Кафизмы 13-я и 14-я. Малых ектений нет. — КиберПедия 

Археология об основании Рима: Новые раскопки проясняют и такой острый дискуссионный вопрос, как дата самого возникновения Рима...

История развития хранилищ для нефти: Первые склады нефти появились в XVII веке. Они представляли собой землянные ямы-амбара глубиной 4…5 м...

Кафизмы 13-я и 14-я. Малых ектений нет.

2021-01-29 75
Кафизмы 13-я и 14-я. Малых ектений нет. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

по 1-м стихосло́вии, седа́льны Октоиха. апо́стольски, гла́с 6:

Я́ко посреде́ ученико́в Твои́х, прише́л еси́, Спа́се, ми́р Тво́й дая́ и́м: прииди́ и к на́м, и спаси́ на́с.

Сти́х: Во всю́ зе́млю изы́де веща́ние и́х, и в концы́ вселе́нныя глаго́лы и́х.

Ученико́в Твои́х ли́к вселе́нную просвети́: бы́вше бо иногда́ ловцы́ ры́б, ны́не же челове́ков бы́ша: те́х ра́ди, Бо́же, поми́луй на́с.

Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен: Мно́гая мно́жества мои́х, Богоро́дице, прегреше́ний, к Тебе́ прибего́х, Чи́стая, спасе́ния тре́буя: посети́ немощству́ющую мою́ ду́шу, и моли́ Сы́на Твоего́, и Бо́га на́шего, да́ти ми́ оставле́ние, я́же соде́ях лю́тых, еди́на Благослове́нная.

По 2-м стихосло́вии седа́льны Октоиха, гла́с 6:

Ученицы́ Твои́, Спа́се, в концы́ земли́ посыла́еми, язы́ки благоче́стно я́ко ры́бы улови́вше, приведо́ша Твое́й бла́гости. Те́х ра́ди у́бо вопие́м Ти́, Христе́: лю́дем твои́м пода́ждь ве́лию ми́лость.

Сти́х: Испове́дят Небеса́ чудеса́ Твоя́, Го́споди.

Двоенадеся́тица апо́стол, Го́споди, двоенадесятолу́чная я́ко Со́лнце яви́ся земли́: те́х бо ра́ди увяди́л еси́ пре́лести израсти́теля: те́х ра́ди озаря́еши ду́шы Твои́х рабо́в: и на́с и́х ра́ди спаса́й, я́ко Благоутро́бен.

Сти́х: Ди́вен Бо́г во святы́х Свои́х, Бо́г Изра́илев.

Му́ченичен: Го́споди, святы́х Твои́х па́мять дне́сь яви́ся, я́ко ра́й, и́же во Еде́ме: в не́й бо ра́дуется вся́ тва́рь, и подае́ши на́м те́х моли́твами ми́р и ве́лию ми́лость.

Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен: Всесвята́я Богоро́дице, во вре́мя живота́ моего́ не оста́ви мене́: челове́ческому предста́тельству не вве́ри мя́: но сама́ заступи́, и поми́луй мя́.

Псалом 50-й.

Каноны: Октоиха 1-й со ирмосом на 6 (ирмосы единожды), 2-й на 4 и апостола на 4.

Библейские песни «Господеви поем…».

Катавасия по 3-й, 6-й, 8-й и 9-й песнях – ирмосы канона Минеи (апостола).

Песнь 1

Кано́н святы́м сла́вным и всехва́льным апо́столом. Творе́ние Феофа́ново, гла́с 6 на 6:

Ирмо́с: Я́ко по су́ху пешеше́ствовав Изра́иль, по бе́здне стопа́ми, гони́теля фарао́на ви́дя потопля́ема, Бо́гу побе́дную пе́снь пои́м, вопия́ше.

Све́т бы́вше ми́ру богоглаго́ливии, све́тлыми блиста́ньми озари́те на́с: и страсте́й изба́вите но́щи, и мглы́ искуше́ний, богоблаже́ннии. [Два́жды.]

Кня́зи честны́я по все́й земли́ ду́х ва́с че́стно поста́ви, Госпо́дни ученицы́: те́мже возду́шнаго кня́зя победи́вше, ве́рныя избавля́ете.

От огня́ невеще́ственнаго, я́ко светоза́рное разже́гшеся у́глие, веще́ственныя моя́, прему́дрии, стра́сти попали́те, к све́ту безстра́стия и живота́ наставля́юще мя́.

