Втораго закона чтение (глава 10): — КиберПедия 

Типы сооружений для обработки осадков: Септиками называются сооружения, в которых одновременно происходят осветление сточной жидкости...

Особенности сооружения опор в сложных условиях: Сооружение ВЛ в районах с суровыми климатическими и тяжелыми геологическими условиями...

Втораго закона чтение (глава 10):

2020-11-19 63
Втораго закона чтение (глава 10): 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Во днех о́нех рече Моисей к сыно́м Израилевым:/ се Господа Бога твоего небо, и Небо небесе́, земля и вся, елика суть на ней./ Оба́че отцы ваша произвели Господь любити я́ и избра семя их по них, вас, паче всех язык, в день сей./ И обре́жите жестосе́рдие ваше и вы́и вашея не ожесточи́те ктому./ Ибо Господь Бог наш, Сей Бог богов и Господь господе́й; Бог Великий, и Крепкий, и Страшный, Иже не диви́тся лицу, ниже вземлет дар./ Творяй суд пришельцу, и сироте, и вдове, и любит пришельца, дати ему хлеб и ри́зу./ И возлюби́те пришельца, пришельцы бо бе́сте в земли Еги́петстей./ Господа Бога твоего да убои́шися, и Тому Единому послу́жиши, и к Нему прилепи́шися, и Именем Его клене́шися./ Той хвала твоя, и Той Бог твой, Иже сотвори тебе великая и славная сия,/ яже ви́деста очи твои.

На литии стихира храма. Слава, глас 3:

Апостольских преданий изве́стнии храни́телие бысте, святии отцы;/ Святыя бо Троицы Единосущное, православно научи́вше,/ Ариево хуление собо́рне низложи́сте,/ с нимже и Македо́ния духобо́рца обличи́вше,/ осуди́сте Несто́рия, Евти́хия и Диоско́ра,/ Саве́ллия же и Севи́ра безглавнаго./ ихже пре́лести испроси́те избавитися нам,/ нескве́рну нашему житию́ в вере сохра́нитися, мо́лимся.

И ныне, Богородичен:

Без се́мене от Боже́ственнаго Ду́ха, / во́лею же О́тчею зачала́ еси́ Сы́на Бо́жия, / от Отца́ без ма́тере пре́жде век су́ща: / нас же ра́ди, из Тебе́ без отца́ бы́вша, / пло́тию родила́ еси́, / и Младе́нца млеко́м пита́ла еси́. / Те́мже не преста́й моли́ти, / изба́витися от бед душа́м на́шым.

На стиховне Октоиха. Слава, отцев, глас 4:

Молебную память днесь Богоносных отцев,/ от всея вселенныя собравшихся/ во светлей граде Нике́йстем,/ православных собрания, благоче́ствующе, верно пра́зднуем:/ сии бо лю́таго Ария безбожное веление благочестному́дренне низложи́ша,/ и от Кафолическия Церкве соборне того изгна́ша,/ и ясно Сына Божия Единосущна и Соприсносущна, прежде век Су́ща,/ всех научиша испове́дати во изображе́нии веры,/ известно и благочестно сие изложи́вше./ Темже и мы, Божественным их повелением последствующе,/ известно верующе, слу́жим со Отцем Сыну и Духу Всесвятому,/ во Едином Божестве, Троице Единосущней.

И ныне, Богородичен: При́зри на моле́ния Твои́х раб, Всенепоро́чная, / утоля́ющи лю́тая на ны воста́ния, / вся́кия ско́рби нас изменя́ющи. / Тя бо, Еди́ну, тве́рдое и изве́стное Утвержде́ние и́мамы, / и Твое́ предста́тельство стяжа́хом. / Да не постыди́мся, Влады́чице, Тя призыва́ющии, / потщи́ся на умоле́ние, Тебе́ ве́рно вопию́щих: / ра́дуйся, Влады́чице, всех По́моще, / Ра́досте и Покро́ве, и Спасе́ние душ на́ших.

На благословении хле́бов тропарь:

Богородице Дево: Дважды. И отцев, глас 8:

Препрославлен еси, Христе Боже наш,/ светила на земли отцы наши основавый/ и теми ко истинней вере вся ны наста́вивый,/ Многоблагоутро́бне, слава Тебе.


На утрени

На Бог Господь: тропарь воскресен, дважды.

Слава, отцев.

И ныне, Богородичен: И́же нас ра́ди рожде́йся от Де́вы / и распя́тие претерпе́в, Благи́й, / испрове́ргий сме́ртию смерть, / и воскресе́ние явле́й, я́ко Бог, / не пре́зри, я́же созда́л еси́ руко́ю Твое́ю; / яви́ человеколю́бие Твое́, Ми́лостиве, / приими́ ро́ждшую Тя Богоро́дицу, моля́щуюся за ны, / и спаси́, Спа́се наш, лю́ди отча́янныя.

