Грамоты ко бесам на мнози потребы (13 грамот). — КиберПедия 

Архитектура электронного правительства: Единая архитектура – это методологический подход при создании системы управления государства, который строится...

Общие условия выбора системы дренажа: Система дренажа выбирается в зависимости от характера защищаемого...

Грамоты ко бесам на мнози потребы (13 грамот).

2020-07-07 430
Грамоты ко бесам на мнози потребы (13 грамот). 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Тетради Евдокии

Содержание:

Грамоты ко бесам на мнози потребы (13 грамот).

Дабы мертв жива свел.

На клюку. Едина на нищету, друга же младости ущерб учинить, да хвори перебросить.

Дабы мужа во гроб свести.

5. Дабы соломена человека сотворити (Соломенная кукла).

Дабы дух мертва во службу приставить.

Дань подушная.

8. Закрепы на рабство (9 закрепов).

Клятва люда казненного.

Крепостная грамота на чужую душу.

На вензель именной.

На венок погостный на вдовство.

На веретено-долю поправить.

На гребень, болести со главы сьять.

На даму пикову. Дабы соперницу с бела света извести.

На двунадесять лучин-порча на огневицу смертну.

На красу девичью. На гребень.

На замочный ключ. На сон вещий.

Короб смертный(откуп смертный) на соломенную куклу.

Оброк долговой.

Порча на нищую долю. Обряд на суму.

Обряд на явства-на почет людской.

Дабы чету расторгнуть.

Отсечь мертвяка.

Поклон роду.

Порча на удавление через свиту вервь.

Порча дабы человек во все время во долгах ходил.

Рассорка на чашу.

Тын железный.

Яко глиняна человеца живой сутию наделить. Глиняный вольт

Заговоры на низки со каменьев составлены.

32. Заговор на низку бела бисера, (жемчуга), дабы торги да сговоры удобнее ладить.

Молитвы ко бесам обращённыя(4 молитвы).

Дабы богатьство приобресть.

Заговоры на судебны тяжбы.

36. Заговоры на погостну воду(11 заговоров)

На три серебряны монеты (на богатство)

Заговор дабы вещь с выгодой сбыть

Заговор на стакан гранёныя, дабы чрез сей стакан зрети человеков

40. Зазывы простыя (3 вызова)

Привязки кровныя.

Заговор на туес достояние преумножити (на деньги)

На злату монету (на деньги)

Переклады под камни

Барский на деньги.

46. Подклад хвори смертной (переклад).

47.Подклад на воскресну милостыню (переклад)

Заговоры на предметы обиходны.

Грамоты ко бесам на мнози потребы.

Велико еси число сих грамот, еси седмь да по десяти на обиходну потребу. Тридесять срединных на извод человецев. Пятидесять на веку волю править еси. Да ныне то пишу которы вем, а и еси велика приказна грамота. Ея же мнози беси темнообразне во почёт поставливает, а еси егда ти при гробе да по смерти. Узаконение грамот сих целокупно такое си: письмены то на берестах кажда едино да и малы печатью воска чёрна, а ино велики своею кровию печать клади... А едина приказна грамота, то сия вся кровию своея писана бысте достодолжна, яко смертна мука искуплена бысть чрез нея. Это в кратце о чём грамоты. А теперь напечатаю первый обряд.

 

Грамота ко бесам (душу продать)

На двух берестинах едину грамоту списать, кровью во конце печать ставить. Перьвую бересту во сундук сокрыть, а вторую грамоту во пещи растопленной сожечь. Грамота же такова:

«Аз есмь (имя), древним заветом от зачала света белого до гласа трубна, прошение сие утверждаю....пиши имя да условия крепости, делу кровь порука да стар уговор. Указ пещи поверяю».

Печать кровну ставь. То бери перьвую грамоту, что во сундуке лежать станет. Да на ея також печать со примолвкой:

«Егда бысть у мене сия грамота, то бысть крепок уговор».

Ту грамоту хранить до конца дён. Да втору-то грамоту во пещь бросить со примолвкой:

«Бесам наказ посылаю». Тако и дело свершено.

 

Грамота перьва обиходна.

Еси грамота перьва обиходна на заступу бесовску во путех человечскых. Сия же на то потребна, дабы егда кой человек во пути странство совершает и не бысть ему же николе помехи. А ино путник при се сю грамоту во пути содержит, тако ему и веком та заступа бесовска бысть. Грамоту на бересте надлежит творити, а ино обиходна, то и воском чёрным ея печатать. Да тако сие ладить потребно: при младом-то месяце да и писмены наню класть, а иже писмены еси таковы:

«Яко вецем уставлено, то и ныне бысте во крепости да всея силе по веки. Да сокрепляю глаголы древле, да писмены мене еси буде порученники, а иже беси-то прямыи общники. Аз есмь имя, сим утверждаю, дабы от сего времяни да от сокрепной печати докуды сия суща, имя во путех заступа да пособь от воиньства бесовска бысть. Инде имя, нози не приткновен о камени, да татем несть на пути, да во блатах несть живот скончати, а и во лесе тёмныим несть зверием изгложен, а и во пути водою не топлен да и от ины беды бысть отторгнут. Имя же во заступу да во пособь беси мнози, ино от сея грамоты да и по векы веком. Никто же словес сих порушит, егда бысте суща грамота».

