Ины стихиры преподобнаго, глас 4. Подобен: Яко добля — КиберПедия 

Двойное оплодотворение у цветковых растений: Оплодотворение - это процесс слияния мужской и женской половых клеток с образованием зиготы...

Состав сооружений: решетки и песколовки: Решетки – это первое устройство в схеме очистных сооружений. Они представляют...

Ины стихиры преподобнаго, глас 4. Подобен: Яко добля

2019-12-19 152
Ины стихиры преподобнаго, глас 4. Подобен: Яко добля 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Ины стихиры преподобнаго, глас 4. Подобен: Яко добля

Яко му́дрости тя́ пита́теля,/ и чистоты́ корми́теля,/ сокро́вище зна́ния, иера́рше Космо́,/ Богосло́вника изве́стнейшаго, учи́теля Боже́ственна,/ ве́рным просвети́теля/ похваля́ем, блаже́нне,/ моля́ще тобо́ю Влады́ку,/ от тли́ и бе́д и вся́каго вре́да/ все́м на́м изба́витися.

Воздержа́нием пожи́л еси́,/ бде́нием же и посто́м,/ целому́дрием и смире́нием, сла́вне,/ ра́зумом вся́чески обогати́лся еси́,/ ни́жних и привре́менных,/ и вы́шними све́тлыми:/ и я́сно возгреме́л еси́ недоуме́нное,/ стра́шное же и вели́кое, блаже́нне, все́х Царя́/ строе́ния та́инство.

Смиренному́др и кро́ток,/ ти́х же и доброглаго́лив,/ уве́тлив и незло́бив, целому́дрен и пра́веден, препро́ст и це́л,/ преподо́бне Космо́, ты́ бы́в,/ иера́рх от Бо́га священноявле́н еси́,/ и упа́сл еси́ на зла́це во́д спаси́тельных/ ста́до твое́, Богому́дре:/ те́м тя́ ны́не ублажа́ем. Слава, глас 4. Анатолия:

Во́инствоваше Христу́, я́же на земли́ кра́сная оста́висте, и Крест на ра́мена взе́мше, му́к ра́ди многоплете́нных Тому́ после́довали есте́, и пред цари́ и мучи́тели мно́гими не отверго́стеся его́: Ангели венцы́ побе́дными главы́ ва́ша увязо́ша, дерзнове́ннии душе́ю све́тло в черто́г вели́кий внидо́сте. Про́ве, сла́во му́чеников: Тара́хе, де́монов губи́телю: и Андрони́че, побе́да ве́рных: дерзнове́ние иму́ще ко Спа́су все́х, моли́теся о душа́х на́ших.

И ныне, Богородичен или Крестобогородичен. Подобен: Яко добля

Агнца и Па́стыря Тя́/ на дре́ве я́ко ви́де,/ Агница ро́ждшая рыда́ше,/ и ма́терски Ти́ веща́ше./ Сы́не возжеле́нне,/ ка́ко на Дре́ве Крестнем пове́шен еси́, Долготерпели́ве?/ Ка́ко ру́це и но́зе Твои́, Сло́ве,/ пригвозди́шася от беззако́нных,/ и кро́вь Твою́ излия́л еси́, Влады́ко?

На стиховне Октоиха

Слава, мучеников, глас 1: Андрея Иерусали́млянина:

Трира́сленное собра́ние, равночи́сленнии Святы́я Тро́ицы, я́коже зве́зды све́тлыя от восто́ка я́вльшеся, тва́рь созыва́ют к свяще́нному торжеству́, Про́в и Тара́х со Андрони́ком му́дрым: пло́ти бо своя́ звере́м преда́ша, и кро́вию зе́млю обагри́вше, венцено́сцы на Небесе́х со Ангелы ликовству́ют, прося́ще о на́с человеколюби́ваго Бо́га, прегреше́ний оставле́ние дарова́ти и ве́лию ми́лость.

И ныне, Богородичен или Крестобогородичен. Подобен: Всехвальнии мученицы

Заколе́ние Твое́ непра́ведное, Христе́,/ Де́ва зря́щи,/ пла́чущи вопия́ше Ти́:/ Ча́до сладча́йшее,/ ка́ко без пра́вды умира́еши?/ Ка́ко на дре́ве ви́сиши,/ Иже всю́ зе́млю пове́шей на вода́х?/ Не оста́ви Мене́ еди́ну, Благоде́телю Многоми́лостиве,/ Ма́терь и Рабу́ Твою́, молю́ся.

