Сучасна віртуальна освітня середа — КиберПедия 

Организация стока поверхностных вод: Наибольшее количество влаги на земном шаре испаряется с поверхности морей и океанов (88‰)...

Автоматическое растормаживание колес: Тормозные устройства колес предназначены для уменьше­ния длины пробега и улучшения маневрирования ВС при...

Сучасна віртуальна освітня середа

2024-02-15 16
Сучасна віртуальна освітня середа 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Херсонський державний університет

 

Кафедра інформатики, програмної інженерії та економічної кібернетики

 

Курсова робота

з інформатики

 

з теми:

« Технології програмування Unity 3D. Реалізація лабораторної роботи з фізики.(Статика) »

 

Студента 3 курсу 331 групи

напряму підготовки 6.040302 Інформатика

Соловйова Олександра

Керівник:

 

Підсумкова оцінка.

Національна шкала ________________   

Кількість балів ____________________

ECTS ____________________________

 

Члени комісії ___________        _____________________

                                                                                                                             (підпис)                         (прізвище та ініціали)

                                                                                               

______________      _______________________________

                                                                                                                               (підпис)                      (прізвище та ініціали)

                                                                                                                             

______________   _______________________________

                                                                                                                               (підпис)                       (прізвище та ініціали)

 

 

                                                   Херсон – 2014 рік

 

ЗМІСТ

ВСТУП………………………………………………………………3

РОЗДІЛ 1. В іртуальне освітнє середовище……………………5

1.1. Сучасна віртуальна освітня середа…………………………..5

1.2. Особливості Unity у створенні віртуального робочого

 Середовища……………………………………………………………9

1.3. Середа Unity як інструмент розробки…………………………...14

РОЗДІЛ 2. Описання проекту та його створення……………19

2.1. Основні вимоги до створення проекту………………………19

2.2. Створення проекту…………………………………………….20

ВИСНОВКИ………………………………………………………..23

Список використаних джерел та літератури…………………25

 


 

ВСТУП

У сучасних умовах , коли настільки актуальним є впровадження інформаційно-комп'ютерних технологій в систему освіти країни , зростає кількість навчальних закладів , які доповнюють традиційні форми навчання дистанційній . Тим більше , що сьогодні більшість молодих людей вільно володіють персональним комп'ютером і вміло використовують відомості, отримані з Інтернету ; їм часто зручніше заглянути в глобальну мережу , ніж шукати цікавий для матеріал у традиційній друкованій навчальній літературі . На жаль , подібного не можна сказати про вчителів , тут нас молоде покоління серйозно обганяє .

Сьогодні більшості вже знайомі поняття - дистанційна освіта , віртуальне навчання , веб - навчання і т.д.

Інформатизація освіти і зростаючі вимоги до якості і кількості висококваліфікованих фахівців призводять до необхідності розробки та впровадження інноваційних освітніх методик і технологій , що сприяють формуванню нових форм навчання, що не обмежених просторово -часовими рамками. Цим вимогам відповідає ідея віртуального навчання , яке дозволяє отримувати якісну освіту через інтернет незалежно від географічного місця розташування учня , без відриву від роботи та з урахуванням індивідуальної освітньої траєкторії.

Об'єкт дослідження: процес дистанційного навчання на базі тривимірної віртуальної робочого середовища.

Предмет дослідження: організація тривимірного віртуального робочого середовища.

Мета роботи: вивчення специфіки організації взаємодії віртуальної робочого середовища і користувача і застосування цих знань на практиці.

Структура роботи: Курсова робота складаеться зі вступу, двох розділів, висновків і списку використаних джерел та літератури. Загальний обсяг роботи –с.


 

РОЗДІЛ 1

ВІРТУАЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

 

Сучасна віртуальна освітня середа

Айвен Сазерленд в 1965 році на одній зі своїх лекцій говорив , вказуючи на екран комп'ютерного монітора: «Не думайте про це, як про екран монітора , думайте про це як про вікно - вікні , через яке кожен може заглянути у віртуальний світ ».

