Общие условия выбора системы дренажа: Система дренажа выбирается в зависимости от характера защищаемого...
Двойное оплодотворение у цветковых растений: Оплодотворение - это процесс слияния мужской и женской половых клеток с образованием зиготы...
Топ:
Устройство и оснащение процедурного кабинета: Решающая роль в обеспечении правильного лечения пациентов отводится процедурной медсестре...
Особенности труда и отдыха в условиях низких температур: К работам при низких температурах на открытом воздухе и в не отапливаемых помещениях допускаются лица не моложе 18 лет, прошедшие...
Характеристика АТП и сварочно-жестяницкого участка: Транспорт в настоящее время является одной из важнейших отраслей народного хозяйства...
Интересное:
Национальное богатство страны и его составляющие: для оценки элементов национального богатства используются...
Финансовый рынок и его значение в управлении денежными потоками на современном этапе: любому предприятию для расширения производства и увеличения прибыли нужны...
Мероприятия для защиты от морозного пучения грунтов: Инженерная защита от морозного (криогенного) пучения грунтов необходима для легких малоэтажных зданий и других сооружений...
Дисциплины:
2022-12-20 | 28 |
5.00
из
|
Заказать работу |
|
|
Таже ектения великая.
Диакон: Миром Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О свышнем мире и спасении душ наших, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О мире всего мира, благостоянии святых Божиих церквей и соединении всех, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О святем храме сем и с верою, благоговением и страхом Божиим входящих в онь, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О Великом Господине и отце нашем Святейшем Патриархе (имярек), и о господине нашем преосвященнейшем митрополите (или архиепископе, или епископе) (имярек), честнем пресвитерстве, во Христе диаконстве, о всем причте и людех, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О Богохранимей стране нашей, властех и воинстве ея, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О граде сем (или о веси сей, или о святей обители сей), всяком граде, стране и верою живущих в них, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О благорастворении воздухов, о изобилии плодов земных и временех мирных, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О плавающих, путешествующих, недугующих, страждущих, плененных и о спасении их, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О избавитися нам от всякия скорби, гнева и нужды, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию.
Лик: Господи, помилуй.
Пресвятую, пречистую, преблагословенную, славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию со всеми святыми помянувше, сами себе и друг друга, и весь живот наш Христу Богу предадим.
Лик: Тебе, Господи.
Возглашение: Яко подобает Тебе всякая слава, честь, и поклонение, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков.
|
Лик: Аминь.
Блажен муж, иже не иде на совет нечестивых. Аллилуиа, трижды.
Яко весть Господь путь праведных, и путь нечестивых погибнет. Аллилуиа, трижды.
Работайте Господеви со страхом и радуйтеся Ему с трепетом. Аллилуиа, трижды.
Блажени вси надеющиися Нань. Аллилуиа, трижды.
Воскресни, Господи, спаси мя, Боже мой. Аллилуиа, трижды.
Господне есть спасение, и на людех Твоих благословение Твое. Аллилуиа, трижды.
Слава, и ныне: Аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа, слава Тебе Боже. Трижды.
Малая ектения.
Диакон: Паки и паки миром Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию.
Лик: Господи, помилуй.
Пресвятую, пречистую, преблагословенную, славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию со всеми святыми помянувше, сами себе и друг друга, и весь живот наш Христу Богу предадим.
Лик: Тебе, Господи.
Возглашает священник: Яко Твоя держава и Твое есть Царство, и сила, и слава, Отца, и Сына, и Святаго Духа, ныне и присно, и во веки веков.
Лик: Аминь.
На Го́споди, воззва́х стихи́ры на 8, глас 4.
Господи, воззвах к Тебе, услыши мя: / вонми гласу моления моего, / внегда воззвати ми к Тебе. / Услыши мя, Господи.
Вход. Премудрость, прости.
Лик: Свете тихий святыя славы, / Безсмертнаго, Отца Небеснаго, / Святаго Блаженнаго, Иисусе Христе. / Пришедше на запад солнца, / видевше свет вечерний, / поем Отца, Сына и Святаго Духа, Бога. / Достоин еси во вся времена / пет быти гласы преподобными, / Сыне Божий, живот даяй, / темже мiр Тя славит.
Проки́мен дне. В неделю вечера, глас 8:
Се ныне благословите Господа, / вси раби Господни.
Стих: Стоящии в храме Господни, во дворех дому Бога нашего.
Паримии
Иису́са Нави́на чте́ние (глава́ 5):
Бысть, егда́ бя́ше Иису́с от Иерихо́на/ и, воззре́в очи́ма свои́ма, ви́де челове́ка, стоя́ща пред ним,/ и меч его́ обнаже́н в руце́ его́./ И, прише́д, Иису́с рече́ ему́:/ наш ли еси́ или́ от сопроти́вных на́ших?/ Он же рече́ ему́:/ аз, Архистрати́г си́лы Госпо́дни, ны́не приидо́х се́мо./ И Иису́с паде́ лице́м свои́м на зе́млю и рече́ ему́:/ влады́ко, что повелева́еши твоему́ рабу́?/ И рече́ Архистрати́г Госпо́день ко Иису́су:/ разреши́ сапо́г твой от ног твои́х,/ ме́сто бо, на не́мже ты стои́ши, свя́то есть./ И сотвори́ Иису́с та́ко.
