По полиелее седален, глас 8. Подобен: Поведенное тайно — КиберПедия 

Опора деревянной одностоечной и способы укрепление угловых опор: Опоры ВЛ - конструкции, предназначен­ные для поддерживания проводов на необходимой высоте над землей, водой...

Историки об Елизавете Петровне: Елизавета попала между двумя встречными культурными течениями, воспитывалась среди новых европейских веяний и преданий...

По полиелее седален, глас 8. Подобен: Поведенное тайно

2020-11-19 106
По полиелее седален, глас 8. Подобен: Поведенное тайно 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Возгнуша́вся маловременныя славы красоты мира сего,/ смирением же и нищетою Христу последова,/ многи болезни, и скорби, и напа́сти во внутренней пусты́ни сей подъял еси/ и сего ради всяку добродетель Божественную в души́ собра,/ молитвами же и пощением Го́сподеви приближися,/ от Негоже и по кончине нестаре́емую благодать восприял еси,/ во гробе бо лежа́, яко жив, чудеса твориши непрестанно,/ прогоняеши духи и исцеляеши недуги/ с верою приходящим и припа́дающим к тебе,/ Богоблаженне Сергие,/ моли Христа Бога согрешением оставление даровати чтущим святую память твою.

Слава, и ныне, Богородичен:

Яко Всенепорбчная Невесто Творцу,/ яко Неискусому́жняя Мати Изба́вителя,/ приятелище яко сущи Уте́шителя, Препетая,/ беззаконию мя суща скверно жилище и бесом игралище бывша,/ в разуме потщися и сих злодействия мя избавити,/ светло жилище добродетельми соделавши,/ светоприе́мнице нетленная,/ разжени о́блак страсте́й,/ Вышняго причастия сподоби/ и Свету Невечернему молитвами Своими.

Степенна, первый антифон 4-го гласа. Прокимен: Честна пред Господем: Стих: Что воздам: Всякое дыхание: Евангелие от Матфея, зачало 53.

По 50-м псалме стихира, глас 6:

Приидите, празднолюбцы, сошедшеся днесь,/ песньми и похвалами воспоем блаженнаго:/ и́ноком наставника, отцем похвалу,/ источника исцелением, верным заступника велика,/ бесо́м потребителя, страсте́м искоренителя,/ светильника пресветлаго, чудотворца великаго./ К нему возопие́м:/ о всечестне Сергие преподобне,/ непрестай моляся Христу Богу/ спастися душам нашим.

Канон Богородице на 6, Многими содержим:

Канон преподобному на 8, глас 8

Песнь 1

Ирмос: Воду прошед яко сушу/ и египетскаго зла избежав,/ изра́ильтянин вопия́ше:/ Изба́вителю и Богу нашему пои́м.

Воду страсте́й моих изсуши, Боже,/ источник безстрастия излия души моей,/ и дай же пети чистою душею и устнами Твоего преподобнаго Сергия,/ яко да пою присно:/ Изба́вителю Богу нашему пое́м, яко прославися.

Любовию Христовою уязвися, Сергие преподобне,/ вслед Того усердно от души последовал еси,/ восприя житие Ангельское, поя Богу:/ Изба́вителю Богу нашему пое́м, яко прославися.

Утверди весь помысл в Божественная запове́дания,/ житейских молв отвергся, в пустынех скитался,/ преподобному Павлу собеседник, блаженне, бысть,/ с ним пояше:/ Изба́вителю Богу нашему пое́м, яко прославися.

Богородичен:

Уста́ви неуста́вное смуще́ние помышле́ний моих, Богородице Дево,/ иже Сыну Твоему направля́ющих движения, и сердечную болезнь утоли́ воспевающих:/ Изба́вителю Богу нашему поем, яко прославися.

Другий канон, глас 2.

Ирмос: Во глубине́ постла́ иногда́/ фараони́тское всево́инство преоруже́нная си́ла,/ Вопло́щшееся же Сло́во всезло́бный грех потреби́ло есть,/ препросла́вленный Господь, славно бо просла́вися.

Тленная яже на земли оставив, востече́ к Небесным обителем,/ Престолу всех Владыки предстои́ши,/ Емуже о нас молися, преподобне Сергие, восхваляющих присно память твою.

От юности Бо́гови освятися, преподобне,/ и к Нему приближаяся добродетельми, полки́ бесо́вския потребил еси,/ но и ныне отгоня́еши нечистыя ду́хи от человек, молящихтися с верою.

Яко крин, в пустыне Дави́дски процве́л еси, преподобне,/ обитель яви́ся Пресвятому Духу и сего ра́ди славна показа тя вселенней,/ у Негоже нам испроси́ оставление прегрешением нашим, тя, преподобне, восхваляющим.

