Егоже краегранесие: Мужеския твоя, мученице, восхвалю болезни. Творение Иосифово. Глас 8. — КиберПедия 

Автоматическое растормаживание колес: Тормозные устройства колес предназначены для уменьше­ния длины пробега и улучшения маневрирования ВС при...

Механическое удерживание земляных масс: Механическое удерживание земляных масс на склоне обеспечивают контрфорсными сооружениями различных конструкций...

Егоже краегранесие: Мужеския твоя, мученице, восхвалю болезни. Творение Иосифово. Глас 8.

2021-01-29 77
Егоже краегранесие: Мужеския твоя, мученице, восхвалю болезни. Творение Иосифово. Глас 8. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Песнь 1

Ирмос: Пои́м Го́сподеви,/ проведшему люди Своя сквозе́ Чермно́е море,/ яко един славно прославися.

Сию́ светоно́сную память твою почитающему, Богомудрая,/ просвещение ми подаждь, души моея тьму отгоня́щи.

Всю от пеле́н тебе саму́ю возложила еси Зижди́телю твоему/ и огне́м воздержания теле́сныя стра́сти попали́ла еси́.

К высоте́ муче́ния, мученице, возшла́ еси, непощаде́вши пло́ти,/ и черто́гов мысленных, яко дева, сподо́билася еси.

Богородичен:

Тя, небоме́рную Ле́ствицу,/ на нейже Бог утвердися, человеки Небе́сны соде́лав,/ Отроковице, почитаем.

Ин канон преподобнаго. егоже краегранесие: Твое честву́ю всесветлое житие́, блаженне. Иосиф. Глас тойже.

Песнь 1

Ирмос: Во́ду прошед, яко сушу,/ и египетскаго зла избежа́в,/ израильтянин вопия́ше:/ Изба́вителю и Богу нашему пои́м.

Божественными сияя блистании,/ светоносный твой совершающия праздник,/ страсте́й омраче́ния, всеблаженне, молитвами твоими, Авраамие, изба́ви.

Божественное разжже́ твою душу, блаженне, желание,/ угаси плотска́я разжже́ния, отче,/ и невещественно на земли тя жи́ти сотвори.

Умертви́в у́ды, и́же на земли, пощением и всякими злострада́нии, отче мудре,/ Жизни сподо́бился еси́ лучшия на Небесех,/ Богоносе Авраамие.

Богородичен

От крове́й Твоих священных/ Бога Отца Слово воплотися преесте́ственно, Дево Марие,/ егоже моли́ плотска́я моя умертви́ти взыгра́ния.

Песнь 3

Ирмос: Ты еси утвержде́ние/ притека́ющих к Тебе, Господи,/ Ты еси свет омраче́нных/ и поет Тя дух мой.

Стояла еси пред суди́щем мучителя,/ Христа, славная, Творца всех и Владыку,/ Бога Слова пропове́дающи.

Добро́та сердечная видимым зра́ком, славная, изда́вшися,/ тя, красне́йшую, зря́щим явила есть.

Богатство неистощи́мо исцелений тебе подаде́, отроковице, Христос,/ егоже нищету́ вольно возлюбила еси́.

Богородичен:

Вещь грехо́в мои́х/ Твои́х молитв огнем попали́, Мати Света,/ ро́су ми Боже́ственную оставле́ния нося́щи.

Ин

Ирмос: Небеснаго круга Верхотворче, Господи,/ и Церкве Зижди́телю,/ Ты мене утверди́ в любви Твоей,/ желаний кра́ю, верных утверждение,/ еди́не Человеколюбче.

Всеобра́зно возжеле́в желаний коне́чное,/ мира и пло́ти, Богоносе, вне был еси,/ тем восприя́л еси премирную славу и ве́чнующее, отче, наслаждение.

Храм жив явился еси вседе́тельнаго Духа, отче,/ в хи́жине тело заключи́в, преподобне./ Темже облиста́л еси́ добродетелей луча́ми, священно обожа́емь, блаженне Авраамие.

Де́ланием болезней, добродетелей зрел, преподобне,/ израсти́л еси клас стори́чествующь, имже питаются че́стно/ честно́е твое успение торжеству́ющии.