|
Суде́й Изра́илевых чте́ние (глава́ 6):
Бысть во дни о́ны,/ укрепи́ся Мадиа́м на сы́ны Изра́илевы,/ и ти́и возопи́ша ко Го́споду Бо́гу;/ и се А́нгел Госпо́день прии́де и се́де под ду́бом,/ и́же в Евфра́фе, в земли́ Иоа́са, отца́ Езри́мова,/ и Гедео́н, сын его́, млатя́ше пшени́цу на гумне́,/ е́же бежа́ти с не́ю от лица Мадиа́мля./ И яви́ся ему́ А́нгел Госпо́день и рече́ к нему́:/ Госпо́дь с тобо́ю, си́льный кре́постию./ И рече́ к Нему́ Гедео́н:/ во мне, Го́споди мой, и а́ще есть Госпо́дь с на́ми,/ и чесо́ ра́ди обрето́ша ны вся зла́я сия́?/ И где суть вся чудеса́ Его́,/ ели́ка пове́даша нам отцы́ на́ши, глаго́люще:/ не из Еги́пта ли изведе́ нас Госпо́дь?/ И ны́не отве́рже ны Госпо́дь и предаде́ ны в ру́ку Мадиа́млю./ И воззре́ на него́ А́нгел Госпо́день и рече́ ему́:/ иди́ в кре́пости твое́й сей/ и спасе́ши Изра́иля от руки́ Мадиа́мли,/ и се посла́х тя./ И рече́ к Нему́ Гедео́н:/ во мне, Го́споди, в чесо́м спасу́ Изра́иля?/ Се ты́сяща моя ху́ждша в Манасси́и,/ и аз есмь мний в дому́ отца́ моего́./ И рече́ к нему́ Госпо́дь:/ поне́же Аз бу́ду с тобо́ю,/ и избие́ши Мадиа́ма, я́ко му́жа еди́наго./ И рече́ к Нему́ Гедео́н:/ и а́ще обрето́х благода́ть пред очи́ма Твои́ма,/ и да сотвори́ши мне днесь зна́мение,/ я́ко Ты глаго́леши со мно́ю./ Не отыди́ отсю́ду, до́ндеже приити́ мне к Тебе́,/ и принесу́ же́ртву мою,/ и пожру́ пред Тобо́ю./ И рече́ к нему́ А́нгел Госпо́день:/ Аз есмь, и преме́длю,/ до́ндеже обрати́шися ты./ Гедео́н же вни́де и сотвори́ ко́злище от коз/ и че́тверть муки́ опресно́ков,/ и вложи́ с мя́сом в ко́шницу, и юху́ влия́ в горне́ц,/ и изнесе́ к Нему́ под дуб, и поклони́ся./ И рече́ к нему́ А́нгел Госпо́день:/ возми́ мяса́ и хле́бы пре́сныя/ и положи́ у ка́мене о́наго и юху́ изли́й./ И сотвори́ та́ко./ И простре́ А́нгел Госпо́день коне́ц жезла́, су́щаго в руце́ Его́,/ и косне́ся мясо́м и хле́бом пре́сным,/ и возгоре́ся огнь из ка́мене, и пояде́ мяса́ и опресно́ки,/ и А́нгел Госпо́день оты́де от оче́й его́./ И ви́де Гедео́н, я́ко А́нгел есть Госпо́день,/ и рече́ Гедео́н:/ увы́ мне, Го́споди, Го́споди,/ я́ко ви́дех А́нгела Госпо́дня лице́м к лицу́./ И рече́ ему́ Го́сподь:/ мир тебе́, не бо́йся, не у́мреши./ И созда́ та́мо Гедео́н же́ртвенник Го́споду/ и назва́ его́ мир Госпо́день,/ да́же до дне сего́.
|
Проро́чества Иса́иина чте́ние (глава́ 14):
Та́ко глаго́лет Госпо́дь:/ вся земля́ да вопие́т с весе́лием./ И древа́ Лива́нова да возвеселя́тся о тебе́,/ и ке́дри Лива́новы реку́т:/ отне́леже ты усну́л еси́,/ не взы́де секи́й нас./ Ад до́ле огорчи́ся, сре́тив тебе́,/ гряду́щу ти, воздви́же на тя исполи́ны вся,/ нача́льствовавшия земле́ю./ А́ще воста́ли бы́ша от престо́л свои́х вси ца́рие язы́честии,/ вси отвеща́ют и реку́т тебе́:/ и ты плене́н еси́, я́коже и мы,/ с на́ми же причта́лся еси́./ Сни́де во ад сла́ва твоя́/ и мно́гое твое́ весе́лие,/ под тобо́ю посте́лют гни́лость, и покро́в твой – че́рви./ Ка́ко спаде́ с небесе́ денни́ца, зау́тра возсиява́ющая,/ сокру́шися на зе́млю, посыла́я ко всем язы́ком./ Ты бо рекл еси́ в помышле́нии твое́м:/ на не́бо взы́ду,/ верху́ звезд небе́сных поста́влю престо́л мой/ и ся́ду на горе́ высо́цей,/ на гора́х высо́ких, су́щих к се́веру./ И взы́ду вы́шше облако́в, и бу́ду подо́бен Вы́шнему./ Ны́не же во ад сни́деши, во основа́ния земли́./ И ви́девшии тя почудя́тся и реку́т о тебе́:/ сей челове́к, смуща́яй зе́млю,/ потряса́яй цари́,/ положи́вый вселе́нную всю пу́сту,/ и гра́ды ея́ низложи́, и плене́нных не разреши́ в до́мы их./ Вси ца́рие язы́честии успо́ша в чести́,/ челове́к в дому́ свое́м,/ ты же отве́ржен бу́деши в гора́х, я́ко мертве́ц,/ возгнуше́н со мно́гими мертвецы́,/ избоде́ными мече́м, низходя́щими во ад./ И́мже о́бразом ри́за, кро́вию намоче́на, не бу́дет чиста́,/ си́це ниже́ ты бу́деши чист,/ зане́ зе́млю мою́ погуби́л еси́,/ и лю́ди моя́ порази́л еси́,/ и не пребу́деши в ве́чное вре́мя.