Богоро́дичен: Апо́стол моли́твами, проро́к, и му́ченик, и ро́ждшия Тя́, Чи́стыя, Го́споди Иису́се, все́х Царю́, уще́дри лю́ди согреши́вшыя Ти́.

Други́й кано́н свято́му чудотво́рцу Никола́ю, [его́же краегране́сие. Шесто́е пе́ние, Нико́лае, приими́] Творе́ние Ио́сифово. Гла́с 6. На 4:

Ирмо́с: Чу́вственный фарао́н пото́плен бы́сть со всево́инством: Изра́иль же проше́д посреде́ мо́ря, вопия́ше: Го́сподеви Бо́гу на́шему пои́м, я́ко просла́вися.

На небесе́х живы́й ра́достно, о́тче прему́дре, на земли́ ве́рою согла́сно тебе́ пою́щих, вся́кую ско́рбь се́рдца лука́вую разжени́ хода́тайством твои́м.

На стра́сти вре́дныя, на враги́ тлетво́рныя, на вся́кую льсти́ваго зло́бу, укрепи́ ны́не, о́тче Нико́лае, к покро́ву твоему́ свято́му ве́рою притека́ющыя.

Уя́звленных на́с от неви́димых стреле́ц, врачевство́м твоея́, Нико́лае, моли́твы претвори́, я́ко да здра́во ходи́ти на́м по путе́м Госпо́дним.

Богоро́дичен: И́же сы́й со Отце́м соприсносу́щный Сы́н, напосле́док восхоте́в всели́ся в ложесна́ Твоя́ на на́ше, Богоро́дице, ве́рных отрожде́ние: те́мже воспева́ем Тя́.

Канон апостолу Они́симу, глас 6 на 4:

Ирмо́с: Я́ко по су́ху, пешеше́ствовав Изра́иль,/ по бе́здне стопа́ми,/ гони́теля фарао́на/ ви́дя потопля́ема,/ Бо́гу, побе́дную песнь пои́м, вопия́ше.

Просвеще́н Боже́ственною и светоза́рною Спа́са благода́тию,/ омраче́нную ду́шу мою́, моля́, Они́симе, Христа́ Человеколю́бца Бо́га,/ блаже́нне, просвети́.

Светосия́нными Па́вла озари́вся луча́ми, сла́вне,/ неве́дения мглы удо́бь избегл еси́,/ Христу́ благода́рственную песнь вопия́, всеблаже́нне.

Боже́ствен показа́лся еси́, преблаже́нне, священноде́йственник/ и, Боже́ственным Ду́хом сия́я светло́, всю́ду проте́кл еси́,/ Христа́ возвеща́я благоче́стно, Богоблаже́нне.

Богоро́дичен: Укра́шена доброто́ю доброде́телей, Богома́ти Чи́стая,/ Бо́га и́стиннаго па́че ума́ зачала́ еси́,/ нас Боже́ственными доброди́тельми уясни́вшаго.

Песнь 3

Кано́н апо́столом., гла́с 6 на 6:

Ирмо́с: Не́сть свя́т, я́коже Ты́, Го́споди Бо́же мо́й, вознесы́й ро́г ве́рных Твои́х, Бла́же, и утверди́вый на́с на ка́мени испове́дания Твоего́.

Боже́ственный ду́х ва́шя язы́ки извари́в наше́ствием стра́шным, сокруше́нныя челове́ки к животу́ обновля́ет ва́ми, сла́внии апо́столи. [Два́жды.]

В ра́зуме согреша́яй, ко́е обря́щу поми́лование сло́ве, в де́нь су́дный? Сего́ ра́ди вопию́ Ти: Твои́х ра́ди учени́к уще́дри мя́ самоосужде́ннаго.

Уподо́бльшиися Христо́вым спаси́тельным страсте́м, души́ моея́ стра́сти ле́тныя и лю́тыя исцели́те, вра́чеве су́ще сла́внии апо́столи.

Богоро́дичен: Согреши́вшаго мя́, Христе́, Богоро́дицы ра́ди и Твои́х апо́стол, обрати́в я́ко Бо́г поми́луй, и огня́ ве́чнаго, Спа́се, свободи́.

Други́й кано́н чудотво́рцу Никола́ю. Гла́с 6. На 4:

И́н Ирмо́с: На тве́рдем ве́ры Твоея́ ка́мени помышле́ние утверди́в души́ моея́, утверди́, Го́споди: Тя́ бо и́мам бла́же, прибе́жище и утвержде́ние.

Побе́ды я́ве на душетле́нныя стра́сти прия́л еси́, Нико́лае всеблаже́нне: от ни́хже зле́ всегда́ побежда́емых на́с Твои́ми моли́твами изба́ви.

