Возгласно: Победную песнь великолепныя твоея славы, светлым гласом поюще, вопиюще, взывающе и глаголюще. — КиберПедия 

Механическое удерживание земляных масс: Механическое удерживание земляных масс на склоне обеспечивают контрфорсными сооружениями различных конструкций...

Архитектура электронного правительства: Единая архитектура – это методологический подход при создании системы управления государства, который строится...

Возгласно: Победную песнь великолепныя твоея славы, светлым гласом поюще, вопиюще, взывающе и глаголюще.

2017-05-23 228
Возгласно: Победную песнь великолепныя твоея славы, светлым гласом поюще, вопиюще, взывающе и глаголюще. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Людие: Свят, свят, свят Господь Саваоф. Исполнь небо и земля славы Твоея. Осанна в вышних. Благосло- [62//63] вен грядый во имя Господне. Осанна в вышних.

Певаемей сей песни, молится архиерей или иерей тайно сице: Свят еси (+ знаменует дискос) царю веков и всякия святыни Господи и подателю (+ знаменует чашу). Свят и единородный твой Сын, Господь наш Иисус Христос, имже вся сотворил еси (знаменует обоя). Свят же и Дух твой всесвятый, проницаяй всяческая, и глубины твоя, Бога и Отца. Свят еси всесильне, страшне, блаже, благоутробне, наипаче состраждаяй созданию твоему. Сотворивый от земли человека по образу твоему и подобию, и даровавый ему наслаждение райское, преступивша же заповедь твою и отпадша, сего не презрел еси, ниже оставил еси, блаже, но наказал еси сего яко благоутробный [63//64] Отец, призвал еси его чрез закон, наздал еси его чрез пророки, последи же самаго единородного твоего Сына, Господа нашего Иисуса Христа ниспослал еси в мир, да сам пришед твой обновит и возставит образ. Иже снисшед с небесе и воплощься от Духа свята и Марии святыя приснодевы и Богородицы, споживе же человеком, вся устрои ко спасению рода нашего. Хотяще же вольную и животворящую крестом смерть прияти, в нощь, в нюже предаящеся, паче же сам себе предаяше за мира живот и спасение зде вземлет шуйцею с дискоса святый хлеб, и держит его мало подъем, и глаголет тайно (в закинфе же возгласно сие глаголется): прием хлеб во святыя и пречистыя и безсмертныя своя руки, воззрев на небеса, и показав тебе Богу и Отцу, благодарив, благословив, освятив, (+зна- [64//65] менует святый хлеб, прелагает его в десную руку, и держити крайними персты десныя руки, мало возвышь) преломив, подаде святым и блаженным своим учеником и апостолом, рек:

Возгласно: Приимите, ядите, сие есть тело мое еже за вы ломимое и предаемое во оставление грехов. И полагает святый хлеб на дискос.

Людие: Аминь.

Архиерей же (или иерей) вземлет святую чашу и держит ю мало подъем, глаголя тайно (в закинфе сия возгласно глаголются):

Такожде по еже вечеряти, прием чашу и растворив от вина и воды, зряща на небеса и показав тебе Богу и Отцу, и благодарив, освятив (+ знаменует чашу) исполнив Духа Свята, подаде святым и блаженным своим учеником и апостолом, рек: [65//66]

Возгласно: Пийте от нея вси: сия есть кровь моя новаго завета, яже за вы и за многи изливаемая и предаемая во оставление грехов. (Зде поставляет чашу на святую трапезу).

Людие: Аминь.

Архиерей же тайно:

Се творите в мое воспоминание: елижды бо аще ясте хлеб сей и чашу сию пиете, смерть сына человеческаго возвещаете и воскресение его исповедуете, дондеже не приидит.

Диакон, зря ко святей трапезе, возглашает светлейшым гласом:

Веруем и исповедуем.

Людие же поют во глас 8 со сладкопением и косно:

Смерть твою, Господи, возвещаем, и воскресение Твое исповедуем. [66//67]

Архиерей же знаменует святый дискос, таже святую чашу и молится тайно преклонив главу:

Поминающе убо и мы грешнии животворящия его страдания, спасительный крест, и смерть, и погребение, и тридневное из мертвых воскресение, и еже на небеса восхождение и одесную тебе Бога и Отца седение, и еже второе славное, страшное его пришествие, егда приидет со славою судити живыя и мертвыя, егда хощет коемуждо воздати по делом его: Пощади ны, Господи Боже: (трижды), наипаче же по благоутробию своему, приносим ти, Владыко, страшную сию и безкровную жертву, моляще да не по грехом нашым, ниже по беззаконием нашым воздаси нам, но по твоему снисхождению и неизреченному твоему человеколюбию презрев и изгладив еже о нас рукописание тебе мо- [67//68] лящихся, подаси нам небесная и вечная твоя дарования, ихже око не виде, и ухо не слыша, и на сердце человеческое не взыде, яже уготова Бог любящим тя, и не ради моих грехов отринеши люди твоя, человеколюбче Господи.

Таже поют со пресвитеры со сладкопением во глас 5, мало воздев руце:

Людие бо твои и церковь твоя молят тя.

Людие же отвещают такожде, со сладкопением, глас тойже:

Помилуй нас, Господи Боже, Отче вседержителю.

И паки поет архиерей или иерей с сослужащими тожде: Люди твои: и прочая, и паки отвещают люди: Помилуй нас: и прочая, тако да трищи поет архиерей со пресвитеры и трищи отвещают ему людие. Третие же людие поют вельми косно, еже имати время архиерееви или иерееви глаголати молитву. 68//69

Архиерей же, или иерей преклонь главу, молится сице (нецыи глаголют словеса сия возгласно, во Иерусалиме же глаголют тайно):

Помилуй нас, Боже вседержителю, помилуй нас Боже, спасителю наш, помилуй нас Боже по велицей милости твоей и ниспосли на ны и на предлежащыя святыя дары сия Духа твоего всесвятаго (от зде всяко глаголет тайно) Господа животворящего, сопрестольного Тебе, Богу и Отцу и единородному твоему Сыну, соцарственного, единосущнаго же и совечнаго, глаголавшего законом и пророки и новым твоим заветом, сошедшаго в виде голубине на Господа нашего Иисуса Христа во Иордане реце и пребывающаго на Нем, сошедшаго на святыя твоя апостолы в виде огненных язык в горнице святаго и славнаго Сиона в день святыя пятидесятницы, сего Духа [69//70]твоего всесвятаго ниспосли, Владыко, на ны и на предлежащия святыя дары сия (таже воздев руце глаголет тайно, в закинфе же, согласно древним хартиам, возгласно):да посетив святым и благим и славным своим наитием, освятит и сотворит хлеб убо сей тело святое Христово. (+ знаменует святый хлеб).


Поделиться с друзьями:

Индивидуальные и групповые автопоилки: для животных. Схемы и конструкции...

Состав сооружений: решетки и песколовки: Решетки – это первое устройство в схеме очистных сооружений. Они представляют...

Своеобразие русской архитектуры: Основной материал – дерево – быстрота постройки, но недолговечность и необходимость деления...

Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.008 с.