Священнослужители поют в алтаре: — КиберПедия 

Общие условия выбора системы дренажа: Система дренажа выбирается в зависимости от характера защищаемого...

Автоматическое растормаживание колес: Тормозные устройства колес предназначены для уменьше­ния длины пробега и улучшения маневрирования ВС при...

Священнослужители поют в алтаре:

2020-10-20 112
Священнослужители поют в алтаре: 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в// и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. (Дважды)

А на третий раз до середины:

Христо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в

Хор: И су́щим во гробе́х живо́т дарова́в.

Царские врата закрываются и диакон произносит Великую (Мирную) ектению.Антифоны поются изобразительны.

По входе:В храме святого (в т.ч. храма свт. Николая):

Тропа́рь воскре́сный, глас 4:

С ве́тлую Воскресе́ния про́поведь/ от А́нгела уве́девша Госпо́дни учени́цы/ и пра́деднее осужде́ние отве́ргша,/ апо́столом хва́лящася глаго́лаху:/ испрове́ржеся смерть,/ воскре́се Христо́с Бог,// да́руяй ми́рови ве́лию ми́лость.

Тропа́рь святи́теля Никола́я (перенесе́нию моще́й), глас 4:

П риспе́ день све́тлаго торжества́,/ град Ба́рский ра́дуется,/ и с ним вселе́нная вся ликовству́ет/ пе́сньми и пе́ньми духо́вными:/ днесь бо свяще́нное торжество́,/ в пренесе́ние честны́х и многоцеле́бных моще́й/ святи́теля и чудотво́рца Никола́я,/ я́коже со́лнце незаходи́мое, возсия́ светоза́рными луча́ми,/ разгоня́я тьму искуше́ний же и бед/ от вопию́щих ве́рно:// спаса́й нас, я́ко предста́тель наш вели́кий, Нико́лае.

            Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Конда́к святи́теля Никола́я, глaс 3, подо́бен: "Де́ва дне́сь":

В зы́де, я́ко звезда́, от восто́ка до за́пада/ твоя́ мо́щи, святи́телю нико́лае,/ мо́ре же освяти́ся ше́ствием твои́м,/ и град Ба́рский прие́млет тобо́ю благода́ть:/ нас бо де́ля яви́лся еси́ чудотво́рец изя́щный,// преди́вный и ми́лостивый.

            И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Кондáк Трио́ди (самаря́нки), глaс 8:

В е́рою прише́дшая на кла́дязь самаряны́ня,/ ви́де Тя прему́дрости во́ду,/ е́юже напои́вшися оби́льно,// Ца́рствие вы́шнее насле́дова ве́чно, я́ко присносла́вная.

Проки́мены:Трио́ди, глaс 3:

                   П о́йте Бо́гу на́шему, по́йте,/ по́йте Царе́ви на́шему, по́йте.

Проки́мен святи́теля Нико́лая, глaс 7:

            В осхва́лятся преподо́бнии во сла́ве и возра́дуются на ло́жах своих.

Задосто́йник Па́схи:

Припе́в: А ́ нгел вопия́ше Благода́тней:/ Чи́стая Де́во, ра́дуйся!/ И па́ки реку́: ра́дуйся!/ Твой Сын воскре́се/ тридне́вен от гро́ба,/ и ме́ртвыя воздви́гнувый:// лю́дие, весели́теся.

Ирмо́с: С вети́ся, свети́ся,/ но́вый Иерусали́ме:/ сла́ва бо Госпо́дня/ на тебе́ возсия́./ Лику́й ны́не/ и весели́ся, Сио́не./ Ты же, Чи́стая, красу́йся, Богоро́дице,// о воста́нии Рождества́ Твоего́.

Прича́стны:Па́схи:

            Т е́ло Христо́во приими́те, исто́чника безсме́ртнаго вкуси́те.

Святи́теля:

В па́мять ве́чную бу́дет пра́ведник, от слу́ха зла не убои́тся. А ллилу́ия. (Трижды)

По́сле Прича́стия:

Иере́й:                 Спаси́ Бо́же лю́ди Твоя́, и благослови́ достоя́ние Твое́.

Хор:              Х ристо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в// и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. (Единожды, протяжно)

Иере́й:                 Всегда ́ ны ́не и при ́сно, и во ве́ки веко́в.