Канон воскресен со ирмосо́м на 4; Крестовоскресен на два; и Богородицы на два. И святых, глас 8, на 6, егоже краегранесие: Пою блаженных Собрание Седьмое. Германово

Песнь 1

Ирмос: Колесницегонителя фараоня погрузи́,/ чудотворя́й иногда/ Моисе́йский жезл, крестообра́зно порази́в/ и раздели́в море;/ Израиля же беглеца́, пешехо́дца, спасе́,/ песнь Бо́гови воспевающа.

Песносло́вити Седмое Собрание желающему ми ныне,/ седмих дарований собор/ даждь ми Паракли́та, Господи,/ умудрившаго сей огненноязы́чне/ и ху́льное все языковре́дие умолчати сотворшаго.

Бо́льшее из начала числ седмое:/ ибо создания Божественнаго/ всего первообра́зно бысть,/ всесовершенное преста́ние в седмый день;/ и ныне всех ересе́й конец/ в Соборе равночисленном.

Победи́в богоборнаго Ария в Нике́и/ древле пастырским жезло́м,/ православными ше́ствовати Церковь уче́нии лик отцев,/ и ныне о сем посрамил есть образоборцы/ яко поборник.

Богородичен:

Якоже отцы благочестно научиша,/ исповедующе верно Девическую утробу,/ безболезненно рождшую плотию Безплотнаго:/ покланяемся же Сему, столпопи́шуще изображение, и че́стне облобыза́ем.

Катавасия: Отверзу уста моя:

Песнь 3

Ирмос: Утверждей в нача́ле небеса́ ра́зумом/ и зе́млю на вода́х основа́вый,/ на ка́мени мя, Христе, за́поведей Твоих утверди́,/ яко несть свят, паче Тебе, Еди́не Человеколю́бче.

Не поколеба́тися Христове неруши́мей Церкви,/ от Него тайнонауча́еми, Божественнии пастыреначальницы,/ иже сию поколебати хотящия,/ якоже антихристовы ча́сти,/ от благочестивых отри́нуша.

Очищает мутныя и ти́нный пото́ки,/ от источник спасения поче́рп,/ и жаждущия люди Христовы/ насыщает учений струя́ми отцев сословие.

На ненавидящих истинно/ и христианооглагольников Собрание христолюбных Седмое в светлем граде Нике́йстем бысть,/ егоже ца́рие Ирина и Константин защитницы.

Богородичен:

Всяк да отступит нечести́вый,/ не почитаяй икону честну́ю Богородицы/ и Сию не пропове́дуяй, Христа Богому́жно ро́ждшую,/ и во огнь да отшле́тся/ сгара́ти несожже́нно.

Кондак и икос воскресен

Таже седален отцев, глас 4. Подобен: Скоро предвари́

Свети́льницы пресветлии и́стины Христовы миру яви́стеся на земли́,/ вои́стинну блаженнейшии отцы Боговеща́нии,/ изсуши́вше е́реси хульных языкобо́лий/ и угаси́вше пламеновидная злосла́вных смуще́ния./ Темже яко иерарси Христовы/ молитеся спастися нам.

Ин седален отцев, глас 2:

От начала бори́тельный Арий/ свире́по насилие наве́д, Спа́се, на Церковь Твою,/ но сие подвигше отеческая воинства того победи́,/ и Единосущное Слово Отцу верно Тя славят.

И ныне, Богородичен:

Скоро нас предвари, Дево Мати Чистая;/ от враг нас исхити́, ху́лящих на Тя,/ сокруши языкобо́лия ересе́й вся,/ разреши́ крепостию Твоею стремления тех,/ да разумеют, яко едина Богомати еси,/ молитвами Твоими православных совокупле́ние спасающая.

Песнь 4

Ирмос: Ты моя крепость, Господи,/ Ты моя и сила,/ Ты мой Бог, Ты мое ра́дование,/ не оставль не́дра Отча/ и нашу нищету́ посети́в./ Тем с пророком Авваку́мом зову Ти:/ силе Твоей слава, Человеколюбче.

Глагол Божий иму́ще, стрелу́ и меч,/ вся ку́пно ты́я закала́ют злоумныя/ о́бразом Крестным,/ не чтущия равно изображения Христова, Богородицы и всех святых,/ отцы Богови́днейшии.

Якоже седмию труба́ми/ Иерихо́нския сте́ны в седмом обхождении падо́ша;/ тако си́ми седмию Соборы/ весь сонм, на Бога вознося́щийся, низведе́н в бездну/ в Собрании Седмом благогла́сных труб Духа.

