На Повечерии поем настоящий канон, творение святаго отца господина Андреа Критскаго, Иерусалимиты. Глас 1. — КиберПедия 

Папиллярные узоры пальцев рук - маркер спортивных способностей: дерматоглифические признаки формируются на 3-5 месяце беременности, не изменяются в течение жизни...

Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...

На Повечерии поем настоящий канон, творение святаго отца господина Андреа Критскаго, Иерусалимиты. Глас 1.

2020-02-15 134
На Повечерии поем настоящий канон, творение святаго отца господина Андреа Критскаго, Иерусалимиты. Глас 1. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Песнь 1.

Ирмос: Песнь побе́дную пои́м вси Бо́гу, / сотво́ршему ди́вная чудеса́, мы́шцею высо́кою, / и спа́сшему Изра́иля, / я́ко просла́вися.

Припев: Сла́ва Тебе́, Бо́же наш, сла́ва Тебе́.

Ме́ртва четверодне́вна воскреси́в, Спа́се мой, Ла́заря, / тли измени́л еси́ мы́шцею высо́кою, / и показа́л еси́ я́ко си́льный власть Твою́.

Возгласи́в Ла́заря из гро́ба, а́бие воскреси́л еси́, / но ад до́ле го́рце рыда́ше, / и стеня́ трепета́ше, Спа́се, вла́сти Твоея́.

Прослези́лся еси́, Го́споди, над Ла́зарем, / показу́я воплоще́ние смотре́ния Твоего́, / и я́ко естество́м Бог сый, / естество́м по нам был еси́ Челове́к.

Ма́рфины сле́зы и Мари́ины утоли́л еси́, Го́споди, / из ме́ртвых Ла́заря воскреси́в, Спа́се, / и показа́в одухновле́нна ме́ртваго вла́стию Твое́ю.

Зако́ном естества́ челове́ча вопроси́л еси́, Влады́ко: / где положе́н бысть Ла́зарь? / Показу́я всем, Спа́се, и́стинное е́же к нам смотре́ние Твое́.

Закле́пы сокруши́л еси́ тогда́ а́довы, возгласи́в Ла́заря, / и держа́ву стрясл еси́ борца́, / и покори́л еси́ пре́жде Креста́, / трепета́ти Тебе́, еди́не Спа́се.

Свя́зня Ла́заря, от а́да держи́маго, Влады́ко, / я́ко Бог предвари́л еси́, и разреши́л еси́ от уз, / к Твоему́ бо вся, Си́льне, и́дут повеле́нию.

Слава: Отца́ просла́вим, Сы́на, и Ду́ха, / Тро́ицу неразде́льную, во Еди́нице Естества́,/ и со а́нгелы Ю́, я́ко еди́наго несозда́ннаго Бо́га славосло́вим.

И ныне, Богородичен: Непрело́жно родила́ еси́ Де́во Ма́ти Созда́теля естества́, / от Свята́го Ду́ха по благоволе́нию О́тчу бы́вша е́же есмы́, / кроме́ измене́ния и смеше́ния.

Песнь 2.

Ирмос: Вонми́ Не́бо, и возглаго́лю, / и воспою́ Христа́, / еди́наго Человеколю́бца.

Сла́ва Тебе́ возгласи́вшему то́кмо, / и из гро́ба ме́ртва четверодне́вна дру́га воздви́гшему Ла́заря.

Услы́ша гла́са Твоего́ безду́шный, / и одушевле́н от ме́ртвых воста́ а́бие, / сла́вя Тя, Го́споди.

Повеле́ние живоно́снаго гла́са Твоего́ прии́м, / смердя́щий воста́ от гро́ба, Спа́се мой, Ла́зарь.

Прослези́лся еси́ над дру́гом, Спа́се мой, / уверя́я на́ше, я́коже носи́л еси́, естество́, / и сего́ воскреси́л еси́.

Вострепета́ я́коже ви́де ад, / па́ки теку́ща а́бие свя́зана укро́йми, / гла́сом к зде́шнему животу́.

Ужасо́шася евре́йстии наро́ди / егда́ возгласи́в, Спа́се, / воскреси́л еси́сло́вом смердя́щаго Ла́заря.