|
Ектения сугубая.
Диакон: Рцем вси от всея души, и от всего помышления нашего рцем.
Лик: Господи, помилуй.
Господи Вседержителю, Боже отец наших, молим Ти ся, услыши и помилуй.
Лик: Господи, помилуй.
Помилуй нас, Боже, по велицей милости Твоей, молим Ти ся, услыши и помилуй.
Лик: Господи, помилуй, трижды.
Еще молимся о Великом Господине и отце нашем Святейшем Патриархе имярек, и о господине нашем преосвященнейшем митрополите (или архиепископе, или епископе) (имярек), и о всей во Христе братии нашей.
Лик: Господи, помилуй, трижды.
Еще молимся о Богохранимей стране нашей, властех и воинстве ея, да тихое и безмолвное житие поживем во всяком благочестии и чистоте.
Лик: Господи, помилуй, трижды.
Еще молимся о блаженных и приснопамятных создателех святаго храма сего (аще во обители: святыя обители сея), и о всех преждепочивших отцех и братиях, зде лежащих и повсюду, православных.
Лик: Господи, помилуй, трижды.
Еще молимся о милости, жизни, мире, здравии, спасении, посещении, прощении и оставлении грехов рабов Божиих, братии святаго храма сего (аще во обители: святыя обители сея).
Лик: Господи, помилуй, трижды.
Еще молимся о плодоносящих и добродеющих во святем и всечестнем храме сем, труждающихся, поющих и предстоящих людех, ожидающих от Тебе великия и богатыя милости.
Лик: Господи, помилуй, трижды.
Возглашает священник: Яко милостив и человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков.
Лик: Аминь.
Сподоби, Господи:
Таже лик: Сподоби, Господи, в вечер сей без греха сохранитися нам. / Благословен еси, Господи Боже отец наших, / и хвально и прославлено имя Твое во веки, аминь. / Буди, Господи, милость Твоя на нас, якоже уповахом на Тя. / Благословен еси, Господи, научи мя оправданием Твоим. / Благословен еси, Владыко, вразуми мя оправданием Твоим. / Благословен еси, Святый, просвети мя оправдании Твоими. / Господи, милость Твоя во век, дел руку Твоею не презри. / Тебе подобает хвала. Тебе подобает пение, / Тебе слава подобает, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков. Аминь.
|
Ектения просительная.
Диакон: Исполним вечернюю молитву нашу Господеви.
Лик: Господи, помилуй.
Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию.
Лик: Господи, помилуй.
Вечера всего совершенна, свята, мирна и безгрешна у Господа просим.
Лик: Подай, Господи.
Ангела мирна, верна наставника, хранителя душ и телес наших у Господа просим.
Лик: Подай, Господи.
Прощения и оставления грехов и прегрешений наших у Господа просим.
Лик: Подай, Господи.
Добрых и полезных душам нашим, и мира мiрови у Господа просим.
Лик: Подай, Господи.
Прочее время живота нашего в мире и покаянии скончати у Господа просим.
Лик: Подай, Господи.
Христианския кончины живота нашего, безболезнены, непостыдны, мирны и добраго ответа на страшнем судищи Христове просим.
Лик: Подай, Господи.
Пресвятую, пречистую, преблагословенную, славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию со всеми святыми помянувше, сами себе и друг друга, и весь живот наш Христу Богу предадим.
Лик: Тебе, Господи.
И священник возглашает: Яко благ и человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков.
Лик: Аминь.
Священник: Мир всем.
Лик: И духови твоему.
Диакон: Главы наша Господеви приклоним.
Лик: Тебе, Господи.
Молитва главоприклонения.
С вященник: Господи Боже наш, приклонивый небеса и сошедый на спасение рода человеческаго, призри на рабы Твоя и на достояние Твое. Тебе бо страшному и человеколюбцу судии, Твои раби подклониша главы, своя же покориша выя, не от человек ожидающе помощи, но Твоея ожидающе милости и Твоего чающе спасения, яже сохрани на всякое время и по настоящем вечере, и в приходящую нощь, от всякаго врага, от всякаго противнаго действа диавольскаго и от помышлений суетных, и воспоминаний лукавых.
Таже возглашает священник: Буди держава Царствия Твоего благословена и препрославлена, Отца, и Сына, и Святаго Духа, ныне и присно, и во веки веков.
