Отца нашего Луки, иже во Елладе — КиберПедия 

Механическое удерживание земляных масс: Механическое удерживание земляных масс на склоне обеспечивают контрфорсными сооружениями различных конструкций...

Опора деревянной одностоечной и способы укрепление угловых опор: Опоры ВЛ - конструкции, предназначен­ные для поддерживания проводов на необходимой высоте над землей, водой...

Отца нашего Луки, иже во Елладе

2017-07-25 170
Отца нашего Луки, иже во Елладе 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Девства тезоименитый, лампсакийский светильник, чудо- действ светлая денница, Парфений Великий всех нас созывает памятию своею торжество совершати духовное, воспевающих Спаса Христа.

Слово ми даждь, Боговидче, предстоя престолу Владыки твоего, воспета светлое и светоносное житие твое, Луко, разорив мглу ума моего.

Весь вземся, Богоносе, мыслию к Небеси Божесгвенне, славу видел еси мысленно неизреченную, темже и равноангелен на зем­ли явился еси, Парфение.

Ума правосгию житие управил еси к лучшим, Всеблаженне, желаний всех крайнейшее желая, Отче, видети, еже благополучно и получил еси.

Помазался еси воистинну елеем Духа, Парфение, по достоя­нию служити Господу, славою тя украсившему.

Трубит вселенней всей, Парфение, Богоносное твое житие, красных чудес даровании, преславне, вещанием Духа.

<БХХХН> БХХХШ

Св<ятаго> Великомученика Феодора Стратилата
и Св<ятаго> пророка Захария Серповидца

Страдалец добл<е>ственный, воин непобедим Духом Свя­тым показался еси, низложив борителя мудросгию словес твоих и дел твоих, мудре, терпеливными явленьми. Темже приял еси венцы победныя и с вышними лики сочетался еси, великомуче- ниче Феодоре.

Идольстей одержащи бури человечество, священный муче­ник, окормляем Креста Божественною благодатию, небурно пре- плыв, и в пристанища достиже Небесная, радуяся.

Двере Божий, покаяния двери ми, Дево, отверзи, помыш- леньми Божественными душу мою просвети и страстей отжени тяжкия облаки, яко да почитаю, радуяся, и должно ублажаю Тя.

Имея Светодавца, твоя послушающа мольбы, просвещение ми подаждь, Захарие, пророче пречудный.

Украшен добротами Божесгвенныя красоты, Ангелов доб­роты зриши душевною чистотою.

Исполнен святыни ангелоподобный светлости яко сый, Богомудре, соглаголющия Ангелы и просвещающия имел еси, Богопосгижне.

Впряжены колесницы видел еси, правимы рукою всех Бога, безплотныя слуги, Захарие Чудне, с нимиже радуяся, яко пророк приснопамятный, моли направитися к пути Божесгвеннаго разума верою несомненною совершающим память твою всесвященную.

Лукавое грехов моих рукописание Божественным копием, Пречистая, расторгни, прободшим Божественная ребра вочело- вечиться1 из Тебе, Дево, восхотевшаго, и в книзе мя написати спа­саемых молися, без ума от Бога удальшася.

По всей земли твое, пророче, изыде вещание Богодохно- венное и глагол твоих сила, вопиющих: благословен еси, Господи Боже, во веки.

Боголюбивая Дево, Благаго моли спасти мя от скверн всех, язвы сердца моего омывши покаянием чистым и плачем слезным, да Тя ублажаю и величаю, Пренепорочная.

Милостива соделай твоими молитвами Владыку, священ­ный и благознаменитый праздник твой, Богодохновенне, верою совершающим и тя любовию чтущим, яко пророка и Богогла- гольника исгиннейша.

Страдальческий составив подвиг, на прелесть мужествовал еси, Феодоре: огневещанным языком твоим посрамил еси Лики- ниево безчеловечесгво. Темже и, со Ангелы радуяся, блаженне, моли Христа Бога, яко да Милостив будет нам в день Судный.

<ЕХХХШ> БХХХ1Х
Св<ятаго> Мученика Никифора

Прекланяеши выю Богу, Емуже вся прекланяются колена, мучениче чудне, во главу посекаем и разлучаем от добляго твоего телесе, Христу же, всех главе, соединяем чистейшим умом. Егоже ныне свету приближался, испроси нам, Никифоре, всем просве­щение, хвалящим тя.

