Биохимия спиртового брожения: Основу технологии получения пива составляет спиртовое брожение, - при котором сахар превращается...
Таксономические единицы (категории) растений: Каждая система классификации состоит из определённых соподчиненных друг другу...
Топ:
Процедура выполнения команд. Рабочий цикл процессора: Функционирование процессора в основном состоит из повторяющихся рабочих циклов, каждый из которых соответствует...
Комплексной системы оценки состояния охраны труда на производственном объекте (КСОТ-П): Цели и задачи Комплексной системы оценки состояния охраны труда и определению факторов рисков по охране труда...
Интересное:
Национальное богатство страны и его составляющие: для оценки элементов национального богатства используются...
Берегоукрепление оползневых склонов: На прибрежных склонах основной причиной развития оползневых процессов является подмыв водами рек естественных склонов...
Что нужно делать при лейкемии: Прежде всего, необходимо выяснить, не страдаете ли вы каким-либо душевным недугом...
Дисциплины:
2019-12-19 | 146 |
5.00
из
|
Заказать работу |
|
|
Волне́ний множества невла́жно преходя́,/ безплотныя враги́ струя́ми слез твоих/ крепко погрузи́л еси,/ Богомудре Евфимие преподобне:/ и, чудес дар при́ем,/ исцеляеши страсти всякия,/ моли непрестанно о всех нас.
Икос:
Отве́рзи моя уста, треблаженне,/ благоприя́тными твоими молитвами предстоя́ Богу, всеславне Евфимие:/ да воспою Божественное твое житие́ и возглаголю достойно добродетели твоя,/ яже на земли Христа ра́ди Бога совершил еси преподо́бно./ Столп бо явился еси и правило монахов светлейшее, равно ангельное стяжав житие́,/ в нехо́дная истинно всели́вся, моли непрестанно о всех нас.
Песнь 7.
Канон преподобнаго, глас 2.
Ирмос: Купина́ в горе́ огненеопа́льная/ и росоно́сная пещь халде́йская,/ яве предписа́ Тя, Богоневесто;/ Божественный бо Невеще́ственный/ в веще́ственней чреве Огнь неопа́льно прия́ла еси./ Темже из Тебе Рождшемуся/ поем: благословен еси, Боже отец наших.
Авраамский стяжа́в нрав, премудре,/ от земли твоея пресе́льник быв,/ и Бога узре́л еси, обещава́юща ти воздаяние бога́тно./ Тем, веселяся, усердно пел еси:/ благословен еси, Боже отец наших.
Распаля́ем духом, преподобне,/ ко́зни вражия разорил еси/ и победы одоле́ния взял еси,/ оружием огражде́н нас ради пригвозди́вшагося на Кресте Владыки./ Тем, веселяся, усердно пел еси:/ благословен еси, Боже отец наших.
К горе́ молитвы приступи́л еси,/ и, вшед во о́блак Духа, Божия за́дняя видел еси,/ и, славу прием разсужде́ния, быв, отче, столп непоколеби́м./ Тем прилежно моли избавитися искушения вражия поющим тя.
Богородичен:
Закона Исполнителя родила́ еси,/ прежде век Господа всяческих,/ Сына, Мудрость же и Силу,/ напосле́док, Пречистая, преесте́ственно пло́тию на обновление земны́м./ Тем благоче́стно, Дево Чистая,/ благословен, из Тебе Рождшемуся зовем, Боже отец наших.
|
Ин канон мученика, глас 4.
Ирмос: Спасы́й во огни́ Авраа́мския Твоя о́троки,/ и халде́и уби́в,/ яже пра́вда праведно уловля́ше;/ препе́тый Господи,/ Боже отец наших, благословен еси.
Стремле́ния глагол твоих мудрых, му́чениче,/ гони́тель, не терпя́,/ умерщвляет тя,/ и во глубину́ морскую помета́ет,/ Го́рнее хода́тайствуя тебе, яко недоумева́я, Царствие, доблему́дре,/ и Божественную славу.
Не поклони́вся истука́нным, колена же не поклони́в и́долом,/ во огнь вве́ржен скорбе́й, в пещь мучительную вшел еси,/ орошаемь Духом, росода́тельною силою,/ Богомудре мучениче.
Умерщвле́нныя и во глубине́ е́ллинскаго безбожия пожре́нныя люди,/ живоно́сными твоими словесы́ извле́кл еси, песнопоя́, досточу́дне:/ препе́тый Господи, Боже отец наших, благословен еси.
Богородичен:
Благословен Плод благослове́ннаго чрева Твоего,/ егоже благословя́т Небесныя силы и земных собо́ри,/ нас Избавльшаго клятвы дре́вния, Благословенная.
Песнь 8.
Канон преподобнаго, глас 2.
Ирмос: В пещь о́гненную, ко отроко́м евре́йским снизше́дшаго/ и пламень в ро́су прело́жшаго Бога,/ пойте дела́ яко Господа/ и превозноси́те во вся веки.
Слез твоих тече́ньми огнепа́льныя сласти испепели́л еси,/ гее́нскаго пламене страх отгнал еси, отче мудре,/ совершенною любовию Создателя твоего сраствори́вся страхом,/ во вся веки.
Якоже Ено́х к Богу преста́влься, от Него прия́т был еси, отче,/ и, с Вы́шними ли́ки водворя́яся, пое́ши:/ вся дела Господа пойте/ и превозносите во вся веки.
Ныне нетленных даро́в наслажда́яся и трисолнечныя све́тлости исполня́яся, блаженне,/ певцы́ твоя страсте́й и тьмы молитвами изба́ви,/ да достойно Христа славословим.
|
Богородичен:
Клятву разреши́ла еси древнюю, Пречистая, земных,/ неизрече́нным словом Бога заче́нши,/ воплоще́нна из Тебе за милосердие, Пренепорочная Владычице./ егоже превозносим во веки.
