Слава, глас 4, самогласен. Феофаново — КиберПедия 

Индивидуальные и групповые автопоилки: для животных. Схемы и конструкции...

Папиллярные узоры пальцев рук - маркер спортивных способностей: дерматоглифические признаки формируются на 3-5 месяце беременности, не изменяются в течение жизни...

Слава, глас 4, самогласен. Феофаново

2019-12-19 112
Слава, глас 4, самогласен. Феофаново 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Слава, глас 4, самогласен. Феофаново

Божественнаго Духа я́ве благодать прием,/ священнейшему лику апостольскому причтен, Иакове, был еси./ Тем и с Небес пришествие иногда́ сильное вдохновение,/ огненным язы́ком просветив тя,/ языческое отерновле́нное попалил еси безбожие./ Христа Бога, Богопропове́дниче, моли/ спастися душа́м нашим.

И ныне, Богородичен: И́же Тебе́ ра́ди богооте́ц проро́к Дави́д / пе́сненно о Тебе́ провозгласи́, / вели́чия Тебе́ Сотво́ршему: / предста́ Цари́ца одесну́ю Тебе́. / Тя бо Ма́терь, Хода́таицу Живота́ показа́, / без отца́ из Тебе́ вочелове́читися Благоволи́вый Бог, / да Свой па́ки обнови́т о́браз, истле́вший страстьми́, / и заблу́ждшее горохи́щное обре́т овча́, / на ра́мо восприи́м, к Отцу́ принесе́т, / и Своему́ хоте́нию, с Небе́сными совокупи́т Си́лами, / и спасе́т, Богоро́дице, мiр, / Христо́с име́яй ве́лию и бога́тую ми́лость.

Вход, прокимен дне, и чтения три.

Соборнаго послания Иоаннова чтение (глава 1):

Еже бе испе́рва,/ еже слы́шахом, еже ви́дехом очи́ма на́шими,/ еже узре́хом, и ру́ки наша осяза́ша, о Словеси́ Живо́тнем./ И Живо́т яви́ся, и ви́дехом, и свиде́тельствуем,/ и возвеща́ем вам Живо́т Вечный, Иже бе у Отца и яви́ся нам./ Еже ви́дехом и слы́шахом, пове́даем вам, да и вы обще́ние и́мате с нами:/ обще́ние же наше со Отцем и с Сыном Его, Иисусом Христом./ И сия́ пи́шем вам, да радость ваша будет испо́лнена./ И сие есть обетова́ние, еже слы́шахом от Него и пове́даем вам,/ яко Бог Свет есть, и тмы в Нем несть ни единыя./ Аще рече́й, яко обще́ние и́мамы с Ни́м, и во тме ходим, лжем и не творим истины./ Аще же во свете ходим, якоже Сам Той есть во свете, обще́ние и́мамы друг ко другу,/ и Кровь Иисуса Христа Сына Его очища́ет нас от всякаго греха.

Соборнаго послания Иаковля чтение (глава 1):

Иа́ков, Богу и Господу Иисусу Христу раб,/ обемана́десяте коле́нома, иже в разсе́янии, ра́доватися./ Всяку радость име́йте, братие моя, егда во искуше́ния впа́даете разли́чна,/ ве́дяще, я́ко искушение вашея веры соде́ловает терпе́ние./ Терпение же дело соверше́нно да имать,/ яко да будете соверше́ни и всеце́ли, ни в чемже лише́ни./ Аще же кто от вас лише́н есть прему́дрости, да про́сит от дающаго Бога всем нелицеприе́мне и не поноша́ющаго, и дастся ему./ Да про́сит же верою, ничто́же сумня́ся:/ сумня́йся бо уподо́бися волне́нию морско́му, ве́тры возмета́ему и развева́ему./ Да не мнит бо человек он, яко прии́мет что от Бога./ Муж двоеду́шен, неустро́ен во всех путе́х своих./ Да хва́лится же брат смире́нный в высоте́ своей,/ бога́тый же во смире́нии своем, зане́, я́коже цвет травны́й, мимои́дет./ Возсия́ бо солнце со зно́ем и изсуши́ траву́, и цвет ея отпаде́, и благолепие лица́ ея поги́бе./ Си́це и богатый в хожде́нии своем увяда́ет./ Блаже́н муж, иже претерпи́т искушение,/ зане́ иску́сен быв, прии́мет венец жизни,/ его́же обеща́ Бог лю́бящим Его.

