Канон праздника со ирмосом на 6. И святаго на 8. — КиберПедия 

Эмиссия газов от очистных сооружений канализации: В последние годы внимание мирового сообщества сосредоточено на экологических проблемах...

Типы оградительных сооружений в морском порту: По расположению оградительных сооружений в плане различают волноломы, обе оконечности...

Канон праздника со ирмосом на 6. И святаго на 8.

2020-07-07 113
Канон праздника со ирмосом на 6. И святаго на 8. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Канон святаго, глас 8.
Песнь 1

Ирмос: Песнь возсле́м, лю́дие, / чу́дному Бо́гу на́шему, / свободи́вшему Изра́иля от рабо́ты, / песнь побе́дную пою́ще и вопию́ще: / пои́м Тебе́, Еди́ному Влады́це.

Песнь усте́н мои́х приими́, Благода́телю Христе́, / и уясни́ ми язы́к, не помина́я мно́гих мои́х грехо́в, / да воспою́ честно́е житие́ Твоего́ святи́теля / в па́мять пренесе́ния моще́й его́.

Чудотво́рный дар прие́м и терпе́ния венцы́, святи́тельством украша́яся, / Бо́гу помоли́ся, о́тче, прегреше́ний проще́ние дарова́ти нам, / сла́вящим твое́ пренесе́ние.

Па́стырь Христо́ва ста́да, о́тче, ины́м овца́м посыла́ешися, к лати́нскому язы́ку, / да вся удиви́ши чудесы́ твои́ми и ко Христу́ приведе́ши, блаже́нне, / Ему́же и о нас моли́ся непреста́нно.

Богородичен: Дале́че бы́вше иногда́, / язы́честии наро́ди Рождество́м Твои́м, Богоро́дице, к Бо́гу прибли́жихомся: / Ты бо мене́ Обожи́вшаго породила́ еси́ и дре́вния кля́твы Свобо́ждшаго Свое́ю кро́вию.

Ин канон Николая, глас 4.
Песнь 1

Ирмос: Отве́рзу уста́ моя́, / и напо́лнятся Ду́ха, / и сло́во отры́гну Цари́це Ма́тери, / и явлю́ся, све́тло торжеству́я, / и воспою́, ра́дуяся, Тоя́ чудеса́.

Просвети́ ду́шу и се́рдце, молю́ Ти ся, Светода́вче, тва́ри Соде́телю, / дар пода́ждь ми воспева́нием пе́ти Твоего́ уго́дника пречестна́го, / и́мже мир от ско́рби изба́ви.

Небе́сную ты обре́т прему́дрость, / я́ко тала́нта вруче́ннаго, благоупотреби́л еси́: / то́ю бо, разори́в противобо́жную лесть, / умудри́л еси́ лю́ди Боже́ственным уче́нием.

Богородичен: Зачина́ется Преве́чный, и соверше́нный обновля́ется, / из Отрокови́цы Де́тищ ражда́ется, / Его́же пропове́дал еси́ во двою́ существу́, / во еди́ной же Ипоста́си, Богоблаже́нне.

Катавасия праздника.

Песнь 3

Ирмос: Небе́снаго кру́га Верхотво́рче, Го́споди, / и Це́ркве Зижди́телю, / Ты мене́ утверди́ в любви́ Твое́й, / жела́ний кра́ю, ве́рных утвержде́ние, / Еди́не Человеколю́бче.

Незло́бивый нра́вом и кро́ткий о́бразом, / житие́ име́я а́нгельское, Богоблаже́нне Нико́лае, / не преста́й о нас моля́ся еди́ному Человеколю́бцу.

Кий град, блаже́нне, не име́ет тебе́ помо́щника? / Ка́я ли душа́ не призыва́ет твоего́ и́мене? / Или́ ко́его ме́ста не присеща́еши ду́хом, твои́ми чудесы́ удивля́я вся, Нико́лае?

Ба́рский у́бо град прия́т те́ло твое́, но дух твой в Вы́шнем Иерусали́ме, / иде́же лику́еши со проро́ки, и апо́столы, и святи́тели ку́пно, / моля́ся о нас еди́ному Человеколю́бцу.

Богородичен: Просвеще́ние ми испроси́, Пречи́стая Влады́чице, / омраче́нному грехи́ мно́гими, поро́ждшая Свет всему́ ми́ру, / и страстну́ю мглу дале́че отжени́, еди́на Богоблаже́нная.