Що з'явилося в останнє десятиліття технології зробили популярними два нових поняття - віртуальна реальність і кіберпростір . Віртуальна реальність складається з двох слів і якщо розібрати ці два поняття окремо, то слово віртуальний або віртуальні - це ті іменники , які позначають щось недоступне органам почуттів , тобто ці поняття не матеріальні і не втілюються в якому-небудь предметі . Звідси випливає , що до віртуальних понять відносяться : влада , власність , любов , добро , зло , цінність грошей , справедливість , почуття , борг , краса , закон і ін Всі віртуальні поняття це лише продукт мозку багатьох людей. Нам вони часом здаються чимось матеріальним , але реального матеріального втілення вони не мають. Для того , щоб втілити віртуальне поняття в життя досить створити матеріальні атрибути . [ 10 ]

Перейдемо до другого слова реальність , в перекладі з латинської означає речовий, дійсний . Реальність - все суще ; матеріальний світ , об'єктивно існуючий в дійсності. Реальність приписується всьому тому, що може виникнути і виникло в часі , що існує і є минущим .

З появою персональних комп'ютерів , стало загальноприйнятим серед підлітків поняття « кіберпростір » , тобто такі ігри в яких діти грають в комп'ютерні війни. Наприкінці 20 століття ці ігри були дуже популярними і на хвилі цієї популярності створювалися комерційні клуби , де діти годинами просиджували час і гроші.


Під « кіберпростором » ж ми будемо мати на увазі кінцеву середу , основою якої будуть комп'ютерні технології , призначені для створення або імітації віртуальної реальності

Так що ж таке віртуальна реальність ? Це реальність , відмінна від дійсного , матеріального світу , основою якої будуть нематеріальні поняття - інформація , думки й образи . Сенс віртуальної реальності - це « відчуття присутності » у віртуальному середовищі . Це область технології , яка обговорювалася протягом багатьох десятиліть , але починає розвиватися тільки зараз.

Термін віртуальна реальність відноситься до будь-якої ситуації , коли штучно створюється відчуття перебування людини в певному середовищі . Наприклад , автомобільний тренажер -машина , який дає людині відчуття їзди на автомобілі в «реальних умовах». У таку машину (або точніше комп'ютер , який нею управляє ) можна ввести характеристики реального автомобіля і тим самим створити відчуття від їзди.

Протягом останніх 10 років широко поширилися віртуальні освітні лабораторії , які можуть моделювати поведінку об'єктів реального світу в комп'ютерній освітньому середовищі і допомагають учням оволодівати новими знаннями та вміннями з різних предметів : з хімії, фізики , математики, біології , астрономії. Одна з цілей створення віртуальних лабораторій - прагнення до всебічної візуалізації досліджуваних процесів , а одне з головних завдань - забезпечення можливості підготовки учня до найбільш повного сприйняття і розуміння їх сутності.

У сучасних умовах , коли настільки актуальним є впровадження інформаційно- комунікаційних технологій в систему освіти країни , зростає кількість навчальних закладів , які доповнюють традиційні форми навчання дистанційній . Тим більше що сьогодні більшість молодих людей вільно володіють персональним комп'ютером і вміло використовують відомості, отримані з Інтернету ; їм часто зручніше заглянути в глобальну мережу , ніж шукати цікавий для матеріал у традиційній друкованій навчальній літературі .

Створення високоякісного і високотехнологічного інформаційно -освітнього середовища розглядається в основному як досить складне технічне завдання , що дозволяє докорінно модернізувати технологічний базис системи освіти , здійснити перехід до відкритої освітньої системи, що відповідає вимогам постіндустріального суспільства.

Разом з тим не можна заперечувати , що створення інформаційно -освітнього середовища це не тільки чисто технічна задача. Для її створення , розвитку та експлуатації необхідно повністю задіяти науково- методичний , організаційний та педагогічний потенціал всієї системи освіти .