На стиховне стихиры, глас 4. Подобен: Дал еси знамение

Приял еси, апостоле, над демоны непобедимую власть и силу/ о Имени Христове/ начала тьмы сих отгони́ти;/ и прошел еси землю, просвещая, якоже солнце, и вся страны́ научи́,/ первое, сла́вне, Христово пропове́дал еси спасительное пришествие.

Стих: Во всю землю изы́де вещание их/ и в концы вселенныя глаго́лы их.

Пе́рвей благости и естественному, и пребожественному житию́ подо́бяся,/ муж был еси благ, Иа́кове, по существу/ и благодати Божественныя сын именуем,/ нравов твоих благостию и ума чистотою/ Христов показался еси ученик и́скренний.

Стих: Небеса поведают славу Божию,/ творение же руку́ Его возвещает твердь.

Орга́н до́бре составлен Божественным окормлением, апостоле Иа́кове, быв,/ язы́ков званию ты вве́рился еси,/ к познанию Христову наставляя словесы́ и деянии,/ и вся просветил еси, испове́дати истинное Иисусово Божество,/ Спаса душ наших.

Слава, глас 5:

Верно торжествуем пречестны́й день/ твоея памяти, Иа́кове славне,/ не яко Алфе́ева тя сына, но яко апостола Христова почитающе/ и проповедника Того неизреченнаго воплощения,/ тем Владычню Престолу/ со Безплотными всегда предстоя и апостол и мученик лики,/ прилежно моли́ся спасти ны Спасителю и Богу нашему.

И ныне, Богородичен: Храм и Дверь еси́, / Пала́та и Престо́л Царе́в, / Де́во Всечестна́я, / Е́юже Изба́витель мой, Христо́с Госпо́дь, / во тьме спя́щим яви́ся, / Со́лнце Сый пра́вды, / просвети́ти хотя́, я́же созда́ по о́бразу Своему́ руко́ю Свое́ю. / Те́мже, Всепе́тая, / я́ко Ма́терне дерзнове́ние к Нему́ стяжа́вшая, / непреста́нно моли́ / спасти́ся душа́м на́шым.

Тропарь, глас 3:

Апостоле святый Иакове,/ моли Милостиваго Бога,/ да прегрешений оставление/ подаст душам нашим.

Канон, глас 8

Песнь 1

Ирмос: Колесницегонителя фараоня погрузи/ чудотворяй иногда/ Моисейский жезл, крестообра́зно порази́в/ и разделив море,/ Израиля же беглеца́, пешеходца, спасе́,/ песнь Бо́гови воспевающа.

Предочи́стив твою душу, Андрони́че,/ до́блими добродетельми/ и Божественныя любве разжегся у́гльми,/ плотски́х уклонился еси распалений,/ ро́су бо Божественную свыше имел еси,/ тя орошающую всегда.

Владычним повелением повинуяся,/ яко патриарх иногда Авраам, отче,/ твою землю оставил еси/ и сродники небрег;/ жены́ же и богатства дале́че быв,/ и в пустыню, блаженне,/ вселился еси, уединя́ем.

Господню заповедь исполнил еси,/ вся прода́в твоя/ и нищим разда́в, имиже ку́плю би́сера обрел еси честна́го,/ и сей прием,/ обогатился еси обильно/ бога́тным ми́ров источением.

Богородичен:

Созидается волею во утробе Твоей/ Адамов Содетель/ и дланию носяй, Богородице, всяческая/ Твоими руками носи́тся, о страшнаго та́инства, и Младенец является,/ всех святых Господь.

Песнь 3

Ирмо́с: Утверждей в начале небеса разумом/ и землю на вода́х основа́вый,/ на камени мя, Христе, заповедей Твоих утверди,/ яко несть свят, паче Тебе, едине Человеколю́бче.