 

Ин. Ирмос: Твоя́ песносло́вцы, Богоро́дице, / живы́й и незави́стный Исто́чниче, / лик себе́ совоку́пльшия, духо́вно утверди́, / в Боже́ственней Твое́й сла́ве / венце́в сла́вы сподо́би.

Печа́льнии тя обрето́хом кре́пкое утеше́ние, / помраче́ннии – свет, и злых измене́ние и́же скорбьми́ одержи́мии, / свяще́ннейший о́тче.

Святи́телю Нико́лае, Бо́жия уста́ быв, / из уст во́лка неприя́зненна лю́ди изба́вил еси́, сла́вне, / и приве́л еси́ Творцу́ дар, дая́й исцеле́ние всем.

Богородичен: Еди́н роди́тися изво́ли пло́тию из Тебе́, / вы́ше сло́ва сый Сло́во, Богома́ти Пречи́стая, / избра́вый слугу́ Себе́ и учи́теля наро́дом иера́рха Никола́я.

Кондак праздника, и икос.
И седален святителя, глас 1.
Подобен: Гроб Твой:

Пренесе́ние твои́х честны́х моще́й положе́ние нам бысть пра́зднества све́тла, / святи́телю Госпо́день прехва́льный, / е́же хва́лим благоче́стно, и ра́достно чту́ще тя све́та незаходи́маго Со́лнца, / ве́рным добро́то, Нико́лае. [Дважды.]

Слава, и ныне, праздника.

Песнь 4

Ирмос: Всел еси́ на ко́ни, апо́столы Твоя́, Го́споди, / и прия́л еси́ рука́ма Твои́ма узды́ их, / и спасе́ние быстъ ежде́ние Твое́ ве́рно пою́щим: / сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Све́том Вы́шняго озаря́емь, святи́телю, / мое́ се́рдце просвети́ и тьму грехо́вную отжени́, / да, ра́дуяся, пою́ твое́ свято́е пренесе́ние.

Возсту́пль на ле́ствицу доброде́телей, блаже́нне, / чудотво́рец яви́лся еси́ по всей земли́, Нико́лае, / и сего́ ра́ди от Мир ба́рстии лю́дие прие́млют святы́я мо́щи твоя́.

Иере́и ве́рнии о тебе́ хва́лятся, / и лю́дие христолюби́вии призыва́ют тя, во бране́х помо́щника, / и мы, недосто́йнии, подвиза́ем тя к Бо́гу за ны моли́тися, Нико́лае.

Богородичен: Чи́ны а́нгельския удивля́ет, Богоро́дице, та́йны Твоея́ глубина́, / бе́сы же смуща́ет Твоя́ ико́на. / Е́йже мы кла́няемся, чту́ще Тя, Бо́жию Ма́терь.

 

Ин. Ирмос: Неизсле́дный Бо́жий сове́т, / е́же от Де́вы воплоще́ния Тебе́, Вы́шняго, / проро́к Авваку́м, усмотря́я, зовя́ше: / сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Нача́льна, Богогла́се, Све́та Бо́жия прича́стием вторы́й яви́лся еси́, / сия́нием просвеща́ющ мра́чныя, / я́ко рачи́тель доброде́тели, преизя́щен сла́вою.

Изба́ви ста́до твое́ от грехо́вныя бу́ри, бед же и волн проти́вных, / вводя́ ны при́сно к приста́нищем безво́лненным, / спаси́тельными твои́ми моли́твами.

Богородичен: Естество́м несказа́нно Вы́шняго Све́та, / милосе́рдием пребога́таго ро́ждшая неизрече́нно, / обнища́вшия ны, Пречи́стая, Бо́жиими да́ры обогати́.

Песнь 5

Ирмос: Мрак души́ моея́ разжени́, Светода́вче Христе́ Бо́же, / началоро́дную тьму изгна́в бе́здны, / и да́руй ми свет повеле́ний Твои́х, Сло́ве, / да, у́тренюя, сла́влю Тя.

В Ми́рех престо́л име́л еси́, в Бар те́ло пресели́л еси́, / и ду́хом на Небеси́ пребыва́еши, святи́телю Нико́лае, со апо́столы, я́ко прее́мник, / с ни́миже о нас моли́, пою́щих твое́ пренесе́ние.

