Особенности сооружения опор в сложных условиях: Сооружение ВЛ в районах с суровыми климатическими и тяжелыми геологическими условиями...
Поперечные профили набережных и береговой полосы: На городских территориях берегоукрепление проектируют с учетом технических и экономических требований, но особое значение придают эстетическим...
Топ:
Отражение на счетах бухгалтерского учета процесса приобретения: Процесс заготовления представляет систему экономических событий, включающих приобретение организацией у поставщиков сырья...
Методика измерений сопротивления растеканию тока анодного заземления: Анодный заземлитель (анод) – проводник, погруженный в электролитическую среду (грунт, раствор электролита) и подключенный к положительному...
Особенности труда и отдыха в условиях низких температур: К работам при низких температурах на открытом воздухе и в не отапливаемых помещениях допускаются лица не моложе 18 лет, прошедшие...
Интересное:
Наиболее распространенные виды рака: Раковая опухоль — это самостоятельное новообразование, которое может возникнуть и от повышенного давления...
Мероприятия для защиты от морозного пучения грунтов: Инженерная защита от морозного (криогенного) пучения грунтов необходима для легких малоэтажных зданий и других сооружений...
Влияние предпринимательской среды на эффективное функционирование предприятия: Предпринимательская среда – это совокупность внешних и внутренних факторов, оказывающих влияние на функционирование фирмы...
Дисциплины:
2021-10-05 | 100 |
5.00
из
|
Заказать работу |
Содержание книги
Поиск на нашем сайте
|
|
Jessica Brown
42 Washington Avenue
Auburn, Maine 04240
(207) 555-5555
jbrown@gmail.com
Career Objective: | Computer support technician in central Maine |
Education: | High School Diploma, June 2010 Cambridge University G.P.A. 8.2 Class Rank: 45 out of 411 Honors and Awards: Honor Roll for last three semesters Perfect Attendance Award for the last two academic years Relevant Courses: Introduction to a computer Repair I Database & Spreadsheets Introduction to BASIC Word Processing I |
Computer Experience: | Neighborhood “Computer Expert”. 2001 – present. Performed troubleshooting for several friends and relatives who were having difficulty with their hardware and software. Resolved the issue 95% of the time. Network Assistant(volunteer) – Cambridge University September 2009 – June 2010. Assembled 20 computers for new computer laboratory, loaded software on each one and networked them. |
Other Experience: | Waitperson, Rolandeau's, Auburn, Maine. Summer 2001. Provided efficient, friendly, quality service in busy fine dining atmosphere. Child care provider – Freeport, Maine. Summer 2000. Provided safe, warm environment for two children aged 4 and 7. Supervised their self-directed play, prepared meals and snacks, settled disputes, determined appropriate discipline and followed bedtime routines. |
Activities: | Soccer Team - 1998-2002 - Co-captain 2000-2002 Civil Rights Team - 2002 Soup Kitchen Volunteer - 1999-2001 |
TASK 3 Insert much or many (5 min, 0.5 point)
Example: Do you drink much coffee?
1. Do you drink ________coffee?
2. I like reading. I read _________.
3. We have _______ lessons of English this year.
4. I like this new teacher very _______
5. I can't remember _______ from this text.
6. Do you learn _______ new English words every day?
7. We haven't got ________ bread.
8. There isn't________ salad in the fridge.
9. She hasn't got ________ cassettes.
10. I can't spend ________ money on toys
TASK 4 Choose the appropriate answer. Much or many (5 min, 0.5 point)
Example: They have too (many/ much) furniture in the room
1. They have too (many/much) furniture in the room.
2. There are too (many/much) books on your desk.
3. You have too (many/much) mistakes in the test.
4. You must drink (many/much) coffee.
5. You put too (many/much) vegetables in the soup.
6. You put too (many/much) fruit in the salad.
7. Must we learn (many /much) words for today?
8. We have got (many /much) sandwiches.
TASK 5 Insert much or many. (10 min, 0.5 point)
Example: They don't have many words to learn.
1. They don't have ________ words to learn.
2. There isn't ________ furniture in the room.
3. There aren't ________ things in the wardrobe.
4. There isn't ________ snow in the forest
5. He has got
6. I don't take ________ money to school.
7. Do you need ________ money?
|
8. There are ________ new houses in the street.
9. There are not ________ shops in our street.
10. ________ people come to Moscow in summer.
TASK 6 Insert much or many. (10 min, 0.5 point)
1. You can see ________ cars near the airport
2. You mustn't eat so ________ bananas
3. You mustn't drink so
4. He hasn't met ________ people there.
5. He didn't ask ________
6. He bought _______ furniture for his new flat.
7. This work won't take ______ time.
8. Have we got _______ apples for the children?
9. I don't like _______ salt in the salad
10. My little sister speaks _________ that's why we call her «a chatter box».
TASK 7 Find and correct mistakes if any. (10 min, 0.5 point)
1. We didn't take many food with us.
2. There aren't much new subjects this year.
3. I haven't much free time today.
4. He doesn't do much written exercises every day.
5. We don't drink many coffee in our family.
6. There isn't much furniture in my room
7. There wasn't many happiness in his face.
8. Not many new ideas were discussed.
9. We shan't have much lessons tomorrow.
10. I won't have much mistakes in this exercise.
TASK 8 Fill in many or much. (10 min, 0.5 point)
1. Is there ________ tea in the cup? No, not ________
2. Are there ________eggs in the fridge? Yes, there are ________ eggs.
3. Is there ________ milk in the bottle? Yes, there is ________ milk.
4. Are there ________ lemons in the box? No, not ________
5. There are _________ apples on the table.
6. There _________ many sandwiches in the fridge.
7. Is there ______ coffee in the cup?
8. There is ______ jam on the plate.
9. There are ______ bananas in the bag.
10. Is there _______ bread on the table?
11. There is _______ salad on the plate.
12. Are there _______ cups on the shelf?
13. There are _______sandwiches in the bag.
Вывод по практической работе:
I can speak about...________________________________________________
I learned that...___________________________________________________
I`d like to learn more about...________________________________________
Преподаватель: А.А. Колосова
ПРАКТИЧЕСКАЯРАБОТА № 14
Тема: Освоение особенностей составления автобиографии при помощи диалогической речи.
Цель: Приобретение навыков составления автобиографии и сравнение особенностей составления автобиографии в России и англоязычных странах. Способствовать формированию ОК 2, ОК 4, ОК 5.
|
|
Состав сооружений: решетки и песколовки: Решетки – это первое устройство в схеме очистных сооружений. Они представляют...
История развития хранилищ для нефти: Первые склады нефти появились в XVII веке. Они представляли собой землянные ямы-амбара глубиной 4…5 м...
Опора деревянной одностоечной и способы укрепление угловых опор: Опоры ВЛ - конструкции, предназначенные для поддерживания проводов на необходимой высоте над землей, водой...
Автоматическое растормаживание колес: Тормозные устройства колес предназначены для уменьшения длины пробега и улучшения маневрирования ВС при...
© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!