У́ды плотски́я умертви́в воздержа́нием, к жи́зни преше́л еси́ нестаре́ющейся, ю́же и на́м восприя́ти моли́ся, му́дре, ра́достно восхваля́ющым Тя́.

Посеща́ти на́с от небе́сныя высоты́ не преста́й, святи́телю, отгоня́ всю́ жите́йскую тесноту́, к Бо́гу Твои́ми моли́твами.

Богоро́дичен: Разреше́ние на́м грехо́в да́ти, Чи́стая, изба́вителя умоли́, помраче́ние все́ от ду́ш на́ших при́сно твои́ми моли́твами разгоня́ющи.

Канон апостолу Они́симу, глас 6 на 4:

Ирмо́с: Несть свят,/ я́коже Ты, Го́споди Бо́же мой,/ вознесый рог ве́рных Твои́х, Блаже,/ и утверди́вый нас на ка́мени/ испове́дания Твоего́.

Вод Боже́ственных исто́чнику прибли́жил еси́ уста́ и, сла́дости пото́к от него́ прие́м,/ лице́ честныя Це́ркве, славне, напои́л еси́.

Прича́стием сия́ния мысленнаго светле́йший яви́лся еси́,/ благоче́стия свещами сердца́ ве́рных просвеща́я светло́/ и светоно́сною заре́ю про́поведи́.

Разреши́лся еси́ Павловыми у́зами от рабо́тныя ле́сти/ и свобо́дою благода́ти почти́лся еси́,/ сын Бо́жий быв и насле́дник Божествен показа́лся еси́.

Богоро́дичен: Ле́стно змий мя пе́рвее, я́ко пле́нника, взят, ле́стию плени́в;/ Тобо́ю же рабо́ты его́ изме́нься, Богома́ти,/ пе́сньми ублажа́ю Тя.

Катавасия: Несть свят,/ я́коже Ты, Го́споди Бо́же мой,/ вознесый рог ве́рных Твои́х, Блаже,/ и утверди́вый нас на ка́мени/ испове́дания Твоего́.

Седа́лен, глас 4. Подо́бен: Ско́ро предвари́:

Вре́менныя, Они́симе, отреши́вся и́стинно работы,/ был еси́ раб Христа́ Бо́га/ и сосу́д благопотре́бен;/ те́мже порабоще́ныя враго́м свобо́дны пока́зал еси́ Боже́ственным сло́вом/ и Небе́сныя гра́жданы сотвори́в./ С ни́миже свяще́нную твою́ па́мять ве́рно сла́вим.

Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен:

Обнови́ла еси́, Чи́стая, Боже́ственным Рождество́м Твои́м,/ истле́вшее во страсте́х земноро́дных ме́ртвенное существо́/ и воздви́гла еси́ вся от сме́рти к Животу́ нетле́ния./ Темже Тя по до́лгу блажи́м вси,/ Де́во препросла́вленная, я́коже прорекла́ еси́.

Песнь 4

Кано́н апо́столом., гла́с 6 на 6:

Ирмо́с: Христо́с моя́ си́ла, Бо́г и Госпо́дь, честна́я Це́рковь боголе́пно пое́т взыва́ющи, от смы́сла чи́ста о Го́споде пра́зднующи.

Приста́нища благоути́шная, приста́нища небу́рная, к ти́хому мя́ приста́нищу доведи́те, прегреше́ний лю́тых треволне́нием обурева́ема. [Два́жды.]

Душе́ моя́, воздохни́, душе́ моя́, прослези́ся: смире́нное се́рдце мое́ благо́му отню́д прилепи́ся, я́ко да бу́дущаго Тя́ пла́мене и му́ки изба́вит Бо́г.

Спа́са Го́спода моли́те, спаси́телие су́ще челове́ков всеблаже́ннии апо́столи: да на́с спасе́т от искуше́ний злы́х я́ко Человеколю́бец.

Богоро́дичен: Де́во пречи́стая, Де́во непоро́чная, со Апо́столы о на́с мольбу́ сотвори́: я́ко да изба́вимся лю́тых искуше́ний и бе́д.

Други́й кано́н чудотво́рцу Никола́ю. Гла́с 6. На 4:

И́н Ирмо́с: Услы́шах слу́х Тво́й, и убоя́хся, разуме́х дела́ Твоя́, и ужасо́хся: сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Уврачу́й, свя́те, уя́звленое от льсти́ваго неиспра́вленое се́рдце мое́, умоли́в благода́вца Бо́га на́шего, Нико́лае.

