Исповедь обращавшихся к услугам оккультистов — КиберПедия 

Архитектура электронного правительства: Единая архитектура – это методологический подход при создании системы управления государства, который строится...

Общие условия выбора системы дренажа: Система дренажа выбирается в зависимости от характера защищаемого...

Исповедь обращавшихся к услугам оккультистов

2019-09-26 128
Исповедь обращавшихся к услугам оккультистов 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

 

По принятии подробной исповеди священник не читает разрешительной молитвы,  а вопрошает кающегося:

Признаешь ли,  что обращение к экстрасенсам,  биоэнергетикам,  «народным» целителям и представителям нетрадиционной медицины,  гипнотизерам,  кодировщикам,  астрологам,  колдунам,  чародеям,  ворожеям,  бабкам,  спиритам,  бесконтактным массажистам,  парапсихологам,  а также посещение выступлений колдунов,  целителей и астрологов,  просмотр и прослушивание теле – и радиопередач с их участием является пагубным для души и тела,  приводит к углубленному бесообщению и делает повинным тебя в смертном грехе прямого общения с демонами?

Кающийся отвечает: Признаю и раскаиваюсь в этом грехе от всего сердца.

Вопрос: Не советовал ли ближним своим и знакомым обращаться за помощью к оккультистам? Если да,  то покайся в этом грехе.

Ответ: Раскаиваюсь и обещаю приложить все усилия для того,  чтобы привести соблазненных моими советами к покаянию.

Вопрос: Раскаиваешься ли ты в приобретении,  хранении,  изучении и распространении литературы по оккультизму,  в посещении лекций,  пропаганде и распространении оккультных знаний?

Ответ: Раскаиваюсь и обещаю всю имеющуюся у меня в пользовании литературу по оккультным наукам уничтожить.

Вопрос: Отрекаешься ли от сатаны и всего служения ему?

Ответ: Отрекаюсь от сатаны,  и всех дел его,  и всех аггел его,  и всей гордыни его,  и всего служения ему через обращение к оккультистам.  (Отречение повторяется трижды.)

Вопрос: Обещаешь ли впредь ни при каких обстоятельствах не обращаться к оккультистам?

Ответ: Обещаю и во уверение сего лобзаю крест и Евангелие Спасителя моего Господа Иисуса Христа.  Аминь.

Кающийся целует крест и Евангелие.  Далее священник читает над ним обычную разрешительную молитву.

4. Чин како приимати приходящих от магометан ко Святей нашей Церкви

ЧИНОПОСЛЕДОВАНИЕ.

Первее исследовати подобает, аще не быша уже крещени, и аще истинно, спасения ради души своея, а не прибытка ради, или иныя привременныя вины, крещения святаго сподобитися желают. Известився же несумненно, яко спасения точию ищут, архиерей или иерей оглашает их и имена им христианская нарицает.

Пришедше убо хотящии огласитися, с восприемники своими, станут пред дверьми церковными.

Святитель же, вшед во алтарь и откровенною главою пад ниц пред святой трапезою, благодарение воздает Богови о обращении их, и молится, да даруется ему самому благодать, во отверзении уст, во еже возмощи ему научити их пути спасительному. По молитве сей, востает, и на мантию приемлет епитрахиль и омофор, митру на главу и вне алтаря жезл в шуицу.

Аще ли действует иерей, сицевым же образом помолився, и возложь на себя епитрахиль и фелонь, и целовав святую трапезу, исходит к западным церковным дверем. Клир же поет псалом 33:

Благословлю Господа на всякое время, выну хвала Его во устехъ моихъ:о Господе похвалится душа:да услышатъ кротцыи,  и возвеселятся. Возвеличите Господа со мною, и вознесемъ имя Его вкупе. Взысках Господа, и услыша мя, и отъ всехъ скорбей моихъ избави мя. Приступите къ Нему и просветитеся, и лица ваша не постыдятся. Сей нищий воззва, и Господь услыша и, и от всехъ скорбей его спасе и. Ополчится ангелъ Господень окрестъ боящихся Его и избавитъ ихъ. Вкусите и видите, яко благ Господь:блаженъ мужъ, иже уповаетъ нань. Бойтеся Господа, вси святии Его:яко несть лишения боящимся Его. Богатии обнищаша и взалкаша:взыскающии же Господа не лишатся всякаго блага. Приидите, чада, послушайте мене, страху Господню научу васъ. Кто есть человекъ хотяй животъ, любяй дни видети благи? Удержи языкъ твой от зла, и устне твои еже не глаголати льсти:Уклонися от зла и сотвори благо:взыши мира и пожени и. Очи Господни на праведныя, и уши Его въ молитву ихъ: лице же Господне на творящыя злая, еже потребити от земли память ихъ. Воззваша праведнии, и Господь услыша ихъ, и от всехъ скорбей избави ихъ. Близъ Господь сокрушенныхъ сердцемъ и смиренныя духомъ спасетъ. Многи скорби праведнымъ, и от всехъ ихъ избавитъ я Господь. Хранитъ Господь вся ковти ихъ, ни едина от нихъ сокрушится. Смерть грешниковъ люта, и ненавидящии праведнаго прегрешатъ:Избавитъ Господь души рабъ Своихъ, и не прегрешатъ вси уповающии на Него.

Став же у дверей внутрь храма, вопрошает оглашаемаго:

Кто еси?

Ответ:Аз есмь, истиннаго Бога познати желаяй и спасения ищяй.

В. Что пришел еси ко святей Церкви?

О. Научитися от Нея истинней вере и к Ней присоединитися.

В. Кую пользу получити надеешися от истинныя веры?

О. Жизнь вечную и блаженную.

Таже священнодействуяй поучает:

Аще хощеши имети жизнь вечную, долженствуеши веру православно-кафолическую соблюсти. Вера же сия сеть, яко да Бога единаго в Троице, Отца и Сына и Святаго Духа, и Троицу во Единице исповедуеши, не сливая Лиц, ниже разделяя Существо. Бог бо есть Отец, Бог Сын, Бог Дух Святый:обаче не трие бози, но един Бог. И о воплощении Господа нашего Иисуса Христа да разумееши, яко Бог есть и Человек:Бог, Сын Единородный от Бога Отца прежде всех век рожденный, Человек же, от Марии Приснодевы плоть нашу восприемый:пострада плотию и распят на Кресте ради нашего спасения, умерый и воскресый, вознесыйся на небеса и седый оденую Бога и Отца:егда же приидет судити, вси воскреснут, и праведницы жизнь блаженную наследуют, злая же творившии приимут муку вечную по делом своим. Сию веру проповедаша апостоли, своею кровию запечатлеша мученицы, провозвещаху Собори и вси отцы и учителие Церковнии. Тако и ты веруя, долженствуеши и заповеди Господни соблюдати:вера бо без дел мертва есть. Древния и большыя заповеди сия суть:Возлюбиши Господа Бога Твоего от всея души твоея, и ближняго твоего, яко сам себе. Внушая нам хранити сия обоя, Христос Спаситель наш повеле нам и врагов любити, и всем обидящим добро творити, и всякаго зла уклонятися. Корения же зла сия суть:гордость, лихоимание, похоть плотская, зависть, невоздержание, гнев и леность. Ты же, яко царствия небеснаго наследник быти хощеши, побеждай оныя добродетельми:гордость смирением, лихоимание милосердием, похоть плоти целомудрием, зависть сорадованием, невоздержание трезвостию и пощением, леность усердием к молитве, богослужению и прочим делом благочестия.

По окончании сего поучения, бывает вопрошение:

Хощеши ли убо сию святую веру сердцем твоим прияти, и неотступно, до кончины жизни твоея, содержати, такожде и добродетелем христианским навыкнути, и в них по силе, при помощи Божией, преуспевати?

Ответ:Истинно от всего сердца моего тхощу веру сию святую содержати до последнего моего издыхания, добродетельному же евангельскому житию прилежати, моля Бога о помощи.

Предстоятель глаголет к нему:

Преклони колена твои пред Господем Богом нашим.

Он же, колена преклонь и руце крестообразно на персех сложены имея, пред дверми стоит.

Предстоятель, знаменая главу его трижды, глаголет:

Знаменается раб Божий (имя) во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа.

Диакон:Господу помолимся.