Сотрясо́шася сокро́вища а́дова, / я́ко одушевле́н бысть а́бие ни́зу Ла́зарь, / тогда́гла́сом Оживи́вшаго.

Песнь 3.

Ирмос: Ка́мень, его́же небрего́ша зи́ждущии, / сей бысть во главу́ угла́. / Той есть Ка́мень, / на не́мже утверди́ Це́рковь Христо́с, / ю́же от язы́к искупи́.

Чу́до стра́нное и пресла́вное, / ка́ко Созда́тель всех, е́же не неве́дяше, / я́ко не ве́дый вопроша́ше: / где лежи́т, его́же рыда́ете; / где погребе́ся Ла́зарь, / его́же пома́ле из ме́ртвых жи́ва / вам воскрешу́ Аз?

Ка́мень, его́же тебе́ привали́ша погре́бшии тя, / сего́ взя́ти Иису́с повеле́в, / а́бие воскреси́ тя, возгласи́в тебе́: / Ла́заре воста́ни, гряди́ко Мне, / да твоего́ ад устраши́тся гла́са.

Ма́рфа и Мари́а Го́споди, рыда́ньми вопия́сте: / се его́же люби́л еси́ четверодне́вен смерди́т, / а́ще бы еси́был зде, тогда́ не бы у́мерл Ла́зарь. / Но я́ко неразлу́чен везде́, / сего́ а́бие возгласи́в воздви́гл еси́.

Пролия́в над дру́гом сле́зы смотре́ния ра́ди, / показа́л еси́ плоть от нас взе́млемую, / существо́м не мне́нием, Спа́се, соедини́вшуюся Тебе́, / и я́ко Человеколю́бец Бог, / сего́ а́бие возгласи́в воздви́гл еси́.

Увы́ мне вои́стинну, ны́не погибо́х, вопия́ше ад, / си́це возглаша́ше сме́рти глаго́ля: / се Назоряни́н до́льняя подвиза́, / и утро́бу мою́ посека́я, / бездыха́нна ме́ртва возгласи́в воздви́же.

Где евре́йское безу́мие; где неве́рие? / Доко́ле чужди́и, доко́ле лестцы́, / зрите́ уме́ршаго гла́сом исходя́ща, и не ве́руете Христу́, / вои́стинну сы́нове тьмы вси вы.

Слава: Еди́наго от Тро́ицы вем Тя, а́ще и воплоти́лся еси́, / еди́наго и сла́влю, Сы́на воплоще́нна, / от Богоро́дицы безсе́менно прозя́бшаго, / и со Отце́м и Ду́хом еди́наго Сы́на славосло́вима.

И ныне, Богородичен: Стра́нное и стра́шное виде́ние смотре́ния, / е́же предзре́ша нело́жнии проро́цы Де́ву Богоро́дицу, / безсе́менно у́бо заче́ншую, и нетле́нно ро́ждшую Бо́га, / пребыва́ющую же по рождестве́ Чи́стую.

Песнь 4.

Ирмос: Взя́тся со́лнце, и луна́ ста в чи́не свое́м, / возне́слся еси́, Долготерпели́ве, на Дре́во, / и водрузи́л еси́на нем Це́рковь Твою́.

Прослези́лся еси́, Го́споди, над Ла́зарем, / показа́в я́ко Человек еси́, / и воздви́гл еси́, Влады́ко, уме́ршаго, / и показа́л еси́ лю́дем, я́ко Сын еси́ Бо́жий.

Бездыха́нный услы́ша повеле́ние Твое́: / гряди́ вон Ла́заре, / теки́й воста́ше с пелена́ми, и скака́ше, Бла́же, / показу́я держа́ву Твою́.

Ма́рфины сле́зы и Мари́ины утоли́л еси́, Христе́ Бо́же, / возгласи́в Ла́заря самовла́стно, / воздви́гл еси́ гла́сом и поклони́ся Тебе́.

Прослези́вся я́ко Человек над Ла́зарем, / воздви́гл еси́ его́ я́ко Бог. / Вопроси́л еси́: где погребе́ся четверодне́вный? / Уверя́я, Бла́же, вочелове́чение Твое́.