Лик: Аминь.
На стихо́вне стихи́ры, глас 1.
А́нгельски в ми́ре торжеству́юще,/ су́щему на Престо́ле сла́вы Бо́гу седя́щему возопии́м песнь:/ Свят еси́, О́тче Небе́сный,/ Свят еси́, соприсносу́щное88 Сло́во,/ Свят еси́, и Ду́ше всесвяты́й.
Стих: Творя́й А́нгелы Своя́ ду́хи/ и слуги́ Своя́ пла́мень о́гненный.
Небе́сным пе́рвенствуяй в дерзнове́нии мно́зем/ и предстоя́ Престо́лу стра́шному в сла́ве,/ самови́дче неизрече́нных,/ спаси́ ны, Михаи́ле Архистрати́же,/ су́щия в ну́ждах бед и напа́стей/ моли́твами твои́ми, мо́лимся.
Стих: Хвали́те Его́ вси А́нгели Его́,/ хвали́те Его́ вся си́лы Его́.
Безпло́тных А́нгелов пе́рвый еси́/ и служи́тель Боже́ственнаго светозаре́ния о́наго,/ самови́дец же и таи́нник,/ спаси́ ны, Михаи́ле Архистрати́же,/ ле́тно89 чту́щия тя благоче́стно/ и пою́щия Тро́ицу ве́рно.
Сла́ва, и ны́не, глас 8. Иоа́нна мона́ха:
Я́ко чинонача́льник, и побо́рник,/ и А́нгелов началово́ждь, Архистра́тиже,/ вся́кия ну́жды и ско́рби,/ неду́гов и лю́тых грехо́в свободи́/ ве́рно воспева́ющия и моля́щия тя, сла́вне,/ я́ве, я́ко невеще́ствен, Невеще́ственнаго зря,/ и непристу́пным Све́том Влады́чния сла́вы осия́емь:/ Той бо человеколю́бно плоть нас ра́ди от Де́вы прия́т,/ спасти́ восхоте́в челове́чество.
Лик: Ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко, по глаголу Твоему с миром: яко видеста очи мои спасение Твое, еже еси уготовал пред лицем всех людей, свет во откровение языков, и славу людей Твоих Израиля.
Таже чтец, Трисвятое. По Отче наш:
Возглашает священник: Яко Твое есть Царство, и сила, и слава, Отца, и Сына, и Святаго Духа, ныне и присно, и во веки веков.
Лик: Аминь.
Тропа́рь, глас 4:
Небе́сных во́инств Архистрати́зи,/ мо́лим вас при́сно мы, недосто́йнии,/ да ва́шими моли́твами оградите́ нас/ кро́вом крил невеще́ственныя ва́шея сла́вы,/ сохраня́юще ны, припа́дающия приле́жно и вопию́щия:/ от бед изба́вите ны,/ я́ко чинонача́льницы Вы́шних сил. (2 р.)
Богоро́дице Де́во, ра́дуйся, благода́тная Мари́е, Госпо́дь с Тобо́ю, Благослове́нна Ты в жена́х и благослове́н Плод чре́ва Твоего́, я́ко Спа́са родила́ еси́ душ на́ших.
Великая ектения.
Диакон: Миром Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О свышнем мире и спасении душ наших, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О мире всего мiра, благостоянии святых Божиих церквей и соединении всех, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О святем храме сем и с верою, благоговением и страхом Божиим входящих в онь, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О Великом Господине и отце нашем, Святейшем Патриархе (имярек), и о господине нашем преосвященнейшем митрополите (или архиепископе, или епископе) (имярек), честнем пресвитерстве, во Христе диаконстве, о всем причте и людех, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О Богохранимей стране нашей, властех и воинстве ея, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О граде сем (или о веси сей, или о святей обители сей), всяком граде, стране, и верою живущих в них, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О благорастворении воздухов, о изобилии плодов земных, и временех мирных, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О плавающих, путешествующих, недугующих, страждущих, плененных и о спасении их, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О избавитися нам от всякия скорби, гнева и нужды, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас, Боже, Твоею благодатию.
Лик: Господи, помилуй.
Пресвятую, пречистую, преблагословенную, славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию со всеми святыми помянувше, сами себе и друг друга, и весь живот наш Христу Богу предадим.
Лик: Тебе, Господи.
Священник возглашает: Яко подобает Тебе всякая слава, честь и поклонение, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков.
Лик: Аминь.
На Бог Госпо́дь: Тропа́рь: Небе́сныхво́инств: два́жды.
Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен:
Е́же от ве́ка утае́нное,/ и А́нгелом несве́домое та́инство,/ Тобо́ю, Богоро́дице, су́щим на земли́ яви́ся Бог,/ в несли́тном соедине́нии воплоща́емь,/ и Крест во́лею нас ра́ди восприи́м,/ И́мже воскреси́в первозда́ннаго,// спасе́ от сме́рти ду́шы на́ша.
Хор - Аллилуия, аллилуйия, аллилуия слава Тебе Боже – 3 р.
Господи помилуй. – 3 р. Слава Отцу и Сыну и Святому Духу
Чтец - И ныне и присно и во веки веков аминь.
Кафизма 4-я
Малая ектения
По 1-м стихосло́вии седа́лен, глас 1.
