.

Поги́бе сме́ртию смерть, / уме́рый бо воскре́се, нетле́ние мне да́руя: / я́влься же жена́м провеща́ ра́дость Безсме́ртный.

Богородичен: Нестерпи́маго Божества́ вмести́лище чи́стое / утро́ба Твоя́ яви́ся, о Богоро́дице! / Е́же без стра́ха небе́снии чи́нове воззре́ти не возмого́ша.

Ин, ирмос тойже

Дре́вле у́бо прельсти́ мя змий, и умори́ мя, / прама́терию мое́ю Е́вою: / ны́не же, Чи́стая, Тобо́ю созда́вый мя из истле́ния воззва́.

Бе́здна Тя бе́здну неизрече́нно, / благоутро́бия Отрокови́це, избра́нную показа́ чуде́с: / и́бо из Тебе́ мо́лниею Божества́, / би́сер Христо́с возсия́.

Кондак, глас 4.
Подобен: Яви́лся еси́ днесь:

Спас и Изба́витель мой / из гро́ба, я́ко Бог, воскреси́ от уз земноро́дныя, / и врата́ а́дова сокруши́, / и я́ко Влады́ка / воскре́се тридне́вен.

Икос: Воскре́сшаго из ме́ртвых Христа́ Жизнода́вца тридне́вна из гро́ба, / и врата́ сме́ртная днесь сокру́шшаго си́лою Свое́ю, / и а́да умертви́вшаго, и жа́ло сме́ртное сте́ршаго, / и Ада́ма со Е́вою свободи́вшаго, / воспои́м вси земноро́днии, вопию́ще хвалу́ приле́жно: / Той бо я́ко Еди́н Кре́пкий, Бог и Влады́ка, воскре́се тридне́вен.

Песнь 7

Ирмос: В пещи́ Авраа́мстии о́троцы перси́дстей, / любо́вию благоче́стия па́че, / не́жели пла́менем, опаля́еми, взыва́ху: / благослове́н еси́ в хра́ме сла́вы Твоея́, Го́споди.

К нетле́нию челове́чество призва́ся, / Боже́ственною измове́но Кро́вию Христо́вою, благода́рно воспева́ющее: / благослове́н еси́ в хра́ме Сла́вы Твоея́, Го́споди.

Я́ко Живоно́сец, я́ко рая́ красне́йший / вои́стинну, и черто́га вся́каго ца́рскаго показа́ся светле́йший, Христе́, гроб Твой, / исто́чник на́шего воскресе́ния.

Богородичен: Вы́шняго освяще́нное Боже́ственное селе́ние, ра́дуйся, / Тобо́ю бо даде́ся ра́дость, Богоро́дице, зову́щим: / благослове́на Ты в жена́х еси́, Всенепоро́чная Влады́чице.

Ин, ирмос: Не послужи́ша тва́ри богому́дрии па́че Созда́вшаго:

Смири́л еси́ на дре́во воздвиза́емь, о́ко высо́кое, / и превознесе́нную бровь на зе́млю низложи́л еси́, спасы́й челове́ка: / Препе́тый отце́в Госпо́дь и Бог, благослове́н еси́.

Си́лою Твое́ю рог наш возвы́си служа́щих Ти, воскресы́й из ме́ртвых, / и а́дово истощи́вый пре́жде многочелове́чное бога́тство, Влады́ко: / Препе́тый отце́в Госпо́дь и Бог, благослове́н еси́.

Троичен: Рече́нием Боже́ственным после́дующе, сла́вим Еди́но Божество́, / я́ко в Трие́х Све́тех Неслия́нно, Непресеко́мо, / пла́мень ве́чный просвеща́ющий всю тварь, зову́щую: / Бо́же, благослове́н еси́.

Ин, ирмос: Ю́ноши три в Вавило́не:

Привлачи́т мя к пе́нию любо́вь де́вственная огнь, / и́же в се́рдцы, вопи́ти Ма́тери и Де́ве: / Благослове́нная, Госпо́дь си́лам с Тобо́ю.

Превы́шши тва́ри яви́лася еси́, / я́ко Творца́ ро́ждши и Го́спода. / Те́мже Ти вопию́, Богоро́дице: / Благослове́нная, Госпо́дь си́лам с Тобо́ю.

Троичен: Госпо́дьство Тя Еди́но чтый, / в Трие́х Свяще́ниих Неразде́льно, / воспева́ю Триипоста́сное Естество́, / Благослове́нная, взыва́я Тебе́, / Я́же вся управля́ющая.