Богородичен

В Тебе, Всесвята́я,/ всего Виновный за премногое милосердие хотя́ вселися и освяти́ человеческое существо́,/ преступлением пе́рвее попо́лзшееся.

По 3-й песни кондак Анастасии, глас 3. Подобен: Дева днесь

Де́вства вода́ми очище́нна, преподобная,/ му́ченичества кровьми́, Анастасие, венча́вшися,/ подае́ши су́щим в ну́ждах неду́гов исцеление и спасение, приступа́ющим от сердца,/ крепость бо тебе подае́т Христос,/ источа́я благодать приснотеку́щую.

Седален, глас 8. Подобен: Премудрости

Воздержания росо́ю страсте́й погаси́ла еси пла́мень ю́ношески,/ огне́м же крове́й твоих всю пре́лесть попали́ла еси/ и Жениху Слову, яко дар, принесла́ еси честно́е девство и до́блественное страда́ние./ Темже в чертог введе́ тя славы, све́тле до́бльствовавшую и зми́я поправшую./ Анастаси́е многострада́льная, моли́ Христа Бога/ грехо́в оставле́ние пода́ти чтущим любовию святую память твою.

Слава, преподобнаго, глас 1. Подобен: Гроб Твой

И́же древнему Авраа́му подо́бяся, отче,/ удалился еси сродников по пло́ти,/ повину́яся, Авраамие, глаголу Бога нашего./ Темже, постився, и душу светле́йшу показал еси со́лнечных лучь,/ Богомудре всеблаженне.

И ныне, Богородичен

Настави ны на путь покая́ния,/ уклоншияся присно к безпу́тием зол и Преблагаго прогне́вавшия Господа,/ Неискусобра́чная, Благословенная Марие, прибе́жище отча́янных человеков,/ Божие обита́лище.

Крестобогородичен:

Нескве́рная Агница,/ Агнца и Пастыря, пове́шена на Дре́ве, ме́ртва зря́щи,/ плачущи веща́ше, матерски восклицающи:/ ка́ко претерплю́ Твое, еже па́че слова, Сыне Мой, сни́тие и вольныя страсти, Боже Преблаги́й?

Песнь 4

Ирмос: Услы́шах, Господи,/ смотре́ния Твоего та́инство,/ разуме́х дела́ Твоя/ и просла́вих Твое Божество́.

Тя, и́го легчайшее Христово, мученице, понесшую от юности,/ железное у́же носи́ти пребеззако́ннующии осуди́ша.

Ка́пли крове́й твоих многобожия угаси́ша у́глие,/ лучи́ же чудес твоих страсте́й вещь попали́ша.

Не обнажи́ благодати, те́ло твое обнажи́в, лука́внейший,/ истка́ну же па́че свыше нераздра́ну ри́зу исхода́таи тебе.

Богородичен:

По рождестве пребыла́ еси нетленна Дева,/ якоже прежде рождества,/ Юна бо Младенца родила́ еси, прежде век познава́ема.

Ин. Ирмос тойже

Струя́ми, отче, слез твоих душевныя скве́рны омы́в,/ Божественное был еси Духа и честно́е, всеблаженне, жили́ще.

Бде́ние всено́щно, молитву непреста́нну,/ безпристра́стие и любовь нелицеме́рну,/ и соверше́нну веру удержа́л еси́.

Исцеля́ти стра́сти и отгони́ти, преподобне, ду́хи,/ благодать прия́л еси́, Авраамие,/ яко Божий угодник и́стиннейший.

Богородичен:

Унынием одержи́ма и грехо́м ныне погруже́на,/ мольбо́ю Твоею избави мя,/ Богородице, Мати Присноде́во.

Песнь 5

Ирмос: У́тренююще, вопие́м Ти,/ Господи, спаси́ ны:/ Ты бо еси Бог наш,/ разве Тебе, ино́го не ве́мы.

Не изнуре́на огне́м веще́ственным яви́лася еси,/ му́ченице Анастаси́ей/ огнь бо тя сердечный Божественныя любве ороша́ше.

Ударе́ньми лица́, мученице Анастаси́е, украси́вшися,/ врагов отразила еси ме́рзское неразумие.