Сокруши́л еси́ ка́пища поги́бели, Христо́в уго́дниче: те́мже ве́рою молю́ тя, Нико́лае, ума́ моего́ зло́бныя куми́ры потреби́.

Миродохнове́нен бы́л еси́ пра́ведными делесы́, богому́дре, и в Ми́рех украси́л еси́ престо́л, о́тче святи́телю Нико́лае.

Богоро́дичен: Безневе́стная Влады́чице, благослове́нная Богороди́тельнице, пою́щыя Тя́ спаса́й от вся́каго вре́да, еди́на челове́ков помо́щнице.

Канон апостолу Они́симу, глас 6 на 4:

Ирмо́с: Христо́с моя́ си́ла/ Бог и Госпо́дь,/ честна́я Це́рковь/ Боголе́пно пое́т, взыва́ющи,/ от смы́сла чи́ста о Го́споде пра́зднующи.

Хотя́й вся спасти́ Госпо́дь/ от и́га тя рабо́ты священноде́йственника, блаже́нне, поставля́ет,/ священноде́йствующа честно́е, Богоявле́ние, Ева́нгелие.

Сын ты был еси́ Бо́жий благода́тию,/ Того́ возвеща́я Единоро́дное Сло́во Присносу́щное,/ с плотию су́щим на земли́ пресла́вно прибли́жшася.

Сло́вом суда́ и Боже́ственным пома́занием свяще́нства,/ я́ко святи́тель, всему́дре, пожи́л еси́,/ и терпе́нием лю́тых Божествен му́ченик был еси́.

Богоро́дичен: Естество́м Безнача́льный Сын и Безле́тный/ вре́менное от Де́вы Отрокови́цы начало во́льно прие́млет,/ сущия под ле́том от тли обнови́ти промышля́я.

Песнь 5.

Кано́н апо́столом., гла́с 6 на 6:

Ирмо́с: Бо́жиим све́том Твои́м, Бла́же, у́тренюющих Ти́ ду́шы любо́вию озари́, молю́ся, Тя́ ве́дети, Сло́ве Бо́жий, и́стиннаго Бо́га, от мра́ка грехо́внаго взыва́юща.

Пу́ть вводя́щий в живо́т, зело́ тесне́йшим ше́ствием искуше́ний и скорбе́й, ученицы́ Сло́ва я́ве ходи́вшии, стезю́ души́ моея́ угла́дите. [Два́жды.]

Свети́льницы Боже́ственнаго Восто́ка, изба́вите мя́ от тьмы́ страсте́й, и сласте́й помраче́ния, и напа́стей, и обстоя́ний, и бу́ри, и бе́д, Христо́вы Апо́столи.

Сви́тцы сло́ва богозра́чнии, в кни́зе мя́ живо́тней написа́тися моли́те, апо́столи, грехо́в мои́х зло́е растерза́юще писа́ние моли́твами ва́шими.

Богоро́дичен: Спасе́ние мое́ и упова́ние, спаси́ мя упова́ющаго на Тя́, все́х упова́ние непосты́дное, я́же к Сы́ну Твоему́ мольба́ми, и Боже́ственных учени́к, Отрокови́це еди́на всепе́тая.

Други́й кано́н чудотво́рцу Никола́ю. Гла́с 6. На 4:

И́н Ирмо́с: Све́т возсия́вый ми́ру, Христе́, просвети́ се́рдце мое́ от но́щи Тебе́ зову́ща, и спаси́ мя.

Дрема́нием ле́ности одержи́ма, усе́рдно мя́ устро́й свяще́нными хода́тайствы Твои́ми, Нико́лае.

Иису́са Спа́са умоли́, святи́телю Нико́лае, ве́чнаго мя́ изба́вити муче́ния.

Мирски́х мя́ собла́зн соблюди́, и от бесо́вскаго озлобле́ния, моли́твами Твои́ми, святи́телю Нико́лае.

Богоро́дичен: Е́же бы́ти на́м подава́яй, в Твою́ утро́бу всели́ся, Богоро́дице: Его́же моли́ спасти́ на́с.

Канон апостолу Они́симу, глас 6 на 4:

Ирмо́с: Бо́жиим све́том Твои́м, Бла́же,/ у́тренюющих Ти ду́ши любо́вию озари́, молю́ся,/ Тя ве́дети, Сло́ве Бо́жий,/ и́стиннаго Бо́га,/ от мра́ка грехо́внаго взыва́юща.

