Задача 1. The importance of advertising and promotion. — КиберПедия 

Организация стока поверхностных вод: Наибольшее количество влаги на земном шаре испаряется с поверхности морей и океанов (88‰)...

Двойное оплодотворение у цветковых растений: Оплодотворение - это процесс слияния мужской и женской половых клеток с образованием зиготы...

Задача 1. The importance of advertising and promotion.

2022-12-20 20
Задача 1. The importance of advertising and promotion. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Задача 1. The importance of advertising and promotion.

 

 

Вопрос 1.1. Определите, является ли утверждение:

Promotion is a vital element of a business at any time.

• Истинным

Ложным

• В тексте нет информации

 

Вопрос 1.2. Определите, является ли утверждение:

A company should cut back on advertising when business drops off.

a. Ложным

b. Истинным

c. В тексте нет информации

 

Вопрос 1.3. Определите, является ли утверждение:

Advertising will increase company’s profit.

В тексте нет информации

• Ложным

• Истинным

 

Вопрос 1.4. Укажите, какому из абзацев текста (1,2,3,4) соответствует следующая идея:

Any business should always be engaged in promotion.

• 3

1

• 4

• 2

 

Вопрос 1.5. Укажите, какому из абзацев текста (1,2,3,4) соответствует следующая идея:

The way the promotion cycle is organized.

2

• 1

• 4

• 3

 

Вопрос 1.6. Ответьте на вопрос

Why should companies never stop promotion?

• It will guarantee them the place in the market.

• It will bring them profit.

It will help them to become stronger.

• It will help them to fight with competitors.

 

Вопрос 1.7. Определите основную идею текста.

Promotion and advertising is an essential element of any business.

• When the economy is shrinking there should be no advertising.

• Promotion has a six-week cycle.

• If you have a good business there is no need to promote it.

 

 

Задача 2. What Every Manufacturer Needs: A Market Assessment

 

Вопрос 2.1. Определите, является ли утверждение

Manufacturers must keep up-to-date with the market situation.

Истинным

• Ложным

• В тексте нет информации

 

Вопрос 2.2. Определите, является ли утверждение

Manufacturers Resource Center, a business organization created to help small and midsize producers flourish, recommends an independent market assessment.

Ложным

• Истинным

• В тексте нет информации

 

Вопрос 2.3. Определите, является ли утверждение

The consultants undertake polling in order to provide the manufacturers with the information concerning the customers’ opinions, needs and interests.

В тексте нет информации

• Ложным

• Истинным

 

Вопрос 2.4. Укажите, какой части текста (1,2,3,4) соответствует следующая информация:

There should be made an increased emphasis on the importance of the customer and meeting the customer’s needs.

• 1

• 2

3

• 4

 

Вопрос 2.5. Укажите, какой части текста (1,2,3,4) соответствует следующая информация:

MRC is associated with one of the Higher Educational Institutions in Pennsylvania.

• 1

• 2

3

• 4

 

Вопрос 2.6. Ответьте на вопрос

What is the aim of MRC?

• To help the manufacturers to split profits

• To provide the Government with the information on financial affairs of the small and midsize businesses

• To test a new horizontal approach to assessment

To help the manufacturers discover new opportunities, in new markets, sales distribution, and existing or new product lines

 

?????Вопрос 2.7. Определите основную идею текста

• In this fast changing world it is not sufficient to produce a product and wait for the customer to come and buy it.

• There are four basic issues of the marketing research

• Every manufacturer must understand the importance of making assessments

The MRC consultants undertake new projects.

Задача 3. BUILDING A BRAND

 

Вопрос 3.1. Определите, является ли утверждение

If we can immediately define the product according to the logo, slogan or design, then the branding is successful.

Истинным

• Ложным

• В тексте нет информации

 

Вопрос 3.2. Определите, является ли утверждение

When a brand is widely known it has “brand recognition” and “brand equity”, which is its financial value.

• Истинным

• Ложным

В тексте нет информации

 

Вопрос 3.3. Определите, является ли утверждение

Packaging is not so important for communicating brand identity if compared with a logo or slogan.

• Истинным

Ложным

• В тексте нет информации

 

Вопрос 3.4. Укажите, какой части текста (1, 2, 3, 4) соответствует следующая информация:

The role of packaging is of great importance when creating a brand name.

• 1

2

• 3

• 4

 

Вопрос 3.5. Укажите, какой части текста (1, 2, 3, 4) соответствует следующая информация:

There is a great competition between different brands.

• 1

• 2

• 3

4

 

Вопрос 3.6. Ответьте на вопрос:

What is the product usually associated with?

• packaging and advertisement

quality, reliability and performance

• a manufacturer

• a consumer

 

Вопрос 3.7. Определите основную идею текста:

• Nowadays an illegal trade in pirated copies of branded goods is increasing rapidly.

Different sorts of branding and the best way to brand.

• Marketing strategy and advertisement of products.

• The most successful brand names.