Далее печать ставити надлежит со именем человека ради коего заступа бесовска. И се - венец делу.

Грамота втора обиходна.

Сия же грамота того ради потребна, дабы дом от пламени пожара отторгнути. Творити же, яко перьву, сиесть тако же ея на бересте писати да тако же печатию восковой крепити. В нея же писати таково:

«Яко отвека уставлено, тако и ныне бысть. Летами же николе расторгнется. Новыим уставом николе не свержится. Аз имя, сокрепляю грамоту сею, древлим уставы николе колеблемыми. а буде устав во послухи, беси во порученники да во сподручники. Сице же сим утверждаю: идеже грамота сея пребывает, сему дому пожара не ведати. Егда же пребывает во дому сея грамота во сее время пожары дом минуют. Бысте же по слову сему от сего дни да от сокреплённой печати до поры, егда грамота суща. Сокрепляю имянем имя творящаго».

Сию грамоту сице писати на младом месяце, зело полезно вмале по полунощи. Ю же грамоту во дому держати, доколе буде нимало приступися пожар.

 

Грамота третия обиходна.

Сия же грамота заступа еси от воров и татей. Сия творися како подобь первыя и вторыя, тако сице втора во дому пребывание емлет, яко точию во дому сильна. Во грамоте же писати таково:

«Яко от века уставлено, тако доколе силу емлет, а дотоле силу емлет, аще по уставу писано. Утверждаю же сим устав древлий да беси ми в сем поручители, да беси же сподручники, а и общники. Тако сице утверждаю, егда сея грамоте да рукописанию во дому коем бысть, то отиде от ево, дому сего, во коем ся грамота суща, всяк вор да тать. А и не приступиса же во нощи, тако отиде же днесь. Се буде и тать лихой во нощи поделие творяща, се буде и вор чуже добр мнози покрадаше, се буде и человеки добром блазнены, се буде мимоходец, коему прилучися. Доколе же сия грамота во дому суща, тако николе взыти преждеречённыим во дом сея. Сокрепляю печатию, сиесть подписом человечскым да беси-то иным сокрепят».

Грамота четверьта обиходна.

Противу людскаго оговору, ниже аще кой сплетни клеплет. Сия же грамота противу людскаго оговору творися, егда месяц поидет на ущерб. Тако преже во полунощь составливаетися, да и таково печатию восковой подпис класть. Писати же в ню таково надлежит:

«Яко от века уставлено, тако и ныне еси. Узаконение сие николе испроврещися, посему творися рукописание. Колико же суща сея грамота, вся в нея бысть писано силу емлет. А буде ми в сим порукою подпис воску чёрнаго, а буде ми в сим порученники беси темновидныя, а буде же сии и потворники, а потворники да общники. Сице же утверждаю: кой человек при се сю грамоту содержит, сему клеветников да наветников николе ведати, от навета скорьби николе приять, точию от наговора тяжбы, сплетни николе на ево клеплют, людия напрасныих речей противу ево не глаголют. Сице бысть по утверждённому, доколе грамота ся суща, дотоле рукописание силу емлет. В сим подпис человечскый печатию сокрепляю, а беси иной подпис сокрепят».

Грамота пята обиходна.

Дабы человеку кой ея емлет почёт от вся людия бысть. Сия же составливаетися на млад месяц да тако и прежнюю при се ея содержати предлежит. Яко она еси обиходна, тако скрепляся восковой печатию. Писати же в ню таково надлежит:

«Яко от века уставлено, тако ныне бысть. Уговор же николе сокрушися, во сим беси ми поручники, я же сподручники. Сице утверждаю: доколе кой человек буде сею грамоту при се содержати, тако сему человеку от людия всяка, от велия и мала, от стара и млада, от женьска и мужеска, от князя и холопий, почёт по вся ведати. Бысть бы сему человеку во пирах великих гостю, во советах вопрошаему, во делах людия силныих перьвыим сим людиям сподручником. Сия же вся силу емлет дотоле, доколе рукописание, сиесть грамота сея суща и при сим человеке содержася. Сокрепляю же грамоту сею подписом печатию восковыя человечской да беси иной печатию сокрепят».

Грамота шеста обиходна.

