На стиховне стихиры, глас 4. Подобен: Дал еси знамение — КиберПедия 

Эмиссия газов от очистных сооружений канализации: В последние годы внимание мирового сообщества сосредоточено на экологических проблемах...

Наброски и зарисовки растений, плодов, цветов: Освоить конструктивное построение структуры дерева через зарисовки отдельных деревьев, группы деревьев...

На стиховне стихиры, глас 4. Подобен: Дал еси знамение

2019-12-19 128
На стиховне стихиры, глас 4. Подобен: Дал еси знамение 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Приял еси, апостоле, над демоны непобедимую власть и силу/ о Имени Христове/ начала тьмы сих отгони́ти;/ и прошел еси землю, просвещая, якоже солнце, и вся страны́ научи́,/ первое, сла́вне, Христово пропове́дал еси спасительное пришествие.

Стих: Во всю землю изы́де вещание их/ и в концы вселенныя глаго́лы их.

Пе́рвей благости и естественному, и пребожественному житию́ подо́бяся,/ муж был еси благ, Иа́кове, по существу/ и благодати Божественныя сын именуем,/ нравов твоих благостию и ума чистотою/ Христов показался еси ученик и́скренний.

Стих: Небеса поведают славу Божию,/ творение же руку́ Его возвещает твердь.

Орга́н до́бре составлен Божественным окормлением, апостоле Иа́кове, быв,/ язы́ков званию ты вве́рился еси,/ к познанию Христову наставляя словесы́ и деянии,/ и вся просветил еси, испове́дати истинное Иисусово Божество,/ Спаса душ наших.

Слава, глас 5:

Верно торжествуем пречестны́й день/ твоея памяти, Иа́кове славне,/ не яко Алфе́ева тя сына, но яко апостола Христова почитающе/ и проповедника Того неизреченнаго воплощения,/ тем Владычню Престолу/ со Безплотными всегда предстоя и апостол и мученик лики,/ прилежно моли́ся спасти ны Спасителю и Богу нашему.

И ныне, Богородичен: Храм и Дверь еси́, / Пала́та и Престо́л Царе́в, / Де́во Всечестна́я, / Е́юже Изба́витель мой, Христо́с Госпо́дь, / во тьме спя́щим яви́ся, / Со́лнце Сый пра́вды, / просвети́ти хотя́, я́же созда́ по о́бразу Своему́ руко́ю Свое́ю. / Те́мже, Всепе́тая, / я́ко Ма́терне дерзнове́ние к Нему́ стяжа́вшая, / непреста́нно моли́ / спасти́ся душа́м на́шым.

Тропарь, глас 3:

Апостоле святый Иакове,/ моли Милостиваго Бога,/ да прегрешений оставление/ подаст душам нашим.

Слава, и ныне, Богородичен воскресен

Преподобному Андрони́ку поем на повечерии

Тропарь, глас 1:

Пустынный житель и в телеси́ Ангел и чудотворец показался еси,/ Богоносне отче наш Андрони́че,/ постом, бдением, молитвою Небесная дарования приим,/ исцеляеши недужныя и души верою притекающих к тебе./ Слава Давшему тебе крепость,/ слава Венчавшему тя,/ слава Действующему тобою всем исцеления.

Канон, глас 8

Песнь 1

Ирмос: Колесницегонителя фараоня погрузи/ чудотворяй иногда/ Моисейский жезл, крестообра́зно порази́в/ и разделив море,/ Израиля же беглеца́, пешеходца, спасе́,/ песнь Бо́гови воспевающа.

Предочи́стив твою душу, Андрони́че,/ до́блими добродетельми/ и Божественныя любве разжегся у́гльми,/ плотски́х уклонился еси распалений,/ ро́су бо Божественную свыше имел еси,/ тя орошающую всегда.

Владычним повелением повинуяся,/ яко патриарх иногда Авраам, отче,/ твою землю оставил еси/ и сродники небрег;/ жены́ же и богатства дале́че быв,/ и в пустыню, блаженне,/ вселился еси, уединя́ем.

Господню заповедь исполнил еси,/ вся прода́в твоя/ и нищим разда́в, имиже ку́плю би́сера обрел еси честна́го,/ и сей прием,/ обогатился еси обильно/ бога́тным ми́ров источением.

Богородичен:

Созидается волею во утробе Твоей/ Адамов Содетель/ и дланию носяй, Богородице, всяческая/ Твоими руками носи́тся, о страшнаго та́инства, и Младенец является,/ всех святых Господь.

Песнь 3

Ирмо́с: Утверждей в начале небеса разумом/ и землю на вода́х основа́вый,/ на камени мя, Христе, заповедей Твоих утверди,/ яко несть свят, паче Тебе, едине Человеколю́бче.