Клир:Господи, помилуй.

Архиерей, или иерей, стоя над оглашаемым, чтет молитву сию: Благословенъ еси, Господи, от всехъ языкъ, призываяй люди

избранны, ревнители добрыхъ делъ. Ты и ныне пришедшаго ко святей Твоей Церкви раба Твоего (имя) благослови:отверзи его очи душевныя къ разумению чудесъ Твоего о насъ промышления, открый слухъ сердца его ко приятию Божественныхъ словесъ Твоихъ, да во время благоприятно сподобится бани возрождения и одежди нетления. Ты изъялъ еси душу сего раба Твоего от прелести лукаваго:самъ убо сохрани ю невредиму отнаветъ вражиихъ, и обиталище благодати Твоея быти удостой. Твое бо есть, еже избавляти насъ от козней лукаваго, и Тебе славу и благодарение приносимъ, ныне и во веки вековъ.

Клир:Аминь.

Последующие дни оглашаемый пребывает в пощении и молитвах:приходя во храм Божий к началу служб церковных, и тамо при дверех церковных стоя, и с сокрушением сердечным о своем прежнем омрачении воздыхая, со слезами молится о еже сподобитися ему приятия Святаго Крещения. Духовный же его наставник поучает его вере, изъясняет священные догматы, показует силу святых Таинств, внушает ему повиновение заповедем евангельским и церковным, и на едине испытует его, аще по чистому желанию сердца и без лицемерия к вере правослвней приходит.

ОГЛАШЕНИЕ ПЕРВОЕ.

По днех довольнаго научения, по вечерни, предстоятель облачится во священную одежду, якоже предречеся, и поклонився трижды пред престолом и целовав край его, исходит от алтаря к дверем церковным. Поется же псалом 8:

Господи Господь нашъ, яко чудно имя Твое по всей земли, яко взятся великолепие Твое превыше небес. Изъ устъ младенецъ и ссущихъ совершилъ еси хвалу, врагъ Твоихъ ради, еже разрушити врага и местника. Яко узрю небеса, дела перст Твоихъ, луну и звезды, яже Ты основалъ еси. Что есть человекъ, яко помниши его? Или сынъ человечь, яко посещаеши его? Умалилъ еси его малымъ чимъ от ангелъ, славою и честию венчалъ еси: и поставилъ еси его надъ делы руку Твоею, вся покорилъ еси подъ нозе его: овцы и волы вся, еще же и скоты польския:птицы небесныя и рыбы морския. Господи Господь нашъ, яко чудно имя Твое по всей земли.

Оглашаемый же стоит в паперти, зря к храму. И глаголет предстоятель к нему:

Се, чадо, время наставления твоего преста. Темже, аще особне и вопрошаемь был еси, любве ли ради Христовы и спасения души твоея христианин быти хочеши:обаче долженствуеши ныне и пред церковным собранием сия изъявити, перваго лжеверия, в немже был еси, отрещися, и веру православную ясно исповедати.

В. Отрицаешися ли веры магометан и всего их лжемудрования, и оставляеши ли оное всесовершенно?

О. Веру магометан и лжемудрование их отметаю и оставляю.

В. Отрицаешися ли Магомета, яко лживаго пророка?

О. Вменяю его быти лживаго пророка и отрицаюся его.

В. Отрицаешися ли книги, именуемыя Алкорана, и всех, яже въ немъ, ложныхъ сказаний, законоположений и преданий?

О. Отрицаюся Алкорана, и всехъ, яже в немъ лживыхъ сказаний, законоположений и преданий.

В. Отвергаеши ли Магометово установление о путешествии в Мекку, ради поклонения тамо, якобы душеспасительная?

О. Отвергаю, яко суеверное.

В. Отрицаешися ли Магометанскаго блазненнаго учения о многоженстве в сей жизни, и о чувственнем услаждении в раи по смерти?

О. Отрицаюся, и учение сие, къ плотоугодию измышленное, отвергаю.

В. Отрицаешися ли всехъ лжесловесий и хулений, яже магометане изругаютъ на Христа, Пречистую Матерь Его и на христианы?

О. Отрицаюся.

