Канона два, до шестыя песни, творение господина Феофана, отонудуже начинаем четверопеснец. Первый канон со ирмосом на 8, другий на 6. Глас 8. — КиберПедия 

История развития пистолетов-пулеметов: Предпосылкой для возникновения пистолетов-пулеметов послужила давняя тенденция тяготения винтовок...

Таксономические единицы (категории) растений: Каждая система классификации состоит из определённых соподчиненных друг другу...

Канона два, до шестыя песни, творение господина Феофана, отонудуже начинаем четверопеснец. Первый канон со ирмосом на 8, другий на 6. Глас 8.

2020-02-15 135
Канона два, до шестыя песни, творение господина Феофана, отонудуже начинаем четверопеснец. Первый канон со ирмосом на 8, другий на 6. Глас 8. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Песнь 1.

Ирмос: Пои́м Го́сподеви, / прове́дшему лю́ди Своя́ сквозе́ Чермно́е мо́ре,/ я́ко еди́н сла́вно просла́вися.

Ла́заря уме́ршаго, / ма́нием Боже́ственным воскреси́л еси́, / я́ко Созда́тель сый, / и живота́ сокро́вище, Человеколю́бче.

Сло́вом четверодне́внаго Ла́заря / возгласи́л еси́, Безсме́ртне, / темнообра́зное а́дово разруши́в кре́постию ца́рство.

Всем пребоже́ственнаго позна́ние Божества́ показа́л еси́, / из ме́ртвых возста́вив / четверодне́внаго Ла́заря, Влады́ко.

Днесь Вифа́ния предвозвеща́ет / Воскресе́ние Христа́ Жизнода́вца, / воста́нием Ла́заревым ликовству́ющи.

Другий канон, творение Иоанна монаха. Глас 8. Ирмос: Во́ду проше́д:

Пре́жде от не су́щих приве́д вся́ческую тварь, / и ве́дый серде́чная сокро́вища / предглаго́леши я́ко Влады́ка ученико́м Ла́зарево успе́ние.

Челове́ка естество́м осуществова́выйся, Христе́, от Де́вы, / Ла́зарево Ты погребе́ние навы́кнути вопроша́л еси́, я́ко Челове́к, / не неве́дый, я́ко Бог, иде́же лежа́ше.

Слава: Уверя́я, Сло́ве, Твое́ Воскресе́ние, / вои́стинну я́ко от сна, люби́маго воскреси́л еси́ уже́ смердя́ща, / четверодне́вна мертвеца́ от гро́ба.

И ныне, Богородичен: Чи́ни Тя а́нгел и челове́к, безневе́стная Ма́ти, хва́лят непреста́нно, / Созда́теля бо сих я́коже Младе́нца, / во объя́тиих Твои́х носи́ла еси́.

Катавасия: Во́ду проше́д я́ко су́шу, / и еги́петскаго зла избежа́в, / изра́ильтянин вопия́ше: / Изба́вителю и Бо́гу на́шему пои́м.

Песнь 3.

Ирмос: Ты еси́ утвержде́ние / притека́ющих к Тебе́, Го́споди, / Ты еси́ свет омраче́нных, / и пое́т Тя дух мой.

Два предлага́я де́йства Твоя́, / показа́л еси́ суще́ств, Спа́се, сугу́бство: / Бог бо еси́ и Челове́к.

Бе́здна сый ра́зума, Ты вопроша́еши: / где положи́ся ме́ртвый; / хотя́ воскреси́ти, Животода́вче, лежа́щаго.

Ме́ста преходя́й, я́ко быв Челове́к, / яви́лся еси́ опи́сан, / исполня́я вся́ческая, я́ко Бог неопи́санный.

Ла́заря воздви́гл еси́ / Боже́ственным, Христе́, глаго́лом, / и мене́ мно́гими прегреше́ньми уме́рша / возста́ви, молю́ся.

Иный. Ирмос: Небе́снаго кру́га

Предста́в Ты гро́бу чудотво́рче, Го́споди, / в Вифа́нии над Ла́зарем прослези́лся еси́, зако́ном естества́, / плоть Твою́ уверя́я, Иису́се Бо́же мой, / ю́же восприя́л еси́.