Хор: А ми́нь. Д а испо́лнятся уста́ на́ша хвале́ния Твоего́, Го́споди, я́ко да пое́м сла́ву Твою́, я́ко сподо́бил еси́ нас причасти́тися Святы́м Твои́м, Боже́ственным, Безсме́ртным и Животворя́щим Та́йнам; соблюди́ нас во Твое́й святы́ни, весь день поуча́тися пра́вде Твое́й. Аллилу́иа, аллилу́иа, аллилу́иа.

                                 Далее как обычно до возгла́са:

Иере́й:                 Сла́ва Тебе́, Христе́ Бо́же, Упова́ние на́ше, Сла́ва Тебе́.

Хор:              Х ристо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в// и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. (Трижды)

Воскре́сный отпу́ст:

                 В оскресы́й из ме́ртвых Христо́с, И́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере…

                 И осеняет предстоящих Крестом на три стороны, громко произнося при каждом осенении:

Иерей:                 Христо́с воскре́се!

Люди:         В оистину воскресе!

Хор:  Х ристо́с воскре́се из ме́ртвых,/ сме́ртию смерть попра́в// и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. (Трижды, поскору)

                        И нам дарова́ живо́т ве́чный, покланя́емся Его́ тридне́вному Воскресе́нию.

Многоле́тие:

Хор:В ели́каго Господи́на и Отца́ на́шего Кири́лла,/ Святе́йшаго Патри́арха Моско́вского и всея́ Руси́,/ и Господи́на на́шего (Высоко-) Преосвяще́ннейшаго (имярек),/ (архи-)епи́скопа (митрополита (титул)),/ богохрани́мую страну́ на́шу Росси́йскую,/ настоя́теля, бра́тию и прихо́жан свята́го хра́ма сего́/ и вся правосла́вныя христи́аны,// Го́споди, сохрани́ их на мно́гая ле́та.


 Апостол Деяний, зачало 36. [Деян. 15, 5 – 34.]

Во дни оны, восташа нецыи от ереси фарисейския веровавшии, глаголюще, яко подобает обрезати их, завещавати же блюсти закон Моисеов. Собрашася же Апостоли и старцы ведети о словеси сем. Многу же взысканию бывшу, востав Петр рече к ним: мужие братие, вы весте, яко от дний первых Бог в нас избра усты моими услышати языком слово Благовестия и веровати, и Сердцеведец Бог свидетельствова им, дав им Духа Святаго, якоже и нам, и ничтоже разсуди между нами же и онеми, верою очищь сердца их. Ныне убо что искушаете Бога, хотяще возложити иго на выи учеником, егоже ни отцы наши, ни мы возмогохом понести? Но благодатию Господа Иисуса Христа веруем спастися, якоже и они. Умолча же все множество и послушаху Варнавы и Павла поведающею, елика сотвори Бог знамения и чудеса во языцех има. По умолчании же ею, отвеща Иаков глаголя: мужие братие, послушайте мене. Симеон поведа, яко прежде Бог посети прияти от язык люди о имени Своем. И сему согласуют словеса пророк, якоже пишет: по сих обращуся и созижду кров Давидов падший, и раскопаная его созижду и исправлю его, яко да взыщут прочии человецы Господа, и вси языцы, в нихже наречеся имя Мое, глаголет Господь, творяй сия вся. Разумна от века суть Богови вся дела Его. Сего ради аз сужду не стужати от язык обращающымся к Богу, но заповедати им огребатися от треб идольских и от блуда и удавленины и от крове, и елика неугодна себе суть, иным не творити. Моисей бо от родов древних по всем градом проповедающыя его имать, в сонмищих по вся субботы чтомый. Тогда изволися Апостолом и старцем со всею церковию, избравше мужа от них, послати во Антиохию с Павлом и Варнавою, Иуду нарицаемаго Варсаву, и Силу, мужа нарочита в братии, написавше рукама их сия: Апостоли и старцы и братия, сущым во Антиохии и Сирии и Киликии братиям, иже от язык, о Господе радоватися. Понеже слышахом, яко нецыи от нас изшедше возмутиша вас словесы, развращающе душы вашя, глаголюще обрезатися и блюсти закон, имже мы не завещахом, изволися нам собравшымся единодушно, избранныя мужы послати к вам, с возлюбленныма нашима Варнавою и Павлом, человекома предавшема душы своя о имени Господа нашего Иисуса Христа. Послахом убо Иуду и Силу, и тех словом сказующих таяжде. Изволися бо Святому Духу и нам, ничтоже множае возложити вам тяготы, разве нуждных сих: огребатися от идоложертвенных и крове, и удавленины, и блуда, и елика не хощете вам быти, другим не творите. От нихже соблюдающе себе, добре сотворите. Здравствуйте. Они же убо послани бывше приидоша во Антиохию, и собравше народ, вдаша послание. Прочетше же, возрадовашася о утешении. Иуда же и Сила, и та пророка суща, словом мнозем утешиста братию и утвердиста. Пребывша же тамо время, отпущена быста с миром от братий ко Апостолом. Изволися же Силе пребыти тамо, Иуда же возвратися во Иерусалим.

