Ирмос: Яко одушевленному Божию кивоту, да никакоже коснется рука скверных. Устне же верных, Богородице, немолчно, глас Ангела воспевающе, с радостию да вопиют: радуйся, Благодатная, Господь с Тобою. — КиберПедия 

Поперечные профили набережных и береговой полосы: На городских территориях берегоукрепление проектируют с учетом технических и экономических требований, но особое значение придают эстетическим...

Археология об основании Рима: Новые раскопки проясняют и такой острый дискуссионный вопрос, как дата самого возникновения Рима...

Ирмос: Яко одушевленному Божию кивоту, да никакоже коснется рука скверных. Устне же верных, Богородице, немолчно, глас Ангела воспевающе, с радостию да вопиют: радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.

2020-06-05 184
Ирмос: Яко одушевленному Божию кивоту, да никакоже коснется рука скверных. Устне же верных, Богородице, немолчно, глас Ангела воспевающе, с радостию да вопиют: радуйся, Благодатная, Господь с Тобою. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Паче смысла заченши Бога, естества обычая утаися, отроковице, Ты бо в рождестве матерскаго избежала еси тленнаго естества и превышши сущи. Темже достойно слышиши: радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.

Како точиши млеко, Дево Чистая, не может изрещи язык землен, странну бо естества показуеши вещь, законнаго рождества устав преходиши. Темже достойно слышиши: радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.

Тайно во священных писаниих глаголася о Тебе, Мати Вышняго, лествицу бо древле Иаков, Тя образующую, видев, рече: степень Божия сия. Темже достойно слышиши: радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.

Чудное священноявленному Моисею купина и огнь показа чудо, ищая же конца в прехождении времен, во Отроковице чистей, рече, узрю. Ейже, яко Богородице, да речется: радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.

Даниил Тя гору нарече мысленную, родительницу же Божию Исаия, видит же, яко руно, Гедеон, Давид же священие глаголет, дверь же Тя ин. Гавриил же Тебе взывает: радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.

Светилен:

Ангельских сил Архистратиг послан бысть от Бога Вседержителя к Чистей и Деве благовестити странное и неизреченное чудо: зане Бог, яко Человек, из Нея младодействуется без семене, назидаяй весь человеческий род. Людие, благовестите обновление мира.

Слава, и ныне, ин светилен:

Еже от века днесь познавается таинство Божие:/ Бог Слово Сын Девы Марии за милосердие бывает,/ и радость благовещения Гавриил провещавает./ С нимже возопием Ей:/ радуйся, Мати Господня.

На хвалитех, гл.1:

С Небесных кругов слетев Гавриил в Назарет,/ прииде к Деве Марии,/ вопия Ей: радуйся!/ Зачнеши Сына, Адама древнейшаго,/ Творца веков и Избавителя/ вопиющих Тебе:/ радуйся, Чистая.

Соприсносущное Слово Пребезначального Отца,/ не разлучився Горних,/ ныне предста дольным, ради крайняго благоутробия,/ милость прием, еже на ны поползновения,/ и, Адамову нищету восприем,/ вообразися в чуждее.

Гавриил, Деве благовестие с Небесе принес,/ вопияше: радуйся!/ Зачнеши во чреве Твоем/ Тобою вместимаго,/ Невместимаго же всеми,/ и раждающая явишися/ от Отца прежде денницы возсиявшаго.

Пресущественное Слово,/ плотию вселився в Тя/ Отчим советом, Богородице Дево,/ назда род, иже по нам,/ падший от древния клятвы./ Тем – еже радуйся – Тебе вси, Мати Христова,/ со Ангелом вопием верно.

Слава, и ныне, гл.2 Феофаново:

Еже от века таинство открывается днесь,/ и Сын Божий Сын человечь бывает:/ да, хуждшее восприем, подаст ми лучшее./ Солгася древле Адам,/ и Бог, возжелев быти, не бысть:/ Человек бывает Бог,/ да бога Адама соделает./ Да веселится тварь, да ликовствует естество,/ яко Архангел Деве со страхом предстоит/ и – еже радуйся – приносит, печали сопротивное./ За милосердие милости вочеловечивыйся,/ Боже наш, слава Тебе. [3]

Литургия [4]

На Господи, воззвах: поем Триоди самогласен дне, дважды, без мученична, и подобны Триоди три, и праздника три, и Архангела три.

Стихиры праздника, глас 4. Самогласны:

В шестый месяц послан бысть Архангел/ к Деве Чистей/ и, радоватися Ей прирек,/ благовести из Нея Избавителю проити./ Темже, приемши целование,/ зачат Тя, Превечнаго Бога,/ несказанно благоволившаго вочеловечитися / во спасение душ наших.

Языка, егоже не ведяше, услыша Богородица,/ глаголаше бо к Ней Архангел благовещения глаголы,/ отонудуже верно, приимши целование,/ зачат Тя, Превечнаго Бога./ Темже и мы, радующеся, вопием Ти:/ из Нея воплотивыйся непреложно Боже,/ мир мирови даруй/ и душам нашим велию милость.