Ума́ острото́ю и души́, блаже́нне, чистото́ю, вра́жия прелете́в се́ти,/ возвы́сился еси́ к Небе́сным селе́нием,/ криле́ Богоразумия прие́м.

Твой апо́стол, Блаже, плотско́е Твое́ к челове́ком прише́ствие пропове́да,/ заблу́ждшия к позна́нию наставля́я и просвеща́я заре́ю ве́ры.

Храм яви́лся еси́ всеблаголе́пен,/ внутрь име́я, я́ко све́щник, сия́ние Боже́ственныя благода́ти,/ зда́нием Боже́ственнаго Ду́ха основа́н,/ блаже́нне Они́симе.

Богоро́дичен: Греха́ моего́ плени́цы Твои́м хода́тайством и предста́тельством, Де́во, расто́ргни:/ Ты бо отча́янных еси́ наде́жда,/ ве́рою притека́ющих в Боже́ственный кров Твой.

Песнь 6.

Кано́н апо́столом., гла́с 6 на 6:

Ирмо́с: Жите́йское мо́ре воздвиза́емое зря́ напа́стей бу́рею, к ти́хому приста́нищу Твоему́ прите́к, вопию́ Ти: возведи́ от тли́ живо́т мо́й, Многоми́лостиве.

Я́ко скрижа́ли богопи́санная ду́ха, я́ве честна́я законоположе́ния сла́внии, в душа́х име́сте нело́жно: и́миже в писа́ниих упраздни́сте зако́н, ми́р спа́сше. [Два́жды.]

Душе́ согреша́ющи, обы́чаем же злы́м умовре́дно рабо́тающи, обраще́нием обрати́ся, и Го́сподеви ще́дрому возопи́й: Апо́стол ра́ди сло́ве, спаси́ мя.

Овца́м десны́м сочета́й мя́, во ужа́сном и стра́шном прише́ствии Твое́м, избра́нным Твои́м, моли́твами Боже́ственных пропове́дник Твои́х, закла́выйся за все́х, А́гнче незло́бивый.

Богоро́дичен: Ли́к мо́лит Тя́ безпло́тных слу́г, Сы́не Бо́жий пребезнача́льне, мо́лит Тя́ собо́р ученико́в с ро́ждшею Тя́, лю́дем Твои́м пода́ждь ми́лости Твоя́.

Други́й кано́н чудотво́рцу Никола́ю. Гла́с 6. На 4:

И́н Ирмо́с: Ки́том пожре́н грехо́вным, вопию́ Тебе́, Христе́: я́ко проро́ка из истле́ния мя́ свободи́.

Свети́льника Тя́ разу́мнаго иму́щи тва́рь, Нико́лае, просвеща́ется заря́ми неисче́тных чуде́с твои́х.

Недрема́нный моли́твенниче, к тебе́ притека́ющым, Нико́лае, от сна́ зла́го ле́ности изба́ви мя́.

Изба́вил еси́ дре́вле му́дре, хотя́щыя непра́ведно умре́ти: та́кожде и мене́ изба́ви от бе́д и прегреше́ний, Нико́лае.

Богоро́дичен: Де́во еди́на чи́стая обра́дованная, помози́ ми, при́сно обурева́ему жите́йскими напа́стьми.

Канон апостолу Они́симу, глас 6 на 4:

Ирмо́с: Жите́йское мо́ре,/ воздвиза́емое зря/ напа́стей бу́рею,/ к ти́хому приста́нищу Твоему́ прите́к, вопию́ Ти:/ возведи́ от тли живо́т мой,/ Многоми́лостиве.

Облиста́в, я́ко со́лнце, с Небесе́ зва́нный/ просвеще́нием благода́ти оста́ви тебе́ зарю́,/ издале́ча благомо́щно отгоня́щу неве́дения мрак, всеблаже́нне.

Светло́ обличи́л еси́ беззако́нных гнила́я и злочести́вая шата́ния,/ благоче́стия веща́я вои́стинну Боже́ственная уче́ния,/ святи́телю Госпо́день всече́стне.

Богоро́дичен: Сый пови́нен грехо́м и лю́те уя́звлен, окая́нный,/ к Тебе́, Богома́ти, ми́лостивей прибега́ю, моля́ся/ стру́пы очи́стити прегреше́ний мои́х.

Катавасия: Жите́йское мо́ре,/ воздвиза́емое зря/ напа́стей бу́рею,/ к ти́хому приста́нищу Твоему́ прите́к, вопию́ Ти:/ возведи́ от тли живо́т мой,/ Многоми́лостиве.

