Седален, глас 6. Подобен: Милосердия двери — КиберПедия 

Архитектура электронного правительства: Единая архитектура – это методологический подход при создании системы управления государства, который строится...

Биохимия спиртового брожения: Основу технологии получения пива составляет спиртовое брожение, - при котором сахар превращается...

Седален, глас 6. Подобен: Милосердия двери

2020-10-20 78
Седален, глас 6. Подобен: Милосердия двери 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

По́стническия по́двиги понесл еси/ и страда́льческим венце́м увяза́лся еси:/ с безплотными бо враги́ в телеси́ боря́ся/ и во́инства их низлага́я,/ удиви́л еси терпением твоим Ангелы,/ ихже житию́ во пло́ти поревнова́л еси́./ Но моли́ся Христу Богу, отче Иоанне,/ спасти́ся нам.

Слава и ныне, Богородичен:

Милосе́рдия две́ри отве́рзи нам,/ Благослове́нная Богородице,/ наде́ющиися на Тя да не поги́бнем,/ но да изба́вимся Тобою от бед,/ Ты бо еси спасение/ ро́да христианскаго.

Песнь 4

Ирмос: Услы́шах, Господи, смотре́ния Твоего та́инство,/ разуме́х дела́ Твоя/ и просла́вих Твое Божество́.

Обре́л еси Бога утвержде́нна на версе́ Боже́ственныя ле́ствицы доброде́телей,/ е́юже возше́д, почи́л еси от трудо́в и боле́зней.

Агня́ тя добраго Па́стыря,/ в горе́ крыю́щееся, преподобне отче, яви́ша овча́та,/ от своей огра́ды убежа́вшая.

На тя наше́дшии па́стырие/ всем пропове́даша стра́нное терпе́ние твое/ и Богу в вы́шних сла́ву возсыла́ху.

Богородичен:

Неневе́стная Ма́ти,/ тобо́ю уве́дана бы́ша ше́ствия Бога на́шего,/ от Твоих пречи́стых крове́й прии́мшаго челове́чество.

Песнь 5

Ирмос: У́тренююще, вопие́м Ти,/ Господи, спаси́ ны,/ Ты бо еси Бог наш,/ ра́зве Тебе ино́го не ве́мы.

Ели́цы Боголюби́вии, преподобне отче,/ глаго́лов послу́шающе па́стырских,/ на виде́ние твое́ в пустыню прихожда́ху.

Сла́ва твоя́ дале́че су́щия к тебе́ созыва́ше,/ якоже глас в пусты́ни вопию́щаго всю́ду пронося́щися.

В дре́ве уедини́вся, я́коже пти́ца, преблаженне отче,/ оправда́ния Божия де́лая, не почива́л еси́,/ ниже́ Го́сподеви моля́ся.

Богородичен:

Еди́наго в Тебе, я́коже в глави́зне кни́жней напи́саннаго,/ Бо́га поноси́вши, Чистая,/ в пра́ведных мя Кни́зе напиши́.

Песнь 6

Ирмос. Очи́сти мя, Спа́се,/ мно́га бо беззако́ния моя́,/ и из глубины́ зол возведя́, молю́ся,/ к Тебе́ бо возопи́х, и услы́ши мя,/ Бо́же спасе́ния моего́.

Твори́ши дела́ Фесви́тянина Илии́, преподобне отче:/ ма́лым бо хле́бом мно́гих пита́еши/ и в сытость чу́дом корми́ши.

Изво́лиша мно́зи с тобо́ю жи́ти, блаже́нне,/ ми́ра сего́ преоби́девше сла́дость/ и твоему́ началообра́зному поревнова́вше житию́.

Лече́бную си́лу от Бо́га прии́м,/ слепы́м свет дае́ши, глухи́м слы́шание, хромы́м хожде́ние/ и всем ве́рою приходя́щим здра́вие.

На главу́ твою́ ми́ро сни́де и на браду́ твою́ ма́сло ра́дости,/ е́же свещу́ се́рдца твоего́ неугаси́мо соблюде́, преподо́бне.