Богородичен:

Всесвятая Богородице, Соде́теля и Спаса всех рождши, поющим Тя,/ спаси град Свой и обитель Свою,/ не престай моля́щи за ны Сына Своего и Бога нашего.

Песнь 3

Ирмос: Ты еси утвержде́ние/ притека́ющих к Тебе, Господи,/ Ты еси Свет омраче́нных,/ и пое́т Тя дух мой.

Ты, преподобне, нача́ло премудрости прием, страх Божий,/ и сего ради положи́ в души своей основание добродетели/ и на сем основании утверди́ вся помышления, Го́сподеви вопия́ше:/ поет Тя дух мой.

Мудрованием до́льним высоту и смирение возлюбил еси/ и на гору безстрастия взыде,/ умертвив душетленныя страсти.

В предстоянии ти молитвеннем бодро имея душевное свое око,/ во еже прозирати грядущая, яко настоящая,/ сего ради сказова́ше собеседнику своему, преподобному Павлу, хотящая ему по́слежде быти.

Богородичен

Премудрость и Слово о́тчее несказанно родила еси, Богородице,/ души моей лютую язву исцели/ и сердечную болезнь утоли.

Ин

Ирмос: Процвела есть пустыня, яко крин, Господи,/ языческая неплодящая Церковь/ пришествием Твоим,/ в нейже утвердися мое сердце.

Яко фи́ник, процвете во юдо́ле плаче́вне,/ в месте, идеже источники слез проливая,/ возраста́я Духом Святым,/ от Него же незави́стная чудеса подаваеши нам.

Не восхоте́ славы сия тленныя, но взыску́я Небесныя/ и сего ради оставль вся, в пустыню вселися,/ постом и молитвами угождаше Бо́гови/ и сего ради прият от Него нетленную почесть трудов своих.

Тесный и прискорбный путь на земли ше́ствовавшее Богомудре,/ простра́нствия онаго Небеснаго достигл еси,/ отнюдуже с верою приходящим ти источаеши чудеса преславная.

Богородичен

Спасение Тя на всяко время и место призываю,/ не пре́зри мене́, Всенепорочная,/ Яже Бога рождшая, Изба́вителя, вку́пе и Спаса моего.

Седален, глас 4:

Житейских молв удалися в пустыню, Господа, избавльшаго тя от лют, преподобне, присно чая,/ и Тому прилепися, жизнь Ангельскую на земли поживе́ с плотию/ и сего ради приял еси нестареющееся блаженство,/ в немже ныне водворяяся, поминай нас, чтущих пресвятую память твою.

Слава, и ныне, Богородичен

Пречи́стей руце Твои, Богородице, Дево Мати, просте́рши,/ покрый уповающия на Тя, Сыну Твоему зовущия,/ всем же подай милости Твоя.

Песнь 4

Ирмос: Услы́шах, Господи,/ смотре́ния Твоего та́инство,/ разуме́х дела́ Твоя/ и просла́вих Твое Божество.

Вменя́ше в се́рдцы́ своем, еже присно прилепля́тися Бо́гови благо есть,/ и сего ради на безмолвия по́прище прии́де,/ в немже присно с Богом пребывая, вопияше:/ силе Твоей слава, Человеколюбче.

В пустынном озлобле́нии и скорбех зело обрета́яся, прибежище и силу имеяше Бога,/ темже на Того возложи́ упование,/ вся победил еси творя́щая ти напасти, блаженне.

Желающу ти, преподобне, во дворы́ Господни скончати жизнь свою,/ день и нощь в молитвах и во бдениих не даде покоя телеси своему,/ дóндеже достиже присножелаемаго ти блаженства.

Богородичен:

Просвети мя, Владычице, заря́ми милости Твоея,/ иже во тьме прегрешений моих сущи, Деви́це,/ и к свету покаяния настави мя, молюся,/ и спасение жизни испроси у Христа Бога нашего.

Ин

Ирмос: Пришел еси от Девы не ходатай, ни Ангел,/ но Сам, Господи, воплощен,/ и спасл еси всего мя человека./ Тем зову Ти: слава силе Твоей, Господи.

Яко птищ, обрете себе пусты́ню безмолвия,/ в нейже подвизася, в слезах и умилении препроводи жизнь свою,/ темже свету и радости о́ноя сын бысть, моли о чтущих тя.

Яко жив, с нами водворяяся,/ тако и ныне, с преподобными Владыце предстоя,/ моли избавитися всем всякаго гнева, и прещения,/ и будущаго грешных томления.

Стадо, еже стяжа́ труды своими, отче,/ не остави, но посещай яко отец чадолюбив,/ всем же, притекающим к чудотворным твоим молитвам,/ подаждь согрешением разрешение.