Песнь 8

Ирмос: Ру́це распросте́р Дании́л, / львов зия́ния в ро́ве затче́, / о́гненную же си́лу угаси́ша, / доброде́телию препоя́савшеся, / благоче́стия рачи́тели, о́троцы, взыва́юще: / благослови́те, вся дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Ру́це распросте́р на Кресте́, язы́ки вся собра́л еси́, / и еди́ну яви́л еси́, Влады́ко / Це́рковь воспева́ющую Тя, земну́ю и небе́сную, согла́сно пою́щим: / благослови́те вся дела́ Госпо́дня, Го́спода, / по́йте и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Белообра́зен яви́ся жена́м, / непристу́пным све́том воскресе́ния блиста́яйся А́нгел, / что Жива́го во гро́бе, вопия́, и́щете я́ко ме́ртва; / вои́стинну воста́ Христо́с, Ему́же вопие́м: / вся дела́ по́йте Го́спода, / и превозноси́те во вся  ве́ки.

Богородичен: Ты Еди́на во всех ро́дех, Де́во Пречи́стая, / Ма́ти яви́лася еси́ Бо́жия: / Ты Божества́ была́ еси́ жили́ще, Всенепоро́чная, / не опа́льшися огне́м Непристу́пнаго Све́та. / Те́мже вси Тя благослови́м, Мари́е Богоневе́сто.

Ин, ирмос: О́троки благочести́выя в пещи́:

Непра́ведное ви́дящи заколе́ние Твое́ тварь, омрача́ющися рыда́ше: / земли́ бо смуща́ющейся, во мрак, я́ко в ри́зу че́рну со́лнце облече́ся: / мы же Тя непреста́нно пое́м, / и превозно́сим, Христе́, во ве́ки.

Сше́дый ко мне да́же до а́да, / и всем путесотвори́вый воскресе́ние, па́ки возше́л еси́, / взем мя на ра́му Твое́ю, и Отцу́ приве́л еси́. / Те́мже зову́ Ти: Го́спода по́йте дела́, / и превозноси́те во вся ве́ки.

Троичен: Ума́ Пе́рваго и вино́внаго всех, / Отца́ Еди́наго Безвино́внаго сла́вим, / Сло́ва же Безнача́льнаго, / и Ду́ха Уте́шителя, / Еди́наго Бо́га всех, Тро́ице сра́сленней покланя́ющеся, / и превознося́ще во вся ве́ки.

Ин, ирмос: Изба́вителю всех Всеси́льне:

От ребра́ Ада́мова созда́вый Тя, / от Твоего́ де́вства воплоти́ся, И́же всех Госпо́дь, / Его́же пою́ще, вопие́м: / вся дела́ благослови́те, по́йте Го́спода, / и превозноси́те Его́ во ве́ки.

В се́ни Авраа́м узре́, е́же в Тебе́, Богоро́дице, та́инство, / Сы́на бо Твоего́ Безпло́тнаго прия́т, поя́: / вся дела́ благослови́те, по́йте Го́спода, / и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Равночи́сленныя Тро́ицы спасло́ есть / Твоего́ Де́вства проображе́ние: / в де́вственных бо телесе́х / попира́ху пла́мень, Отрокови́це, вопию́ще: / благослови́те, по́йте Го́спода, / и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Таже, песнь Богородицы: Вели́чит душа́ моя́ Го́спода: с припевом: Честне́йшую херуви́м:

Песнь 9

Ирмос: Ка́мень нерукосе́чный / от несеко́мыя горы́ Тебе́, Де́во, / краеуго́льный отсече́ся, / Христо́с, совокупи́вый разстоя́щаяся естества́. / Тем  веселя́щеся Тя, Богоро́дице, велича́ем.

Всего́ мя восприя́л еси́ весь в совокупле́нии несли́тно, / всему́ ми дая́, Бо́же мой, Спасе́ние стра́стию Твое́ю, / ю́же на Кресте́ претерпе́л еси́ теле́сне, / благоутро́бия ра́ди мно́гаго.

Твои́ ученицы́ зря́ще отве́рзен гроб Твой, / и богоно́сныя плащани́цы испражне́ны воскресе́нием Твои́м, / с а́нгелом глаго́лаху: вои́стинну воста́ Госпо́дь.

Троичен: Еди́нице у́бо Боже́ственнаго Существа́, но Ипоста́сьми Тро́ице, / вси ве́рнии покланя́ющеся, / в неслия́нных Ипоста́сех Равноси́льную Единоче́стную / ны́не благочту́ще велича́ем.