В. Сочетаваешися ли истинно, нелицемерно и ни в чем же сумняся, всею душею твоею, единому истинному, в Троице славимому Богу, и веруеши ли в Него?

О. Сочетаваюся истинно, нелицемерно и без коего-либо сумнения, от всея души моея, единому, истинному, в Троице славимому Богу, и верую в Него.

ОГЛАШЕНИЕ ВТОРОЕ.

В. Исповедуеши ли, яко Отец, Сын и Святый Дух есть Бог един, по существу нераздельный, в триех же Лицех разделяемый? И веруеши ли в Него и поклоняешися ли Ему?

О. Сице верую, исповедую и Богу триединому покланяюся.

В. Веруеши ли и исповедуеши, яко Иисус Христос, единородный Сын Божий, от Отца прежде всех век рожденный, воплотися от Духа Святаго и Девы Марии, нашего ради спасения, и бысть человек, сый вкупе и Бог, во единей Ипостаси, в двух же естествах, Божестем и человечестем, непреложно и неслитно?

О. Сице верую и тако исповедую.

В. Веруеши ли, яко Господь Иисус Христос не нуждею, но волею, истинною, а не привидением плотию пострада за нас, божеством же безстрастен прибысть, силою Своего Божества воскресе, на небеса с плотию взыде, и сидит одесную Отца, отонудуже паки приидет судити живым и мертвым, и царствовати имать, и царствию Его не будет конца?

О. Тако сердцем верую, и усты нелицемерно вся сия исповедую.

В. Веруеши ли, яко Дева Мария, рождшая Христа Бога нашего, есть Приснодева и воистинну Богородица, и того ради достойно есть почитати Ю, яко честнейшую и вышшую сил безплотных, и покланятися Ей благоговейно, яко первейшей о нас к Богу Ходатаице?

О. Вся сия о Приснодеве Марии исповедую, яко Божию Матерь сию почитаю, и в молитвах имам прибегати к Ней.

В. Веруеши ли, яко Крест Господа нашего Иисуса Христа, на нем распятаго, не ктому проклятия и смертной казни орудие есть, но спасения и жизни вечныя знамение, еже на себе изображающе, сетей вражиих избегаем?

О. Сице о Кресте Господни верую, и сим спасительным знамением ограждати себе от сетей лукаваго, со упованием, потщуся.

В. Веруеши ли, яко в Церкви Своей Святей Господь наш Иисус Христос учредил есть таинств седмь, яко необходимых:крещение, миропомазание, причащение, покаяние, священство, брак и елеосвящение, чрез нихже подаваемою благодатию вернии раби Христовы бывают наследницы жизни вечныя?

О. Сице о святых таинствах верую, и оныя седмь в Церкви Божией, ко спасению чад Ея, необходимыми исповедую.

В. Веруеши ли, яко священное Писание Ветхаго и Новаго Завета, Церковию содержимое, святии Божии человецы изглаголаша, от Святаго Духа просвещаеми, и того ради приемлиши ли оное, яко богодухновенное и спасительное? От неприемлющих же и хулящих е отметаешися ли?

О. Писание священное, Церковию содержимое, яко богодухновенное и святое, и аз приемлю, яко слово Божие, ко спасению нам данное:неприемлющих же и хулящих оное отметаюся.

В. Апостольская и святых отец предания, чиноположения и молитвословия, нашей Церковию содержимая, вменяеши ли душеспасительна быти и приемлиши ли я?

О. Вся сия душеспасительна быти верую и последовати онем, елико от мене потребно, обещаваюся.

В. Веруеши ли, яко апостоли, мученицы и вси святии, ихже Церковь наша чтит и в мольбу призывает, суть воистинну угодницы Божии, со Христом во Царствии небеснем пребывают и о нас грешных молятся?

О. Верую, и святых угодников Божиих отныне в мольбу призываю.

В. Честныя иконы, яже Христа, Богоматере и святых лики изображают, приемлеши ли к почитанию, якоже в Церкве православней установлено есть, и хулящих я отрицаешися ли?

О. Иконы честныя приемлю, во еже по чину церковному поклонятися изображенным на оных святым ликом: хулящих же оныя отрицаюся.