Изгна́н от Еде́ма советом Евиным Адам,/ ты же, веровав совету сопру́жницы твоея, му́дре,/ рая́ был еси внутрь/ и с нею радуешися всегда, блаженне Андрони́че.

Иже тайно и мудре устроя́я вся до́бре Слово и земныя ко спасению направля́я,/ от земли на Небеса/ любимыя преставляет дети ваша два,/ стезю́ праву являя вам.

О маловременней и тлеющей небре́гше любви,/ на земли́ сущим оста́вльше сию,/ связа́стеся любовию духовною, блаженнии,/ темже ныне водворяетеся, идеже праведных селения.

Богородичен:

Безсосужде́нно Херувим и Серафим пребо́льши,/ Яже Бога несказа́нно Рождшая,/ и земным клятву на благословение преложившая,/ песнь ми всегда да почитается,/ Та бо наше упование.

Седален, глас 8. Подобен: Премудрости:

Иго Господне ле́гкое вседушно на ра́мена восприем,/ Тому после́довал еси, Богоно́се Андрони́че,/ и мирских мяте́жей до́бре возненавидел еси,/ в пустыню, блаженне, усердно вселься,/ идеже течение постническое, отче, без порока совершил еси,/ Богу совокупля́яся,/ сего ради вопием ти:/ моли Христа Бога грехов оставление даровати чтущим любовию святую память твою.

Песнь 4

Ирмо́с: Услышах, Господи,/ смотрения Твоего та́инство,/ разумех дела Твоя/ и прославих Твое Божество.

По́ты трудов твоих, от плоти твоея ка́плющии, священнейше Андрони́че,/ в воню́ мира преложи́шася.

Якоже фи́никс высокора́сленный, ты в пустынях, отче, процве́л еси/ и Богу плодоноси́л еси сладчайшия болезни трудов твоих.

Сле́зными одожде́нии пустынную землю оросил еси,/ плодоносну же яви́л ее и душу твою болезньми постническими.

Богородичен:

Не истощив Господь Отеческих недр,/ в Твою вселися утробу, Отрокови́це, пречистую,/ и мир весь обнови́.

Песнь 5

Ирмос: У́тренююще вопие́м Ти,/ Господи, спаси ны:/ Ты бо еси Бог наш,/ разве Тебе иного не ве́мы.

Воспои́м Андрони́ка песньми вси вернии/ и того сопру́жницу Афана́сию прославим.

Отнюд, якоже есть писано, не дал еси сна твоима очи́ма,/ ни дремания твоима ве́ждома, Андрони́че.

Прослави ми́ры тя Господь, блаженне,/ твоя труды восприемый,/ яко жертву су́щие благоприятную

Богородичен:

Единаго от Троицы родила еси, Отрокови́це, страшно/ и млеко́м питала еси земных естество Питающаго.

Песнь 6

Ирмо́с: Ри́зу мне пода́ждь све́тлу,/ одея́йся све́том, яко ри́зою,/ Многомилостиве Христе Боже наш.

Естественная слабость ника́коже предложения притупи́,/ еже стяжа́ла еси к боле́знем, о преподобная, страдания.

Премени́вши одея́ние я́ве, естество утаи́ла еси,/ тем несумне́нно путь спасения совершила еси.

Уве́девши супруга твоего путьше́ствующа, емуже и последствовала еси,/ ника́коже что к нему беседовавши.

Богородичен:

Глас Гаврии́лов Тебе, Отрокови́це, ныне прино́сим:/ радуйся, Господь с Тобою, Благословенная, вопиюще Ти.

Кондак, глас 4:

Благоро́дия нравом тя честно похва́лим, Андрони́че,/ иже Господь в лик преподобным отцем сочета,/ яко воистинну благоро́дия Божественныя славы венец улучи́.

Песнь 7

Ирмо́с: Отроцы еврейстии в пещи́/ попра́ша пламень дерзнове́нно/ и на ро́су огнь преложи́ша, вопиюще:/ благословен еси, Господи Боже, во веки.

Дре́вле хвалящагося безмерно злоначальнаго одержа́ти всю тварь,/ яко пти́чицу ху́ду, низложи́л еси, силою защити́вся Духа и Креста́ всеоружием.