Богородичен:

Избра́нная Агнице Чи́стая,/ Льва стра́шнаго ро́ждшая, и Агнец бывшаго,/ и на заколе́ние безгла́сна приведе́ннаго,/ и беззако́ния моя́ на Ся восприи́мшаго.

Кондак, глас 8. Подобен: Взбранной Воеводе

Ангельскому житию́ поревнова́в, преподо́бне,/ вся земна́я оста́вив, ко Христу́ прите́кл еси́/ и, Того́ за́поведьми огражда́яся,/ яви́лся еси́ столп непоколеби́м от вра́жиих нападе́ний./ Тем зове́м ти:/ ра́дуйся, о́тче Иоа́нне, свети́ло пресве́тлое.

Икос:

В словесе́х и де́лех на земли́ возсия́вшаго и Спа́сово уче́ние соверши́вша,/ земна́го Ангела и Небеснаго челове́ка, Иоа́нна сла́внаго,/ соше́дшеся, похва́лим, вси ве́рнии, си́це пою́ще и к нему́ глаго́люще:/ ра́дуйся, Среде́чское прозябе́ние;/ ра́дуйся, пусты́нное воспита́ние./ Ра́дуйся, от ю́ности Бо́га возлюби́вый;/ ра́дуйся, вся всего́ ми́ра ни во что́же вмени́вый!/ Ра́дуйся, и́же высо́кое житие́ по́стническими труды́ показа́вый;/ ра́дуйся, злокозненнаго зми́я копие́м терпе́ния твоего́ низложи́вый!/ Ра́дуйся, на гора́х, я́ко со́лнце, возсия́вый;/ ра́дуйся, го́ры и хо́лмы благоуха́ния испо́лнивый!/ Ра́дуйся, гра́ды и ве́си просвети́вый чудесы́;/ ра́дуйся, вся стра́ны озари́вый доброде́тельми!/ Ра́дуйся, ста́ду твоему́ тве́рдое огражде́ние;/ ра́дуйся, благочести́вым побе́дное венча́ние!/ Ра́дуйся, о́тче Иоа́нне, свети́ло пресве́тлое!

Песнь 7

Ирмос: От Иуде́и доше́дше, о́троцы/ в Вавило́не иногда́/ ве́рою Тро́ическою пла́мень пе́щный попра́ша, пою́ще:/ отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

Честну́ю це́рковь воздви́гл еси́, я́коже огра́ду овца́м,/ себе́ це́рковь жи́ву сотвори́в, Го́сподеви поя́:/ отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

Е́же ми́ру распя́тие претерпе́в и я́же на земли́ у́ды умертви́в,/ нектому́ ты жил еси́, но Христо́с в тебе́, Ему́же взыва́л еси́:/ отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

Пра́вило души́ твоей разруши́ти не возмого́ша/ ни по́тове ниже́ боле́зни, ни теле́сное изможде́ние, ни ста́рость претружде́нная,/ но Влады́ки твоего́ жела́я, неуста́нно взыва́л еси́:/ отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

Богородичен:

Руно́ ороше́нное, Дево, пла́мень грехо́в мои́х угаси́,/ купино́ неопали́мая, страсте́й мои́х те́рние попали́,/ подаю́щи ми на воде́ жи́ти упокое́ния и гее́нскаго мя огня́ свобожда́ющи.

Песнь 8

Ирмос: Седмери́цею пещь/ халдейский мучи́тель/ Богочести́вым неи́стовно разжже́,/ си́лою же лу́чшею спасе́ны, сия́ ви́дев,/ Творцу́ и Изба́вителю вопия́ше:/ о́троцы, благослови́те,/ свяще́нницы, воспо́йте,/ лю́дие, превозноси́те во вся́ ве́ки.

Егда́, со́лнце пресве́тлое, на за́паде жи́зни земны́я себе́ уразуме́л еси́,/ ученики́ наказа́в и во стра́се Бо́жии утверди́в, возвести́л еси́ боле́зней твои́х возме́здие и, ра́дуяся, дух твой Го́сподеви пре́дал еси́.