Се воззвание ныне явися нам,/ паче Слова Бог человеком соединяется,/ Архангеловым гласом прелесть отгоняется,/ Дева бо приемлет радость,/ земная быша Небо,/ мир разрешися первыя клятвы./ Да радуется тварь и гласы да воспоет:/ Творче и Избавителю наш,/ Господи, слава Тебе.

Архангела стихиры, глас 1.

Подобен: Всехвальнии мученицы:

Гавриил великий,/ ум Боговиднейший, светозарный и спасительный,/ Свет Трисолнечный зрит/ и поет с Вышними чины/ Божественное и страшное пение,/ молит даровати душам нашим/ мир и велию милость.

Великое таинство,/ первее Ангелом неведомое/ и прежде век соблюдаемое,/ единому уверися тебе, Гаврииле,/ и сие единей поведал еси Чистей, в Назарет пришед./ С Неюже моли/ даровати душам нашим/ мир и велию милость.

К 11-му стиху припев: Творяй Ангелы Своя духи/ и слуги Своя пламень огненный.

Света сый исполнь присно,/ и творя хотение,/ и скончавая повеления Вседержителя,/ начальниче Ангелов,/ Гаврииле всеизрядне,/ любовию тя чтущия спасай,/ присно прося/ даровати душам нашим/ мир и велию милость.

Слава, и ныне, глас 6-й. Самогласен:

Послан бысть с Небесе Гавриил Архангел/ благовестити Деве зачатие/ и, пришед в Назарет,/ помышляше в себе, чудеси удивляяся:/ о, како, в Вышних непостижим Сый от Девы раждается!/ Имеяй престол Небо и подножие землю/ во утробу вмещается Девичу!/ На Негоже шестокрилатии и многоочитии зрети не могут,/ словом единем от Сея воплотитися благоизволи./ Божие есть слово настоящее./ Что убо стою и не глаголю Деве:/ радуйся, Благодатная, Господь с Тобою;/ радуйся, Чистая Дево;/ радуйся, Невесто Неневестная;/ радуйся, Мати Живота,/ благословен Плод чрева Твоего!

Иерей же творит проскомидию в стихиры. Вход со Евангелием, Свете тихий: Прокимен, и чтения дне, и праздника две:

Исхода чтение (глава 3):

Вниде Моисей в гору Божию Хорив, явися же ему Ангел Господень в пламени огненне из купины, и виде, яко купина горяше огнем и купина не сгараше. Рече же Моисей: прешед, узрю видение великое сие, что яко не сгарает купина? Якоже виде Господь, яко приступает видети, призва его Господь, из купины глаголя: Моисее, Моисее. Он же рече: что есть? И рече: не приближися семо. Иззуй сапог от ногу твоею: место бо, на немже ты стоиши, земля свята есть. И рече ему: Аз есмь Бог отца твоего, Бог Авраамов, и Бог Исааков, и Бог Иаковль. Отврати же Моисей лице свое, стыдяше бо ся зрети пред Богом. Рече же Господь к Моисею: видя, видех озлобление людей Моих, иже во Египте, и вопль их услышах от насильствующих в делех. Вем бо болезнь их, и снидох, еже изъяти их от руки египтян, и извести их от земли оныя, и ввести их в землю благу и многу, в землю, точащу мед и млеко.

Притчей чтение (глава 8):

Господь созда мя начало путей Своих в дела Своя. Прежде век основа мя в начале, прежде неже землю сотворити, и прежде неже бездны соделати, прежде неже произыти источником вод, прежде, неже горам водрузитися, прежде же всех холмов раждает мя. Господь сотвори страны, и пустыни, и концы, населены под Небесем. Егда готовяше небо, с Ним бех, и егда отлучаше Себе престол на ветрех, егда крепки творяше вышния облаки и яко тверды полагаше источники поднебесныя. Внегда полагати морю предел его, и воды не мимо идут уст Его, и крепки творяше основания земли, бех при Нем устрояя подобна. Аз бех, о нейже радовашеся: по вся же дни веселяхся пред лицем Его на всяко время.

Таже ектения малая, и возглас Трисвятаго, и Трисвятое.

Прокимен, глас 4:


Поделиться с друзьями:

Типы сооружений для обработки осадков: Септиками называются сооружения, в которых одновременно происходят осветление сточной жидкости...

Историки об Елизавете Петровне: Елизавета попала между двумя встречными культурными течениями, воспитывалась среди новых европейских веяний и преданий...

Двойное оплодотворение у цветковых растений: Оплодотворение - это процесс слияния мужской и женской половых клеток с образованием зиготы...

Поперечные профили набережных и береговой полосы: На городских территориях берегоукрепление проектируют с учетом технических и экономических требований, но особое значение придают эстетическим...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.013 с.