Всех христиа́н наде́ждо, и оби́димых ве́лий засту́пниче, и боля́щих цели́телю, / печа́льных уте́шителю и к Бо́гу от челове́к хода́таю, / оте́честву на́шему мир испроси́ и спаса́й ны от пога́ных нахожде́ния.

Погруже́нную ду́шу мою́ мно́гими страстьми́, Нико́лае, умерщвле́нную грехопаде́нием, / оживи́ твои́ми моли́твами и напра́ви на покая́ние, / да с ве́рными все́ми твое́ сла́влю пренесе́ние.

Богородичен: Его́же тьмы а́нгельския и серафи́мская мно́жества ужаса́ются / и разу́мная тварь трепе́щет, / Того́ я́ко Младе́нца, Де́во, пита́еши, / Его́же обра́зно на руку́ Твое́ю ви́дяще, всегда́ покланя́емся.

 

Ин. Ирмос: Ужасо́шася вся́ческая / о Боже́ственней сла́ве Твое́й: / Ты бо, Неискусобра́чная Де́во, / име́ла еси́ во утро́бе над все́ми Бо́га / и родила́ еси́ безле́тнаго Сы́на, / всем воспева́ющим Тя / мир подава́ющая.

Мно́гим чудотворе́нием кра́сне но́зе стяжа́в, / всем блага́я благовести́л еси́, / от вражды́ ве́тхия свобо́дны творя́ Боже́ственным уче́нием, / спаси́ ны, священнонача́льниче.

Бо́га благоволе́нием на хребе́т морски́й всед / и со благогове́йными му́жи мно́гу пучи́ну преше́д, / ко гра́ду Ба́рску прише́л еси́, блаже́нне Нико́лае.

Богородичен: Щит ве́рным, Бо́жия Ма́ти Де́во, Тя вои́стинну сла́вим, а́нгельски зову́ще Ти: / ра́дуйся, Благослове́нная и Благода́тная, слы́шание и глаго́лание стра́шно / и ди́вно поко́ище Влады́це тва́ри вся́кия.

Песнь 6

Ирмос: Я́коже проро́ка изба́вил еси́ / из глубины́ преиспо́дния, Христе́ Бо́же, / и мене́ от грехо́в мои́х изба́ви, я́ко Человеколю́бец, / и упра́ви живо́т мой, молю́ся.

Я́ко от окри́на, от Боже́ственныя твоея́ це́ркве неску́дно прие́млем здра́вие телесе́м / и душа́м очище́ние, святи́телю Нико́лае, / чудеса́ бо то́чиши благода́тию несомне́нною ве́рою упова́ющим на тя.

От напа́стей разли́чных, и бед лю́тых, и скорбе́й, одержа́щих ны, / и от разли́чных злых, о́тче, я́ко Христо́в уго́дник пресла́вный, изба́ви рабы́ твоя́, / достодо́лжно чту́щия твое́ свято́е пренесе́ние.

Грехо́вным мра́зом исте́рп и жите́йским ве́тром порева́емь, / я́ко друго́е со́лнце, о́тче, подо́бие твоего́ о́браза ви́дев, / твои́ми моли́твами да согре́юся, служи́телю Христо́в Нико́лае.

Богородичен: Земны́х ум Небе́сныя та́йны не уве́сть, ни тварь Творца́ ра́зума домы́слится: / прехо́дит бо ум челове́ч от Де́вы рождество́ Госпо́дне. / Е́йже моля́щеся ве́рою, грехо́в проще́ние прии́мем.

 

Ин. Ирмос: Боже́ственное сие́ и всечестно́е / соверша́юще пра́зднество, / Богому́дрии, Богома́тере, / прииди́те, рука́ми воспле́щим, / от Нея́ ро́ждшагося Бо́га сла́вим.

Лю́ди Бо́жия ко спасе́нию устро́ивый во пло́ти Я́вльшагося мно́гия ра́ди бла́гости, / пропове́дниче Нико́лае и язы́к учи́телю, / спаси́ ны наставле́нием твои́м.

Име́вый путь мо́ре и стези́ во́ды, / умоли́ у Го́спода, е́же нам мо́ре жите́йское преплы́ти без вре́да / и стезе́ю вод сле́зных дости́гнути Ца́рствие Небе́сное.