Нося на ра́мех крест твой, последовал еси Господу вседушно/ и славы Его получил еси Божественныя, яко испо́лнитель, Андрони́че, Того за́поведей.

Являет благодать ми́ров еже ко Господу твое дерзновение,/ вода́м бо лия́нию подобится, на спасение всегда верных пролива́ема.

Богородичен:

Да обожи́т мое естество́, Всесовершенный неизреченно младе́нствует,/ из Тебе, Чистыя, происходит, Иже словом приведы́й всяческая, и содержа́, и укрепляя.

Песнь 8

Ирмо́с: Царя Небеснаго,/ егоже поют во́н Ангельстии,/ хвали́те и превозноси́те во вся веки.

Слезными струя́ми напои́в твою душевную ни́ву,/ пожа́л еси еже от чудо дея́ний воздаяние бога́тное.

Остру́пльшуюся душу мою согрешеньми/ молитв твоих Божественным врачева́нием сию исцели́, уго́дниче Госпо́день.

Тро́ичен:

Пребезнача́льную, вернии, воспои́м благочестно Троицу Всесвятую,/ из не сущаго приведшую всяческая.

Богородичен:

Дании́л Тя прови́де, го́ру, Отрокови́це, несеко́мую,/ от неяже отсече́ся Камень, сокруши́вый хра́мы идольския.

Песнь 9

Ирмо́с: Вои́стину Богородицу/ Тя исповедуем,/ спасеннии Тобою, Дево Чистая,/ с Безплотными ли́ки Тя велича́юще.

Источаеши ми́ров благодать неистощимую/ и притекающим всем подае́ши верно неду́гов разрешение, отче Андрони́че.

Переложился еси от привре́менных, радуяся, к вышним и со отцы́ святыми вселився,/ нас, память твою творящих, отче, поминай всегда.

Приими́ мое пение, о дво́ице преподобных,/ и отдание ми подаждь твоим к Богу молением,/ прегрешений изба́вити мя.

Богородичен:

Прописа́ Твою утро́бу древле три о́троки не опали́вшая пещь, Отрокови́це Чистая,/ ибо неопа́льно прия́ла еси Огнь Божества.

Стихиры, глас 6. Подобен: Все отло́жше

Все отложи́вше/ житейское томление/ и богатство возненавидевше,/ и сладость текущую презре́вше,/ крест взя́сте,/ яко иго Божественное,/ и Христу после́довасте/ и к Небесному покою чудно вселистеся,/ в немже свеселя́щеся,/ поминайте нас, верою поминающих вы/ и любовию совершающих благоговейно/ священную и честну́ю память вашу, святии.

Весьма возлю́бльшая Тебе, Владыку, от души,/ во след Тебе потече́ дво́ица приснопамятная,/ и единосопру́жная,/ и вся красная, и ю́зу нерешимую, яко паучину, прето́рже,/ тем и получи Царствие Твое, Безсмертне./ Тех убо молитвами очищение, Щедрый, подаждь нам согрешений/ и яви́ ны вышшия страстей,/ смущающих нашу душу, Владыко, всегда.

Детей лише́ни бы́сте любезныя дружбы,/ по́двигом бо́льшим в житии пребывающе неуте́шни,/ глас испуща́сте до́блественнейший И́овль, взывающе:/ Господь даде́, Господь и паки взя,/ тем и желаемое вами дело удобно совершисте/ и к любезнейшим местом святым, радостно преходяще, яви́стеся,/ сопру́же священнейший.

Слава, и ныне, Богородичен:

Радуйся, ко́реню летора́сленный,/ радуйся, же́зле Божественный Ааро́нов,/ прозябы́й цвет неувядающий,/ благопло́дный раю́,/ древо жизненное,/ от ко́рене Иессе́ева, Чистая, процве́тши, Отрокови́це,/ и земны́я кормя́щи хлебом разумным./ Радуйся, багряни́це всечестна́я,/ всех Царя Богоневесто,/ увязе́ние светлое,/ архиереев благоле́пие./ Радуйся, едина Пречистая.