Изгна́н от Еде́ма советом Евиным Адам,/ ты же, веровав совету сопру́жницы твоея, му́дре,/ рая́ был еси внутрь/ и с нею радуешися всегда, блаженне Андрони́че.

Иже тайно и мудре устроя́я вся до́бре Слово и земныя ко спасению направля́я,/ от земли на Небеса/ любимыя преставляет дети ваша два,/ стезю́ праву являя вам.

О маловременней и тлеющей небре́гше любви,/ на земли́ сущим оста́вльше сию,/ связа́стеся любовию духовною, блаженнии,/ темже ныне водворяетеся, идеже праведных селения.

Богородичен:

Безсосужде́нно Херувим и Серафим пребо́льши,/ Яже Бога несказа́нно Рождшая,/ и земным клятву на благословение преложившая,/ песнь ми всегда да почитается,/ Та бо наше упование.

Седален, глас 8. Подобен: Премудрости:

Иго Господне ле́гкое вседушно на ра́мена восприем,/ Тому после́довал еси, Богоно́се Андрони́че,/ и мирских мяте́жей до́бре возненавидел еси,/ в пустыню, блаженне, усердно вселься,/ идеже течение постническое, отче, без порока совершил еси,/ Богу совокупля́яся,/ сего ради вопием ти:/ моли Христа Бога грехов оставление даровати чтущим любовию святую память твою.

Песнь 4

Ирмо́с: Услышах, Господи,/ смотрения Твоего та́инство,/ разумех дела Твоя/ и прославих Твое Божество.

По́ты трудов твоих, от плоти твоея ка́плющии, священнейше Андрони́че,/ в воню́ мира преложи́шася.

Якоже фи́никс высокора́сленный, ты в пустынях, отче, процве́л еси/ и Богу плодоноси́л еси сладчайшия болезни трудов твоих.

Сле́зными одожде́нии пустынную землю оросил еси,/ плодоносну же яви́л ее и душу твою болезньми постническими.

Богородичен:

Не истощив Господь Отеческих недр,/ в Твою вселися утробу, Отрокови́це, пречистую,/ и мир весь обнови́.

Песнь 5

Ирмос: У́тренююще вопие́м Ти,/ Господи, спаси ны:/ Ты бо еси Бог наш,/ разве Тебе иного не ве́мы.

Воспои́м Андрони́ка песньми вси вернии/ и того сопру́жницу Афана́сию прославим.

Отнюд, якоже есть писано, не дал еси сна твоима очи́ма,/ ни дремания твоима ве́ждома, Андрони́че.

Прослави ми́ры тя Господь, блаженне,/ твоя труды восприемый,/ яко жертву су́щие благоприятную

Богородичен:

Единаго от Троицы родила еси, Отрокови́це, страшно/ и млеко́м питала еси земных естество Питающаго.

Песнь 6

Ирмо́с: Ри́зу мне пода́ждь све́тлу,/ одея́йся све́том, яко ри́зою,/ Многомилостиве Христе Боже наш.

Естественная слабость ника́коже предложения притупи́,/ еже стяжа́ла еси к боле́знем, о преподобная, страдания.

Премени́вши одея́ние я́ве, естество утаи́ла еси,/ тем несумне́нно путь спасения совершила еси.

Уве́девши супруга твоего путьше́ствующа, емуже и последствовала еси,/ ника́коже что к нему беседовавши.

Богородичен:

Глас Гаврии́лов Тебе, Отрокови́це, ныне прино́сим:/ радуйся, Господь с Тобою, Благословенная, вопиюще Ти.

Кондак, глас 4:

Благоро́дия нравом тя честно похва́лим, Андрони́че,/ иже Господь в лик преподобным отцем сочета,/ яко воистинну благоро́дия Божественныя славы венец улучи́.

Песнь 7

Ирмо́с: Отроцы еврейстии в пещи́/ попра́ша пламень дерзнове́нно/ и на ро́су огнь преложи́ша, вопиюще:/ благословен еси, Господи Боже, во веки.

Дре́вле хвалящагося безмерно злоначальнаго одержа́ти всю тварь,/ яко пти́чицу ху́ду, низложи́л еси, силою защити́вся Духа и Креста́ всеоружием.

Нося на ра́мех крест твой, последовал еси Господу вседушно/ и славы Его получил еси Божественныя, яко испо́лнитель, Андрони́че, Того за́поведей.

Являет благодать ми́ров еже ко Господу твое дерзновение,/ вода́м бо лия́нию подобится, на спасение всегда верных пролива́ема.