Богородичен: Ты дверь Царя́ Небе́с и храм сла́вы Его́, Де́во Всепе́тая, / отве́рзи нам две́ри милосе́рдия / и введи́ ны моли́твами Твои́ми в жили́ща Небе́сныя сла́вы.

Кондак, глас 3.
Подобен: Де́ва днесь:

Взы́де, я́ко звезда́, от восто́ка до за́пада / твоя́ мо́щи, святи́телю Нико́лае, / мо́ре же освяти́ся ше́ствием твои́м, / и град Ба́рский прие́млет тобо́ю благода́ть: / нас бо де́ля яви́лся еси́ чудотво́рец изя́щный, / преди́вный и ми́лостивый.

Икос: Воспои́м ны́не святи́теля пе́сньми, Ми́рским лю́дем па́стыря и учи́теля, / да моли́твами его́ просвети́мся: / сей бо яви́ся чист весь, нетле́нен ду́хом, / Христу́ принося́ же́ртву непоро́чну, чи́сту, Бо́гу благоприя́тну, / я́ко святи́тель, очище́н и душе́ю и те́лом. / Те́мже сый и́стинно Це́ркви предста́тель и побо́рник сея́ / и чудотво́рец изя́щен, преди́вен и ми́лостив.

Песнь 7

Ирмос: На по́ле Деи́ре / иногда́ мучи́тель пещь поста́ви на муче́ние Богоно́сных, / в не́йже три о́троки песносло́вяху Еди́наго Бо́га, / тро́ично воспева́ху, глаго́люще: / отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

Днесь ра́дуются А́нгели Бо́жии, рыда́ет же де́монское мно́жество: / спасл бо еси́ лю́ди от напа́сти и отгна́л еси́ ду́хи те́мныя. / Тем досто́йно одоле́вый нарица́ешися. / Сего́ ра́ди вопие́м Го́сподеви: / оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Одержи́мии печа́лию не́мощи, разли́чными неду́ги утружде́ни, / с ве́рою к ра́це твое́й влеку́тся / и, получи́вше твою́ ми́лость, быстрообра́зно отхо́дят, ра́достно Го́сподеви пою́ще: / оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Предстоя́т ти, блаже́нне, собо́ри правове́рных люде́й, / и хва́лятся о тебе́ церко́внии учи́тели, / прославля́ют же тя цари́, я́ко засту́пника. / Мы же ти мо́лимся, спаси́ ны, Нико́лае, пою́щия Го́сподеви: / оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Богородичен: О, ка́ко Спа́са моего́ воспою́, Его́же тре́петно хва́лят А́нгели? / Но Ты, Ма́ти, наста́ви мя и милосе́рдие Сыно́внее благоутро́бием Твои́м пону́ди / поми́ловати ны, на Тя упова́ющия, / я́ко Ты, за ны моля́щи Его́, от му́ки изба́виши.

 

Ин. Ирмос: Не послужи́ша тва́ри Богому́дрии, / па́че Созда́вшаго, / но, о́гненное преще́ние му́жески попра́вше, / ра́довахуся, пою́ще: / препе́тый отце́в Госпо́дь и Бог, благослове́н еси́.

Веще́й су́етством всему́ уму́ челове́ческому обуя́вшу, / я́ко со́лию, даждь цельбу́ сло́вом твои́м и пе́ти Го́сподеви научи́: / препе́тый отце́в Госпо́дь и Бог, благослове́н еси́.

О, пресла́вная твоя́ чудеса́, я́же сотвори́л еси́! / Неду́ги бо исцеля́еши и бед избавля́еши, всем вопи́ти повелева́я Го́сподеви: / препе́тый оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Богородичен: На́шему смире́нию Засту́пница и стена́, Богороди́тельнице Чи́стая, Ты еси́. / И́же раби́ Твои́ су́ще, всегда́ вопие́м Го́сподеви: / препе́тый оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Песнь 8

Ирмос: А́нгели и Небеса́, / на престо́ле сла́вы седя́щаго и я́ко Бо́га непреста́нно сла́вимаго / благослови́те, по́йте / и превозноси́те Его́ во ве́ки.

А́нгели Небе́с я́ко служи́теля тя восприе́млют, / проро́цы и апо́столи я́ко клевре́та срета́ют, / Сам Госпо́дь тебе́ восприе́млет, / мы же, гре́шнии, ми́лости про́сим.