Крестобогородичен. Подобен тойже:

А́гнца Своего А́гница Нескверная древле/ и Непорочная Владычица/ на Древе Кре́стнем яко узре́,/ ма́терски восклицаше и, дивящися, вопияше:/ Чадо Сладчайшее,/ что зрение сие новое и преславное?/ како сонм безблагодатный суди́щу Пила́тову предаде́ Тя/ и осуждает на смерть, Живота всяческих?/ но воспеваю Твое неизреченное, Сло́ве, снисхождение.

На утрени

Слава, и ныне, Богородичен

Надеждо непостыдная надеющихся на Тя,/ едина рождшая паче естества плотию Христа Бога нашего,/ Того со святыми апостолы моли пода́ти вселенней очищение прегрешений,/ и всем нам прежде конца жития исправление.

Песнь 1

Ирмос: Яко по су́ху пешеше́ствовав Израилъ/ по бездне стопами,/ гони́теля фарао́на/ ви́дя потопляема,/ Богу победную песнь/ поим, вопияше.

Ру́ку ми даждь, Богови́дче и учениче Христов, Иакове,/ честны́й твой праздник похвали́ти устремившуся,/ и свет се́рдцу моему твоими молитвами возсия́й.

Струя́ми Божественныя мудрости напое́н,/ река истекл еси от рая́ сладости/ и земное лице теченьми благочестия истинно я́ве напоил еси.

Священнейшему ли́ку ученик Христовых счета́лся еси, Иакове,/ исполняя число двонадеся́тных;/ с нимиже, Владыце предстоя́, нас поминай.

Богородичен:

Тя, Пречистая Дево, небо прострый Господь/ и землю основавый,/ небо земное нам явил есть,/ из Тебе прошед плотию.

Катавасия: Отверзу уста моя

Песнь 3

Ирмос: Несть свят,/ якоже Ты, Господи Боже мой,/ вознесы́й рог верных Твоих, Блаже,/ и утверди́вый нас на ка́мени/ испове́дания Твоего.

Божественнаго Духа я́ве прие́м зарю́,/ во тьме су́щим, яко утро, показался еси све́тло,/ Солнца мысленнаго возвещая всем явле́ние.

Нога твоя ста явственно в правости, блаженне,/ у Царя Праваго же и Благаго,/ ликующи Боголепно и ше́ствующи стезю́ Небесную.

Сына Безначальна Божия, вся творящаго Божественною властию,/ неле́стна Тайноучи́теля, знания истины тя науча́юща, имел еси, Иакове.

Богородичен:

Марие, всех надеждо на Тя надеющихся,/ рождши Слово, воплощенное нас ради,/ различных мя напа́стей и бед, Пречистая, избави.

Слава, и ныне, Богородичен:

Солнца о́блаче разумнаго,/ Божественнаго Света Светильниче златокова́нный,/ Нескверная, Неблазная, Всенепорочная Владычице,/ омраченную душу мою ослеплением страстей,/ безстрастна зарею просвети, молюся;/ и оскверненное мое сердце омый пото́ки умиления, покаяния же слезами,/ и от тиме́ния мя очисти дел моих,/ да любовию зову Ти:/ Богородице Приснодево, моли Христа Бога прегрешений оставление подати ми,/ Тебе бо имею надежду, раб Твой.

Песнь 4

Ирмос: Христос моя сила,/ Бог и Господь,/ Честна́я Церковь/ Боголепно поет, взывающи,/ от смысла чи́ста о Господе празднующи.

Сам тя Господь, Един Святый,/ честно́му лику учеников, блаженне, сочете́,/ честно́е и светлое жития́ твоего прови́девый.

Чудес испо́лнен Божественнаго Духа быв, Богопропове́дниче,/ чудотвори́ши бо, неду́ги отгоняя,/ и лукавства духо́в человеки свободи́л еси.

Божественное сияние, нашедшее сердцу твоему, блаженне,/ Богосветло сие соде́ла/ и приятно паче ума дарований сотвори́.

Богородичен:

Божественным Твоим Рождеством, Дево Всечистая,/ Ангельстии чи́ни и земных собо́ри совокупишася;/ миронача́льника бо Христа и Спаса всех родила еси.