Дабы всяк сговор согласен бысть. Сия же грамота полезна, аще кой человек се пропитания ищет, чрез сговоры разны со человеки да и иному коему человеку нимало пользы ведати ея. Творися же сия, егда месяц полон, а ино тако же во полунощь. Сице таже и воском крепити, яко обиходна еси. Грамота же такова:

«Яко от века уставлено, тако ныне еси. Яко преже ряда уставлена, тако ныне николе расторгниса. Устав же ми порука да беси же ми порученники. Порученники да сподручники. Сице утверждаю: доколе кой человек буде сею грамоту при се содержати, дотоле сему человеку во вся согласней сговор. Во куплех велицых, во поделиях малыих, во государьскиих да во советныих. Таково бысть от мала да и от велика человека, от стара и от млада, от женьска и от мужскаго полу, от роду княжескаго и холопий разныя. Доколе пребуде сим человеком грамота суща, дотоле раздору николе ведати. Сице сокрепляю подписом чрез печать человеческу да беси ино сокрепят».

Грамота седмая обиходна.

На добру куплю. Сия же грамота, дабы благоуспешно разны купли совершати. Творися же на млад месяц, тако же во полунощи, по вся преже восковой печатию крепити. Грамота же сия такова:

«Яко от века уставлено, тако ныне бысть. Веком николе испроврещися уговор сей. В сим беси ми порученники да и я же сподручники. Сице утверждаю: доколе кой человек буде грамоту сею сущу при се содержати, на купли же разныя с нея соприходите, дотоле буде сему человеку добрыя купли вся. Николе убытку ведати, николе лжи приятии, николе помыслы злая, николе и купли худыя. Доколе суща сея грамота, аще со человеком коим на куплех пребысть, дотоле вся сия скорьби нимало приступися. Сокрепляю сие рукописание, сиесть грамоту, печатию восковой да руцей человечской, а беси ино сокрепят».

Грамота осьмая обиходна.

На благоуветие велие властныих человеков. Сия же грамота потребна дабы властны людия, кои во житейскых поделиях власть емлют, князья, боляре точию чиновнии людия, ниже барин кой, сиесть сильныя человеки, до емлющаго грамоту сию благоуветливи бысть. Творися же сия на млад месяц, во полунощь даа крепити восковой печатию. Сице писати надлежит в ню:

«Яко от века уставлено, тако и ныне бысть. Времянем же николе истребися. А буде в сим ми беси порученники. Порученники да сподручники. Сице утверждаю: доколе сея грамота суща, аще же кой человек ея пред силны человеки емлет, дотоле сему человеку от людия силныих уветие всяко приять. Во потребе бысть я, людия силныя радетели, во просбе пособники, во нужде други, советом благи, мыслию добры да душею николе корыстныя. Вся сия силу емлет дотоле, доколе сея грамота сиесть рукописание, суща. Сокрепляю рукописание сее, сиесть грамоту печатию человечской да беси ино сокрепят».

Грамота девята обиходна.

На добру, согласну да пречестну, а и скору, пособь во многоразныих домех казённыих. Сия же на то потребна дабы егда буде коему человеку кая нужда, ниже потреба во домех казённыих, тако бысть человеки во казённыим доме служащи ко сему человеку милостиви. Творися же на млад месяц, во полунощь да крепити печатию воску чёрна. Сия же грамота еси такова:

«Яко от века уставлено, тако ныне бысть. Времянем же николе истребися. А буде ми беси во сим порученники. Порученники да сподручники. Сим утверждаю: доколе буде суща грамота сея, сиесть рукописание, аще емлет ея при се кой человек во домы казённыя вхождаше, дотоле людия во домех казённыих служащи, сему человеку пособники буде. Во нуждах, аще прилучися, во потребах кои бысть, во скорьбех ключимих, во ковах мнозих людия злая. Доколе же сея грамота, сиесть рукописание, суща да человек ея во домех казённыих при се емлет, дотоле вся сия во полныя своя силе да крепи. Сокрепляю вся сия восковой печатию да беси ино сокрепят».

 

Грамота десята обиходна.

Сия же дабы по вся время во дому деньги бысть и аще кая малость еси, то се бы к нея множилось. Творися же на млад месяц, во полунощь да крепити тако же восковой печатию. Во сей же грамоте писати таковое:

«Яко от века уставлено, тако ныне бысть. Времянем николе истребися. А буде беси ми во сим порученники. Порученники да сподручники. Сице утверждаю: доколе грамота сея во коем дому буде, дотоле во дому сим нужды николе бысть. Денгам же несть исхода, глад же нимало приступися, нища же доля отиде. По вся потребу же днесь да нощь неисходно бысть. Доколе же сея грамота, сиесть рукописание, суща и во дому пребысть силу вся сия емлет. Сокрепляю же вся сия восковой печатию да подписом человечским, а беси ино сокрепят».

Дабы мертв жива свел.