У зв'язку з цим необхідно враховувати також і проблеми педагогіки в умовах функціонування сучасних інформаційно- освітніх середовищ.

Щоб ближче познайомитися з поняттям віртуальної освітнього середовища наведемо нижче кілька її визначень з різних джерел.

Під віртуальною освітнім середовищем ми будемо розуміти сукупність інформаційних ресурсів , що забезпечує комплексну методичну та технологічну підтримку дистанційного процесу , включаючи навчання , управління освітнім процесом і його якість.

Віртуальна навчальна середу ? комплекс комп'ютерних засобів і технологій , що дозволяє здійснити управління вмістом освітнього середовища та комунікацію учасників. [ 5 ]

Під віртуальною освітнім середовищем ми розуміємо інформаційний зміст та комунікативні можливості локальних , корпоративних і глобальних комп'ютерних мереж , що формуються і використовуються для освітніх цілей всіма учасниками освітнього процесу. Під віртуальною освітнім середовищем [ 2 ] розуміється середовище, яке сприяє творчому осягнення Себе - Нового , тобто особистості, що знаходиться в процесі освітнього становлення , що освоює як нові знання , так і нові ступені свободи.


 

 

Віртуальна освітнє середовище - це швидко розвивається , багаторівнева і багатофункціональна система , яка об'єднує :

педагогічні , дидактичні та методичні технології , специфічні для взаємодії учасників навчального процесу;

інформаційні ресурси : бази даних і знань , бібліотеки , електронні навчальні матеріали тощо ;

сучасні програмні засоби: програмні оболонки , засоби електронної комунікації .

Віртуальним колективом є географічно -розподілений колектив , об'єднаний спільною задачею і взаємодіє за допомогою інформаційно- телекомунікаційних технологій . У застосуванні до галузі освіти учасниками віртуального освітнього колективу є викладачі та студенти , взаємодіючі в рамках віртуальної освітнього середовища .

Віртуальне навчання - це процес і результат комунікації учасників освітнього процесу у віртуальному середовищі .

Функції віртуальної освітнього середовища :

інформаційно -навчальна (ми надаємо необхідну навчальну інформацію) ;

комунікаційна ( навчання проходить в діалозі з учасниками навчального процесу);

контрольно -адміністративна (проводяться комплексні заходи з контролю рівня знань , умінь і навичок та адміністрування ) .

Віртуальна освіта - це процес і результат взаємодії суб'єктів і об'єктів освіти , супроводжуваний створенням ними віртуального освітнього простору , специфіку якого визначають саме дані об'єкти та суб'єкти .

Існування віртуального освітнього простору поза комунікації вчителів , учнів та освітніх об'єктів неможливо. Іншими словами , віртуальна освітнє середовище створюється тільки тими об'єктами та суб'єктами , які беруть участь в освітньому процесі , а не класними кімнатами , навчальними посібниками або технічними засобами.

Важливо підкреслити , що навчання в новому інформаційному просторі не є антагоністичним щодо до існуючих форм навчання і не заперечує наявні освітні тенденції. Нове природним чином інтегрується в ці системи , доповнюючи і розвиваючи їх , і сприяє створенню мобільного освітнього середовища .

 


Поделиться с друзьями:

Опора деревянной одностоечной и способы укрепление угловых опор: Опоры ВЛ - конструкции, предназначен­ные для поддерживания проводов на необходимой высоте над землей, водой...

Особенности сооружения опор в сложных условиях: Сооружение ВЛ в районах с суровыми климатическими и тяжелыми геологическими условиями...

Архитектура электронного правительства: Единая архитектура – это методологический подход при создании системы управления государства, который строится...

Автоматическое растормаживание колес: Тормозные устройства колес предназначены для уменьше­ния длины пробега и улучшения маневрирования ВС при...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.029 с.