В печатном источнике: вочеловечитися

Показал еси всем яве, страдальче Никифоре, яко ближняго не любяй ни Владыку возлюбити может, темже убо самого чисге возлюбил еси сСаприкия ближняго. Отсюду и к Божественному вперился еси желанию и душу твою положил еси> по Христове исповедании и вере. Саприкий же злоименитый, непримирну к тебе ненависть стяжав, отметник показался[297] и Владыки Христа, Емуже ныне ты предстоя, моли спасгися душам нашим.

Воздвизаема житейскаго моря волнующся люте душевный корабль напасгьми и страстьми, мира Виновниче, к тишине глу- боцей, яко Благодетель, преложи, мученика, Христе, мольбами.

Разумною мыслию, премудре, мысленней души гнева страсть благочестно покорил еси и к ближнему притекл еси Саприкию, тщася пременити, Чудне, законом Стасовым повинуяся.

Равномощную, Единоестественную, и Сопресгольную, и Единосущную, Трисиянную зарю Единаго Божества испове­дающе, чтим в Трех Лицех, нераздельно проповедающе Слово со Отцем и Духом.

Ум Небесный Твое Таинство непостижное разумети истинно не может, Всепетая: Отцу бо Сопресгольный, во чрево Твое все­лився, из Тебе родитися благоволи, во двою естеству познаваем.

Утверждей в начале Небеса разумом и землю на водах осно- вавый, на камени мя заповедей Твоих, Христе, утверди, яко несть свят, паче Тебе, Едине Человеколюбче.

Никифор прозван быв, при делех явися победоносец, пре­лести бо мрак, благодати светом разорив, отгна, зовый: несть свят, паче Тебе, Едине Человеколюбче.

Умерщвленному тебе ради веровав Владыце, самовольно к смерти притекаеши, вольныя Его возжелав мертвосги, яко побе­доносец мученик, Божественною силою укрепляем.

На земли подвижник, на Небесех венечник, угодник Хрис­тов Никифор показася яве, с Безплотными чинми зовый: несть свят, паче Тебе, Едине Человеколюбче.

<От> ума великаго Отца усгремлыпееся Слово, исходяща же и Святаго Духа, просвещаеми верно Богодохновенными пове­лении, исповедаем вси несозданное Едино Божество.

Неискусобрачно от Отца прежде век Рождшагося, во чреве Твоем заченши, Дево, породила еси нам Бога, вкупе и Человека, в коемждо естестве совершенна, нераздельна.

Багряницу твоими кровьми омочил еси, и, сею яко воин одевся непобедим, и, якоже скиптр, крест держа, востекл еси от земли к Небесем, Никифоре блаженне, Царю всяческих пред­стоиши. Слава Давшему ти крепость, слава Венчавшему тя, слава Действующему тобою всем исцеления.

Божественную жизнь, о Никифоре, получил еси, Божествен- ныя зари, блаженне, сподобився, Божественным светом световид­но ныне озаряеши творящия память твою, Богомудре, и верою вопиющия: силе Твоей слава, Человеколюбче.

Иже законов Твоих не сохранив Саприкий, Твоея обнажает­ся, Спасе, Божесгвенныя благодати и, врагом плещи подав, Твоих мученик лишается славы окаянный. Темже, Твоему праведному удивлыпеся1 промышлению, зовем: силе Твоей слава, Человеко­любче.

Свет Отец Безначальный и всех виновный, Свет Слово, Свет Дух Святый, от Отца, якоже от источника, прежде всех век неизреченно сияющее Трисолнечное Божество во Едином Суще­стве, и силе, и славе познавается.

Всего в Тебе обновляет человека весь, всему, Пречистая, соединяем, Отеческих недр не осгавль и в Твою утробу вселитися

В автографе: удивльшемуся

изволив, Иже богатством милосердия волею обнищав и обогатив мир Божеством.

Исцели сокрушение души моея, Никифоре Богомудре, и, страстей мрак разорив, отжени зарями сущия в тебе Божесгвен- ныя светлости, моля Избавителя Христа, Блаженне.