 

Егда хоронят коего человека, то ко гробу приступити да и заговор трижды молвити. потребно, дабы ни кой человек жив не в счёт творящего,при сем не бысть. благо ежели мёртва по смерти во дому три дни во гробе держат и ежли по нощь кую сие творити, но сила и ежели пред погостом, егда идти мёртву на погост, то и имя сведать да и честь над ним трижды таков заговор.:" во сокровенном царстьве да во тайном государстве еси хоромы мнози, а то не хоромы, то гробы сосновы да гробы дубовы. яко во сих хоромах еси, то людия мертви, да то и ти, (имя покойного), меж живыми ходе да смерти сподобися. а и нейди ти, во сокровенно царьство да во потоённое государьство един, а вземь ти от живых се сопутника, имя коего,(имя, коего извести потребно). доколе раба божия имя к се не взыщешь, дотоле во сокровенное царьство да во потаёное государьство не внидешь. тако еси коего перстом аз кажу, той те и сопутник. во веки вечныя. аминь." далее егда прилучиться с ворогом на кой тропе сойтись, то потаённо перстом укажи да мыслью молви:" е те сопутник, (имя мертвого), яко бысть раб божий имя ворога, меж людия житель, тако ныне гроба сподобится. по веки вечныя. аминь." тако се и свершено.

На клюку

Первый стук:

То еси глад чёрен во домину сею.

Второй стук:

То еси разор великий во домину сею.

Третий стук:

То матушка нищета на пожив вечной аминь.

Клюку оставить. То и свершено поделие. Ворог да род его живущий во доме по миру пойдёт. 

 

На клюку. Дабы младости ущерб учинить да хвори перебросить.

Яко кто восхощет младости чужой ущерб учинить да лета земные сократить, понеже старец хвори премноги перебросить, того ради тако содеять надлежит. На стар месяц взять клюку старческу да обернуть во ткань ветху да то приметить, яко старица, то девицы младость отнять, а яко же старец, то молодца. Да и дни-то расчесть женска да мужеска полу. На полунощь-то во свом дому молвить заговор да на восходе пред порог младому бросить. Заговор же таков:

Яко еси родится человек на земли, то растёт да старится. То и имя старого, срок во гроб глядеть доднесь пришёл. А ти чёрна матушка да хворобушка, а сбери дщерей своих, а поди-ко ти ко имя младого, дни считать да кости ломать, сколь еси хворей злых да дщерей твоих, то клюка - верна опора молвит. Да подите вы, хвори тяжкие со клюки да со ветоши ко рабе божьей имя младой, да путь-дороженька вам еси клюка да ветошка. ключ да замок. Аминь.

Егда клюку во ветоши оставишь, то таково молви:

на вечное пристанище. 

Дабы мужа во гроб свести.

 

Мало сходятся по любви, а всё более по долгу. тако младой девице, егда кольцом вковы ставить, то расчёт ведать надобно: муж перьвя добро оставить должен, дабы с сумой помиру по смерти его не пойти, а второ того мужа, коли не угоден во гроб свести не трудно. вземь плат вдовий чёрен да аще представится кто. тако ко избе той иди, яко на разум вспадёт и плат разверни да во руцех держа таково молви:" еси же вдовица, буде во подели сподручница, буде мене пособница, яко волюшку спознавала о судьбине вдовьей горевала, за гробом шла да скорьби понесла, тако благослови ти мя на вдовью долю да на полну волю. во твоём то плате ходить да судьбинушку разделить. яко того мертвеца сорочины,(имя мёртвого), раба божия(имя мужа),день смертный. аминь."дале сорок дён пост содержи да трапезы многи ставь благоверному, а егда за стол то един кус хлеба вкушай да во тайне дело держи. егда спросит почто не вкушаешь, то хвори помяни. аще ставлен стол бысть, то хлеб преломи да таково молви:" мене глад, а рабу божию(имя мужа), во гроб дорога верна да гладка. сколь яствы не вкусить, столь годов не прожить рабу божию (имя). аминь." после сорочин хвори мужа взыщут, едва полон месяц проживёт.

Дань подушная.

 

Аще прошение ли потреба есмь,кою человецы исполнити не мочны,тако за пособью ко вси твари аду служащей пойти можно.за ту пособь дань надлежит,то душа человечска да чужая.на свою-то иное творится.на бересте пиши резцом таковы словеси:" аз есмь имя,жалую душу раба(имя) на вечну крепость тому-то." хоша бесам, хоша князю погостному, хоша бы и водным ли лесным-таки их то называть. дале ту грамотку кровью закрепить. перьву букву имени кровью во конце написать. за тем же сию грамотку в земь зарыть рядом с местом, где пребывают нужные силы. с таковой примолвкой: "дань за потребу". тако и делу венец.

8.Закрепы на рабство (9 закрепов).

Клятва люда казненного.