Мари́ин плач Ты а́бие утоли́л еси́, Спа́се, / и Ма́рфе показу́я самовла́стное. / Ты бо воскресе́ние, Ты и живо́т, я́коже рекл еси́: / и́стина бо еси́и всех Госпо́дь.

Слава: Обви́таго укро́йми люби́маго Ла́заря, Го́споди, / от а́да те́мнаго исхи́тил еси́ Ты, / сло́вом Твои́м всемо́щным / сме́рти разве́рг закле́пы же и ца́рствия.

И ныне: Всели́лся еси́в Де́ву пло́тски, Го́споди, / яви́лся еси́ челове́ком, я́коже леть бе ви́дену Тебе́ бы́ти, / Ю́же и показа́л еси́ я́ко и́стинную Богоро́дицу, и ве́рных помо́щницу, / еди́не Человеколю́бче.

Катавасия: Небе́снаго кру́га Верхотво́рче, Го́споди, / и Це́ркве Зижди́телю, / Ты мене́ утверди́в любви́ Твое́й, / желáний крáю, ве́рных утвержде́ние, / Еди́не Человеколю́бче.

Седален, глас 4. Подобен: Удиви́ся Ио́сиф:

Вку́пе предста́сте Христу́ Ла́зареве сестре́, / и слезя́ще го́рце, и пла́чуще его́, ре́ша Ему́: / Го́споди, у́мре Ла́зарь. / Он же я́ко Бог не неве́дый погреба́ния, / вопроша́ше я́ко Челове́к: / где положи́сте его́? / И приступи́в ко гро́бу, возглаша́ше четверодне́внаго Ла́заря. / Он же а́бие воста́, / и покланя́шеся Воскреси́вшему.

Слава, и ныне, глас 8. Подобен: Прему́дрости:

Прове́дый вся́ческая, я́ко Творе́ц, / в Вифа́нии проре́кл еси́ ученико́м Твои́м: друг наш Ла́зарь у́спе Днесь. / И ве́дый вопроси́л еси́, рекл: где положи́сте его́? / И Отцу́ помоли́лся еси́, прослези́вся, я́ко Челове́к, / те́мже и возгласи́в, его́же люби́л еси́, / от а́да возста́вил еси́, Го́споди, четверодне́внаго Ла́заря. / Сего́ ра́ди вопие́м Тебе́: / приими́, Христе́ Бо́же, дерза́ющих приноси́ти хвале́ние Тебе́, / и сподо́би всех сла́вы Твоея́.

Песнь 4.

Ирмос: Услы́шах, Го́споди, / смотре́ния Твоего́ та́инство, / разуме́х дела́ Твоя́, / и просла́вих Твое́ Божество́.

Не посо́бника тре́буяй, / но смотре́ния соверша́яй неизрече́нное, / моля́ся возста́вил еси́ ме́ртва, / четверодне́внаго, Всеси́льне.

Отцу́ соприсносу́щное Сло́во, / и Бог пре́жде зри́мый, / ны́не я́ко Челове́к мо́лится, / моли́твы всех Прие́мляй.

Глас Твой разруши́, Спа́се, сме́ртную всю си́лу, / основа́ния же а́дова / Боже́ственною Твое́ю си́лою поколеба́шася.

Богородичен: Де́ву воспои́м, я́ко по рождестве́ Де́ву пребы́вшую, / и ро́ждшую Христа́ Бо́га, / от пре́лести мир изба́вльшаго.

Иный. Ирмос: Ты моя́ кре́пость Го́споди:

Ты, я́ко па́стырь, исхи́тил еси́, Христе́, челове́ка, / растле́вша уже́ четверодне́вна, Зижди́телю, / от во́лка лю́таго вои́стинну и всея́дца, / я́ко всеси́лен же и Госпо́дь, / сим проявля́я всеми́рную сла́ву, / Твоего́ ны́не тридне́внаго воста́ния.

Тя жизнь ви́дяще су́щии с Ма́рфою, Христе́, вопия́ху: / а́ще бы был еси́ зде, Го́споди, просвеще́ние всех и жизнь, / отню́д не бы у́мерл, мертв не яви́лся бы Ла́зарь. / Жизнь же уме́рших, Ты Человеколю́бче сый, / в ра́дость плач их прелага́еши.