Вели́ка власть от Бо́га вдана́ ти есть, Нико́лае: / мо́ре повину́ется, возду́х слу́шает, и язы́цы покаря́ются, / ви́дяще пресла́вная твоя́ чудеса́.

Но́вому Изра́илю, христиа́нскому наро́ду, Спа́се, / славне́йши Моисе́я показа́л еси́ Твоего́ святи́теля Никола́я, / от всех зол нас избавля́юща.

Богородичен: Очище́ние грехо́в я́ко Ма́ти Бо́жия испроси́ / и ру́ку ми простри́, Госпоже́, погруже́нному во глубине́ неча́яния, / да, наде́ждею воста́в, превозноша́ю Тя во ве́ки вся.

 

Ин. Ирмос: О́троки благочести́выя в пещи́ / Рождество́ Богоро́дично спасло́ есть, / тогда́ у́бо образу́емое, / ны́не же де́йствуемое, / вселе́нную всю воздвиза́ет пе́ти Тебе́: / Го́спода по́йте, дела́, / и превозноси́те Его́ во вся ве́ки.

Возра́сл еси́, я́ко цвет благоуха́нен, ми́рския земли́, сла́вне, / всем принося́ благоуха́нныя вони́, целе́бныя да́ры хва́лящим тя и пою́щим: / Го́спода воспева́йте, дела́, и превозноси́те Его́ во вся ве́ки.

Иска́павый Бо́жия благода́ти сла́дость, я́ко гора́ ма́сличная еле́й, / мо́ре име́л еси́ путь, безбе́дствен благода́тию Го́спода, Ему́же сла́дце зове́м: / Го́спода воспева́йте, дела́, и превозноси́те Его́ во вся ве́ки.

Богородичен: Лико́в преми́рных со удивле́нием ражда́еши и пребыва́еши при́сно Де́ва: / Сло́во бо родила́ еси́, Челове́ка бы́вша непрело́жна Божество́м, / Ему́же вси пое́м: / Го́спода воспева́йте, дела́, и превозноси́те Его́ во вся ве́ки.

Песнь 9

Ирмос: Благослове́н Госпо́дь Бог Изра́илев, / воздви́гнувый рог спасе́ния нам / в дому́ Дави́дове, о́трока Своего́, / в ни́хже посети́ нас Восто́к с высоты́ / и напра́вил ны есть на путь ми́ра.

Благослове́н Госпо́дь Бог наш, я́ко просла́ви святи́теля во страна́х, / чуде́с струи́ испуща́юща, в Ми́рех и в лати́нех вся исцеля́юща / и в Росси́и ми́лостивно посеща́юща.

Честны́м сном усну́л еси́ и те́ло в Бар по́льзы ра́ди пусти́л еси́, / неусы́пный быв засту́пник всем, ве́рою призыва́ющим тя, / моли́твами твои́ми, Нико́лае.

Благослове́н Небесе́ и земли́ Творе́ц, / Бог Вседержи́тель, Оте́ц Безнача́льный и Всеси́льный, / и Сын пре́жде век, от недр отрыгнове́нное Сло́во, / И́мже вся бы́ша, я́же о нас, / и Дух исходя́й Святы́й, Тро́ице Свята́я, сла́ва Тебе́.

Богородичен: Изви́тием слове́с по достоя́нию Тя похвали́ти не достиза́ю, / Небе́сных сил пребо́льшу и тва́ри всея́ Честне́йшу, Бо́га и Творца́ поро́ждшую пло́тию. / Его́же моли́, Богоро́дице, да поми́лует ны в День су́дный.

 

Ин. Ирмос: Всяк земноро́дный / да взыгра́ется, Ду́хом просвеща́емь, / да торжеству́ет же Безпло́тных умо́в естество́, / почита́ющее свяще́нное торжество́ Богома́тере, / и да вопие́т: / ра́дуйся, Всеблаже́нная, Богоро́дице, / Чи́стая Присноде́во.

Па́мять твоя́ днесь прино́сит пра́зднество, / апо́стольский лик и му́ченический собо́р ра́дуется и пра́веднии ду́си, / ве́рнии же тя пе́сньми сла́вим, вопию́ще: / от всех скорбе́й, святи́телю Христо́в, изба́ви ны.