Смерть не лиши́ телесе́ твоего́ живу́щия в тебе́ благода́ти Боже́ственныя,/ но, преше́дшим днем четы́редесятым,сам явля́ешися,и в зе́млю погребсти́ тя повелева́еши,/ и чуде́с струи́ источа́еши.

Ви́дяще пучи́ну чуде́с твои́х, храм твой сокро́вище проразумева́ем многоце́нное:/ вси бо, неду́гом одержи́мии, в той притека́юще, ско́ро от гро́ба твоего́ здра́вие прие́млют,/ тя, прославльшаго Бо́га, сла́вяще.

Богородичен

Еще́ светле́е све́та солнечнаго/ проразумева́ем де́вства Твоего́ све́тлое сия́ние, Пречи́стая:/ Све́та бо безле́тнаго и со́лнцу Творца́ во чре́ве Твое́м име́ла еси́,/ из Тебе́ возсия́вшаго и тьму пре́лести разгна́вшаго,/ и весь мир све́том Богоразу́мия просвети́вшаго.

Песнь 9

Ирмос: Ужасе́ся о сем Не́бо/ и земля́ удиви́шася концы́,/ яко Бог яви́ся челове́ком пло́тски,/ и чре́во Твое́ бысть простра́ннейшее Небе́с./ Тем Тя, Богоро́дицу,/ Ангелов и челове́к чинонача́лия велича́ют.

Те́ло твое́ честно́е во гро́бе положе́нное/ разре́шшуся соузу есте́ственному и тебе́ Бо́гу дух преда́вшу/ облагоуха́ет вся приходя́щия и Бо́га прославля́ет чудесы́, Иоа́нне преблаже́нне.

Ли́ку мона́шествующих и мно́жеству ве́рных те́плый обрета́ешися засту́пник,/ и́же зло́бу разруша́яй и проше́ния исполня́яй./ Бог бо возвели́чи тя, при́снаго раба́ Своего́, челове́ки и скоты́ тобо́ю исцеля́я.

Испо́лни се́рдца моего́ жела́ние, чуде́с исто́чниче:/ да́руй ми благода́ть твою́, от вся́каго искуше́ния мя избавля́я,/ на Суде́ же гряду́щем во Еде́мстей мя всели́ па́жити моли́твами твои́ми,/ от горя́ща се́рдца тебе́ песнь прине́сшаго.

Богородичен

Изря́дно предочи́стившися во свята́я святы́х вселе́нием и Ангельскою руко́ю пита́нием,/ челове́ком Бога породила́ еси́, от Твои́х Пречи́стых крове́й плоть прии́мшаго/ и я́коже пре́жде рождества́ Деву Тя соблю́дшаго.

Светилен, глас 2. Подобен: Жены́ услы́шите

Ра́дуйся, пусты́не Рыльская./ Весели́ся, и́ноков сосло́вие./ Прииди́те, вси ве́рнии,/ ра́ку обступи́вше преподо́бнаго,/ то́ки пролива́ющую исцеле́ний,/ пе́сненными похвала́ми/ воззове́м к нему́, глаго́люще:/ радуйся, Среде́чское прозябе́ние/ и пусты́ни до́брое воспита́ние.

Слава и ныне, Богородичен

Непроходи́мую дверь еди́ную,/ плодови́тую ма́слину,/ кади́льницу всезлату́ю, Боже́ственный Огнь нося́щую,/ ста́мну Небе́сный Ма́нны/ и светоно́сный облак,/ Богоро́дицу святу́ю вси просла́вим.

На хвалитех стихиры, глас 4. Подобен: Зва́нный свыше

Ми́лости ра́ди многия/ и безмернаго благоутро́бия/ род челове́ческий спасти́ восхоте́вшаго/ глаго́лы послу́шал еси́, всеблаже́нне,/ и о су́етных небре́гл еси́,/ но вско́ре зе́млю оста́вил еси́ оте́чества твоего́,/ и сро́дник сожи́тельство/ и вре́менное наслажде́ние,/ и стопа́м после́довал еси́ Христа́ Бо́га на́шего,/ Его́же моли́ спасти́/ и просвети́ти ду́ши на́ша.