В. Сия, яже изрекл еси, от всея ли души твоея и от всего помышления твоего исповедуеши, не нуждею ли ко христианстей вере приходиши, и от свободнаго ли произволения сподобитися святаго крещения желаеши?

О. Истинно вся, яже изрекох, сице исповедую, и содержати до конца жизни моея обещаюся, от своего произволения, нелицемерно ко христианстей вере прихожду и спасительное крещение прияти вседушевно желаю.

Предстоятель глаголет:

Аще воистинну тако есть, якоже рекл еси, сия пред Церковию клятвою утверди.

Он же чтет:аще ли не умеет, вслед за чтущим восприемником, или клириком, по единому слову сия глаголет:

Аз (имя) от магометанства ко христианстей вере приходяй, днесь пред Всевидящим Богом клятвою моею извествую, яко не по принуждению или страху, или чрез притеснение от единоверных ми, и не корысти ради, или иныя утаенныя мною вины,  магометанскаго лжеверия и всех, яже во онем, ересей и злохулений отрицаюся, и ко спасительней христианстей вере прихожду:но точию ради спасения души своея, быв самою истиною сея веры побежден, и любовию сердца моего ко Христу Спасителю влекомь, христианином быти хощу и крещения святаго сподобитися желаю. Аще же сия с лицемерием ныне исповедую, а не от желания сердца моего ко Христу Богу прихожду, и послежде веры христианския отрещися и паки в магометанство возвратитися дерзну, да постигнет мя гнев Божий и осуждение вечное. Аминь.

Посем иерей речет:

Благословенъ Богъ, хотяй всемъ человекомъ спастися и въ разумъ истины приити. Аминь.

Диакон:Оглашеннии, главы вашя Господеви приклоните.

Клир:Тебе, Господи.

Оному убо главу приклоншу, диакону рекшу:Господу помолимся, и клиру:Господи, помилуй, и предстоятель чтет молитву сию:

Боже великий, первобытную тму просветивый и Сына Твоего низпославый во очищение падшаго естества нашего, Самъ и раба Твоего (имя), подклоншаго Тебе главу свою, преведи от омрачения греховнаго къ свету Твоего богоразумия, очисти от скверны, изми от козней сопротивнаго, и сопричти его избранному Твоему стаду, даруя ему часть и жребий въ Церкви Твоей святей. Ты бо еси Богъ нашъ, сый благословенъ во веки.

Клир:Аминь.

Таже знаменав оглашеннаго и зря ко алтарю, диакону рекши:Господу помолимся, и клиру:Господи, помилуй, глаголет молитву сию:

Боже великий и дивный, призываяй заблуждшихъ и рекий:Обратитеся ко Мне, и обращуся къ вамъ, и обращающагося приемляй, по слову Твоему:Грядущаго ко Мне не изжену вонъ! Самъ и раба Твоего сего (имя)приходящаго къ Тебе от заблуждения пути Своего, приими, предъусретъ его благодатию Твоею, введи его во дворъ Твой Церковный:отверзи ему врата правды, въ няже вшедъ, возможетъ избегати всякия прелести, лжи и неправды:ангела ему посли, сопутствующа на добремъ пути, на немже обрелъ есть Тебе, Спаса нашего Бога:укрепи веру его, надежду и любовь чистую, и яви лице Твое на немъ, яко да сподобится бани пакибытия и одежди нетления, и тако во обновлении жизни ходити начнетъ. Твое бо есть, еже миловати, просвещати и спасати насъ, и Тебе славу возсулаемъ, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне же и во веки.

Клир:Аминь.

Аще мнози суть оглашеннии, подобает, идеже потреба, именова-

ти всех:и ожидают святого Крещения по чину Православныя Церкве.


Поделиться с друзьями:

Опора деревянной одностоечной и способы укрепление угловых опор: Опоры ВЛ - конструкции, предназначен­ные для поддерживания проводов на необходимой высоте над землей, водой...

Типы сооружений для обработки осадков: Септиками называются сооружения, в которых одновременно происходят осветление сточной жидкости...

Семя – орган полового размножения и расселения растений: наружи у семян имеется плотный покров – кожура...

Индивидуальные и групповые автопоилки: для животных. Схемы и конструкции...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.039 с.