Ин, ирмос: Всяк земноро́дный:

Льсти́вно попо́лз змий, из Еде́ма поя́т мя, плене́на: / на кра́ниевем же тве́рдем ка́мени / разби́ сего́ Вседержи́тель Госпо́дь, я́коже младе́нца: / и сла́дости па́ки мне вход дре́вом кре́стным отве́рзе.

Положи́л еси́ кре́пкия вра́жия тверды́ни ны́не в запусте́ние: / всеси́льнейшею же руко́ю / бога́тство Его́ расхи́тил еси́ из истоща́ний а́довых / совоскреси́вый мя, Христе́, / и дре́вле безме́рно хва́лящагося / я́ко смех руга́ема яви́л еси́.

Прииди́, ни́щих люде́й Твои́х озлобле́ние посеща́я, / ми́лостивною же и держа́вною Твое́ю руко́ю укрепи́ крестоно́сныя лю́ди, / Твое́ изря́дное достоя́ние, Христе́, я́ко Человеколю́бец.

Ин, ирмос: Сокрове́нное Бо́жие неизрече́нное в Тебе́:

Зрим я́ко крин Тя, ри́зою обагре́ною укра́шену, Пречи́стая, Боже́ственнаго Ду́ха, / посреде́ те́рния сия́ющу, и благоуха́ния исполня́ющу, / и́же Тебе́ и́скренно велича́ющих.

Тле́нное прии́м челове́ческое естество́ из Твоего́, Всенепоро́чная, чре́ва Нетле́нный, / в Себе́ показа́ нетле́нно, за благоутро́бие: / те́мже Тя, я́ко Богоро́дицу, велича́ем.

Я́же все́ми влады́чествующи тварьми́, / лю́дем Твои́м да́руй побе́дное одоле́ние, / врага́ полага́ющи примири́тельна це́ркви: / да Тя, я́ко Богоро́дицу, велича́ем.

По катавасии, ектениа малая. Таже, Свят Госпо́дь Бог наш. Посем ексапостиларий утренний.

На хвалитех стихиры воскресны, глас 4:

Сотвори ́ ти в них суд напи ́ сан: / сла ́ ва сия ́ бу ́ дет всем преподо ́ бным Его ́.

Крест претерпе́вый и смерть, / и воскресы́й из ме́ртвых, Всеси́льне Го́споди, / сла́вим Твое́ Воскресе́ние.

Хвали ́ те Бо ́ га во святы ́ х Его ́, / хвали ́ те Его ́ в утверже ́ нии си ́ лы Его ́.

Кресто́м Твои́м, Христе́, / от дре́вния кля́твы свободи́л еси́ нас, / и сме́ртию Твое́ю / естество́ на́ше му́чащаго диа́вола упраздни́л еси́: / воста́нием же Твои́м ра́дости вся испо́лнил еси́. / Те́мже вопие́м Ти: / воскресы́й из ме́ртвых, Го́споди, сла́ва Тебе́.

Хвали ́ те Его ́ на си ́ лах Его, / хвали ́ те Его ́ по мно ́ жеству вели ́ чествия Его ́.

Твои́м Кресто́м, Христе́ Спа́се, / наста́ви нас на и́стину Твою́, / и изба́ви нас от се́тей вра́жиих, / воскресы́й из ме́ртвых, / возста́ви ны па́дшыяся грехо́м, / просте́р ру́ку Твою́, Человеколю́бче Го́споди, / моли́твами святы́х Твои́х.

Хвали ́ те Его ́ во гла ́ се тру ́ бнем: / хвали ́ те Его ́ во псалти ́ ри и гу ́ слех.

Оте́ческих Твои́х недр не разлучи́вся, / Единоро́дный Сло́ве Бо́жий, / прише́л еси́ на зе́млю за человеколю́бие, / Челове́к быв непрело́жен, / и крест и смерть претерпе́л еси́ пло́тию, / безстра́стный Божество́м: / воскре́с же из ме́ртвых, / безсме́ртие по́дал еси́ ро́ду челове́ческому, / я́ко Еди́н Всеси́лен.


Поделиться с друзьями:

Эмиссия газов от очистных сооружений канализации: В последние годы внимание мирового сообщества сосредоточено на экологических проблемах...

История развития хранилищ для нефти: Первые склады нефти появились в XVII веке. Они представляли собой землянные ямы-амбара глубиной 4…5 м...

Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...

Индивидуальные очистные сооружения: К классу индивидуальных очистных сооружений относят сооружения, пропускная способность которых...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.106 с.