 

За мнози вецы премного люда казнили да к тому разны орудия применяли. егда в муках быхом, то человецы си клятву смертну на живых молвили, дабы жывым тако ж муки терпели. клятвы смертны да страждущих да и во кручине кои человецы молвят зело сильны. мнози казни ныне запретом сьяты да мнози новы положены.клятвы казнённого люда на едина человека обратить посильно, тако и сведут си клятвы до гроба. иной по охоте се век сократит, а иному случай бысть ко гробу. творится се тако: со трёх сходбищь людных, егда люд мног по горсти пыли вземь да не где торг, а где вече иль сход, либо совет да спор люда многа да пыль то сбирать ко полудню. сию пыль во едину тряпицу ссыпать. на обряд шесть дён из седьмицы,кроме воскресна дня. егда пыль на тряпице, то и образ ворога на ню клади да то твори во той же дён, егда пыль собиралась да то засветло. таков же причёт то и молвится:" выкликаю аз ныне души мертвы да не спокоены да не схоронены да то вельми могутных погибель приявши, кои пламени сподоблены да кои петлё давлены, да кои водой топлены, да коих главы усечены, да кои дыбушкой пытаны, да кои живы да четвертованы, да кои ины муки прияли. обратитеса ми во пособь, дабы егда клятвы устами на род человеческий глаголены, тако на раба божия имя да на едина обратилиса, да бысть рабу имя во гробе древесном, ино охотой, а ино и силой. придите да пособите чрез сходьбищну пыль да чрез сие поделие по веки вечные." сие молвить сорок раз. да во полунощь образ со тряпицей зарыть на людном перепутье со примолвкой:" выкликаю на потвору.аминь." тако и слажено.

На вензель именной.

 

Оберег от напрасныя смерти. Аще восхощешь коего человеца от напрасной смерти охранить, то надлежит содеять тако: вземь шелков да чёрен плат и шелковы же нити да теми нитями, яко узором имя-отчество да имя рода, фамилию то есть, вышить да со причётом. Причёт же молвить дотоле, доколе узор шить. Причёт же таков:

«Отмеряю (имя) судьбину нову, лета долги да здравие крепко, руце сильны да помыслы ясны, монеты златые да успенье премногое. Дабы по словесам сим всё за имя ходило да век по свету бродило. Да от сих-то благ премногих отступилиса да истребилиса скорби да болести, беды да горести. Дабы не сведати имя вовек напрасныя смерти да не приидт во нощи татем да внезапу не взыщет днесь, да не приступит, яко разбойник да не взыдет во сердце кручин скорби да болести, беды да горести. Дабы не сведати имя вовек напрасныя смерти да не приидт во нощи татем да внезапу не взыщет днесь, да не приступит, яко разбойник да не взыдет во сердце кручинушкой. То и бытии-то по сим словесем да от сих-то словес и вовецы. Аминь».

Плат-то у ся держати человец должен даром бысть дан. То и полон еси обряд да тако буде ограда от напрасныя смерти содеяна.

На веретено-долю поправить.

 

Сие деяние,яко на порчу, тако и на благо творится. того ради взятии веретено да на млад месяц на зорьке вечерней нить красну испрясти. егда же прясть то и причёт молвить доколе не испрядёшь, дотоле и молвить. словеса таковы:" пряду да сопрягаю до имя судьбину нову да долю иную, да долю худую.яко быхом на веце раба божия имя блага земны, то их несть, яко здравием крепок да разумом силён раб божий имя, то и се отьяти, яко со кровники своя во добром житии, то и расторгнется. кладу аз на имя наказ смертный да от смерти напрасной. древним чином да крепки словесе. по веки вечные аминь." тако вершить три дни да и со того поделия переменится судьбинушка ворога. а егда минет три дни, то ко сему на закреп нить-то снесть на погост со пятаком единым на плату да на соименной могиле оставить.... а восхощешь благо сотворити, то во всём верши дело тако же да словеса ины молви, а ины словеса таковы:" рождён еси на свет бел раб имя, честны людия родом да кровь-то вся блага, да и породилися со рабом имя скорби да горести, да идут то за рабом имя скорби да горести, а и не избыти то вовеки. тако долюшку худу истребляю да нову долю имя сопрядаю. а и еси кои скорби да горести, хвори да болести, то и ныне несть. а и еси клятвы да обеты да ныне несть. а и был то раб божий да ныне то и крещение избыто. а и еси то кровники, то ныне отсечены.затворяю то сие деяние древним чином да великим наказом имя доли иной да доли доброй. по веки вечныя.аминь." а сею же нить достодолжно человеку наузом деять. на науз же такова примолвка:" на добру долю имя.по век живота.аминь.".да три узла и три разка сие молвить. слажено дело, а сию нить должно человеку у ся держати.

На сон вещий.