Престо́лу стра́шному предстоя́ще при́сно/ и све́тлыми заря́ми трисо́лнечнаго Божества́ осия́еми,/ просвети́те ны, грехо́вный мрак отгоня́юще,/ ваш собо́р пра́зднующия све́тло,/ и приле́жно моли́те изба́витися нам от бед, пресве́тлии моли́твенницы.
Сла́ва, глас то́йже.
Лик А́нгельский, Архистрати́га име́я, Боже́ственнаго Михаи́ла,/ с ним Святе́й Тро́ице приноша́ет91 пе́ние,/ от не су́щих бо Соде́тель вся́ческих во́инства огнезра́чных чино́в сло́вом приведе́.
И ны́не, Богоро́дичен:
Упова́ние христиа́н, Пресвята́я Де́во,/ Его́же родила́ еси́, Бо́га, па́че ума́ и сло́ва,/ непреста́нно моли́ с Го́рними си́лами пода́ти оставле́ние грехо́в на́ших всех/ и исправле́ние жития́ ве́рою и любо́вию сла́вящим Тя.
Кафисма 5-я
Малая ектения
По 2-м стихосло́вии седа́лен, глас 2.
Посреде́ полко́в А́нгельских старе́йший яви́лся еси́,/ Михаи́ле Архистрати́же,/ Вы́шняго Царя́ непреста́нно моли́/ до́льних мучи́телей горды́ню низложи́ти./ И, я́ко име́я дерзнове́ние у Престо́ла огнезра́чнаго,/ моли́ за ны непреста́нно, рабы́ твоя́.
Сла́ва, глас 4.
Херуви́ми и Серафи́ми, многоочи́тая Арха́нгелов служи́телей во́инства,/ со Властьми́ Престо́ли, Госпо́дьства, А́нгели, Си́лы же и Нача́ла/ мо́лят Тя, Творца́ на́шего, и Бо́га, и Влады́ку,/ да не пре́зриши моле́ния люде́й согреши́вших, Бо́же Многоми́лостиве.
И ны́не, Богоро́дичен:
Де́во Всенепоро́чная, Я́же пресу́щнаго Бо́га ро́ждшая,/ со Безпло́тными Того́ непреста́нно моли́/ оставле́ние прегреше́ний и исправле́ние жития́ да́ти нам пре́жде конца́,/ ве́рою и любо́вию пою́щим Тя по до́лгу, еди́на Всепе́тая.
Полиелей.
Хвалите имя Господне, хвалите, раби Господа. Аллилуиа, трижды.
Благословен Господь от Сиона, живый во Иерусалиме. Аллилуиа, трижды.
Исповедайтеся Господеви, яко благ, яко в век милость Его. Аллилуиа, трижды.
Исповедайтеся Богу Небесному, яко в век милость Его. Аллилуиа, трижды.
Велича́ние:
Велича́ем вас,/ Арха́нгели, и А́нгели, и вси Во́инства,/ Херуви́ми и Серафи́ми,/ сла́вящии Го́спода.
Малая ектения
По полиеле́и седа́лен, глас 8.
Небе́сных чино́в наста́вник,/ служи́тель же сла́вы Боже́ственныя досто́йно быв повеле́нием Зижди́теля твоего́,/ христиа́ном еси́ хода́тай спаси́тельный,/ невеще́ственною твое́ю сла́вою земны́я назира́я./ Те́мже по до́лгу восхваля́ем тя вси,/ Боже́ственное твое́ днесь воспева́юще торжество́, Михаи́ле Архистрати́же,/ моли́ Христа́ Бо́га грехо́в оставле́ние дарова́ти/ пра́зднующим любо́вию свято́е твое́ торжество́.
Сла́ва, глас 4.
А́нгельстии чи́ни со стра́хом предстои́т Престо́лу Твоему́, Влады́ко Христе́ Бо́же,/ и, и́же отту́ду заря́ми при́сно просвеща́еми, песнь Ти немо́лчно побе́днуто воспева́ют,/ и́хже свяще́нными моли́твами мир ми́ру да́руй/ и душа́м на́шим ве́лию ми́лость.
И ны́не, Богоро́дичен:
Чи́стая, и Всенепоро́чная, и Неискусому́жная Де́во Ма́ти,/ Я́же еди́на безле́тнаго Сы́на и Сло́ва Бо́жия в ле́то поро́ждши,/ Сего́ со Безпло́тными честны́ми Небе́сными си́лами моли́/ дарова́ти нам очище́ние грехо́в и ве́лию ми́лость.
Та́же степе́нна, 1-й антифо́н 4-го гла́са.
От юности моея / мнози борют мя страсти, / но Сам мя заступи, / и спаси, Спасе мой.
Ненавидящии Сиона, / посрамитеся от Господа, / яко трава бо огнем / будете изсохше.
Славаи ныне - Святым Духом / всяка душа живится, / и чистотою возвышается, / светлеется Троическим Единством священнотайне.
Проки́мен: Творя́й А́нгелы Своя́ ду́хи и слуги́ Своя́ пла́мень о́гненный. Стих: Благослови́, душе́ моя, Го́спода:
Вся́кое дыха́ние:
Ева́нгелие от Матфе́я, зача́ло 52.