Песнь 5

Ирмос: Божиим све́том Твоим, Блаже,/ у́тренюющих Ти ду́ши любовию озари́, молюся,/ Тя ве́дети, Слове Божий,/ Истиннаго Бога,/ от мрака греховнаго взывающа.

Солнцу, блаженне, у́мному собеседник быв, лучи́ ты оттуду приемля,/ еже по существу первый Той есть, вторый по благодати был еси, славне.

Ум чисте́йший имев, све́тло же и чисто сердце ты стяжав,/ воплощшагося Бога видел еси, непостижимаго разумом.

Уступает ти, учениче́, всяко пророчество, и всяко законоположе́ние, пребога́те;/ те́ми бо древле Пропове́даемаго самови́дно сподобился еси, блаженне, ви́дети.

Богородичен:

Се, Дево, проро́чески имела еси во чреве Твоем, Сущаго над всеми Владыку и Господа,/ и неизреченно Сего, Чистая, родила́ еси, Дево, по рождестве нетле́нна пребы́вши.

Песнь 6

Ирмос: Житейское море,/ воздвизаемое зря напастей бурею,/ к тихому пристанищу Твоему прите́к, вопию Ти:/ возведи́ от тли живот мой,/ Многомилостиве.

Ноги твоя кре́сныя мир неле́стно яко благовеству́юще,/ мир су́що преестественный, и ум преимущий, учениче́ Христов всече́стне.

Разумети та́инство/ и проповедати страшное Божия воплощения сподобился еси, Иакове,/ перводе́льныя лучи прие́мый от Самаго Высочайшаго, приснопамятне.

Неизрече́ннаго света сияя светлостьми достойно,/ верховный Христов апостоле, прилежно моли́ся о творящих память твою, славне, пречестну́ю.

Богородичен:

Всеми влады́чествующа тва́рьми яко Бога Благаго рождши,/ согрешений моих, Пречистая, стру́пы до конца потреби́,/ благоутробна содева́ющи Рождшагося из Тебе.

Песнь 7

Ирмос: О́троцы в Вавилоне,/ пе́щнаго пла́мене не убоя́шася,/ но посреде́ пламене вве́ржени, ороша́еми, поя́ху:/ благословен еси, Господи, Боже отец наших.

Све́тлостьми и сияньми Духа просвещеннаго,/ язы́к множество семя Божественное тя именует, зовуще:/ благословен еси, Господи, Боже отец наших.

Мудростию укра́шен Богодарова́нною ти/ разорил еси мирскую мудрость,/ Богомудренно зовы́й, апостоле:/ благословен еси, Господи, Боже отец наших.

Во всю землю изы́де вещание твое, апостоле Иакове,/ еже возвестил еси, яко гром, всем страна́м, премудре,/ Воплощенное Слово достойно пропове́дая.

Богородичен

Святых святе́йши, Дево Мати, Ты была еси,/ яко рождши Бога несказа́нно,/ егоже воспевающе, непрестанно зовем:/ благословен еси, Господи, Боже отец наших.

Песнь 8

Ирмо́с: За зако́ны оте́ческия/ блаженнии в Вавилоне юноши, предбе́дствующе,/ царю́ющаго оплева́ша повеле́ние безу́мное/ и, совоку́плени имже, не сваришася огнем,/ Держа́вствующему достойную воспева́ху песнь:/ Господа пойте дела/ и превозноси́те во вся веки.

Священноученик, Небесным науче́н истинно, блаженне, та́инством,/ прошел еси всю вселенную, апостоле,/ проповедая велегла́сно слово веры Христо́вы/ и научая неизреченною благодатию:/ Господа воспевайте дела и превозноси́те во вся веки.

Богат был еси и блаже́н, сподобле́н всякаго блаженства,/ яко собеседник и сообита́тель быв Владыце,/ и конечное истинно жребием до́бре обога́щся,/ и Слову, свеселя́ся, воспева́ше:/ Господа пойте дела и превозноси́те во вся веки.

За мир молитвенник изя́щнейший ко Спасу ста́ни, блаженне апостоле,/ прося свыше богатнаго мира Це́рквам,/ и хва́лящим тя верно прегрешений оставление,/ и/ душам спасение, вопиющим:/ Господа пойте дела и превозноси́те во вся веки.

