Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...
Своеобразие русской архитектуры: Основной материал – дерево – быстрота постройки, но недолговечность и необходимость деления...
Топ:
Комплексной системы оценки состояния охраны труда на производственном объекте (КСОТ-П): Цели и задачи Комплексной системы оценки состояния охраны труда и определению факторов рисков по охране труда...
Организация стока поверхностных вод: Наибольшее количество влаги на земном шаре испаряется с поверхности морей и океанов...
Эволюция кровеносной системы позвоночных животных: Биологическая эволюция – необратимый процесс исторического развития живой природы...
Интересное:
Как мы говорим и как мы слушаем: общение можно сравнить с огромным зонтиком, под которым скрыто все...
Искусственное повышение поверхности территории: Варианты искусственного повышения поверхности территории необходимо выбирать на основе анализа следующих характеристик защищаемой территории...
Отражение на счетах бухгалтерского учета процесса приобретения: Процесс заготовления представляет систему экономических событий, включающих приобретение организацией у поставщиков сырья...
Дисциплины:
2019-12-19 | 101 |
5.00
из
|
Заказать работу |
|
|
Укра́шен добродетельми, Космо́ Богодухновенне,/ Церкве Христовы украшение был еси:/ пе́снь ми бо украси́л еси сию, блаженне./ Но молися ко Господу избавитися нам от всяких козней ратника,/ тебе зовущим:/ радуйся, отче требога́те.
Седален мучеником, глас 8. Подобен: Премудрости
Святыя Троицы крепкою вооружившеся верою юношески,/ Андрони́к, Пров же и всемудрый Тара́х/ многобо́жия лести державу потреби́ша/ и люди к Божественней любви привяза́ша./ Тем победныя прии́мше почести,/ лико́м свеселятся сил Безплотных,/ к нимже верою возопиим:/ молите Христа Бога грехов оставление даровати/ чтущим любовию святую память вашу.
Слава, преподобнаго, глас тойже
Благочестием и верою воспита́вся,/ и премудростию украси́в ум и душу,/ всех избегл еси земных попечений,/ особь же пожив и ум в неизреченныя вложив,/ великия сподобился еси благодати./ Тем и Божественную Христову Церковь украси́л еси/ песньми медото́чными и ученьми, святителю отче наш Космо́:/ моли Христа Бога грехов оставление даровати/ чтущим любовию святую память твою.
И ныне, Богородичен
Премудрость и Слово в Твоем чреве заче́нши неопально, Мати Божия,/ миру родила еси мир Содержащаго/ и во объятиях понесла еси вся Носящаго, Питателя всех и Творца твари./ Темже молю Тя, Всесвятая Дево, и верно славлю Тя избавитися ми от прегрешений/ и в день Суда, егда́ предстати и́мам пред лицем Создателя моего,/ Владычице Дево Чистая, Твою помощь тогда подаждь ми,/ вся бо можеши, елика хощеши, Всепетая.
Крестобогородичен:
А́гнца, и Пастыря, и Изба́вителя/ А́гница зрящи на Кресте, восклицаше плачущи,/ и, горько рыдающи, вопияше:/ мир убо радуется, прие́мля Тобою избавление,/ утро́ба же Моя горит, зрящи Твое распятие,/ еже терпи́ши за милосердие милости./ Долготерпеливе Господи, милости бездно и источниче неисчерпаемый,/ умилосердися и даруй согрешений оставление/ верою поющим Божественныя Страсти Твоя.
|
Песнь 4
Ирмос: Ты моя крепость, Господи,/ Ты моя и сила,/ Ты мой Бог, Ты мое радование,/ не оставль недра Отча/ и нашу нищету́ посети́в./ Тем с пророком Авваку́мом зову Ти:/ силе Твоей слава, Человеколюбче.
Закон Твой соблюдающе, Слове, мученицы, беззаконных законы возненавидевше/ небрещи́ Тебе Творца повелева́ющия де́монскими ухищре́ньми,/ и все претерпевше треволне́ние мук, Небесную тишину получиша.
Любя Христово иго носити подвыйное на выи твоей,/ еюже радуешися, сокрушаем,/ Крест же, жезл державныя, Тара́хе всеблаженне, силы имы́й,/ па́личная умножения терпи́ши, взывая:/ силе Твоей слава, Человеколюбче.
Яко си́лен Божественным быв Духом,/ лы́стов твоих болезненное мужественно, Про́ве, сокрушение и очес изятие претерпел еси,/ просвещаемь знанием Троицы, совершеннейше,/ и с Вышними лики, мучениче, сочета́лся.
Юношески, мучениче, предстал еси, Андрони́че, пред суди́щем,/ противля́яся врагу крепко./ Тем отре́зая лы́сты твоя, сильнейше содеваша тя,/ главу его попира́юща и Горнее тебе шествие сотворяюща.
Богородичен:
Едина Бога носиши во утробе воплоща́ема, еже быти всем подающаго./ егоже на три́знищи непрекло́нно испове́дающа,/ пострадаша Божественнии мученицы, Дево Богородице Препетая,/ Ангелов чудо и демонов я́зва.
Ин
Ирмос: Вознесе́на Тя видевши Церковь на Кресте,/ Солнце праведное,/ ста в чине своем,/ достойно взывающи:/ слава силе Твоей, Господи.