Юношеское настоя́ние показу́я/ и Божественною ре́вностию распаля́емо,/ отеческое множество,/ якоже Илия, сту́дныя священники умертви́ло есть./ Тем со дерзновением Христове иконе/ любезно покланятися научи́ло есть.

Богородичен:

Ты моя надежда, Всечистая, Ты мое и пение,/ Ты мое пристанище, Ты мое исправление, яже Бога Слова Отча Вопло́щшагося несочта́нно родила́ еси./ Темже Твоей несомне́нно покланяюся иконе,/ крепостию Твоею укрепляемь.

Песнь 5

Ирмо́с: Вску́ю мя отри́нул еси/ от лица Твоего, Све́те незаходимый,/ и покры́ла мя есть чужда́я тма окаяннаго,/ но обрати́ мя, и к свету заповедей Твоих/ пути моя напра́ви, молюся.

Высо́кою мыслию сразсмотри́вше,/ ана́феме образобо́рцев преда́ша,/ яко чужда́я сих му́дрствовавших, честни́и отцы;/ и честь Христове иконе, якоже ле́по,/ воздая́ти повеле́ша.

Ныне время веселия,/ ныне день спасения яви́ся,/ возвеселимся убо и Христу радостно возопии́м:/ мир даждь нам Твой/ молитвами отцев Седма́го Собора, Человеколюбче.

Богородичен

Благоутробия ра́ди милости,/ от Девы родися Сын Божий невра́щно,/ чу́ждее нося́, яко Свое,/ и зра́ком сим опи́санный, зри́тся волею,/ по Существу Сый Неопи́сан.

Песнь 6

Ирмо́с: Очи́сти мя, Спа́се,/ мно́га бо беззакония моя,/ и из глубины́ зол возведи́, молю́ся;/ к Тебе бо возопи́х, и услы́ши мя,/ Боже спасе́ния моего.

Да ка́плют сладость го́ры и радость:/ ерети́ческое бо множество изгна́ся,/ горький излива́ющее яд,/ святых икон отверже́ние.

Небо и земля согласно да празднуют/ Дще́ре Божия вели́чие:/ ибо велича́ется, отмета́ющи Сию́ умаляющия.

Богородичен:

Ма́терний Сын, Иже О́тчий пе́рвее безма́терен,/ безотчий же Боголе́пно родився/ и возродив мя;/ темже Рождшую с Рожденным образу́я, облобыза́ю.

Кондак, глас 6. Подобен: Рукопи́саннаго

Иже из Отца́ возсияв, Сын неизрече́нно/ из Жены́ роди́ся сугу́б естеством,/ егоже ви́дяще, не отмета́емся зра́ка изображения,/ но, сие благочестно начерта́юще,/ почитаем верно./ И сего ради истинную веру Церковь держа́щи,/ лобыза́ет икону вочелове́чения Христо́ва.

Икос:

Хотяй Всещедрый Бог нас воздвиза́ти при́сно/ к памяти соверше́нней Своего вочелове́чения,/ подло́г сей предаде́ человеком,/ шароде́ланьми11 икон честны́й возобража́ти зрак;/ яко да сия во зре́ниих ви́дяще,/ веруем, яже словом слышахом,/ разумеюще я́ве дея́ние и имя,/ начерта́ние и страдания святых мужей,/ и Христа Венцода́вца,/ венцы́ подающа святым, страдальцем же и мучеником./ ихже ради ясне́йше истинную веру держа́щи, Церковь лобызает икону вочеловечения Христова.

Песнь 7

Ирмо́с: Бо́жия снизхожде́ния/ огнь устыде́ся в Вавило́не иногда́,/ сего ра́ди о́троцы в пещи́ ра́дованною ного́ю,/ яко во цве́тнице, лику́юще, поя́ху:/ благословен еси, Боже отец наших.

Побеждаются догма́тами/ Богоглаго́ливых мужей ересенача́льницы,/ образо́в честь первообра́зным изобразу́ющих право,/ якоже рече́ Великий Василий:/ благословен Бог отец наших.

Хра́ми удобря́ются, светлыми иконами украшаемии днесь;/ сего ра́ди мир в це́рквах, паче всех человек красне́йшему добро́тою,/ совоспева́ет поющему:/ благословен Бог отец наших.

Свет облиста́, дале́че тьма, нечести́вии отгна́ны./ Сего ради всяческая света испо́лнишася,/ Светодателя Христа с веселием поют и глаголют:/ благословен Бог отец наших.