Бурю идольскаго треволнения, сградальче Никифоре, кре­стным ветрилом и дыхании духовными тихо преплыв, мучениче непобедиме, в пристанище тихое Христово досгигл еси.

Пострадал еси мученически и воистинну победоносец был еси, коварсгвия благомощно разорив змиева, и, сграсгем яко общник, Блаженне, быв Владыки, ныне по достоянию спросла- вился еси.

Укрепляемь страстьми Вседержителя, немощи превозвы­шенное око и превзятую бровь низвергл еси на землю, Богомудре, взывая Создателю твоему: благословен еси, Боже отец наших.

Ума перваго и безначальнаго, рождшаго Слово Собезна- чальное безстрастно и безлетно и произведша Всесвятаго Духа, Тя, Отца ведуще, взываем: благословен еси, Боже отец наших.

Обоя была еси, Дево Мати, Богородительнице Чистая, во чреве заченши Бога несказанно, из Тебе воплощаема, во обоих зрацех познаваема, Богомужно на земли пожившаго.

Знаменався благодатию Спаса, самозван ты к подвигом мужески отлучился еси и, победу взем на супротивныя, мучени­че Христов, победительными украсился еси венцы, Божесгвенне воспевая: отроцы, благословите, священницы, воспойте, людие, превозносите во вся веки.

<ЬХХХ1У> ьс ч

Свсятаго священно>мученика Харалампия,

сепископа Магнезийскаго>

Уязвленнаго мя разбойническими демонов находы, и лежа- ща всего недейственна, Всенепорочная, на пути всегда несгоянна- го жития, и милости требующа, вскоре посети, вино возлиявши и Елей на неисцельныя раны, и ко благоздравию возведи, яко да Тя славлю и любовию по долгу воспою величия Твоя, Чистая Едина Мати Дево.

С лики шествуя весело в мысленных Небесных селех и сияя светом невечерним, избави мя от страстей молитвами твоими, мудре, яко да пою тя.

Кровей твоих каплями сланое неверия море потопил еси, <река благочестия был еси>, Христову напояющи воистинну Церковь присно.

Грехов буря, и помышлений противныя волны, и страстей нашествия на мне преидоша, но Твоею, Богородице Дево, дер­жавною молитвою спаси мя.

Силою Божественною укреплься, некрепкую наглость безза­конных низложил еси, якоже воин крепок, Харалампие Страдаль­че, яко оружник Божественнаго ополчения.

<ЬХХХУ> ЬС1

Св<ятаго> священномученика Власия

Прозяб в пощении Божественных добродетелей, тезоимен­но, Власие, процвел еси Давидовски, яко финике, во дворех Господних и, яко кедр, умножился еси исправленьми, яко вино­град же плодовит, в дому Божии, во время мучения урезаем мук томленьми, от плода подвиг твоих источил еси нам вино разум­ное, от негоже пиюще, веселия Божественнаго сердца наполня­ем и, согласно сошедшеся к[298] честней памяти твоего скончания, ублажающе, восхваляем тя, просяще прияти тобою мир и велию милость.

Дольних презиратель Власий и Христов рачитель, яко свя­титель, и мученик, и пастырь, еже делом показание, и, предложь Божественную трапезу, на снедение созывает нас.

Рождши на земли пребогатаго Бога, Чистая, человеческое1 падение на Небеса возвела еси.

Солнца облаче разумнаго, Божественнаго Света светиль­ниче златокованный, нескверная, неблазная, Всенепорочная Владычице, омраченную душу мою ослеплением страстей без- страстия зарею просвети, молюся, и оскверненное ми сердце омый потоки умиления, покаяния же слезами, и от тимения мя очисти дел моих, да любовию зову Ти: Богородице Приснодево, моли Христа Бога прегрешений оставление подати ми, Тебе бо имею надежду, раб Твой.

<БХХХУ1> БСХХ

<Преподобнаго отца нашего>


Поделиться с друзьями:

Таксономические единицы (категории) растений: Каждая система классификации состоит из определённых соподчиненных друг другу...

Археология об основании Рима: Новые раскопки проясняют и такой острый дискуссионный вопрос, как дата самого возникновения Рима...

Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...

Автоматическое растормаживание колес: Тормозные устройства колес предназначены для уменьше­ния длины пробега и улучшения маневрирования ВС при...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.009 с.