Слава: Тя исто́чника боя́тся, Го́споди, бе́здны, / Тебе́ рабо́тают во́ды вся́ческия, / Тебе́ трепе́щут, Христе́, вереи́ а́довы, / и закле́пы держа́вою Твое́ю разруша́ются, / Ла́зарю воскре́сшу из ме́ртвых гла́сом Твои́м, / всеси́льне Спа́се Человеколю́бче.

И ныне, Богородичен: Ты ве́рным похвала́ еси́, Безневе́стная, Ты предста́тельство, / Ты и прибе́жище христиа́ном, стена́ и приста́нище, / к Сы́ну бо Твоему́ моле́ния прино́сиши, Всенепоро́чная, и спаса́еши от бед, / ве́рою и любо́вию Богоро́дицу Чи́стую Тя ве́дущия.

Катавасия: Ты моя́ кре́пость, Го́споди, / Ты моя́ и си́ла, / Ты мой Бог, Ты мое́ ра́дование, / не оста́вль не́дра О́тча / и на́шу нищету́ посети́в. / Тем с проро́ком Авваку́мом зову́ Ти: / си́ле Твое́й сла́ва, Человеколю́бче.

Песнь 5.

Ирмос: Вску́ю мя отри́нул еси́:

Предста́в Ла́зареву гро́бу, Человеколю́бче, / сего́ призва́л еси́ и жизнь по́дал еси́, / я́ко жизнь сый безсме́ртная челове́ком всем, / я́ко Бог бу́дущее прообразу́я я́ве воскресе́ние.

Свя́зан нога́ма Ла́зарь хожда́ше, чу́до в чудесе́х, / ибо бо́лий яви́ся возбраня́ющаго укрепля́яй и Христо́с, / Его́же сло́ву вся раболе́пно слу́жат, / я́ко Бо́гу и Влады́це рабо́тающа.

Ме́ртва смердя́ща Ла́заря воздви́гнувый, Христе́, четверодне́вна, / возста́ви мя, уме́рша ны́не грехи́ мои́ми, / и положе́на в ро́ве и те́мней се́ни сме́ртней, / и я́ко благоутро́бен изба́ви и спаси́мя.

Иный, ирмос тойже.

Отцу́ сла́ву подая́, / я́ко не богопроти́вный был еси́ моля́ся, / предстоя́щий уверя́я наро́д, Долготерпели́ве, / и благодаре́ние Твоему́ Отцу́ принося́, / повеле́нием воздвиза́еши Ла́заря.

О гла́са Боговеща́ннаго и Боже́ственныя си́лы, Спа́се держа́вы Твоея́! / Е́юже а́дова врата́ всея́дныя сме́рти сокруши́л еси́, / но исхити́ мя от страсте́й мои́х, / я́коже пре́жде четверодне́вна Твоего́дру́га Ла́заря.

Слава: Моли́твами Ла́заря, Ма́рфы же и Мари́и, / нас сподо́би зри́телей бы́ти Креста́и страсте́й Твои́х, Го́споди, / и светоно́сицы дней и цари́цы Воскресе́ния Твоего́, Человеколю́бче.

И ныне, Богородичен: Ма́тернее дерзнове́ние к Сы́ну Твоему́ иму́щи Пречи́стая, / сро́днаго промышле́ния о нас не пре́зри, мо́лимся, / я́ко Тя еди́ну христиа́не ко Влады́це / умилостивле́ние благоприя́тное предлага́ем.

Катавасия: Вску́ю мя отри́нул еси́ / от лица́ Твоего́, Све́те Незаходи́мый,/ и покры́ла мя есть чужда́я тьма, окая́нного, / но обрати́мя / и к све́ту за́поведей Твои́х / пути́ моя́ напра́ви, молю́ся.


Поделиться с друзьями:

История создания датчика движения: Первый прибор для обнаружения движения был изобретен немецким физиком Генрихом Герцем...

Типы сооружений для обработки осадков: Септиками называются сооружения, в которых одновременно происходят осветление сточной жидкости...

Таксономические единицы (категории) растений: Каждая система классификации состоит из определённых соподчиненных друг другу...

Организация стока поверхностных вод: Наибольшее количество влаги на земном шаре испаряется с поверхности морей и океанов (88‰)...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.016 с.