Стра́сти зна́мения и Креста́ Твоего́, уверя́ти хотя́, Бла́же, / а́дово несы́тное чре́во растерза́в, / возста́вил еси́, я́ко Бог, четверодне́внаго.

Кто ви́де, кто слы́ша, я́ко воста́ челове́к ме́ртвый смердя́щий? / Илиа́ у́бо воздви́же и Елиссе́й, / но не от гро́ба, но ниже́ четверодне́вна.

Пое́м Твое́, Го́споди, могу́тство, / пое́м и стра́сти Христе́, / о́нем бо я́ко благоутро́бен чудоде́йствовал еси́, / си́ми же смотри́тельно ят еси́ я́ко Челове́к.

Бог еси́ и Челове́к, и́стинствуяй вещьми́и имены́, / предста́л еси́ гро́бу пло́тию, Сло́ве,/ и воздви́гл еси́ я́ко Бог четверодне́внаго.

Ужасо́шася, Влады́ко, евре́йстии наро́ди, / я́ко ви́деша воста́вша ме́ртва из гро́ба Ла́заря со гла́сом Твои́м, / и пребы́ша непокорли́ви чудесе́м Твои́м.

Слава: Безнача́льно возсия́л еси́ от Отца́ Твоего́, / я́ко еди́н сый от Тро́ицы, Спа́се, / в ле́то в Ду́се из де́вственных Ты проше́л еси́ крове́й, / плоть взем Пресу́щественный.

И ныне, Богородичен: Зача́тие безсе́менное Богоро́дицы, / рождество́ кроме́ стра́сти тле́ния, / Бог бо обоя́ чудоде́йствовавый истощи́ Себе́, / да нам соедини́тся.

Песнь 5.

Ирмос: Твой мир даждь нам, / Сы́не Бо́жий, / ино́го бо ра́зве Тебе́ бо́га не зна́ем, / И́мя Твое́ имену́ем, / я́ко Бог живы́х и ме́ртвых еси́.

Жизнь сый, Го́споди, и свет и́стинный, / Ла́заря возгласи́в воскреси́л еси́, / я́ко си́лен бо всем показа́л еси́, / я́ко Бог живы́х и ме́ртвых еси́.

Нестерпи́мое Твое́ повеле́ние, Иису́се, / не терпя́ ад мно́гих прие́мый убоя́ся, / и четверодне́вна су́ща Ла́заря, со гла́сом жи́ва, а не ме́ртва дая́ше.

Персть совоку́пль ду́ху, дре́вле бре́ние Ду́хом жи́зни, / одуши́вый Сло́ве сло́вом Твои́м, / и ны́не же сло́вом воскреси́л еси́ от тли дру́га из преиспо́дних.

Ма́нию Твоему́, Го́споди, сопроти́вися никто́же, / егда́ бо ме́ртваго гласи́л еси́ Ла́заря,/ а́бие бездыха́нный востава́ше, / и у́зы нося́, нога́ма хожда́ше.

О иуде́йское безу́мие! О омраче́ние враго́в! / Кто ви́де мертвеца́ из гро́ба востаю́ща? / Илия́ дре́вле воскреси́, / но не от гро́ба, но ниже́ четверодне́вна.

Непобеди́ме, Долготерпели́ве, / вся нас ра́ди творя́й я́ко Бог, и терпя́й я́ко Челове́к, / прича́стники вся ны сотвори́ Ца́рствия Твоего́, / моли́твами Ла́заревыми.

Слава: Пребезнача́льная, собезнача́льная, единочестна́я Тро́ице, / О́тче Вседержи́телю, и Сы́не, и Ду́ше Святы́й, / Еди́нице Свята́я триипоста́сная, / су́щия от Ада́ма спаса́й, ве́рно Тя воспева́ющия.

И ныне, Богородичен: Пречи́стое чре́во Твое́ освяти́, Чи́стая, / плоть из него́ прие́мый / Пребоже́ственный, в Тро́ице покланя́емый, / из Отца́ Сло́во и с Ду́хом Бог.

Песнь 6.

Ирмос: Отве́ргл мя еси́ во глубины́ се́рдца морска́го, / и спасл еси́ мя, Спа́се, от рабо́ты сме́ртныя, / и разреши́л еси́ у́зы беззако́ний мои́х.

