Таксономические единицы (категории) растений: Каждая система классификации состоит из определённых соподчиненных друг другу...
Историки об Елизавете Петровне: Елизавета попала между двумя встречными культурными течениями, воспитывалась среди новых европейских веяний и преданий...
Топ:
Когда производится ограждение поезда, остановившегося на перегоне: Во всех случаях немедленно должно быть ограждено место препятствия для движения поездов на смежном пути двухпутного...
Генеалогическое древо Султанов Османской империи: Османские правители, вначале, будучи еще бейлербеями Анатолии, женились на дочерях византийских императоров...
Теоретическая значимость работы: Описание теоретической значимости (ценности) результатов исследования должно присутствовать во введении...
Интересное:
Аура как энергетическое поле: многослойную ауру человека можно представить себе подобным...
Как мы говорим и как мы слушаем: общение можно сравнить с огромным зонтиком, под которым скрыто все...
Мероприятия для защиты от морозного пучения грунтов: Инженерная защита от морозного (криогенного) пучения грунтов необходима для легких малоэтажных зданий и других сооружений...
Дисциплины:
2017-09-30 | 327 |
5.00
из
|
Заказать работу |
|
|
PART I | |
Unit IV | |
Aims. Teaching methods. Entry requirements. |
I. Read and remember these words and word combinations:
1.Broadly based education | Образование широкого профиля |
2.To reason logically | Рассуждать логически |
3.To undertake research | Проводить исследования |
4.To communicate to | Сообщать, передавать |
5.To equip the graduate | Дать выпускнику необходимые знания |
6.To be creatively responsive | Творчески реагировать |
7 To maintain interest | Поддерживать интерес |
8.Current | Современный |
9.Commitment | Стремление |
10.Cope with the changing and emerging conditions | Справляться с изменяющимися и возникающими условиями |
11.In compliance with the requirements | Согласно требованиям |
12.Liberal education | Общее (гуманитарное) образование |
13.Teaching staff | Преподавательский состав |
14.Applicant | Абитуриент |
15.General Certificate of Secondary Education (GCSE) | Аттестат о среднем образовании |
16.To assess the facilities | Оценить помещения (оборудование) |
17.Communication skills | Навыки общения |
18.Unified State Examination | ЕГЭ |
19. Job and wealth creation | Создание рабочих мест и благосостояния |
Text 3.
Aims. The aims of the course are: to provide a broadly based education in planning and construction which gives students the ability to think clearly, to reason logically, to undertake systematic research and to communicate facts and ideas to other people.
To equip the graduate not only to undertake planning work but also to be creatively responsive to a rapidly changing world in which economic development and job and wealth creation are important.
Students are expected to research fully and analytically in order to develop the best possible solution of design problems. Students are expected to maintain a highly interest in current design trends and developments through reading and study and to increase their confidence and commitment to achieve high standards of professional skill.
Teaching methods. At present it’s quite evident that our University is moving away from its traditional methods. It is tending to organize more realistic courses to cope with the changing and emerging conditions in the practice of architecture and construction industry that requires graduates with a modern approach to construction. And the University tries to give its students the contemporary education in compliance with the requirements of modern market economy.
Communication skills are essential for future specialist. Students are placed in realistic situations requiring problems to be solved and decisions to be made. Providing liberal and practical education our teaching staff tries to develop the creative and critical potential of each student.
|
Entry requirements. Before entering university applicants think a lot, attend Welcome Day which is generally held in winter and spring, surf the Internet and then make their decision.
For entry any higher school you should have General Certificate of Secondary Education and Unified State Examinations Certificate. USE is taken by all the pupils in Russia. There are 2 compulsory exams (Mathematics, Russian Language and Literature) and any number of optional exams.
On Welcome Day applicants are given the opportunity to visit the relevant Department and to assess the University and its facilities.
1. Answer the following questions:
1. What are the aims of the courses?
2. What do you know about teaching methods in our University?
3. What education should you have to enter our University?
4. When you entered the University who was the first to congratulate you?
5. What are the entry requirements for applicants?
6. What is your purpose in learning English?
7. What should you do to acquire a good knowledge of English?
8. Where would you like to work in future? Why?
9. Was it difficult to realize your dream – to become a student of chosen specialty? If so, why?
|
|
Наброски и зарисовки растений, плодов, цветов: Освоить конструктивное построение структуры дерева через зарисовки отдельных деревьев, группы деревьев...
Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...
Двойное оплодотворение у цветковых растений: Оплодотворение - это процесс слияния мужской и женской половых клеток с образованием зиготы...
История развития пистолетов-пулеметов: Предпосылкой для возникновения пистолетов-пулеметов послужила давняя тенденция тяготения винтовок...
© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!