Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...
Семя – орган полового размножения и расселения растений: наружи у семян имеется плотный покров – кожура...
Топ:
Методика измерений сопротивления растеканию тока анодного заземления: Анодный заземлитель (анод) – проводник, погруженный в электролитическую среду (грунт, раствор электролита) и подключенный к положительному...
Процедура выполнения команд. Рабочий цикл процессора: Функционирование процессора в основном состоит из повторяющихся рабочих циклов, каждый из которых соответствует...
Установка замедленного коксования: Чем выше температура и ниже давление, тем место разрыва углеродной цепи всё больше смещается к её концу и значительно возрастает...
Интересное:
Подходы к решению темы фильма: Существует три основных типа исторического фильма, имеющих между собой много общего...
Финансовый рынок и его значение в управлении денежными потоками на современном этапе: любому предприятию для расширения производства и увеличения прибыли нужны...
Влияние предпринимательской среды на эффективное функционирование предприятия: Предпринимательская среда – это совокупность внешних и внутренних факторов, оказывающих влияние на функционирование фирмы...
Дисциплины:
2018-01-28 | 454 |
5.00
из
|
Заказать работу |
|
|
1. What your neighbours (to do) yesterday?
2. Mr. Smith (to fix) his car yesterday morning.
3. His wife (to water) plants in the garden.
4. Their children (to clean) the yard and then they (to play) basketball.
5. In the evening their boys (to listen) to loud music and (to watch) TV.
6. Their little girl (to cry) a little and then (to smile).
7. Her brothers (to shout) at her.
8. Mrs. Smith (to work) in the kitchen.
9. She (to bake) a delicious apple pie.
10. She (to cook) a good dinner.
11. She (to wash) the dishes and (to look) very tired.
12. The children (to brush) their teeth, (to yawn) a little and (to go) to bed.
13. Their mother (to change) her clothes and (to brush) her hair. Then she (to talk) on the phone.
14. Her husband (to smoke) a cigarette and (to talk) to his wife.
Образуйте множественное число имен существительных. A dog, a ball, a desk, a horse, a fact, a nose, a lip, a mother, a father, a brother, a pen, a pencil,a flower, a kid, a pupil, a lion, an elephant, an apple.A class, a box, a bus, a match, a bush, a wish, a loss, a tomato, a princess, a boss, an ostrich, a brush, a witch, a fox, a dish, a hero, an address, a glass. A cry, a lady, a baby, a puppy, a strawberry, a cherry, a reply, a party, a spy, the sky, a city, a country, a lorry, a doggy, a poppy, a story, an enemy, a family. A loaf, a wife, a wolf, a calf, a safe, a shelf, an elf, a roof, a scarf, a thief. | Образуйте множественное число имен существительных. A dog, a ball, a desk, a horse, a fact, a nose, a lip, a mother, a father, a brother, a pen, a pencil,a flower, a kid, a pupil, a lion, an elephant, an apple.A class, a box, a bus, a match, a bush, a wish, a loss, a tomato, a princess, a boss, an ostrich, a brush, a witch, a fox, a dish, a hero, an address, a glass. A cry, a lady, a baby, a puppy, a strawberry, a cherry, a reply, a party, a spy, the sky, a city, a country, a lorry, a doggy, a poppy, a story, an enemy, a family. A loaf, a wife, a wolf, a calf, a safe, a shelf, an elf, a roof, a scarf, a thief. |
Образуйте множественное число имен существительных. A dog, a ball, a desk, a horse, a fact, a nose, a lip, a mother, a father, a brother, a pen, a pencil,a flower, a kid, a pupil, a lion, an elephant, an apple.A class, a box, a bus, a match, a bush, a wish, a loss, a tomato, a princess, a boss, an ostrich, a brush, a witch, a fox, a dish, a hero, an address, a glass. A cry, a lady, a baby, a puppy, a strawberry, a cherry, a reply, a party, a spy, the sky, a city, a country, a lorry, a doggy, a poppy, a story, an enemy, a family. A loaf, a wife, a wolf, a calf, a safe, a shelf, an elf, a roof, a scarf, a thief. | Образуйте множественное число имен существительных. A dog, a ball, a desk, a horse, a fact, a nose, a lip, a mother, a father, a brother, a pen, a pencil,a flower, a kid, a pupil, a lion, an elephant, an apple.A class, a box, a bus, a match, a bush, a wish, a loss, a tomato, a princess, a boss, an ostrich, a brush, a witch, a fox, a dish, a hero, an address, a glass. A cry, a lady, a baby, a puppy, a strawberry, a cherry, a reply, a party, a spy, the sky, a city, a country, a lorry, a doggy, a poppy, a story, an enemy, a family. A loaf, a wife, a wolf, a calf, a safe, a shelf, an elf, a roof, a scarf, a thief. |
|
Образуйте множественное число имен существительных. A baby, a plant, a lemon, a peach, a banana, a brush, a star, a mountain, a tree, a shilling, a king, the waiter, the queen, a man, a woman, the woman, an eye, a shelf, a box, the city, a boy, a goose, the watch, a mouse, a dress, a toy, the sheep, a tooth, a child, the ox, a deer, the life, a tomato, a secretary, a crowd, the airport, a theatre, the tornado, a shop, the tragedy. |
Образуйте множественное число имен существительных. A baby, a plant, a lemon, a peach, a banana, a brush, a star, a mountain, a tree, a shilling, a king, the waiter, the queen, a man, a woman, the woman, an eye, a shelf, a box, the city, a boy, a goose, the watch, a mouse, a dress, a toy, the sheep, a tooth, a child, the ox, a deer, the life, a tomato, a secretary, a crowd, the airport, a theatre, the tornado, a shop, the tragedy. |
Образуйте множественное число имен существительных. A baby, a plant, a lemon, a peach, a banana, a brush, a star, a mountain, a tree, a shilling, a king, the waiter, the queen, a man, a woman, the woman, an eye, a shelf, a box, the city, a boy, a goose, the watch, a mouse, a dress, a toy, the sheep, a tooth, a child, the ox, a deer, the life, a tomato, a secretary, a crowd, the airport, a theatre, the tornado, a shop, the tragedy. |
Much or many.
1. Do you drink ________coffee?
2. I like reading. I read _________.
3. We have _______ lessons of English this year.
4. I like this new teacher very _______
5. I can't remember _______ from this text.
6. Do you learn _______ new English words every day?
7. We haven't got ________ bread.
8. There isn't________ salad in the fridge.
9. She hasn't got ________ cassettes.
10. I can't spend ________ money on toys
Much or many.
1. They don't have ________ words to learn.
2. There isn't ________ furniture in the room.
3. There aren't ________ things in the wardrobe.
4. There isn't ________ snow in the forest
5. He has got
6. I don't take ________ money to school.
7. Do you need ________ money?
8. There are ________ new houses in the street.
9. There are not ________ shops in our street.
10. ________ people come to Moscow in summer.
Much or many.
1. You can see ________ cars near the airport
2. You mustn't eat so ________ bananas
3. You mustn't drink so
4. He hasn't met ________ people there.
5. He didn't ask ________
6. He bought _______ furniture for his new flat.
7. This work won't take ______ time.
8. Have we got _______ apples for the children?
9. I don't like _______ salt in the salad
10. My little sister speaks _________ that's why we call her «a chatter box».
|
|
Историки об Елизавете Петровне: Елизавета попала между двумя встречными культурными течениями, воспитывалась среди новых европейских веяний и преданий...
Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...
Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...
Типы оградительных сооружений в морском порту: По расположению оградительных сооружений в плане различают волноломы, обе оконечности...
© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!