Конда́к, глас 4. Подо́бен: Яви́лся еси́ Днесь:

Я́ко луча́, возси́ял еси́ вселе́нней,/ заря́ми сия́я со́лнца, блаже́нне,/ всесве́тлаго Па́вла, мир просвети́вшаго:/ те́мже тя почита́ем, Они́симе сла́вне.

Песнь 7.

Кано́н апо́столом., гла́с 6 на 6:

Ирмо́с: Росода́тельну у́бо пе́щь соде́ла А́нгел преподо́бным отроко́м, халде́и же опаля́ющее веле́ние Бо́жие, мучи́теля увеща́ вопи́ти: благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

У́дицею сло́ва Апо́столи, извле́кше все́х из глубины́ пре́лести, приведо́сте к закла́вшемуся сло́ву на́с ра́ди, пою́ще ему́: благослове́н Бо́г оте́ц на́ших. [Два́жды.]

Я́вльшемуся ве́щию теле́сною Апо́столи, нехода́тайственне бесе́довавше, просвети́стеся светода́тельными блиста́ньми его́. Те́мже мя́ просвети́те вопию́ща: благослове́н Бо́г оте́ц на́ших.

Па́стыря до́браго умоли́те, Боже́ственнии ученицы́, в гора́х мя́ заблу́ждшаго преступле́ния взыска́ти, и спасти́ вопию́щаго приле́жно: благослове́н Бо́г оте́ц на́ших.

Богоро́дичен: Со проро́ки, Апо́столы же и му́ченики, Де́во, Его́же родила́ еси́, моли́, земны́х мя́ изба́вити зо́л, и прича́стника небе́сных бла́г бы́ти мя́ сподо́би, Влады́чице.

Други́й кано́н чудотво́рцу Никола́ю. Гла́с 6. На 4:

И́н Ирмо́с: Преподо́бных Твои́х отроко́в моли́тву услы́шавый, и пе́щь горя́щую ороси́вый, благослове́н еси́, Го́споди Бо́же оте́ц на́ших.

Си́лою Бо́жиею, преблаже́нне, ерети́чествующих полки́ попра́л еси́, и от те́х пре́лести ста́до твое́ спа́сл еси́, Нико́лае.

Явле́йся пла́вающым, и тво́й гра́д препита́л еси́ стра́ждущ: душетле́ннаго мя́ гла́да изба́ви, моли́твами твои́ми, о́тче Нико́лае.

Утверди́, о́тче, моли́твами твои́ми тебе́ призыва́ющыя на по́мощь, Нико́лае, утиша́я бесо́вскую лука́вую бу́рю.

Богоро́дичен: Влады́чице все́х челове́к, свята́я Богоро́дице, рабо́ты мя́ стра́стныя Твои́ми моли́твами до конца́ свободи́.

Канон апостолу Они́симу, глас 6 на 4:

Ирмо́с: Росода́тельну у́бо пещь/ соде́ла А́нгел/ преподо́бным отроко́м,/ халде́и же опаля́ющее/ веле́ние Бо́жие мучи́теля увеща́ вопи́ти:/ благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Блаже́нную прия́л еси́, Они́симе, кончи́ну/ и неги́блемое безсме́ртие наде́ждею, блаже́нне, чи́стою/ и пое́ши, ра́дуяся, Христу́:/ благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Тве́рдым твои́м мудрова́нием, Они́симе, пре́лести кова́рства попра́л еси́,/ благоче́стия сия́ низложи́в ору́диями, Богому́дре, вопия́:/ благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Богоро́дичен: Я́ко су́щи Всенепоро́чная, Богоневе́сто, Сло́во Бо́жие зачала́ еси́,/ неразлу́чно в не́дрех Отца́ Су́ща,/ рука́ми же держи́мо Твои́ми,/ благослове́нна Богома́ти Неискусобра́чная.

Песнь 8

Кано́н апо́столом., гла́с 6 на 6:

Ирмо́с: Из пла́мене преподо́бным ро́су источи́л еси́, и пра́веднаго же́ртву водо́ю попали́л еси́: вся́ бо твори́ши, Христе́, то́кмо е́же хоте́ти. Тя́ превозно́сим во вся́ ве́ки.

Моли́тв серпо́м очи́стите пле́велы вся́ мы́сли моея́, Боже́ственнии де́латели Спа́совы апо́столи: я́ко да спаси́тельнаго плода́ принесу́ кла́с. [Два́жды.]

Олядене́вшая сердца́ обнови́сте ра́лом сло́ва, и все́явше уче́ние честно́е, кла́с стори́чествующ спа́сшихся пожа́сте, Богови́дцы.