Богородичен:

Ты спасения всем Хода́таица, Богомати,/ явилася еси, Едина Всепетая, Спаса рождши Божия,/ Бога Слова, избавльшаго нас древния клятвы/ и благословение даровавшаго верою зовущим:/ Господа пойте дела и превозноси́те во вся веки.

Песнь 9

Ирмо́с: Не рыда́й Мене, Мати,/ зря́щи во гробе,/ егоже во чре́ве без Се́мене зачала́ еси, Сына:/ востану бо, и прославлюся/ и вознесу́ со славою непрестанно яко Бог/ верою и любовию Тя величающия.

Явился еси миру, якоже молния претека́я,/ во тьме древле и сени неведения седящия,/ влеки́й ко Свету незаходимому Воплощшагося Единороднаго Сына,/ егоже самовидец и действенный слуга был еси, блаженне;/ егоже величаем.

Бурное, блаженне, от небесе носимое дыхание прием/ и язы́ком огнедохнове́нным обога́щся,/ пожига́еши, яко терние, безбожную мирскую мудрость,/ свеща́тельными зарями проповедают Христова сияя/ и мра́к разоря́я, Богоблаженне.

Приими́, Богогла́се апостоле Иакове, молебную песнь,/ юже ти прино́сим, твою празднующе пречестну́ю и пресветлую память;/ избави от грехов рабы твоя, верховный Христов апостоле,/ прилежно моля́ся,/ да достойно тя величаем.

Богородичен:

Яко неискусому́жно во чреве Твоем прие́мши Слово,/ пребыла́ еси Нетленна, Пречистая Дево,/ и рождши нам Еммануила, сущаго вку́пе Бога и Человека./ Сего сугуба естеством ве́дуще, Тя величаем.

Светилен. Подобен: Духом во святи́лищи

Не яко сына Алфеева, но яко ученика Слова,/ разумеем тя, Иакове, апостолов славо:/ ибо Божественное сияние явственно приял еси/ и благодать чудес отгоня́ти неду́ги от человек,/ верою совершающих всесвященную память твою.

Слава, и ныне, Богородичен:

Яко имущи благоутробие и милость великую,/ Богородице Дево,/ при́зри, Пренепорочная, на мое смирение/ и страстну́ю бурю и печалей нахождения разжени́, Чистая,/ и огня геенскаго избави мя Твоими молитвами.

Слава, глас 4, самогласен. Феофаново

Божественнаго Духа я́ве благодать прием,/ священнейшему лику апостольскому причтен, Иакове, был еси./ Тем и с Небес пришествие иногда́ сильное вдохновение,/ огненным язы́ком просветив тя,/ языческое отерновле́нное попалил еси безбожие./ Христа Бога, Богопропове́дниче, моли/ спастися душа́м нашим.

И ныне, Богородичен: И́же Тебе́ ра́ди богооте́ц проро́к Дави́д / пе́сненно о Тебе́ провозгласи́, / вели́чия Тебе́ Сотво́ршему: / предста́ Цари́ца одесну́ю Тебе́. / Тя бо Ма́терь, Хода́таицу Живота́ показа́, / без отца́ из Тебе́ вочелове́читися Благоволи́вый Бог, / да Свой па́ки обнови́т о́браз, истле́вший страстьми́, / и заблу́ждшее горохи́щное обре́т овча́, / на ра́мо восприи́м, к Отцу́ принесе́т, / и Своему́ хоте́нию, с Небе́сными совокупи́т Си́лами, / и спасе́т, Богоро́дице, мiр, / Христо́с име́яй ве́лию и бога́тую ми́лость.


Поделиться с друзьями:

История развития хранилищ для нефти: Первые склады нефти появились в XVII веке. Они представляли собой землянные ямы-амбара глубиной 4…5 м...

Состав сооружений: решетки и песколовки: Решетки – это первое устройство в схеме очистных сооружений. Они представляют...

Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...

Поперечные профили набережных и береговой полосы: На городских территориях берегоукрепление проектируют с учетом технических и экономических требований, но особое значение придают эстетическим...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.013 с.