Вопроси́л еси́: где есть? вся ве́дый, / прослези́лся же еси́, Спа́се, я́ко Челове́к естество́м, / воздви́гл мя еси́ ме́ртва повеле́нием Твои́м.

Возгласи́л мя еси́, Спа́се, из а́да преиспо́дняго, / вопие́т Ла́зарь к Тебе́, разруши́телю а́да, / и воздви́гл мя еси́ ме́ртва повеле́нием Твои́м.

Оде́ял мя еси́, Спа́се, в бре́нное те́ло, / и вдохну́л ми еси́ жизнь, / и ви́дех свет Твой, / и воздви́гл мя еси́ ме́ртва повеле́нием Твои́м.

Одуши́л еси́ Ты, бездыха́нный о́браз пло́ти моея́, Спа́се, / стягну́л мя еси́ костьми́ и жи́лами, / и воздви́гл мя еси́ ме́ртва повеле́нием Твои́м.

Всесне́дное растерза́в чре́во а́дово, / исто́ргнул мя еси́, Спа́се, Твое́ю вла́стию, / и воздви́гл мя еси́ ме́ртва повеле́нием Твои́м.

Носи́л еси́, Спа́се, смеше́ние мое́ всеце́ло, / сохрани́л же еси́ чи́сту пречи́стую утро́бу,/ из нея́же проше́л еси́ воплоти́вся, еди́н сый Тро́ицы.

Слава, Троичен: Тро́ице Свята́я, прославля́ю Твое́ благоутро́бие / и со а́нгелы пою́ трисвяту́ю песнь: / поми́луй ду́ши нас воспева́ющих Тя.

И ныне, Богородичен: В пречи́стую Твою́ утро́бу вни́де Сло́во, / соблюде́ же па́ки по рождестве́ сию́ чи́стую, Богороди́тельнице, / чу́до вои́стинну пресла́вное.

Песнь 7.

Ирмос: Су́щим в пещи́ отроко́м Твои́м, Спа́се, / не прикосну́ся, ниже́ стужи́ огнь. / Тогда́ трие́, я́ко еди́неми усты́ поя́ху, / и благословля́ху, глаго́люще: / благослове́н Бог оте́ц на́ших.

Над мертвеце́м прослези́лся еси́, Спа́се Человеколю́бче, / да пока́жеши всем лю́дем, / я́ко Бог сый, нас ра́ди Челове́к яви́лся еси́, / и во́лею прослези́лся еси́, / о́бразы нам предлага́я серде́чныя любве́.

Четверодне́вный Ла́зарь, Спа́се, / я́ко услы́ша ни́зу глас Твой, воста́в воспе́ Тя, / и ра́дуяся си́це вопия́ше: / Ты Бог и Созда́тель мой, / Тебе́ покланя́юся и пою́ воскреси́вшаго мя.

А́ще и у́зами обложе́н есмь, / Ла́зарь ни́зу вопия́ше Свободи́телю, / но ника́коже во чре́ве пребу́ду а́дове, / а́ще то́кмо воззове́ши мя, Ла́заре, гряди́ вон. / Ты бо свет мой и живо́т.

Молю́ тя, Ла́заре, ад рече́, воста́ни, / изы́ди от закле́пов мои́х ско́ро, отыди́ у́бо, / добро́ бо мне еди́наго рыда́ти го́рце отъе́млема, / не́жели всех, и́хже пре́жде а́лча поглоти́х.

О что косни́ши, Ла́заре, глаго́лет, / гряди́ вон, зове́т стоя́ Друг твой: / изы́ди у́бо, да и аз осла́бу прииму́, / отне́леже бо тя снедо́х, на блева́ние пи́ща устро́ися ми.

Что не воста́неши Ла́заре ско́ро, воззва́ из до́лу ад рыда́я? / Что не а́бие воскре́с тече́ши отсю́ду? / Да не и други́х ми плени́т Христо́с, воскреси́в тя.

Удивля́емь был еси́ Влады́ко Христе́, чу́дная тогда́ соде́лав мно́гая, / свет бо слепы́м, глухи́м же у́ши отве́рзл еси́ сло́вом, / и дру́га Ла́заря из ме́ртвых, я́ко Бог возгласи́в воздви́гл еси́.