Вра́жию зло́бу успи́вше, усну́ли есте́ сно́м пра́ведных подо́бным, неусы́пнии о на́с моли́твенницы бы́вше, ученицы́ Сло́ва, во вся́ ве́ки.

Богоро́дичен: Огня́ негаси́маго изба́ви мя́, Го́споди, проро́к, и му́ченик, и Апо́стол Твои́х, и во утро́бу вмести́вшия Тя́ неизрече́нно, Де́вы неискусому́жныя, Ще́дре, моли́твами.

Други́й кано́н чудотво́рцу Никола́ю. Гла́с 6. На 4:

И́н Ирмо́с: Преподо́бнии Твои́ о́троцы в пещи́ херуви́мы подража́ху, трисвяту́ю пе́снь воспева́юще: благослови́те, по́йте, и превозноси́те во вся́ ве́ки.

На высоту́ жития́ светле́йшаго восте́к яви́лся еси́, и зна́емь вселе́нней, Богоно́сне, чудодея́нии разли́чными просвеща́я су́щих во тьме́, Нико́лае.

Облагодати́ Боже́ственне бо́дрствующыя, тя́ чту́щыя, Нико́лае: успи́ зло́бу вражду́ющих челове́к, на на́с находя́щих, блаже́нне.

И́же вся́ се́ти вра́жия кре́постию сокруши́в духо́вною, от те́х изба́ви мя́ твои́ми моли́твами, окормля́я живо́т мо́й Богому́дре, святи́телю Нико́лае.

Богоро́дичен: Пое́м тя́, Де́во Богороди́тельнице, ея́же ра́ди кля́тва непло́дна бы́сть и благослове́ние все́м прии́де, ве́дущым Тя́ еди́ну Ма́терь Бо́га на́шего безму́жную.

Канон апостолу Они́симу, глас 6 на 4:

Ирмо́с: Из пла́мене преподо́бным росу́ источи́л еси́/ и пра́веднаго же́ртву водо́ю попали́л еси́:/ вся бо твори́ши, Христе́, то́кмо е́же хоте́ти./ Тя превозно́сим во вся ве́ки.

Со А́нгелы лику́я, блаже́нне Они́симе,/ муче́ния ве́нцем украша́емь, престо́лу же светло́ Влады́чню предстои́ши:/ Его́же превозно́сим во вся ве́ки.

Апо́столу Бо́жию служа́, Боже́ственне Они́симе,/ неизрече́нных чуде́с име́л еси́ де́йство,/ пропове́дник и́стинен Христо́в, блаже́нне, быв:/ Его́же превозно́сим во вся ве́ки.

Исцеле́ний благода́тию от незави́стна исто́чника Спа́сова обогати́вся, всем препода́л еси́,/ Сего́ повину́яся, блаже́нне, Боже́ственным веле́нием:/ Его́же превозно́сим во вся ве́ки.

Богоро́дичен: Научи́вшеся чудеси́ Твоего́ Рождества,/ воспева́ем я́ко Боже́ственно па́че смы́сла,/ Всесвята́я, Чи́стая, Богома́ти Пренепоро́чная, та́инство,/ Тя превозноша́юще во вся ве́ки.

Катавасия: Из пла́мене преподо́бным росу́ источи́л еси́/ и пра́веднаго же́ртву водо́ю попали́л еси́:/ вся бо твори́ши, Христе́, то́кмо е́же хоте́ти./ Тя превозно́сим во вся ве́ки.

Пе́снь Богоро́дицы: Вели́чит душа́ моя́ Го́спода: с припе́вы, и покло́ны.

Песнь 9

Кано́н апо́столом., гла́с 6 на 6:

Ирмо́с: Бо́га челове́ком не возмо́жно ви́дети, на Него́же не сме́ют чи́ни а́нгельстии взира́ти: Тобо́ю же, Всечи́стая, яви́ся челове́ком Сло́во воплоще́нно, Его́же велича́юще, с небе́сными во́и Тя́ ублажа́ем.

Бо́га челове́ком приобщи́вшася, и ме́ртвенное совокупле́нием без сравне́ния обожи́вшаго, во все́м ми́ре пропове́давше, все́х безбо́жныя пре́лести свободи́сте: те́мже ублажа́еми есте́ при́сно, Боже́ственнии Апо́столи. [Два́жды.]