 

Аще возжелаешь сны вещие зрети, то потребно при полном месяце наговорить на ключ замочный во полунощь и тот ключ снести на погост да зарыть на безымяной могиле на сорок дён да нощей. во полунощь таков заговор молвить:" ключ железен да ключ дверной, еси ти двери отмыкаешь да замки расцепляешь, отомкни да расцепи замки да не железны, запоры да не плотяны, а ти отомкни да разомкни мене темницы тайны да горницы сокровенны. аще ли восхощу сведати, да и полунощью мене яви. сила бесовская во подели порука да власть погостна сему затвор. аминь." сие счесть тридцать и три раза и ины причёты сего обряда столь же раз. дале на погосте тако молви:"именем незнаем, плотью упокоен, пособь яви, то уговором издревле положенным да предкам веломым испрашиваю. благослови ти ключ сей на малу потребу да мене на велику пособь, дабы аще восхощу чесо во сне узрети, то и бысть бы мене, яко на яву. деяния потаённые да людия дальния, житие грядущее да человецы усопшия. буде сим ключём гроб разомкнётся, то и поделие сие истребится. по веки вечные. аминь." дале егда срок изойдёт ключ вырыть потребно да во жилище принести. до полна месяца во сундуке ли ино сокрыть, а во полунощь при полном месяце тако ж молвить заговор:" еси ти ключ, отмыкаешь запоры многи да двери тайны, отопри да отомкни мене ходы, горницы да избы, яков живее, тако и во гробех. от словес сих по веки вечные аминь." свершено деяние. ныне до конца дён при полном месяце на ключ молви,что во сне узрети желаешь и откроется. да ключ век тако содержи:всяку нощь-то во изголовье да днесь не груди носи.

 

Оброк долговой.

 

 Аще еси человецы, кои долгом бременились да добром возвернуть не желают, то в потребу приходится, коли здравие, либо счастие во оброк со тех человеков взять. ежли много дён минет, а ино и годов,то душу должника во оброк требовать вправе. того ради тако поделие вершится: во плат чёрен да хлеба чёрна кус клади да во пустыре любом на земь брось со наговором:" во белом свете, еси град чёрен, от люда сокрыт, яко бесам домовина, то выкликаю я имя из града чёрна се пособника, во подели общника. а буди ты мне пособник да общник, яко данью те кланяюсь. данью кланяюсь да пособи прошу, а возыми ты со раба божия имя оброк велик долгу стократ. а поруши ты все имения имя, да отыми спокой во день да во нощь. те дань со поклоном, а мене оброк со имя стократный. по веки вечные. аминь." то придёт чрез сие от должника стократно добро.

Дабы чету расторгнуть.

 

Аще потребно чету расторгнуть, дабы во разладе дни малочисленны прожили, для того, что в скорости после обряда сего един из них умрёт и чрез то расторгнется чета, посему не полезно сие творити, аще из четы чью жизнь сохранить надобно. Затем, что нет средства того изведать на которого смерть придёт да и избыть ея не придётся. Надобна земь со двух могил с именами супругов да чтоб могилы не общие на двух, а розные. Той землицы столь горстей вземь, сколь годов супруги вместе век коротали. Дале полыни да земь со полынью смешать да под порогом оставить. То и таков заговор на зем честь да на кажду горсть трижды:

Еси смерть на земи по век, то и узы живы расторгает, узы крепки разрубает, такое си ты землица могильна, ведать те судьбину имя и имя, дабы разрубить да расторгнуть чету сию. Те то пища да живица, а мене же воли совершение. Аминь.

Дале на траву полынь девяти раз таковы словеса молвить:

Яко еси ты полынь травица, яко же еси ти горька, тако бысть доля скорбна имя да имя. Сколь велия в те горечь, столь бысть мука имя да имя. Амнь.

Егда смешиваешь, то примолви:

Скорбь да смерть свожу да на долю рабов божиих имена. Аминь.

Егда то у порога оставишь то таково скажи:

Бысть совет да люба, а ести скорби да смерть. Аминь.

делу конец. 

Отсечь мертвяка.

 

Коли человече какой притопает к тебе, и узришь своим глазом ведьмачим, что мертвячина привязан к нему чернушником каким – то - откупать надобно, на погостину на лунище сходящей ему идти надобно. Пущай ступает тогда на погостину сам и откупается так: как зайдёт на погостину, пущай четверть  целую ставит на перекрёст меж могил да монеток ещё иль цацку золотую какую коль имеет, и молвит трижды:

«Хозяюшка Смертушка, отвяжи, отлепи, открепи мертвячину от меня, тута оставь, за мной не пущай, дары принимай, тута, у себя его оставляй, и ему тута угощения хватобно. Так надобно и таки будет!»

И пущай молчком, без огляда, до дома тикает.

Поклон роду.

 

Прежде приходили для того на могилы предков.Читается на восходе девять раз на каждой могиле:"От веку до веку свет стоит. По всяк день красно солнышко восходит. По всяк час род земной множится. По всяк час род земной иссякает. А прихожу же я,(имя делающего), на поклон ко,(имя родственника и кем приходится), девять поклонов кладу, о великой милости прошу: а будь ты,(имя родственника), роду своему,(имя рода), вечно заступником, покуда свет стоит, покуда красно солнышко светит, покуда род,(имя рода) живёт. Слова свои сокрепляю, кровью своей утверждаю.Земля-матушка, будь мне помощница, возьми кровь мою, своё имя, кровь имя рода, дабы,(имя родственника), по веки был роду заступником: дабы лихо, имя рода обходило, извода бы по веки не ведать,(имя рода), а всё бы множится да не иссякнуть, покуда солнце восходит и по веки веков."