Слава, Троичен: Тро́ическую воспои́м песнь, / сла́вяще безнача́льнаго Отца́, и Сы́на, и Ду́ха Пра́ваго, / еди́нственное еди́но Существо́, / е́же Тро́ически воспои́м: / Свят, Свят, Свят еси́ Тро́ице.

И ныне, Богородичен: Я́ко еди́наго от Тро́ицы Тя, Христе́, сла́вим, / я́ко от Де́вы вопло́щься, / кроме́ преложе́ния челове́чески вся претерпе́л еси́, / не отсту́пль естества́ оте́ческа Иису́се, а́ще и соедини́лся еси́нам.

Песнь 8.

Ирмос: Небеса́ небе́с и вода́, я́же превы́ше небе́с, / благослови́те, по́йте Го́спода, / и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Творе́ц и Содержи́тель всех, / за милосе́рдие во Вифа́нию прии́де, воздви́гнути Ла́заря. Четверодне́вный смердя́, и пово́йми обя́зан, / измени́ся дыха́нием бездыха́нный, / возгласи́вшу Ти, Го́споди.

Иуде́йстии лю́дие, я́ко ви́деша уме́ршаго, / Твои́м гла́сом воста́вша, Христе́, распыха́хуся. Омраче́ннии о све́те иуде́е, / что не ве́руете Ла́зареву воста́нию, Христо́ву начина́нию?

Да ра́дуется Сио́н и да пое́т Жизнода́вца, / воскреси́вшаго сло́вом от гро́ба Ла́заря. Во́и небе́снии и род земны́х воспе́ша Тя, / егда́ Спа́се мой Ла́заря воздви́гл еси́.

Слава: Со Отце́м и Сы́ном Ду́ха славосло́влю / и поя́ немо́лчно взыва́ю: / Трисвяты́й, сла́ва Тебе́.

И ныне, Богородичен: Тебе́ благословлю́ и покланя́юся Ро́ждшемуся из Де́вы, / не разлу́чшуся престо́ла святы́я сла́вы Твоея́.

Песнь 9.

Ирмос: Сотвори́ держа́ву мы́шцею Свое́ю, / низложи́ бо си́льныя со престо́л, / и вознесе́ смире́нныя Бог Изра́илев. / В ни́хже посети́ нас Восто́к с высоты́, / и напра́вил ны есть на путь ми́ра.

Да пое́т чу́до Вифа́ния с на́ми, / в ней бо прослези́ся Созда́тель, зако́ном естества́ пло́ти, / Ла́заря воскреша́я, / и Ма́рфины сле́зы про́чее, и плач Мари́ин в ра́дость прелага́я, / мертвеца́ воздви́гл есть.

Уверя́я Сло́ве, Воскресе́ние Твое́, / призва́л еси́ Ла́заря из гро́ба, и воздви́гл еси́ я́ко Бог, / да пока́жеши лю́дем Бо́га же и Челове́ка вку́пе вои́стинне су́ща, / и воздви́гша храм телесе́ Твоего́.

Стрясл еси́ врата́ и вереи́ желе́зныя, / устраши́л еси́ ад гла́сом Твои́м, / ужасе́ся же с ним и смерть а́бие, / я́ко ви́деша Ла́заря, Спа́се, су́ща в них у́зника, / одушевле́нна гла́сом и воскре́сша.

Ужасо́шася вси, / я́ко ви́деша Тя, Спа́се, слезя́ща, Ла́заря уме́рша, / и глаго́лаху наро́ди: / виждь, ка́ко его́ любля́ше. / А́бие у́бо возгласи́л еси́ его́, и воста́в бездыха́нный, / отложи́ тле́ние повеле́нием Твои́м.

Потрясо́шася врата́, сокруши́шася вереи́, / разреши́шася у́зы ме́ртваго гла́сом си́лы Христо́вы, / и ад го́рько воздыха́ше рыда́я, и свои́м вопия́ше: / увы мне, кий и отку́ду глас оживля́яй ме́ртвыя?

Воста́ни отсю́ду послу́шав гла́са, / Друг бо твой вон приглаша́ет тя: / Сей есть пре́жде воскреси́вый ме́ртвыя. / Илия́ у́бо воздви́же ме́ртва, и Елиссе́й ку́пно, / но Сей бе о́неми и глаго́ляй и де́йствуяй.

