После каждения диаконом священника кадило у него принимается и вешается на место. — КиберПедия 

Типы сооружений для обработки осадков: Септиками называются сооружения, в которых одновременно происходят осветление сточной жидкости...

Папиллярные узоры пальцев рук - маркер спортивных способностей: дерматоглифические признаки формируются на 3-5 месяце беременности, не изменяются в течение жизни...

После каждения диаконом священника кадило у него принимается и вешается на место.

2022-09-11 21
После каждения диаконом священника кадило у него принимается и вешается на место. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Диакон: Исполним молитву нашу Господеви.          

Лик: ГП на каждое прошение

О предложенных Честных Дарех, Господу помолимся.

О святем храме сем, и с верою, благоговением и страхом Божиим входящих в онь, Господу помолимся.  

О избавитися нам от всякия скорби, гнева и нужды, Господу помолимся.        

Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию.     

Дне всего совершенна, свята, мирна и безгрешна, у Господа просим.

Ангела мирна, верна наставника, хранителя душ и телес наших, у Господа просим.       

Прощения и оставления грехов и прегрешений наших, у Господа просим.        

Добрых и полезных душам нашим, и мира мiрови, у Господа просим.               

Прочее время живота нашего в мире и покаянии скончати, у Господа просим.               

Лик: Подай, Господи (на каждое прошение)

Христианския кончины живота нашего, безболезненны, непостыдны, мирны и добраго ответа на страшнем судищи Христове просим.             

Пресвятую, пречистую, преблагословенную, славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию со всеми святыми помянувше, сами себе и друг друга, и весь живот наш Христу Богу предадим.     

Хор: Тебе Господи         

Возглашение: Щедротами Единороднаго Сына Твоего, с Нимже благословен еси, со Пресвятым и Благим и Животворящим Твоим Духом, ныне и присно, и во веки веков.    

Лик: Аминь.

Иерей: Мир всем.

Лик: И духови твоему.  

Диакон: Возлюбим друг друга, да единомыслием исповемы.             

Лик: Отца, и Сына, и Святаго Духа, Троицу единосущную и нераздельную.     

Диакон: Двери, двери, премудростию вонмем.

На «Двери, двери» открывается завеса.      

Верую во единаго Бога Отца Вседержителя, Творца небу и земли, видимым же всем и невидимым. И во единаго Господа Иисуса Христа, Сына Божия, Единороднаго, Иже от Отца рожденнаго прежде всех век. Света от Света, Бога истинна от Бога истинна, рожденна, несотворенна, единосущна Отцу, Имже вся быша. Нас ради человек и нашего ради спасения сшедшаго с небес и воплотившагося от Духа Свята и Марии Девы и вочеловечшася. Распятаго же за ны при Понтийстем Пилате, и страдавша, и погребенна. И воскресшаго в третий день по Писанием. И возшедшаго на небеса, и седяща одесную Отца. И паки грядущаго со славою судити живым и мертвым, Егоже Царствию не будет конца. И в Духа Святаго, Господа, Животворящаго, Иже от Отца исходящаго, Иже со Отцем и Сыном спокланяема и сславима, глаголавшаго пророки. Во едину Святую, Соборную и Апостольскую Церковь. Исповедую едино крещение во оставление грехов. Чаю воскресения мертвых, и жизни будущаго века. Аминь.

 Начинается самая главная часть Божественной Литургии – Евхаристический канон. Никаких хождений по алтарю, а тем более разговоров быть не должно!!! Все стоим на своих местах и молимся!

Святое Возношение

Диакон: Станем добре, станем со страхом, вонмем, святое возношение в мире приносити.         

Лик: Милость мира, жертву хваления.      

И священник возглашение: Благодать Господа нашего Иисуса Христа, и любы Бога и Отца, и причастие Святаго Духа, буди со всеми вами.    

Лик: И со духом твоим.

Священник: Горе имеим сердца.               

Лик: Имамы ко Господу.              

Священник: Благодарим Господа.              

Лик: Достойно и праведно есть  покланятися Отцу и Сыну, и Святому Духу,  Троице единосущней и нераздельней.               

Священник же молится: Достойно и праведно Тя пети, Тя благословити, Тя хвалити, Тя благодарити, Тебе покланятися на всяком месте владычествия Твоего. Ты бо еси Бог неизреченен, недоведомь, невидимь, непостижимь, присно сый, такожде сый, Ты и Единородный Твой Сын, и Дух Твой Святый. Ты от небытия в бытие нас привел еси, и отпадшия возставил еси паки, и не отступил еси вся творя, дондеже нас на небо возвел еси, и Царство Твое даровал еси будущее. О сих всех благодарим Тя и Единороднаго Твоего Сына, и Духа Твоего Святаго, о всех, ихже вемы, и ихже не вемы, явленных и неявленных благодеяниих бывших на нас. Благодарим Тя и о службе сей, юже от рук наших прияти изволил еси. Аще и предстоят Тебе тысящи Архангелов и тмы Ангелов, Херувими и Серафими шестокрилатии, многоочитии, возвышащиися пернатии. 