Пресла́вная па́мять твоя́ нам возсия́, / све́тло просвеща́ющи ве́рныя, святи́телю Христо́в Нико́лае му́дре. / Те́мже мо́лим тя: помяни́ всех нас / и от проти́вныя напа́сти вся́кия моли́твами твои́ми изба́ви.

Богородичен: Умертви на́ша плотски́я стра́сти и по́хоти, Богороди́тельнице Чи́стая, / уста́ви и страсте́й на́ших бу́рю, утоли́ волне́ние помысло́в, / укрепи́, Благослове́нная Пречи́стая, сердца́ ве́рно чту́щих Тя, Засту́пницу.

Светилен.
Подобен: Жены́, услы́шите:

Вели́ка чудеса́ твоя́, пресвяты́й Нико́лае, / я́ко яви́лся еси́ во сне богому́дрому Константи́ну / и три во́ины спасл еси́, без вины́ на смерть осужде́нныя. / Та́ко и нас спаси́ от напра́сныя и ве́чныя сме́рти, / пресвяты́й Нико́лае, святи́телю Госпо́день. [Дважды.]

Слава, и ныне, праздника.

На хвалитех стихиры на 4, глас 1. Самогласны:

Воззре́в неукло́нно на высоту́ ра́зума / и узре́в неявле́нныя прему́дрости глубину́, / уче́нии мир обогати́л еси́, о́тче. / О нас при́сно моли́ся Христу́, / святи́телю Нико́лае.

Челове́че Бо́жий, и ве́рный уго́дниче, / и строи́телю Того́ та́ин, / и му́жу жела́ний духо́вных, / сто́лпе одушевле́нный и вдохнове́нный о́браз, / я́ко Боже́ственное бо сокро́вище, / тя Ми́рская Це́рковь, чудя́щися, прия́ла есть / и моли́твенника о душа́х на́ших.

Глас 2: Пра́вило ве́ры и о́браз кро́тости / яви́ тебе́ ста́ду твоему́ Христо́с Бог, / святи́телю Нико́лае, / в Ми́рех у́бо благоуха́ющу ти / всю́ду сия́ют све́тло Боже́ственная твоя́ исправле́ния, / си́рых и вдови́ц предста́телю. / Те́мже моли́ся непреста́нно / спасти́ ду́ши на́ша.

О́тче Нико́лае, / мирополо́жница моще́й твои́х Ми́ры обогаща́ет, / в ни́хже и свя́занный непра́ведно осужде́нныя, / во сне царю́ я́влься, / и твои́м явле́нием свободи́л еси́ от сме́рти, и уз, и темни́цы, / но и ны́не, я́коже тогда́, / и при́сно явле́нием твои́м яви́ся, / моля́й о душа́х на́ших.

Слава, глас 5: Востру́бим трубо́ю пе́сней, / взыгра́ем пра́зднственная и ликовству́ем, ра́дующеся, / в моле́бное торжество́ Богоно́снаго отца́, / цари́ и кня́зи да стеку́тся, / и́же со́нным стра́шным явле́нием царя́ препира́юща / непови́нно держи́мыя три отпусти́ти воево́ды да воспою́т; / па́стыри и учи́тели, / До́брому Па́стырю подобноревни́тельна па́стыря, / соше́дшеся, восхва́лим; / и́же в неду́зех – врача́, в беда́х – изба́вителя, / гре́шнии – засту́пника, ни́щии – сокро́вище / и и́же в ско́рбех – уте́шителя, / спу́тника – путеше́ствующии, / на мо́ри су́щии – прави́теля / и вси везде́ те́пле предваря́юща. / Вели́каго святи́теля / восхваля́юще, си́це рцем: / пресвяты́й Нико́лае, предвари́, и изба́ви нас от настоя́щия беды́, / и спаси́ ста́до твое́ моли́твами твои́ми.

И ныне, праздника.


Поделиться с друзьями:

Автоматическое растормаживание колес: Тормозные устройства колес предназначены для уменьше­ния длины пробега и улучшения маневрирования ВС при...

Наброски и зарисовки растений, плодов, цветов: Освоить конструктивное построение структуры дерева через зарисовки отдельных деревьев, группы деревьев...

Своеобразие русской архитектуры: Основной материал – дерево – быстрота постройки, но недолговечность и необходимость деления...

Таксономические единицы (категории) растений: Каждая система классификации состоит из определённых соподчиненных друг другу...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.048 с.