По Евангелии -
Сла́ва: Моли́твами Арха́нгелов милостиве очитси множество прегрешений наших.
И ны́не: Моли́твами Богоро́дицы милостиве очитси множество прегрешений наших.
Стихи́ра, глас 6:
А́нгели Твои́, Христе́,/ Престо́лу вели́чества во стра́се предстоя́ще/ и Твои́м светоли́тием при́сно осиява́еми,/ в вы́шних песнопе́вцы Твои́/ и сове́та Твоего́ служи́телие,/ от Тебе́ низпосыла́еми,/ даю́т просвеще́ния душа́м на́шим.
Безпло́тных два кано́на на 8. Глас 8.
Песнь 1
Ирмо́с: Песнь возсле́м, лю́дие,/ чу́дному Бо́гу на́шему,/ свободи́вшему Изра́иля от рабо́ты,/ песнь побе́дную пою́ще и вопию́ще:/ пои́м Тебе́, Еди́ному Влады́це.
Припев - Святый Архистратиже Божий Михаиле со всеми Небесными силами, моли Бога о нас.
Вси воспои́м, ве́рнии,/ вся управля́ющую невеще́ственныя Го́рних лико́в чинонача́лия, Тро́ицу несозда́нную:/ Свят, Свят, Свят еси́, вопию́ще, Бо́же Вседержи́телю.
Положи́л еси́ тва́рей Нача́ло, существо́ Безпло́тное, Тво́рче А́нгелов,/ пречи́стый Твой Престо́л окружа́ющее, зва́ти Тебе́:/ Свят, Свят, Свят еси́, Бо́же Вседержи́телю.
Ра́дуйся, Гаврии́ле, тайнови́дче Бо́жия воплоще́ния,/ Михаи́ле же, чино́в невеще́ственных первостоя́телю, непреста́нно зову́ще:/ Свят, Свят, Свят еси́, Бо́же Вседержи́телю.
Богоро́дичен: Трепе́щу та́инства, Христе́, Твоего́ снизхожде́ния,/ я́ко, И́же естество́м Бог, прия́л еси́ от Де́вы роди́тися я́ко Челове́к,/ да спасе́ши мир от рабо́ты проти́внаго.
Други́й кано́н, творе́ние того́жде Иоа́нна мона́ха. Глас то́йже.
Песнь 1
Ирмо́с: Колесницегони́теля фарао́ня погрузи́/ чудотворя́й иногда́/ Моисе́йский жезл, крестообра́зно порази́в/ и раздели́в мо́ре,/ Изра́иля же беглеца́, пешехо́дца, спасе́,/ песнь Бо́гови воспева́юща.
У́мныя Безпло́тных чино́в ли́ки/ пе́сньми, я́ко служи́тели Боже́ственныя, прииди́те, восхва́лим, лик совоку́пльше,/ о на́шем спасе́нии непреста́нно моля́щияся и о покая́нии на́шем сра́дующияся.
И́же А́нгелов началовожди́, и предъизбра́ннии, и чинонача́льницы све́тлии,/ Безпло́тныя умы́ днесь воздви́жут к наверше́нию пра́здника све́тлыя их па́мяти,/ с ни́миже ку́пно ра́дуются челове́цы, пе́ние Тро́ице принося́ще.
Да возвесели́мся со А́нгелы днесь, челове́цы, духо́вне в ра́дости:/ Гаври́ил бо па́ки ны́не благовеству́ет Це́рквей соедине́ние/ и низложе́ние вся́кия проти́вныя е́реси/ в па́мяти Архистрати́гов.
Богоро́дичен: Ражда́еши су́щее па́че естества́, Пречи́стая,/ в Тебе́ все́льшееся О́тчее Сло́во Ду́хом Святы́м,/ во дву у́бо естества́х и хоте́ниих су́ща,/ во Ипоста́си же непрело́жно еди́ней,/ Ея́же и зрак целу́ем.
Катава́сия: Отве́рзу уста́ моя́, / и напо́лнятся Ду́ха, / и сло́во отры́гну Цари́це Ма́тери, / и явлю́ся, све́тло торжеству́я, // и воспою́, ра́дуяся, Тоя́ чудеса́.
Песнь 3
Ирмо́с: Страх Твой, Го́споди,/ всади́ в сердца́ раб Твои́х/ и бу́ди нам утвержде́ние,/ Тя во и́стине призыва́ющих.
Кре́постию поста́вил еси́, Безсме́ртне, си́льныя,/ соверша́ющия всесвяту́ю Твою́ во́лю,/ Тебе́ в вы́шних всегда́ предстоя́щия.
Таи́нники Твоего́ вочелове́чения и честна́го воста́ния,/ А́нгельския чинонача́льники, Христе́, за ны приими́ моля́щияся.
А́нгелы приста́вил еси́ храни́тели челове́ком, я́ко Благоутро́бен,/ служи́тели же показа́л еси́, Христе́, спасе́ния Твои́х уго́дников.
Богоро́дичен: Неизрече́нно зачала́ еси́ Го́спода и Спа́са, Богоневе́сто,/ избавля́ющаго ны от лю́тых, Тя вои́стинне призыва́ющия.
Ин
Ирмо́с: Ты еси́ утвержде́ние притека́ющих к Тебе́, Го́споди,/ Ты еси́ свет омраче́нных,/ и пое́т Тя дух мой.