Ин канон мученика, глас 4.
Ирмос: О́троки благочести́выя в пещи́/ Рождество́ Богоро́дичо спасло́ есть;/ тогда убо образу́емое,/ ныне же де́йствуемое,/ вселенную всю воздвиза́ет пети Тебе:/ Господа пойте дела/ и превозноси́те Его во вся веки.
Гла́дом мысленным иста́явшия хлебом словес твоих утверди́л еси/ Единаго чествова́ти Господа, Хлеб жизни нашея, наказа́в, славне./ Емуже вси поим;/ Господа воспевайте дела/ и превозноси́те во вся веки.
Попра́в лю́тая козноде́йства врага преле́стника страданием твоим,/ взялся еси на пресла́вную высоту́, достославне,/ и Ангельская достигл еси чи́ны, вопия́:/ Господа воспевайте дела/ и превозноси́те Его во вся веки.
О, стра́нных веще́й совершившихся на тебе, Лукиане терпели́вейше;/ не́дро бо морское тело твое святое на дово́льно прие́мь, не вреди́ е,/ су́ши же предае́т це́ло,/ струи́ исцелений точа́ще любящим тя.
Богородичен:
И язы́ком, Дево, и сердцем Чистую Богородицу Тя пропове́даем,/ Господа бо родила еси, плотию обложе́на и во дву естеству́ разумева́ема;/ егоже вся силы Небесныя славосло́вят во вся веки.
Песнь 9.
Канон преподобнаго, глас 2.
Ирмос: От Бога Бога Сло́ва/ неизрече́нною му́дростию пришедшаго обнови́ти Адама,/ я́дию в тление па́дшаго лю́те,/ от Святы́я Девы неизрече́нно воплоти́вшагося нас ра́ди,/ ве́рнии единому́дренно песньми величаем.
Просвеще́н добро́тою постничества, отче,/ и оде́ян ризою нетления, Евфимие,/ и увязе́н венцем даров паче ума,/ Владыце всех предстои́ши, радуяся.
В пребыва́лища присноживу́щая вселился еси, блаженне,/ иде́же апостол собор и множество му́ченик, преподобных собрание, пророков ли́цы,/ болезней воздаяния от Бога прием достойно,/ Богомудре достославне.
Всесве́тел, Богоглаго́льниче, был еси,/ заря́ми Света Трисолнечнаго све́тло озаряемь,/ испроси прегрешений разрешение,/ лютых избавление и злых отчуждение/ всем, любовию к тебе притекающим.
|
Богородичен:
Воплоти́вся неизрече́нно Владыка всех из Тебе, Богороди́тельнице Марие,/ совершен бысть Человек,/ и, роди́вся, якоже прежде рождества Деву сохрани Тя Чи́сту./ егоже моли спасти от бед души наша.
Ин канон мученика, глас 4.
Ирмос: Ева убо неду́гом преслуша́ния/ клятву всели́ла есть;/ Ты же, Дево Богородице,/ прозябе́нием чревоноше́ния ми́рови благословение процвела́ еси;/ тем Тя вси величаем.
Све́тится, мудре, священная твоя память,/ зарями Духа о́блак страстей разгоня́щи,/ просвещающи же верных собрания и пожига́ющи де́монская воинства;/ юже совершающия ны сохраняй.
Разреши́лся еси от телесных уз, блаженне,/ и к высоте́ небесней, радуяся, возлете́л еси,/ и явился еси красе́н язв удобре́ньми Богу Творцу;/ Емуже предстои́ши с мученики, веселяся.
Мученик нас Лукиан совокупи́/ похвалити того стра́сти днесь, и светлыя подвиги,/ и еже до конца доблесть, чудес же благодать обильную./ Сего вси согласно ублажаем.
Богородичен
Мудрости вмести́лище, паче ума лу́чшия, явилася еси,/ Отроковице Чистая, одушевленный Престол же и дверь;/ тем Тя челове́честии собо́ри и Ангельская славят вои́нства,/ Едина всех преиму́щая.
Светилен. Подобен: Жены́ услышите
Мирска́го пристра́стия яко тру́дна избе́гл еси/ и неяде́нием плоть увяди́л еси;/ обнови́в же душевную крепость, преподобне,/ и славою обогати́лся еси Небесною, приснопа́мятне./ Тем моля́ся не преста́й о нас ко Господу.
Слава, и ныне, Богородичен:
Ужа́сно Твое предстательство, Марие Богоукра́шенная,/ и стра́шная Твоя слава всей земли, Богородице;/ в Тебе бо ныне хва́лимся и Тя Ходатаицу иму́ще к Сыну и Создателю Твоему,/ неусыпною Твоею молитвою да спасемся вси.
На стиховне Октоиха. Слава, глас 2:
Преподобне отче,/ из младе́нства добродетель прилежно испра́вив,/ орга́н был еси Святаго Духа;/ и от Того прие́м чудес де́йство,/ увеща́л еси человеки преоби́дети сла́дкая;/ ныне же Божественным светом чисте́е облиста́ем,/ просвети и наша помышления,/ отче Евфимие.
|
|
Историки об Елизавете Петровне: Елизавета попала между двумя встречными культурными течениями, воспитывалась среди новых европейских веяний и преданий...
Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...
Наброски и зарисовки растений, плодов, цветов: Освоить конструктивное построение структуры дерева через зарисовки отдельных деревьев, группы деревьев...
История создания датчика движения: Первый прибор для обнаружения движения был изобретен немецким физиком Генрихом Герцем...
© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!