Ничто́же возмо́же тя разлучи́ти/ от любве́ Христо́вы, всеблаже́нне:/ ни мирско́е украше́ние,/ ни оте́ческое стяжа́ние,/ ни бли́жних пристра́стие,/ ни су́етная сла́ва,/ но сия́ вся ни во что́ же вмени́в,/ я́коже еле́нь, распали́лся еси́ жа́ждею/ и поте́кл еси на исто́чник воды́ живы́я Христа́ Бо́га на́шего,/ Его́же моли́ спасти́/ и просвети́ти ду́ши на́ша.

Избра́ тя Госпо́дь во святы́х изря́дна,/ и в по́стницех преподо́бна,/и в рабе́х ве́рных тала́нт возрасти́вша,/ те́мже ны́не дух твой весели́тся/ в ра́дости Го́спода твоего́,/ честно́е же те́ло твое́ нам предлежи́т,/ воню́ благоуха́ния испуща́ющее/ и цельбы́ подаю́щее благода́тию Христа́ Бо́га на́шего,/ Его́же моли́ спасти́/ и просвети́ти ду́ши на́ша.

Разу́мной души́ покори́л еси́/ стра́сти теле́сныя воздержа́нием/ и, безстра́стия кри́лы укра́шен,/ благода́ть прия́л еси́/ челове́ков не́мощи цели́ти/ и духо́в лука́вствия прогоня́ти./ Те́мже ли́цы блажа́ще тя и́ночествующих/ и ве́рных собо́ри, твою́ па́мять пра́зднующе,/ воспева́ем просла́вльшаго тя Христа́, Бо́га на́шего,/ Его́же моли́ спасти́/ и просвети́ти ду́ши на́ша.

Слава, глас 8:

Христо́во избра́нное ста́до,/ прииди́те, стеце́мся к честне́й па́мяти/ преблаже́ннаго Иоа́нна,/ в Ры́льстей пусты́ни просия́вшаго./ Се предлежи́т нам честно́е его́ те́ло,/ ве́ры на́шея утвержде́ние,/ преподо́бных удобре́ние,/ ерети́чествующих посрамле́ние, не ве́рующих воскресе́нию:/ сей бо по сме́рти слепы́м подае́т прозре́ние,/ хромы́м хожде́ние, сля́ченныя исправля́ет,/ разсла́бленныя стяза́ет,/ бе́сы прогоня́ет и благове́рных на сопротя́вныя укрепля́ет./ Ду́хом же предстоя́ Престо́лу Влады́чню,/ мо́лится всегда́ ко Го́споду/ о и́же ве́рою и любо́вию/ пра́зднующих всечестну́ю па́мять его́.

И ныне, Богородичен:

Влады́чице, приими́ моли́твы ра́б Твои́х/ и изба́ви нас/ от вся́кия ну́жды и печа́ли.

Славосло́вие вели́кое и о́тпуст. И быва́ет пома́зание бра́тии еле́ем от лампа́ды преподобнаго.

На Литургии:

Блаже́нны от кано́на преподобнаго песни 3-я и 6-я. Прокимен глас 7: Честна́ пред Го́сподем смерть преподо́бных Его́. Стих: Что возда́м Го́сподеви о всех, я́же воздаде́ ми? Апостол к Галатом, зачало 213: Плод духовный есть: Аллилу́йя, глас 6: Блаже́н муж, бояйся Господа, в заповедех Его восхо́щет зело. Стих: Сильно на земли будет семя его. Евангелие от Луки, зачало 14. Причастен: В па́мять вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

 


Поделиться с друзьями:

Семя – орган полового размножения и расселения растений: наружи у семян имеется плотный покров – кожура...

Автоматическое растормаживание колес: Тормозные устройства колес предназначены для уменьше­ния длины пробега и улучшения маневрирования ВС при...

Организация стока поверхностных вод: Наибольшее количество влаги на земном шаре испаряется с поверхности морей и океанов (88‰)...

Двойное оплодотворение у цветковых растений: Оплодотворение - это процесс слияния мужской и женской половых клеток с образованием зиготы...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.01 с.