Пое́м Твою́, Сло́ве, непобеди́мую кре́пость, / костьми́ бо и жи́лами уме́рша / воздви́гл еси́ сло́вом Твои́м, я́ко всех Созда́тель, / и сего́ воскреси́л еси́, Спа́се, от преиспо́дних,/ я́коже вдо́выя сы́на су́ща на одре́.

Слава: Тро́ице Всесвята́я, / О́тче безнача́льный Бо́же, / собезнача́льный Сы́не и Боже́ственный Сло́ве, / Уте́шителю Благи́й, Ду́ше Святы́й Бо́жий, / еди́ный и трисо́лнечный Све́те, соесте́ственное Существо́, / еди́не Бо́же и Го́споди, уще́дри мир.

И ныне, Богородичен: Вся сотвори́вый в прему́дрости, Иису́се, / и во всего́ мя оболки́йся из Де́вы, / и весь пребыва́яй при́сно в не́дрех Отца́, / Святы́й Дух Твой, Христе́, на ста́до Твое́ низпосла́в / я́ко Бог, осени́нас.

Вместо Досто́йно, ирмос: Сотвори́ держа́ву:

Полунощница

На первом Трисвятом, по О́тче наш: Тропарь: О́бщее воскресе́ние: На последнем Трисвятом, по О́тче наш: Кондак: Всех ра́дость Христо́с: Го́споди поми́луй, 12. И отпуст. Молитвы же: Помяни́ Го́споди, не глаголем.

Последование утрени

На Бог Госпо́дь, тропарь, глас 1:

О́бщее воскресе́ние / пре́жде Твоея́ Стра́сти уверя́я, / из ме́ртвых воздви́гл еси́ Ла́заря, Христе́ Бо́же. / Те́мже и мы, я́ко о́троцы побе́ды зна́мения нося́ще, / Тебе́ победи́телю сме́рти вопие́м: / оса́нна в вы́шних, / благослове́н Гряды́й во и́мя Госпо́дне. [Трижды.]

Таже, стихословие: Рече́ Госпо́дь Го́сподеви моему́:

По 1-м стихословии седален, глас 1: Подобен: Ка́мени запеча́тану:

Уще́дрив Ма́рфины и Мари́ины сле́зы, / отвали́ти ка́мень от гро́ба повеле́л еси́, Христе́ Бо́же, / воскреси́л еси́ возгласи́в ме́ртваго, ми́ра Жизнода́вче, / Собо́ю уверя́я воскресе́ние. / Сла́ва си́ле Твое́й, Спа́се, / сла́ва вла́сти Твое́й, / сла́ва сло́вом вся Соста́вившему.

Сла́ва, и ны́не, тойже.

Таже стихословим Непорочны.

И поем тропари воскресны: Благослове́н еси́ Го́споди: А́нгельский собо́р: И прочая, яко обычай есть в Неделю.

Потом седален, глас 5.

Подобен: Собезнача́льное Сло́во:

Исто́чник прему́дрости и предве́дения во Вифа́нию прише́д, / с Ма́рфою су́щих вопроша́л еси́: / где положи́сте, рек, дру́га, Ла́заря? / Его́же ра́ди прослези́в Благоутро́бне, / четверодне́вна ме́ртва воскреси́л еси́ гла́сом Твои́м / Человеколю́бче и Ще́дрый, / я́ко Жизнода́вец и Госпо́дь.

Сла́ва, и ны́не, тойже.

Таже глаголем: Воскресе́ние Христово: и псалом 50. Евангелие же не чтем, токмо во храме святаго Лазаря. Чтение же творим, толкование еже от Иоанна Евангелиа того дне, слово 63 и 64.


Поделиться с друзьями:

Поперечные профили набережных и береговой полосы: На городских территориях берегоукрепление проектируют с учетом технических и экономических требований, но особое значение придают эстетическим...

Состав сооружений: решетки и песколовки: Решетки – это первое устройство в схеме очистных сооружений. Они представляют...

Архитектура электронного правительства: Единая архитектура – это методологический подход при создании системы управления государства, который строится...

Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.071 с.