Яко свят еси, Господи Боже наш, и во святых обитаеши и почиваеши, и тебе славу и трисвятую песнь возсылаем, ОТцу, и Сыну, и святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. — КиберПедия 

Поперечные профили набережных и береговой полосы: На городских территориях берегоукрепление проектируют с учетом технических и экономических требований, но особое значение придают эстетическим...

Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...

Яко свят еси, Господи Боже наш, и во святых обитаеши и почиваеши, и тебе славу и трисвятую песнь возсылаем, ОТцу, и Сыну, и святому Духу, ныне и присно, и во веки веков.

2017-05-23 294
Яко свят еси, Господи Боже наш, и во святых обитаеши и почиваеши, и тебе славу и трисвятую песнь возсылаем, ОТцу, и Сыну, и святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Людие: Аминь.

И поют певцы трисвятое обычно: десная страна начинает Святый боже, таже левый лик: Святый Боже, паки десная страна: Святый Боже, Таже, Слава, и ныне, Святый безсмертный, от леваго лика. И возгласил диакон: Динамис, и поют певцы десныя страны высочайшим гласом: Святый Боже.

Сице поется трисвятое и аще архиерей литургисает.

Скончавшуся пению трисвятаго, станет архиерей (или иерей) во святых дверей [21//22] зря к людем, и знаменует предстоящыя, глаголя:

Мир всем.

Люди отвещают: И духови твоему.

И абие певцы начинают пети косно и со сладкопением Аллилуиа, 3-жды. Архиерей (или иерей) исходит с сослужащими из святаго олтаря святыми дверми, и идет на среду храма, и восходит на амвон. Архиерей же имеет жезл в шуйце. И сядет святитель на место свое, и повелит сести и пресвитером, диаконы же позади стоят, сиречь, с восточныя страны амвона, по обою страну его, два два, зряще к западу. И приемлет чтец от архиереа благословение, и станет на амвоне пред аналогием, зря к западу. И скончавшейся Аллилуии, возглашает чтец:

Чтение от пророчества Исаиина (или иныя книги).

Диакон возглашает: Вонмем. [22//23]

И чтет чтец писания пророческая. Архиерей же и присвитеры внимают чтению, такожде и людие. Скончавшуся чтению, паки поется Аллилуиа. Архиерей же (или иерей) глаголет молитву сию тайно:

Возсияй в сердцах наших, человеколюбче Господи, разума нетленный свет, и мысленныя наши отверзи очи во евангельских Твоих проповеданий разумение: вложи в нас и страх блаженных Твоих заповедей, да плотския похоти вся поправше, духовное жительство пройдем, вся, яже ко благоугождению Твоему, и мудрствующе и деюще.

И по Аллилуиа, возглашает диакон:

Прости, услышим святаго евангелиа.

И востают вси, востает и архиерей со присвитеры.

(Зри, Яко архиерей седит держа жезл свой. Паки зри: Яко в Закинфе мирствовати архиерею (или иерею), людем же: и Духови [23//24] твоему отвещати указуется, обаче во Иерусалиме сего не обретохом).

Хотяй чести евангелие пресвитер возглашает:

Чтение от Иоанна (или инаго евангелиста) святаго евангелиа.

Диакон: Вонмем святому чтению.

И чтет пресвитер святое евангелие, зря к западу, всем стоящым:

(Ведомо буди, яко в Закинфе пред возгласом: Вонмем святому чтению, поют певцы: Слава тебе, Господи, слава тебе, и евангелие чтет на амвоне диакон. Во Иерусалиме же сего не прияхом).

Исполнившуся чтению, паки поется певцами: Аллилуиа. По сем хотяй чести писания апостольская возглашает:

Чтение от иже ко ефесеем послания святаго апостола Павла (или иныя книги апостольския).

Диакон: Вонмем. [24//25]

И чтет писания апостольская с того же места. Архиерей же со пресвитеры паки возсядет на месте своем. По чтении паки поется Аллилуиа, по пропетии же сего, поучает архиерей люди, седя на месте своем и держа жезл свой. Аще повелит архиерей, иный кто проповедует.

Егда же скончает архиерей (или иерей) поучение свое, востает от места своего вкупе со пресвитеры, и вземлет от аналогиа святое евангелие, имея жезл в шуйце, таже повелит пресвитером взяти прочыя книги и входит во святый олтарь святыми дверми, последующым пресвитером. Людие же поют косно:

Слава тебе, Господи, слава тебе.

И станут вси на своих местах, диаконы же на солее, зряще к западу, якоже стояху в и начале божественныя службы. И полагается святое евангелие на святей трапезе, в горней ея стране, прочыя же книги отлагаются. Отлагает архиерей и жезл свой. И глаголет диакон пред святыми дверми, зря к людем, ектению сию: [25//26 ]

Рцем вси: Господи, помилуй.

Людие: Господи, помилуй.

Господи вседержителю, пренебесне, Боже отец наших, молим ти ся, услыши.

Людие: Господи, помилуй.

О мире всего мира и единении святых церквей, помолимся.

Людие: Господи, помилуй.

О спасении и заступлении святейшего отца и архиепископа нашего (имя рек), о всем причте и о христолюбибых людех, помолимся.

Людие: Господи, помилуй.

О еже избавитися нам от всякия скорби, гнева, беды и нужды, пленения, горькия смерти и беззаконий наших помолимся.

Людие: Господи, помилуй. [26//27]

О предстоящих людех, ожидающих от Тебя богатыя и великия милости, молим Тя, буди благоутробен и помилуй.

Зде архиерей (или иерей) обращся к людем, возгласит знаменуя предстоящыя из святых дверей:

Спаси, Боже, люди Твоя и благослови достояние Твое.

Людие: Господи, помилуй.

Призри на мир Твой милостию и щедротами.

Людие: Господи, помилуй.

Вознеси рог христианский, силою чеснаго и животворящего креста, молитвою пресвятыя, благославенныя Владычицы нашея Богородицы, предтечи и апостолов Твоих, и всех святых Твоих, молим Тя, многомилостиве Господи, услыши нас, молящихся Тебе, и помилуй.

Людие: Господи, помилуй. 3-жды. [27//28 ]

Архиерей (или иерей) глаголет молитву сию тайно, зря к востоку:

Боже, огласивший ны божественными и спасительными Твоими словесы, просвети дущи нас грешных к восприятию преждечтенного, яко да не токмо слышатели явим себе духовных речений, но и творцы деяний благих,содержащия веру нелицемерну, живот незазорен, жительство неукорно, во Христе Иисусе Господе нашем, с Нимже благословен еси, со Всесвятым и Благим и животворящим Твоим Духом, ныне и присно и во веки веков.

Таже, скончавшымся диаконствам возглас:

Ты бо еси благовестие и просвещение, спас и страж душ наших, Боже, и единородный Твой Сын, и Дух [28//29] твой всесвятый, ныне и присно и во веки веков.

Людие: Аминь.

Таже диакон:


Поделиться с друзьями:

Особенности сооружения опор в сложных условиях: Сооружение ВЛ в районах с суровыми климатическими и тяжелыми геологическими условиями...

Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...

История развития пистолетов-пулеметов: Предпосылкой для возникновения пистолетов-пулеметов послужила давняя тенденция тяготения винтовок...

Индивидуальные очистные сооружения: К классу индивидуальных очистных сооружений относят сооружения, пропускная способность которых...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.009 с.