А́нгелов перве́йший и Тро́ицы свет вторы́й/ яви́лся еси́ нам, Михаи́ле нача́льниче,/ ве́рно благохва́лящим тя.
Заре́ю Боже́ственныя благода́ти Гаврии́л ве́рно исполни́ всю зе́млю,/ Бо́жие пропове́дав в пло́ти прише́ствие.
Сопру́г приснопева́емый и светоза́рная дво́ице невеще́ственная, све́ты Бо́жия,/ ве́рно соверша́ющия ва́шу па́мять покажи́те.
Богоро́дичен: Воспе́ Иса́ия Твое́, е́же па́че ума́, Чи́стая, рождество́,/ пою́ и аз, да о́наго получу́ очище́ния.
Катавасия - Твоя́ песносло́вцы, Богоро́дице, / живы́й и незави́стный исто́чниче, / лик Себе́ совоку́пльшия духо́вно, утверди́, / в Боже́ственней Твое́й сла́ве // венце́в сла́вы сподо́би.
Малая ектения
Седа́лен, глас 8.
Небе́сных нача́льницы и первостоя́телие высокопресто́льных и стра́шных,/ Боже́ственныя сла́вы Миха́иле и Гаврии́ле Архистрати́зи,/ А́нгелов чинонача́льницы, со все́ми Безпло́тными,/ о служи́телие Влады́чни!/ О ми́ре непреста́нно моля́щеся,/ испроси́те оставле́ние прегреше́ных на́ми,/ и ми́лость, и благода́ть обрести́ в день су́дный.
Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен:
Богоблагода́тная, Чи́стая, Благослове́нная,/ благоутро́бия ра́ди щедро́т из Тебе́ Ро́ждшагося/ с вы́шними Си́лами, и Арха́нгелы, и все́ми Безпло́тными моли́ непреста́нно/ пода́ти нам пре́жде конца́ ми́лостивно проще́ние грехо́в/ и жития́ исправле́ние, я́ко да обря́щем ми́лость.
Песнь 4
Ирмо́с: Всел еси́ на ко́ни, апо́столы Твоя́, Го́споди,/ и прия́л еси́ рука́ма Твои́ма узды́ их,/ и спасе́ние бысть ежде́ние Твое́/ ве́рно пою́щим:/ сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.
Всел еси́ на А́нгелы, я́коже на ко́ни, Человеколю́бче,/ и прия́л еси́ руко́ю Твое́ю брозды́ их,/ и спасе́ние бысть ежде́ние Твое́ непреста́нно вопию́щим:/ сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.
Покрыва́ет А́нгелы доброде́тель Твоя́, Человеколю́бче,/ и земли́ исполня́ет концы́ Твоего́ сла́внаго, Безнача́льне, Боже́ственнаго хвале́ния,/ с ни́ми Тебе́ вопию́щи:/ сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.
Изше́л еси́, Ще́дре, на спасе́ние люде́й Твои́х, Христе́,/ созыва́еши же дру́ги, Си́лы Твоя́,/ и весе́лие бысть прише́ствие Твое́ ве́рно Тебе́ вопию́щим:/ сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.
Богоро́дичен: Де́ва и Ма́ти преесте́ственно яви́лася еси́, Всечи́стая,/ я́ко Бо́га, Того́жде и Челове́ка Хри́ста, ро́ждшая./ Ему́же со стра́хом вопию́т А́нгельския чи́ни:/ сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.
Ин
Ирмо́с: Ты моя кре́пость, Го́споди,/ Ты моя́ и си́ла,/ Ты мой Бог, Ты мое́ ра́дование,/ не оста́вль не́дра О́тча/ и на́шу нищету́ посети́в./ Тем с проро́ком Авваку́мом зову́ Ти:/ си́ле Твое́и́ сла́ва, Человеколю́бче.
Во Иерихо́не яви́ся си́лы Госпо́дни Архистрати́г вою́ющему дре́вле Иису́су Нави́ну,/ победотвори́ и побо́рствуя, Михаи́л вели́кий, Безпло́тных нача́льник сый,/ от него́же прие́м си́лу, слуга́ Госпо́день,/ копие́м плени́в, ят сопоста́ты.
Нача́льник не́когда Безпло́тных сил яви́ся, носи́ ча́да благове́щения,/ Заха́рии иере́ю Гаврии́л вели́кий и Боже́ственный и́стинно Арха́нгел,/ те́мже глас Словесе́ роди́выйся Иоа́нн отцу́ своему́ глас проглаго́лания отдае́т.
Ра́дуются ра́достию вси концы́ земни́и днесь,/ честну́ю па́мять пра́зднующе Арха́нгелов Твои́х, Бо́же,/ Михаи́ла Боже́ственнаго и Гаврии́ла Богому́драго;/ сра́дуется же ку́пно и весь А́нгельский чин,/ я́ко сохраня́ется мир покро́вом их.
Богоро́дичен: Еди́на Чи́стая пребыла́ еси́ и по рождестве́,/ еди́на то́кмо яви́лася еси́ Безму́жная, млеко́м пита́ющая Сло́во О́тчее и́стинное,/ Ду́хом Святы́м прие́мшее ра́бий зрак по нам, Де́во Богоро́дице,/ Его́же, Боже́ственное чту́ще зра́ка подо́бие, почита́ем.