Христо́ву стра́сть изъобрази́вше Апо́столи, страстьми́ телесе́ разли́чными, пло́ти моея́ стра́сти умертви́те: и изнемо́гшую, и бе́дствующую, и умерщвле́ную мою́ ду́шу оживотвори́те.

Пу́ть бу́ди ми́ наставля́ющий мя́ к незаблу́дному пути́ за́поведей Твои́х, Человеколю́бче, в про́пасть грехо́вную впа́дшему: и заблужда́ющу, и укло́ншуся к путе́м лука́вым, и бе́дствующу.

Богоро́дичен: Ли́ки А́нгел и Арха́нгел же, Вла́сти и Си́лы, Нача́ла, Госпо́дствия, Херуви́ми и Серафи́ми и престо́ли, Христе́, собо́р апо́стол, с Ро́ждшею Тя́, мо́лятся Тебе́, еди́не Царю́, спаси́ рабы́ Твоя́.

Други́й кано́н чудотво́рцу Никола́ю. Гла́с 6. На 4:

И́н Ирмо́с: Е́же ра́дуйся от А́нгела прии́мшая, и ро́ждшая Созда́теля Твоего́, Де́во, спаси́ Тя велича́ющыя.

Святи́телей удобре́ние, чуде́с исто́чниче, Нико́лае, умоли́ Бо́га Человеколю́бца, обрести́ на́м грехо́в оставле́ние.

Я́коже дре́вле у́зники изба́вил еси́ от сме́рти: та́ко и на́с изба́ви искуше́ний жите́йских, Нико́лае.

Ты́ в Ми́рех Лики́йских погребе́н бы́л еси́, ми́ро то́чиши всегда́, Нико́лае, злово́ния страсте́й отгоня́я при́сно.

Зижди́теля прише́ствие при две́рех, не лени́ся, душе́ моя́, но возопи́й: Никола́а моли́твами, Христе́, спаси́ мя.

Богоро́дичен: Све́т ро́ждшая, Всепе́тая, се́рдца моего́ зе́ницу осле́пшую просвети́: да пою́ Тя и́же Тебе́ ра́ди спаса́емь.

Канон апостолу Они́симу, глас 6 на 4:

Ирмо́с: Бо́га/ челове́ком невозмо́жно ви́дети,/на Него́же не сме́ют чини́ Ангельстии взира́ти;/ Тобо́ю же, Всечи́стая, яви́ся челове́ком/ Сло́во воплоще́нно,/ Его́же велича́юще,/ с Небе́сными во́и Тя ублажа́ем.

Свети́льник пресве́тел показа́лся еси́, све́тлыми заря́ми сия́я духо́вными,/ мирски́я концы́ освеща́я све́том Богоразу́мия, блаже́нне Они́симе./ Те́мже со апо́стольскими ли́ки тя велича́ем.

Плоды́ духо́вными ты укра́шен, на Небеса́ взя́лся еси́, Богоявле́ние, ра́дуяся,/ Христо́в апо́стол яви́лся еси́ че́стен,/ прему́др святи́тель, му́ченик непобеди́мь, пропове́дник и́стинен/ су́щих па́че ума́, Богобла́женне.

При́сно предста́ни пою́щим тя всегда́ и твое́ восхваля́ющим торжество́,/ Влады́це предстоя́, Они́симе,/ весь просвеще́н, весь пресве́тел,/ весь отону́дными блиста́яся светлостьми́.

Богоро́дичен: Изба́влен быв Рождество́м Твои́м, Неискусобра́чная Ма́ти Бо́жия,/ дре́вняго ко́жнаго умерщвле́ния, и кля́твы, и тли, и сме́рти,/ ю́же от греха́ оттря́с, с Небе́сными во́и при́сно сла́влю Тя.

Катавасия: Бо́га/ челове́ком невозмо́жно ви́дети,/на Него́же не сме́ют чини́ Ангельстии взира́ти;/ Тобо́ю же, Всечи́стая, яви́ся челове́ком/ Сло́во воплоще́нно,/ Его́же велича́юще,/ с Небе́сными во́и Тя ублажа́ем.


Поделиться с друзьями:

Механическое удерживание земляных масс: Механическое удерживание земляных масс на склоне обеспечивают контрфорсными сооружениями различных конструкций...

Биохимия спиртового брожения: Основу технологии получения пива составляет спиртовое брожение, - при котором сахар превращается...

История создания датчика движения: Первый прибор для обнаружения движения был изобретен немецким физиком Генрихом Герцем...

Историки об Елизавете Петровне: Елизавета попала между двумя встречными культурными течениями, воспитывалась среди новых европейских веяний и преданий...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.103 с.