Ирмос: Услышах Твое, Христе, воистину преславное: яко Безсмертен сый Бог уподобися смертным человеком и пребысть, еже бе, и того ради Твою славлю силу. — КиберПедия 

Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...

Типы оградительных сооружений в морском порту: По расположению оградительных сооружений в плане различают волноломы, обе оконечности...

Ирмос: Услышах Твое, Христе, воистину преславное: яко Безсмертен сый Бог уподобися смертным человеком и пребысть, еже бе, и того ради Твою славлю силу.

2022-10-27 31
Ирмос: Услышах Твое, Христе, воистину преславное: яко Безсмертен сый Бог уподобися смертным человеком и пребысть, еже бе, и того ради Твою славлю силу. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Ужас пред судища мучителей извествоваше неразсудна сказания словес твоея мудрости, Георгие, Христос же неведущим Бог познавашеся.

Словом веры Христовы, Георгие премудре, мудрецем сплетения разрешил еси басней скверных, страстей же боги делатели поругал еси, Троице поборниче.

Услышавше, слухом словес твоих мучителие посрамишася, ты бо, богом их ругаяся, смех показовал еси, Христа Бога проповедуя, плотию распята, и упразднивша прелесть душегубную.

Богородичен: Тебе, Приснодевую и воистину едину Богородицу, славим, Юже прообразоваше Боговидцу Моисею неопально, Пречистая, купина, огню примесившаяся.

Песнь 5

Ирмос: Просвещение Твое, Господи, низпосли нам и от мглы прегрешений разреши ны, Блаже, Твой мир даруяй.

Страдальчески, Георгие, сплетаяся, винам различныя прелести мужески противяся, мира же наг, державу отъял еси лютаго миродержца.

Оградився, Георгие, оружием Креста, надеждею веры, любовию державною притупил еси остроту и все оружие лютаго борца.

Богородичен: Мучителей разум девственное посрами чрево: Младенец бо язву аспидную душегубную испыта рукою и, отступника гордаго низложив, верным под нозе покори.

Песнь 6

Ирмос: Возопи, прообразуя погребение тридневное, пророк Иона, в ките моляся: от тли избави мя, Иисусе, Царю сил.

Возопил еси со дерзновением к Зиждителю, Георгие: не предаждь беззаконным раба Твоего, но крепость ми подаждь разорити их шатание.

Небрег о мучительных сосудех, Георгие, на подвиги волею мужески притекл еси и почестными победами от Христа Бога венчался еси.

По искушении добродетели твоея, к чудеси, Георгие, преложше прещение, льстивнии мучители, Егоже проповедал еси, Животодавца Христа, удивишася.

Богородичен: Древле убо прельсти мя змий и умори мя праматерию моею Евою; ныне же, Чистая, Тобою Создавый мя из истления воззва.

Кондак, глас 4.

Возделан от Бога, показался еси благочестия делатель честнейший, добродетелей рукояти собрав себе: сеяв бо в слезах, веселием жнеши, страдальчествовав же кровию, Христа приял еси и молитвами, святе, твоими всем подаеши прегрешений прощение.

Икос:

За мирский живот душу свою положившаго, Христа Царя желая, воин тщится умрети за Него, ревность же велию Божественную в сердцы имея, себе самого приведе. Того убо и мы вси, Божественнаго Георгия, яко тепла предстателя воспоим верою, яко славнаго суща Христова раба, подобящася яве своему Владыце и всякому молящуся приходяща: спешит бо присно и молит Спаса всем подати согрешений прощение.

Песнь 7

Ирмос: Авраамстии иногда в Вавилоне отроцы пещный пламень попраша, песньми взывающе: отец наших Боже, благословен еси.

Одержащую видя идольскую лесть, благочестия распалаемь ревностию, Георгие, к подвигом тебе отдал еси, преблаженне, вопия: отец наших Боже, благословен еси.

Проповедуя явился еси гонимую веру, мглу же, прелести обличая, Георгие, глаголал еси: отец наших Боже, благословен еси.

Из корене посекл еси прелесть и возделал еси веру, благочестием большую, Георгие, радовался еси, глаголя: отец наших Боже, благословен еси.

Богородичен: Превышши тварей всех еси, яко Творца рождши и Господа. Темже Ти вопию, Богородице: Благословенная, Господь сил с Тобою.

Песнь 8

Ирмос: Радующеся по осуждении мучительском отроцы, яко да не богом скверным послужат всем, но живому Богу, на огнь дерзнуша, от Ангела же орошаеми, песнь пояху: дела Господня, Господа пойте и превозносите во вся веки.

Духом укрепляемь, о оружных болезнех небрегл еси, яко не глухим идолом хвалу посылаеши, но Христу Богу, к Немуже любезну стяжав, Георгие, веру, глаголал еси: дела Господня, Господа пойте и превозносите во вся веки.

Яко не сущу временную непщуя красоту, различная озлобления подъял еси, Георгие, радуяся надеждею Божественныя жизни, о страшнем же раздроблении небрег, твердостию души глаголал еси: дела Господня, Господа пойте и превозносите во вся веки.

Разсекаемо медными сосуды твое тело, острыми ножи по единому уду раздробляемо видя, вжиляемь душею: будущей славе недостойны нынешния муки,— глаголал еси: дела Господня, Господа пойте и превозносите во вся веки.

Богородичен: От ребра Адамова Создавый Тя от Твоего девства воплотися, Иже всех Господь, Егоже поюще, вопием: вся дела, благословите, пойте Господа и превозносите во вся веки.

Песнь 9


Поделиться с друзьями:

Археология об основании Рима: Новые раскопки проясняют и такой острый дискуссионный вопрос, как дата самого возникновения Рима...

Поперечные профили набережных и береговой полосы: На городских территориях берегоукрепление проектируют с учетом технических и экономических требований, но особое значение придают эстетическим...

Таксономические единицы (категории) растений: Каждая система классификации состоит из определённых соподчиненных друг другу...

Индивидуальные очистные сооружения: К классу индивидуальных очистных сооружений относят сооружения, пропускная способность которых...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.007 с.