Апо́стол ко Евре́ем, зача́ло 335. 

Братие, повинуйтеся наставником вашим и покаряйтеся: тии бо бдят о душах ваших, яко слово воздати хотяще, да с радостию сие творят, а не воздыхающе, несть бо полезно вам сие. Молитеся о нас, уповаем бо, яко добру совесть имамы, во всем, добре хотяще жити. Лишше же молю, сие творите, да вскоре устроюся вам. Бог же мира, возведый из мертвых Пастыря овцам великаго, кровию завета вечнаго, Господа нашего Иисуса Христа, да совершит вы во всяком деле блазе, сотворити волю Его, творя в вас благоугодное пред Ним, Иисус Христом. Емуже слава во веки веков. Аминь.

Аллилуа́рий Трио́ди (Неде́ли о самаряны́ни), глас 4:

Н аляцы́, и успева́й, и ца́рствуй и́стины ра́ди, и кро́тости, и пра́вды.

Святителя глас 2: Свяще́нницы Твои́ облеку́тся в пра́вду, и преподо́бнии Твои́ возра́дуются.

Евангелие Иоанна, зачало 37. [Ин. 10, 17 – 28.]

Рече Господь ко пришедшым к Нему иудеем: сего ради Мя Отец любит, яко Аз душу Мою полагаю, да паки прииму ю. Никтоже возмет ю от Мене, но Аз полагаю ю о Себе, область имам положити ю и область имам паки прияти ю, сию заповедь приях от Отца Моего. Распря же паки бысть во Иудеех за словеса сия. Глаголаху же мнози от них: беса имать и неистов есть, что Его послушаете? Инии глаголаху: сии глаголи не суть беснующагося, еда может бес слепым очи отверсти? Быша же тогда обновления во Иерусалимех, и зима бе. И хождаше Иисус в церкви, в притворе Соломони. Обыдоша же Его Иудее и глаголаху Ему: доколе душы нашя вземлеши? Аще Ты еси Христос, рцы нам не обинуяся. Отвеща им Иисус: рех вам, и не веруете, дела, яже Аз творю о имени Отца Моего, та свидетелствуют о Мне, но вы не веруете, несте бо от овец Моих, якоже рех вам. Овцы Моя гласа Моего слушают, и Аз знаю их, и по Мне грядут, и Аз живот вечный дам им.

Ева́нгелие от Луки́, зача́ло 24. 

Во время оно, ста Иисус на месте равне, и народ ученик Его, и множество много людей от всея Иудеи и Иерусалима, и помория Тирска и Сидонска, иже приидоша послушати Его и исцелитися от недуг своих, и страждущии от дух нечистых, и исцеляхуся. И весь народ искаше прикасатися Ему, яко сила от Него исхождаше, и исцеляше вся. И той возвед очи свои на ученики своя, глаголаше: блажени нищии духом, яко ваше есть Царствие Божие. Блажени, алчущии ныне, яко насытитеся. Блажени, плачущии ныне, яко возсмеетеся. Блажени будете, егда возненавидят вас человецы, и егда разлучат вы и поносят, и пронесут имя ваше яко зло, Сына Человеческаго ради. Возрадуйтеся в той день и взыграйте: се бо мзда ваша многа на небеси.


Поделиться с друзьями:

Поперечные профили набережных и береговой полосы: На городских территориях берегоукрепление проектируют с учетом технических и экономических требований, но особое значение придают эстетическим...

Организация стока поверхностных вод: Наибольшее количество влаги на земном шаре испаряется с поверхности морей и океанов (88‰)...

Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...

Индивидуальные и групповые автопоилки: для животных. Схемы и конструкции...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.011 с.