Предочистив око твоего сердца страстнаго смущения, Космо́ иера́рше,/ пение воспел еси красное и спасительное/ и Церковь просветил еси.
Целе́ние всякаго уныния/ бывают твоя, Космо, всехвальная лю́бящим пе́сненная наслаждения,/ догма́тами украша́емая и сладкогласия добро́тами.
|
Неду́гующую, всеблаженне, Церковь/ хульными веле́ньми Копрони́мовыми и блуди́выми/ исцелил еси писа́ньми, им иже сладкопесненно песнопе́л еси.
Яко чудны твоя песни и всякаго, отче, исполнены разума,/ имиже я́вственно всем открыл еси Христовы тайны,/ страшныя истинно и пречудныя.
Богородичен:
Пресвятую воспои́м Богородицу,/ Воплощенное родившую Божие Слово во дву естеству́, Единей же Ипостаси,/ якоже Косма Божественный научи́.
Песнь 5
Ирмос: Вскую мя отри́нул еси/ от лица Твоего, Свете незаходимый,/ и покрыла мя есть чужда́я тьма окаяннаго,/ но обрати мя и к свету заповедей Твоих/ пути моя направи, молюся.
Неукло́ннии путешественницы стези́ узкия и жестокия бы́сте,/ напа́стей мно́жество, яко пены морския отрева́юще,/ яко неразсе́днии столпи́, сердца́, страстотерпцы, яко на камени веры утвердивше.
Вити́йствуя Божественная и Богословя спасительная учения,/ усте́н терпи́ши растерзания, ума крепостию загражда́я уста́, на Бога, Тарахе мучениче,/вредосло́вие глаголющая сотво́ршаго.
На че́тверо протяза́ем и ран я́звами одержи́м,/ душевное показу́я доблественно востание./ Темже венценосец явлься с тождестрада́льники, Прове,/ Царю всех предстои́ши.
Богородичен
Больши Горних сил еси Слово поро́ждши Отчее, Дево,/ Собезначальное и Соприсносущное, егоже све́тлостьми страстотерпцы озари́вшеся,/ безбожия нощь преидоша.
Ин
Ирмос: Ты, Господи, мой свет,/ в мир пришел еси,/ Свет Святый, обраща́яй из мрачна неве́дения/ верою воспевающия Тя.
Вещание твое, му́дре, во вся концы протече́,/ песньми возвеселяя Божественными, Космо, хва́лящих тя.
Закон естественных паче, – рекл еси, -/ рождшую Пресвятую Богородицу Пребожественное Слово;/ тем тя ублажаем.
Песни дивныя сладостно поя́,/ воспел еси неизреченное Владычне,/ еже из Девы Пречистыя Рождество священнейше.
Богородичен
Просветиша молния Твоего Рождества, Всепетая, всю вселенную,/ и земля подвижеся от прелести к вере Его.
Песнь 6
Ирмос: Очисти мя, Спа́се,/ многа бо беззако́ния моя/ и из глубины зол возведи, молюся:/ к Тебе бо возопи́х, и услыши мя,/ Боже, спасения моего.
|
Оружие Си́льнаго бывше верою,/ сердца́ зловерных му́жески уязви́сте,/ подви́гшеся на ня до́блественно, страстотерпцы великоименитии.
Яко древле Даниила в рове зве́рие устыде́шася,/ тако и ныне крепких ору́жников веры на три́знищи устрашишася,/ укроти́вшеся честны́ми их страдании.
Прободе́ным Твоим ре́бром, Владыко,/ тожде образуя, Тарах приемлет в ре́бра прободе́ние,/ и о́цтом напая́ется, и огнем в главу лю́те попаляется.
Богородичен:
Заченши без Се́мене во утробе Превечнаго, Чистая,/ и родила еси плотию естеством Безплотнаго,/ и млеко́м поила еси Питающаго всех, Богомати Неискусобрачная.
Ин
Ирмос: Пожру Ти со гласом хваления, Господи,/ Церковь вопиет Ти,/ от бесовския кро́ве очи́щшися,/ ради милости от ребр Твоих/ истекшею Кровию.
Словеса твоя, яко сот сладкий, яви́шася,/ благочестивых сердца́ веселящя,/ поющих Крещение Спасово, Сретение же Симеоново и отпущение.
Не словесы́, но вещми́ ты представил еси:/ востание, блаженне, Ла́зарево из мертвых, и детей хваление,/ и зависть иудейскую, – в песнех.
Возвышение Треблаженнаго Древа украси́л еси,/ воспев песнь веселия всяческаго исполнену/ и радости сущия в пении того, всеблаженне.
Богородичен:
Глаголом Твоим Богодухнове́нным, Отрокови́це, после́дующе,/ Тя блажим вси ро́ди, Дево,/ яко Бога Блаженнаго Блаженную бывшую Родительницу.
|
|
Организация стока поверхностных вод: Наибольшее количество влаги на земном шаре испаряется с поверхности морей и океанов (88‰)...
История создания датчика движения: Первый прибор для обнаружения движения был изобретен немецким физиком Генрихом Герцем...
Папиллярные узоры пальцев рук - маркер спортивных способностей: дерматоглифические признаки формируются на 3-5 месяце беременности, не изменяются в течение жизни...
Поперечные профили набережных и береговой полосы: На городских территориях берегоукрепление проектируют с учетом технических и экономических требований, но особое значение придают эстетическим...
© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!