Богородичен:

Пречистая Владычица, едина всех спасения надежда,/ яже стра́шно рождшая Царя царей Христа,/ на руках Своих Сего Младенца нося́щи,/ спокланяема есть опи́санне, якоже отцы глаголют.

Песнь 8

Ирмо́с: Седмери́цею пещь/ халде́йский мучи́тель/ Богочести́вым неи́стовно разжже́,/ Си́лою же лу́чшею спасе́ны сия ви́дев,/ Творцу и Изба́вителю вопия́ше:/ о́троцы, благослови́те,/ священницы, воспойте,/ людие, превозноси́те во вся веки.

Законополага́ет убо изя́щнейше отцев сосло́вие,/ Богочести́вым имстви́тельное поклонение/ и возставле́ние священныя иконы Христовы;/ любоблагочести́вии же ле́тнюю память яко чада совершаем благопослушли́вая оных,/ и любовию образ Христов лобыза́ем.

Седмокра́тно преклони́ху смиренных высокому́дреннии/ и любодоброде́тельных стремления пресеца́ху,/ имиже оглаго́ловаху Божественная деяния их;/ но иже Седмаго Собора соше́дшийся отцы в Нике́и/ гордыню оных а́бие истерза́ша седмокра́тнейше.

Стре́лы младенец бывают псало́мски старому́дрствующим младому́дренных язвы и раны;/ Божественною же силою изнемога́ют язы́цы мно́зи,/ хулы́ на высоту глаголющих;/ и всяк, кто Отца, Сына и Духа, Бога Единаго, не весть,/ Всевиновнаго и Единаго.

Богородичен:

Зи́ждется Младенец самово́льне милости ра́ди, Зижди́тель от чи́стых крове́й Твоих,/ соблюдаяй Тя по рождестве Преочище́нну всю Чистую/ и очища́яй оскверненный образ./ Темже на иконах соизобража́ется Тебе,/ естеством быв Человек, Бог Сый естеством.

Песнь 9

Ирмо́с: Ужасе́ся о сем Небо,/ и земли́ удиви́шася концы,/ яко Бог явися челове́ком пло́тски,/ и чре́во Твое бысть простра́ннейшее Небе́с./ Тем Тя, Богородицу,/ Ангелов и челове́к чинонача́лия велича́ют.

Ве́лий крепостию и сове́том вся содержай,/ Непостижи́ме Еди́не Боже,/ держа́внейше Всенача́льниче, Всецарю́,/ Церковь утверди, в православии Твоем соблюдая,/ отцев всеславных, изобличающих злосла́вие, мольба́ми.

Великих че́стей сподо́бистеся на земли,/ Небому́дрении святии,/ яко Христово изображение любезно почто́сте./ И ныне сень отложи́вше, и покрывало пло́ти,/ самолично Сего в Лице́ зрите́,/ и бо́льших сподобля́еми.

Да накажемся всевоинством ва́рварскаго безсловесия,/ еже попусти́л еси на ны;/ тех стремление и дерзость Сам сокруши́/ и верным споборствуй, надеющимся на Тя, Вседе́телю,/ благодерзнове́нными молитвами святых отец,/ ихже совершаем память.

Богородичен:

Разуме́ти тайну страшнаго Твоего Рождества никакоже может ум человеческий, но ниже́ Ангельский высокоу́мный,/ яко Бога Ты родила́ еси Воплощеннаго, паче естества./ Тем Тя, Богородицу, ве́дуще и со о́нем напису́юще, величаем.

Светилен воскресен, Слава, отцев. Подобен: Ду́хом во святи́лищи:

Отцы Небому́дреннии, на Седмом Соборе собра́вшиися,/ молитву прилежну Троице принеси́те,/ еже избавитися от всякия ереси и суда вечнаго,/ Царствие же получи́ти нам Небесное,/ ваш Собор Божественный воспевающим.

И ныне, Богородичен:

Мольбами, Преблаги́й Господи, Матере Твоея/ и иже на Седми Соборех собравшихся отцев/ Церковь утверди́ и веру укрепи́,/ и Царствия Небеснаго вся покажи́ прича́стники,/ егда прии́деши на землю суди́ти всю тварь.


Поделиться с друзьями:

Состав сооружений: решетки и песколовки: Решетки – это первое устройство в схеме очистных сооружений. Они представляют...

Папиллярные узоры пальцев рук - маркер спортивных способностей: дерматоглифические признаки формируются на 3-5 месяце беременности, не изменяются в течение жизни...

История развития хранилищ для нефти: Первые склады нефти появились в XVII веке. Они представляли собой землянные ямы-амбара глубиной 4…5 м...

История развития пистолетов-пулеметов: Предпосылкой для возникновения пистолетов-пулеметов послужила давняя тенденция тяготения винтовок...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.013 с.