Читать на восходе девять раз на каждой могиле или на каждый портрет,начать нужно с самого старшего в роду, из тех, чьи могилы известны и до последнего умершего.Читать можно всякий день, кроме воскресенья. После слов о девяти поклонах - девять поклонов родственнику.

Капля крови должна упасть на землю.

Рассорка на чашу.

 

Ежли чаша надвое расколота, хоша равно, а хоша и несть, то вземь водицы погостной да во ту чашу, а чашу у порога. Приговор на пусту чашу:

Бысть еси ти чаша полно да ныне разлад те в се учинён. Тако бы и раб божий имя да раба божия имя, меж ся разлад чинили. Егда бысть домина полна чаша, тако ныне разладилось. Аминь.

то и наполни чашу пред порогом со примолвкой:

Яко чаша водицы не сдержит, тако раб божий имя да раба божия имя, лада не сохранят. Яко водица мертва, то и лад во их домине мёртв бысть. Аминь.

 

Тын железный

 

Защита на дом читается в полночь, на растущую луну со вторника на среду.

12 раз обходить вокруг дома против часовой стрелки со словами:

"Выйду я (имя) во пору полнощную, во пору тёмную, а соприходите мне на пособь бесы полунощники, тёмны пособники. Охраните жило мое от ворога люта,от хвори тяжкой, от тоски- кручинушки да от горя великаго, а как подступит ко мне в дом ворог непрошенный, да со помыслами непотребными, так бы спроврещи вам его со свету.во словах моих вам и зарок и плата. по веки вечные.ключ да замок словам моим.

Молитвы ко бесам обращённыя

 

Сии же вся молитвы еси таже, яко божии ко богу прихождаше во нужде и сердцем испрошено даждь им бог и святии ево. хоша бог да святии дажь по молитве, то егда та от сердца, а и егда то по закону, а и егда богу житие просящаго угодно, а и егда благом почтёт. Еси же и ны ведомы молитвы до бесов, сиесть властителей и общников наше, то сии беси несть требы ино, како сердце отверсто да словеси согласнее, да житие по увету ведовскому, да кое житие славу бесовску множит да души человечски в полон провождаше. А коле вся сия сотворим буде основа ны уповати, искати, требовати и молитвы творити на нужды наше.

 

Дабы богатьство приобресть

 

Сей обряд потребен, аще возжелаешь богатьство приобресть ни коим-то промыслом точию твердыим ведомыим делом, а ино хощеше наследи точию удобнее способ явися к богатьству, из сих о коих и помыслить несть причины. Тако посему сей обряд зело полезен, яко богату дабы преумножити достояние, тако и вовсе нищу дабы приобресть. Потребно же ради сего взя монету, сколь може крупну зело полезно коли серебряну, а не медну. Да с сим соизыти на перепутье на млад месяц да во полунощь. Засим на заходну сторонушку поклонитися земно да со таковы словесы: созываю да сокликаю дружину бесовску, а буде мене порученники ко князю мира всеа. А буде мене послухи во потребе моея, а внемлете по словеси древлему, а ищите князя мира всеа милости потребе тыя. Аз хощу богатьству приобщитися, аз хощу удела ина, аз хощу приобресть чесо труды мнозими вдаде, то по мале времяни бысть бы ми. Аз хощу богатьствы николе праведны, аз хощу сведати таины бесовскыя, аз хощу благ ради житии во богатьстве же умре, аз хощу нужды николе ведати до последи днесь да до последи часу. Сия же вся еси треба,а ради тыя душу полагаю, душу полагаю да кровию сокрепляю, (на руце шуйныя кровь отворити потребно дабы зем оросила да отворити-то на длани яже с внутре), кровию сокрепляю да монету емлему во дань кладу. А и бысть бы по словеси сим, веком же николе расторгнися. По веки вечныя аминь. тако слажено

 

Заговоры на судебны тяжбы

 

Сих же есмь велие множество, яко не счесть тяжб бывающих, тако же и нужд чрез них являемых. Сице зде колико есмь.