Протяже́на на дре́ве, Богомудрая Анастаси́е,/ любовию Жениха твоего Боже́ственную страсть образова́ла еси.

Богородичен:

Поем Тя, Всепетая Владычице Богородице,/ Бога бо препе́таго/ пло́тию родила́ еси, Пречистая.

Ин

Ирмос: Вску́ю мя отри́нул еси/ от лица́ Твоего, Свете незаходи́мый,/ и покры́ла мя есть чуждая тьма окаяннаго;/ но обрати́ мя и к свету за́поведей Твоих/ пути моя напра́ви, молюся.

Яко плодови́тая розга́,/ гро́зды израсти́л еси, отче Авраамие, добродетелей Божественных,/ умиления вино точа́щия и страсте́й пия́нство от душ отгоня́щия,/ и сердца́ верных веселя́щия.

Напа́сти тебе различны/ змий вселука́вый, отче, воздви́же,/ но того оружием креста, Богоносе, умертви́л еси,/ и победы венец от Бога пра́ведным судо́м прия́л еси, Богомудре Авраамие.

Святы́ни дом, о́тче,/ Божественнаго Ду́ха верою быв,/ созда́л еси дом священный/ и, несвященный собо́р несвяще́нныя ле́сти преложи́в наказа́ньми,/ всех Богу освяти́л еси.

Богородичен:

Матерь, Деву Отроковицу,/ Божественным просвеща́еми Духом, Пречистая,/ священнии пророцы священными Тя гла́сы провозвести́ша,/ из Неяже Бог Слово, па́че вины́ же и слова, воплоти́ся за милосердие безчи́сленное.

Песнь 6

Ирмос: Ри́зу мне пода́ждь све́тлу,/ одея́йся светом, яко ризою,/ Многоми́лостиве Христе, Боже наш.

Сокруша́емо тело/ ра́нами явля́ше правост твоея́ совести, страстотерпице,/ ко Христу Богу нашему.

Ви́сящи высоко́, раны, мученице, терпя́щи/ и не уя́звлено храня́щи души благородие, достохва́льная.

Претерпе́ла еси зубо́в, и рук, и ног отъя́тие, мученице многострада́льная,/ взирающи ко Христу, Жениху твоему.

Богородичен:

Человеколю́бца рождши, Бога, Благолюбивая Владычице,/ Того моли́ геенны огня́ изба́витися нам.

Ин

Ирмос: Молитву пролию́ ко Господу/ и Тому возвещу́ печали моя,/ яко зол душа моя испо́лнися/ и живот мой аду приближися,/ и молюся, яко Ио́на:/ от тли, Боже, возведи́ мя.

Светильника, тя, су́щии во тьме пре́лести, неле́стно наставля́юща,/ обре́тше к путе́м жизни, Богоно́се,/ неве́дения тьму отложи́ша и яви́шася светови́дни верою Божественною, Авраамие.

Бо́дренно, умоли́в Бога,/ посылаеши просвещение спасения/ сущим в нощи́ идолонеи́стовства одержимым,/ Богомудре Авраамие,/ и показал еси вся сы́ны Света и Дне благодатию.

Безмолвно твою жизнь совершив, яже в житии́ треволне́ния, всеблаженне,/ Божиими надеждами прешел еси/ и к тихим приста́нищем достигл еси, Авраамие,/ Небеснаго Царства и Божественныя светлости.

Богородичен:

Отягче́на мя дреманием уныния,/ возстави Твоим хода́тайством, Мати Божия,/ и не даждь уснути в смерть греха́, Дево,/ предста́тельницу бо и путевожда́ моей жизни напису́ю Тя.


Поделиться с друзьями:

Типы оградительных сооружений в морском порту: По расположению оградительных сооружений в плане различают волноломы, обе оконечности...

Поперечные профили набережных и береговой полосы: На городских территориях берегоукрепление проектируют с учетом технических и экономических требований, но особое значение придают эстетическим...

Индивидуальные и групповые автопоилки: для животных. Схемы и конструкции...

Таксономические единицы (категории) растений: Каждая система классификации состоит из определённых соподчиненных друг другу...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.026 с.