Богородичен:

Евина клятва упразднися Тобою, Богомати Всенепорочная,/ Воплоще́нно Слово родила еси Присносу́щное,/ Иже благословеньми мир венчавшаго.

Песнь 5

Ирмос: Просвети нас повелении Твоими, Господи,/ и мышцею Твоею высокою,/ Твой мир подаждь нам,/ Человеколюбче.

В молитвах и во бдениих прилежа́ Богови/ и сле́зными источники тело с душею Чистому представил еси,/ тем и по смерти твоей сподобися Небесных дарований.

Обре́т тя равноангельна, преподобне Павле,/ во внутренней пустыни кры́ющася, сподру́г твой и собеседник Сергий преподобный,/ тем вкупе и подвиза́стася, и клевре́та быста ближняя.

Облекся во Христово смирение и, яко я́гня незлобиво, Тому принесе себе,/ тем и землю кротких наследова,/ идеже водворяйся, сла́виши Господа.

Богородичен

Спасение Тя на всяко время и место призываю,/ не пре́зри мене, Всенепорочная,/ Яже Бога рождшая, Избавителя вкупе и Спаса моего.

Ин

Ирмос: Ходатай Богу и человеком был еси, Христе Боже;/ Тобою бо, Влады́ко, к Светоначальнику Отцу Твоему/ от но́щи неве́дения/ приведе́ние и́мамы.

Ум свой к Богу впери́в, вся, яже на земли сущая, преоби́дел еси/ и сего ради, водворяяся ныне во обителех Небесных,/ подавай нам присно спасение и избавление,/ да вси тя, блаженне, воспеваем присно.

Светлость жити́я твоего, преподобне Се́ргие, всех просвещает,/ слепым прозрение, хромым течение дарует,/ всем же, празднующим пресвятую память твою, от грех разрешение.

Потоки сле́зныя гаси́ло стяжа стра́стных разгорений,/ огнем же любве́ Божия росе́ совокупи́ся безстрастия,/ Христу Богу нашему,/ Емуже непрестанно о нас молися, подавай нам велию милость.

Богородичен

Се во чреве, Богородице Пречистая,/ Христа Бога паче слова имела еси, якоже Исаия предызрече́,/ паче естества бо Сего, Богородительнице, родила еси.

Песнь 6

Ирмос: Моли́тву пролию́ ко Господу/ и Тому возвещу́ печа́ли моя,/ яко зол душа моя испо́лнися,/ и живо́т мой а́ду прибли́жися,/ и молю́ся, яко Иона:/ от тли, Боже, возведи́ мя.

Званию Христову после́дова и, Того святое иго на себе взем,/ вечный покой постиже,/ иде́же празднующих глас безконечный и непрестающая радость,/ еже уготова Бог любящим Его повеления.

Го́рлица пустыннолю́бная был еси в жизни сей, блаженне,/ безпрестанныя слезы точа́щи, взыскал Господа своего день и нощь,/ егоже обрете, ныне всякаго вреда лукаваго избавля́й поющих тя.

Благодать твоя, преподобне Се́ргие,/ благоухает арома́ты Божественных дарований,/ свет благочестия испущает верным.

Богородичен:

Без семени заче́нши Бога,/ Зиждителя естеству нетленно родила еси,/ Того моли, Богомати, спастися нам.

Ин

Ирмос: В бе́здне грехо́вней валя́яся,/ неизсле́дную милосе́рдия Твоего призыва́ю бе́здну:/ от тли, Боже, мя возведи́.

От юности, блаженне, имел еси житие свое чисто и того ради Пречистому Владыце прилепи́ся,/ предстои́ши ныне со Ангельскими лики,/ присно источа́еши преславная чудеса и исцеления/ с верою приходящим к тебе.

Всякаго навета вражия избавити потщися,/ яко да твою всесвятую память светло празднуем.

В пустыни безмолвия единствующу ти, Богоносе,/ лукавый враг злонравных разбойник на тя воображает, хотя изловити Боголюбивую твою душу,/ Бог же внят молитве твоей/ победити того и ловления его.

Богородичен:

Во утробу Твою вселися/ и, все человеческое существо восприим, обожи́, Чистая,/ преподобных множество священное привлече́.


Поделиться с друзьями:

Наброски и зарисовки растений, плодов, цветов: Освоить конструктивное построение структуры дерева через зарисовки отдельных деревьев, группы деревьев...

Состав сооружений: решетки и песколовки: Решетки – это первое устройство в схеме очистных сооружений. Они представляют...

Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...

Биохимия спиртового брожения: Основу технологии получения пива составляет спиртовое брожение, - при котором сахар превращается...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.027 с.