 

Перьвый заговор, аще восхощет кой человек твое имение отъяти. Сице же по вся имение хождаше во полунощь на всяк днесь тяжбы, их же много бывающе, ходите же от дальнея горниц ко перьвыим. Да егда ходити, то со лучиной, сию же вземь в держицу. Хода же три круга, а и заговор-то чести на каждыя по тридесять-то и три по всяк круг. Яко еси днесь да нощь, тако еси суд земныя да небесныя. Суд небесныя, иже праведен, суд земныя еси приткновен. А поиду же аз до суда земнаго да испрошу се милости, а и суди-то во судех земныих еси беси темновидны. А еси вы, бесы темновидны, пособите во тяжбе земныя, дабы ся тяжба мене на лад бысть. Тако исполните, вы бесы темновидны, дабы ворогу муку приятии, муку приятии да тяжба-то обращся противу раба божия имя ворога. А егда же буде словесы раба божия имя, то вси на клевету приемлются, а и буде от его людия да не взыщутся от я словесы, а и буде судьи-то николе не милостиви. Пособите во потребе сея, судиьи-государи бесы, аз на то оброк сотворю. Ныне и в век века аминь. По конце же тяжбы сей подобает монету серебряну кую ни есмь числом на перекрёстке во полунощь оставить. Тако со примолвкой: дань до новыя потребы в век века аминь. Сице исполнено.

 

Заговоры на погостну воду

 

Еси разныя заговоры на погостну воду.  Вся сии заговоры на порчи многоразличныя, ино смертны, а ино на хвори творимыя. Егда може ворога погостной водицей поить, то иного не надобно, кроме заговора на водицу сию. Ея же, сиесть водицу погостну, може сорастворяти со иной коей водой точию питием, вмале во сие питие водицы погостныя примешав. Много ли мало сей погостной водицы во питии буде несть различия, аще же може и вовсе сей погостной водицей едино поити ворога, то зело удобно, егда на смерть порча.

 

Заговор на смерть.

Молвити во полунощь четыредесять раз и сию водицу неможно с чем сорастворяти. Мати водица, знаемы те мертви, хладны да недвижимы, очи не взирают, уста не глаголют, руце не подъемлются, нози не ступают, сердце не трепещет да и разум не мыслит. А пособи же ми, мати водица, соизыти бы рабе божией имя, ко погостныим жителем, дабы рабе божией имя быте хладной да недвижимей, устам бы ея глагола не молвить, рука бы ея не подъемлеть, нози бы ея не ступали, сердцу бы ея не трепетати да и разуму-то не мыслити. Несть же сему заговору не преговору, не недоговору по веки вечныя аминь.

 

Заговор дабы слух отъяти.

Сей заговор честь во полунощ, тринадесять раз. Водицу же с чем потребно сорастворяти. Мати водица, знаемы те мертви, яко ни един слышати николе не може, ни стоны, ни слёзы не ведает, ни птичья щебета. Тако бы и раба божия имя, николе могла послышати, ни гласа, ни крика, ни говора. Доколе мертви гласа не послышат, дотоле заговора сего не испроврещи. Несть сим словеси не переговору, не недоговору. По веки вечныя аминь.

 

Зазыв перьвый на лучину.

По всяк час творить може, яко по вся уделы месяца.

"Царь огнь, вземь от мя весточку малу да вдай во серьдце раба божия имя. Приищи же, царь огнь порог раба божия имя да приищи ево горницу, да поемли ево разум да вдай весть сию во серьдце. Дабы раб божий имя, до мово порога стопы правил. Разум бы ево мутися, серьдце бы ево, трепеще, доколе мому порогу не предстанет. От сего часа доколе дело исполнися. Яко ступи раб божий имя на порог, тако морок сей расторгнися. По веки вечныя аминь.

 

Зазыв вторый на ветер.

Словесы древлими да уветами ведовскими сей глагол ветру поверяю: ветер батюшка, взем ти, глагол сей. Вложи ево во серьдце раба божия имя, приложи на разум раба божия имя, дабы спокою не ведати, довольства не знати, доколе воли не сполнит. Воля же еси такова: явитися бы рабу божию ко мому порогу. Днесь да нощь по всяк час. Аще же сполнит, той спокой обрящет. По веки вечныя аминь."

 

Зазыв третий на осину.

Коли сотворить сие намерь возымел.то блюди сие преднаречение.соблюдёшь-царь в судьбине своей станешь.выкликом того,кто мил.позовёшь,да чрез горы скакуном лихим пойдёт. в любой день когда силищу чуешь в жилах да в душе своей.то ход твори туда,где рост осиново дерево даёт.там щепотину с корой аль без неё ножиной срежь.а коли отсечёшь,тогда промолви сказом своим:" кружиной ходить, даль да<


Поделиться с друзьями:

Эмиссия газов от очистных сооружений канализации: В последние годы внимание мирового сообщества сосредоточено на экологических проблемах...

История развития хранилищ для нефти: Первые склады нефти появились в XVII веке. Они представляли собой землянные ямы-амбара глубиной 4…5 м...

Своеобразие русской архитектуры: Основной материал – дерево – быстрота постройки, но недолговечность и необходимость деления...

Опора деревянной одностоечной и способы укрепление угловых опор: Опоры ВЛ - конструкции, предназначен­ные для поддерживания проводов на необходимой высоте над землей, водой...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.14 с.