Возглашение: Победную песнь поюще, вопиюще, взывающе и глаголюще.      

Лик: Свят, свят, свят Господь Саваоф, / исполнь небо и земля славы Твоея; / осанна в вышних, / благословен Грядый во имя Господне, / осанна в вышних.         

Священник молится: С сими и мы блаженными Силами, Владыко человеколюбче, вопием и глаголем: свят еси и пресвят, Ты и Единородный Твой Сын, и Дух Твой Святый. Свят еси и пресвят, и великолепна слава Твоя, иже мiр Твой тако возлюбил еси, якоже Сына Твоего Единороднаго дати: да всяк веруяй в Него не погибнет, но имать живот вечный. Иже пришед, и все еже о нас смотрение исполнив, в нощь в нюже предаяшеся, паче же Сам Себе предаяше за мiрский живот, прием хлеб во святыя Своя и пречистыя и непорочныя руки, благодарив и благословив, освятив, преломив, даде святым Своим учеником и Апостолом, рек:             

Возглашение: Приимите, ядите, сие есть Тело Мое, еже за вы ломимое во оставление грехов.   

Лик: Аминь.

Священник тайно: Подобне и чашу по вечери, глаголя:         

Возглашение: Пийте от нея вси, сия есть Кровь Моя Новаго Завета, яже за вы и за многия изливаемая, во оставление грехов.          

Лик: Аминь.

Священник молится: Поминающе убо спасительную сию заповедь, и вся яже о нас бывшая: Крест, гроб, тридневное воскресение, на небеса восхождение, одесную седение, второе и славное паки пришествие.         

Возглашение: Твоя от Твоих Тебе приносяще, о всех и за вся.             

Лик: Тебе поем, Тебе благословим, Тебе благодарим, Господи,  и молим Ти ся, Боже наш.         

Священник же молится: Еще приносим Ти словесную сию и безкровную службу, и просим, и молим, и мили ся деем, низпосли Духа Твоего Святаго на ны, и на предлежащия Дары Сия.

      

Господи, иже Пресвятаго Твоего Духа в третий час Апостолом Твоим низпославый, Того, Благий, не отими от нас, но обнови нас, молящих Ти ся.          

Диакон стих: Сердце чисто созижди во мне, Боже, и дух прав обнови во утробе моей.  

Паки священник: Господи, иже Пресвятаго Твоего Духа:       

Диакон стих: Не отвержи мене от лица Твоего, и Духа Твоего Святаго не отими от мене.             

И паки священник: Господи, иже Пресвятаго Твоего Духа:

      

Таже диакон, показуя орарем святый хлеб, глаголет тихим гласом: Благослови, владыко, святый хлеб.     

Священник же восклонився, знаменует святый хлеб, глаголя: И сотвори убо хлеб сей Честное Тело Христа Твоего. 

Диакон: Аминь. Благослови, владыко, святую чашу.             

И священник благословляя глаголет: А еже в чаши сей, Честную Кровь Христа Твоего.  

Диакон: Аминь. Благослови, владыко, обоя.           

Священник же, благословляя обоя Святая, глаголет: Преложив Духом Твоим Святым.    

Диакон: Аминь, аминь, аминь. В это время поклоняемся Святым Дарам, и сразу же подаётся кадило диакону (можно подготовить заранее, но сделать это максимально тихо, быстро и незаметно).

 Помяни мя, святый владыко, грешнаго.  

Священник же глаголет: Да помянет Тя Господь Бог во Царствии Своем всегда, ныне и присно, и во веки веков.    

Диакон: Аминь.

      

Священник же молится: Якоже быти причащающимся во трезвение души, во оставление грехов, в приобщение Святаго Твоего Духа, во исполнение Царствия Небеснаго, в дерзновение еже к Тебе, не в суд, или во осуждение.    

Еще приносим Ти словесную сию службу, о иже в вере почивших, праотцех, отцех, патриарсех, пророцех, Апостолех, проповедницех, евангелистех, мученицех, исповедницех, воздержницех, и о всяком дусе праведнем в вере скончавшемся.     

И прием кадило, священник возглашает: Изрядно о Пресвятей, Пречистей, Преблагословенней, Славней Владычице нашей Богородице и Приснодеве Марии.         

И кадит пред святою трапезою трижды.  

Лик поет: Достойно есть яко воистину блажити Тя, Богородицу,  Присноблаженную и Пренепорочную и Матерь Бога нашего. Честнейшую Херувим  и славнейшую без сравнения Серафим,  без истления Бога Слова рождшую,  сущую Богородицу Тя величаем. (или вместо «достойно» поётся задостойник).


Поделиться с друзьями:

Индивидуальные и групповые автопоилки: для животных. Схемы и конструкции...

Археология об основании Рима: Новые раскопки проясняют и такой острый дискуссионный вопрос, как дата самого возникновения Рима...

Механическое удерживание земляных масс: Механическое удерживание земляных масс на склоне обеспечивают контрфорсными сооружениями различных конструкций...

Наброски и зарисовки растений, плодов, цветов: Освоить конструктивное построение структуры дерева через зарисовки отдельных деревьев, группы деревьев...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.013 с.