Богородичен:

Да обожи́т мое естество́, Всесовершенный неизреченно младе́нствует,/ из Тебе, Чистыя, происходит, Иже словом приведы́й всяческая, и содержа́, и укрепляя.

Песнь 8

Ирмо́с: Царя Небеснаго,/ егоже поют во́н Ангельстии,/ хвали́те и превозноси́те во вся веки.

Слезными струя́ми напои́в твою душевную ни́ву,/ пожа́л еси еже от чудо дея́ний воздаяние бога́тное.

Остру́пльшуюся душу мою согрешеньми/ молитв твоих Божественным врачева́нием сию исцели́, уго́дниче Госпо́день.

Тро́ичен:

Пребезнача́льную, вернии, воспои́м благочестно Троицу Всесвятую,/ из не сущаго приведшую всяческая.

Богородичен:

Дании́л Тя прови́де, го́ру, Отрокови́це, несеко́мую,/ от неяже отсече́ся Камень, сокруши́вый хра́мы идольския.

Песнь 9

Ирмо́с: Вои́стину Богородицу/ Тя исповедуем,/ спасеннии Тобою, Дево Чистая,/ с Безплотными ли́ки Тя велича́юще.

Источаеши ми́ров благодать неистощимую/ и притекающим всем подае́ши верно неду́гов разрешение, отче Андрони́че.

Переложился еси от привре́менных, радуяся, к вышним и со отцы́ святыми вселився,/ нас, память твою творящих, отче, поминай всегда.

Приими́ мое пение, о дво́ице преподобных,/ и отдание ми подаждь твоим к Богу молением,/ прегрешений изба́вити мя.

Богородичен:

Прописа́ Твою утро́бу древле три о́троки не опали́вшая пещь, Отрокови́це Чистая,/ ибо неопа́льно прия́ла еси Огнь Божества.

Стихиры, глас 6. Подобен: Все отло́жше

Все отложи́вше/ житейское томление/ и богатство возненавидевше,/ и сладость текущую презре́вше,/ крест взя́сте,/ яко иго Божественное,/ и Христу после́довасте/ и к Небесному покою чудно вселистеся,/ в немже свеселя́щеся,/ поминайте нас, верою поминающих вы/ и любовию совершающих благоговейно/ священную и честну́ю память вашу, святии.

Весьма возлю́бльшая Тебе, Владыку, от души,/ во след Тебе потече́ дво́ица приснопамятная,/ и единосопру́жная,/ и вся красная, и ю́зу нерешимую, яко паучину, прето́рже,/ тем и получи Царствие Твое, Безсмертне./ Тех убо молитвами очищение, Щедрый, подаждь нам согрешений/ и яви́ ны вышшия страстей,/ смущающих нашу душу, Владыко, всегда.

Детей лише́ни бы́сте любезныя дружбы,/ по́двигом бо́льшим в житии пребывающе неуте́шни,/ глас испуща́сте до́блественнейший И́овль, взывающе:/ Господь даде́, Господь и паки взя,/ тем и желаемое вами дело удобно совершисте/ и к любезнейшим местом святым, радостно преходяще, яви́стеся,/ сопру́же священнейший.

Слава, и ныне, Богородичен:

Радуйся, ко́реню летора́сленный,/ радуйся, же́зле Божественный Ааро́нов,/ прозябы́й цвет неувядающий,/ благопло́дный раю́,/ древо жизненное,/ от ко́рене Иессе́ева, Чистая, процве́тши, Отрокови́це,/ и земны́я кормя́щи хлебом разумным./ Радуйся, багряни́це всечестна́я,/ всех Царя Богоневесто,/ увязе́ние светлое,/ архиереев благоле́пие./ Радуйся, едина Пречистая.

Крестобогородичен. Подобен тойже:

А́гнца Своего А́гница Нескверная древле/ и Непорочная Владычица/ на Древе Кре́стнем яко узре́,/ ма́терски восклицаше и, дивящися, вопияше:/ Чадо Сладчайшее,/ что зрение сие новое и преславное?/ како сонм безблагодатный суди́щу Пила́тову предаде́ Тя/ и осуждает на смерть, Живота всяческих?/ но воспеваю Твое неизреченное, Сло́ве, снисхождение.

На утрени


Поделиться с друзьями:

Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...

Двойное оплодотворение у цветковых растений: Оплодотворение - это процесс слияния мужской и женской половых клеток с образованием зиготы...

Автоматическое растормаживание колес: Тормозные устройства колес предназначены для уменьше­ния длины пробега и улучшения маневрирования ВС при...

Особенности сооружения опор в сложных условиях: Сооружение ВЛ в районах с суровыми климатическими и тяжелыми геологическими условиями...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.038 с.