Катавасия - Седя́й в сла́ве на Престо́ле Божества́, / во о́блаце ле́гце, / прии́де Иису́с Пребоже́ственный, / нетле́нною дла́нию, и спасе́ зову́щия: // сла́ва, Христе́, си́ле Твое́й.
Песнь 5
Ирмо́с: От но́щи неве́дения/ по душелови́тельному пути́ при́сно блудя́щаго,/ све́том ра́зума Твоего́, Го́споди, преднаставля́я мя,/ на стезю́ за́поведеи́ Твои́х напра́ви.
Невозвра́тным жела́нием при́сно к высоте́,/ к тебе́, Христе́, носи́ми, кра́йнейшему всех жела́ний,/ А́нгельския си́лы непреста́нно Тя сла́вят.
Ты у́мныя по существу́, нетле́нныя благода́тию Твоею́, Христе́,/ устро́ил еси́ песнопе́вцы Твоего́ вели́чества,/ А́нгелы Твоя́ по о́бразу соде́лав, Непостижи́ме.
Ты непрекло́нны на го́ршее к Тебе́ приближе́нием, Христе́,/ сохрани́л еси́ Твоя́ слуги́,/ исто́чник бо бла́гости Ты еси́,/ благотвори́ши досто́йно Тебе́ служа́щия.
Богоро́дичен: Умерщвле́нную мою́ ду́шу страстьми́ ме́рзкими, Всенепоро́чная, оживи́,/ жи́зни Храни́теля ро́ждшая,/ и к стези́ ве́чней, и блаже́нней жи́зни упра́ви.
Ин
Ирмо́с: Вску́ю мя отри́нул еси́/ от лица́ Твоего́, Све́те Незаходи́мый,/ и покры́ла мя есть чужда́я тьма́, окая́ннаго,/ но обрати́ мя и к све́ту за́поведей Твои́х/ пути́ моя́ напра́ви, молю́ся.
Непокаря́ющуся дре́вле Бо́жиим неизрече́нным/ и Боже́ственным чудесе́м Валаа́му волхву́,/ на распу́тии А́нгел, ослу́ яви́вся, стра́шно обличи́/ и, слове́сно живо́тное показа́в, естества́ премени́ позна́ние.
Я́ту бы́вшу Петру́ и в темни́це пребыва́ющу,/ А́нгел яви́ся Бо́жий, от рук И́родовых, и уз, и сме́рти избавля́я./ Те́мже, прииди́те вси, я́ко душ храни́тели Божестве́нныя,/ му́дрыя Арха́нгелы да почти́м.
Бра́ней крамолы́, А́нгели, Арха́нгели, Боже́ственныя си́лы Бо́жия,/ и церко́вныя е́реси, и вся собла́зны ва́шими разреши́те к Бо́гу при́сными мольба́ми/ и нас в ми́ре соблюди́те.
Богоро́дичен: Во дву существа́х Еди́наго Тя ве́мы, Бо́га тва́ри,/ де́йствы обе́ма и хоте́нии су́ща несли́тна, Сы́на Бо́жия, от жены́ плоть прии́мша,/ Ея́же о́браз почита́ем на дщи́цах.
Катавасия - Ужасо́шася вся́ческая / о Боже́ственней сла́ве Твое́й: / Ты бо, Неискусобра́чная Де́во, / име́ла еси́ во утро́бе над все́ми Бо́га / и родила́ еси́ Безле́тнаго Сы́на, / всем воспева́ющим Тя // мир подава́ющая.
Песнь 6
Ирмо́с: Ио́ну в ки́те, Го́споди,/ еди́наго всели́л еси́,/ мене́ же, свя́заннаго мре́жами вра́жиими,/ я́ко от тли о́наго, спаси́.
Благоле́пне от не су́щих, Го́споди,/ сло́вом Твои́м приве́л еси́ существа́ Небе́сных безсме́ртных во́инств,/ светови́дны ты́я соде́ловая.
Таи́нницы честни́и Бо́жия хвале́ния бы́сте, Безпло́тнии,/ гра́ждане небе́сныя и Боже́ственныя и́стинно ски́нии,/ Творцу́ досто́йно служа́ще.
Безпло́тных чи́ни у́мнии/ Тя, Сы́не Бо́жий пребезнача́льный, хва́лят непреста́нно/ и славосло́вят, я́ко Творца́ и Созда́теля вся́ческих.
Богоро́дичен: Со Отце́м в вы́шних, Пречи́стая, безнача́льне седя́щаго,/ на объя́тиих Твои́х восклони́ти сподо́билася еси́:/ Его́же нам пода́ждь, Чи́стая, рабо́м Твои́м, Ми́лостива.
Ин
Ирмо́с: Очи́сти мя, Спа́се,/ мно́гя бо беззако́ния моя́,/ и из глубины́ зол возведи́, молюL
|
|
Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...
Папиллярные узоры пальцев рук - маркер спортивных способностей: дерматоглифические признаки формируются на 3-5 месяце беременности, не изменяются в течение жизни...
История создания датчика движения: Первый прибор для обнаружения движения был изобретен немецким физиком Генрихом Герцем...
Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...
© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!