 

 

Задача 6. Demand and Supply

 

Вопрос 6.1. Определите, является ли утверждение:

The law of demand describes the relationship between prices and the quantity of goods and services that would be purchased at each price.

истинным

• в тексте нет информации

• ложным

 

Вопрос 6.2. Определите, является ли утверждение:

An improvement in technology doesn’t influence the increase of the supplied quantity of goods.

ложным

• в тексте нет информации

• истинным

 

Вопрос 6.3. Определите, является ли утверждение:

When prices are above the equilibrium price, there is excess supply reducing the price.

• в тексте нет информации

• ложным

истинным

 

Вопрос 6.4. Укажите, какой части текста (1,2,3,4) соответствует следующая информация

Inferior goods are those goods and services bought in smaller amounts as consumer incomes rise.

3

• 1

• 4

• 2

 

Вопрос 6.5. Укажите, какой части текста (1,2,3,4) соответствует следующая информация

The balance between supply and demand.

• 1

2

• 3

• 4

??? либо1, либо 4………Вопрос 6.6. Ответьте на вопрос:

What is a ceiling price?

• The highest possible price for something.

• A price that includes all charges, for example packaging and transportation costs.

• The lowest price a particular product can be sold for.

• The price the product is bought by consumers.

 

Вопрос 6.7. Определите основную идею текста:

• Factors that determine a consumer’s demand.

• Governmental regulation of demand and supply.

Demand and supply and their interdependence.

• Market regulation of supply and demand

 

Задача 7. Inflation

 

Вопрос 7.1. Определите, является ли утверждение:

Inflation is a market structure with only a single seller of a commodity or service dealing with a large number of buyers.

• истинным

• в тексте нет информации

ложным

 

Вопрос 7.2. Определите, является ли утверждение:

Hyperinflation, which entails enormously high rates of inflation, can create almost insurmountable problems for the government, business, consumers and workers.

• ложным

в тексте нет информации

• истинным

 

Вопрос 7.3. Определите, является ли утверждение:

John Maynard Keynes created a theory according to which low inflation and unemployment rates can be ensured with the help of a tight incomes policy.

• в тексте нет информации

• ложным

истинным

 

Вопрос 7.4. Укажите, какой части текста (1,2,3,4) соответствует следующая информация:

The followers of this theory think that government control of money supply can restrict inflation rates.

• 1

2

• 3

• 4

 

Вопрос 7.5. Укажите, какой части текста (1,2,3,4) соответствует следующая информация:

Hyperinflation is a rapid rise in prices when inflation rates are very large.

• 1

• 2

• 3

4

 

Вопрос 7.6. Ответьте на вопрос:

What is the cause of inflation according to the monetary theory?

• A rapid increase in money supply and the excess demand for goods.

• Processes occurring in money circulation.

A rapid increase in money supply and the excess supply of goods.

• The high rate of unemployment.

 

Вопрос 7.7. Определите основную идею текста:

• The ways to adjust to inflation.

• Different approaches to raise costs of production.

• Inflation and the ways to cope with it.

The causes of inflation.

 

 

Задача 1. The importance of advertising and promotion.

 

 

Вопрос 1.1. Определите, является ли утверждение:

Promotion is a vital element of a business at any time.

• Истинным

Ложным

• В тексте нет информации

 

Вопрос 1.2. Определите, является ли утверждение:

A company should cut back on advertising when business drops off.

a. Ложным

b. Истинным

c. В тексте нет информации

 

Вопрос 1.3. Определите, является ли утверждение:

Advertising will increase company’s profit.

В тексте нет информации

• Ложным

• Истинным

 

Вопрос 1.4. Укажите, какому из абзацев текста (1,2,3,4) соответствует следующая идея:

Any business should always be engaged in promotion.

• 3

1

• 4

• 2

 

Вопрос 1.5. Укажите, какому из абзацев текста (1,2,3,4) соответствует следующая идея:

The way the promotion cycle is organized.

2

• 1

• 4

• 3

 

Вопрос 1.6. Ответьте на вопрос

Why should companies never stop promotion?

• It will guarantee them the place in the market.

• It will bring them profit.

It will help them to become stronger.

• It will help them to fight with competitors.

 

Вопрос 1.7. Определите основную идею текста.

Promotion and advertising is an essential element of any business.

• When the economy is shrinking there should be no advertising.

• Promotion has a six-week cycle.

• If you have a good business there is no need to promote it.

 

 


Поделиться с друзьями:

История развития пистолетов-пулеметов: Предпосылкой для возникновения пистолетов-пулеметов послужила давняя тенденция тяготения винтовок...

Типы оградительных сооружений в морском порту: По расположению оградительных сооружений в плане различают волноломы, обе оконечности...

Опора деревянной одностоечной и способы укрепление угловых опор: Опоры ВЛ - конструкции, предназначен­ные для поддерживания проводов на необходимой высоте над землей, водой...

Таксономические единицы (категории) растений: Каждая система классификации состоит из определённых соподчиненных друг другу...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.006 с.