Тропарь мучеников, глас 5:

Святы́х му́ченик исправле́нием Небе́сныя Си́лы преудиви́шася, я́ко в те́ле сме́ртнем, безтеле́снаго врага́, си́лою Креста́ подвиза́вшеся до́бре, победи́ша неви́димо: и мо́лятся Го́споду, поми́ловатися душа́м на́шим.

Слава, преподобнаго, глас 8:

Правосла́вия наста́вниче, благоче́стия учи́телю и чистоты́, вселе́нныя свети́льниче, архиере́ов Богодухнове́нное удобре́ние, Космо́ прему́дре, уче́ньми твои́ми вся́ просвети́л еси́: цевни́це духо́вная, моли́ Христа́ Бо́га, спасти́ся душа́м на́шим.

И ныне, Богородичен или Крестобогородичен


На утрени

Канон Октоиха един и святых два. Канон мучеников, егоже краегранесие: Воспою мученик Твоих, Спасе, славу. Иосифово. Глас 8

Песнь 1

Ирмос: Колесницегонителя фарао́ня погрузи́/ чудотворяй иногда́/ Моисейский жезл, крестообра́зно поразив/ и разделив море,/ Израиля же беглеца, пешехода, спасе,/ песнь Бо́гови воспевающа.

Мученическими укра́шени благодатьми,/ Венцедателю Христу на Небесех любовию, мученицы, предстои́те,/ светом озаряеми Трисо́лнечнаго сия́ния,/ и вся просвещаете верою вас блажа́щия.

В гонении нечестия явистеся, всю прогоняюще злочестивую прелесть, мученицы непобедимии,/ доблественными подвиги, яко до́брии воини,/ яко Це́ркве утверждения и яко Истины держава.

С мы́сленным разумом, всемудрии,/ отразивше злобную бурю и свире́пеющееся море злочестия,/ духа тихостию к пристанищем преидо́сте Небесным, радующеся.

Душа́м мучеников ваши срадуются, мученицы, ду́си на Небесех истинно,/ Про́ве, и Андрони́че, и Тара́хе, блаженнии:/ му́жески бо болезни мучения претерпе́сте,/ победами Божественными прославля́еми.

Богородичен:

Иже Отцу и Духу Святому Слово Собезначальное в девственную утробу, восхотев, вселися,/ и плоть невра́щно бысть, и пострадав волею,/ мученическая Божественная воинства верою страдати устроил есть.

Ин канон преподобнаго, егоже краегранесие: Косму похвалим песнотворца мудренно. Глас 4

Песнь 1

Ирмос: Моря чермную пучину/ невлажными стопами/ древний пешешествовав Изра́иль,/ крестообра́зныма Моисеовыма рукама/ Амали́кову силу в пусты́ни победил есть.

Удобри́в добродетелей житие твое, отче Космо,/ светом и блистании светя́ся света Трисия́ннаго,/ Владыце твоему яко предстоя, просветитися тя поющим молися.

Нрав твой подобно являет тя, имея наречение:/ архиереев бо украшение, мудре, показался еси,/ и утверждение монашествующих, и мудрости обитель был еси.

Мудрости яко рачитель мудрейш, мудре,/ очистил еси твою душу, всемирный Космо,/ мирскаго смущения страсти отгнав, яко мглу омраче́ния.

Богородичен:

Марию Непорочную и Чистую Отрокови́цу воспои́м,/ яко Божию Матерь благоговейно согласно прославляюще:/ радуйся, Чистая Богоневесто, Благословенная Мати Дево.

Песнь 3

Ирмос: Небеснаго круга, Верхотворче Господи,/ и Церкве Зижди́телю,/ Ты мене утверди в любви Твоей,/ желаний краю, верных утверждение,/ Едине Человеколюбче.

Крепко гонителю проти́вився, Тара́хе,/ и сокрушение лица терпя́ крепча́йше,/ челюсти сокрушил еси мысленных львов,/ доблествен быв силою Духа.

Великому́дренным разумом раны претерпел еси,/ по хребту́ и чре́ву, мучениче Про́ве, растяза́емь и поджигаем,/ и рожны́ перси, и Богославная твоя уста биема.

Яко а́гнец, вознесен быв,/ терпел еси болезни люте́йших ран, мучениче Андрониче,/ огня попале́ния и искорене́ние зубов,/ и Богословнаго твоего язы́ка отъятие.

Трисветлы, яко зве́зды, разумных сия́ний/ всю, славнии, тварь просвещаете, тьму отгоня́ще многобожия лести,/ страстотерпцы, мученицы светови́днейшии.

Богородичен:

Яко добру́, яко красну́/ и яко избра́нну, Чистая,/ Слово, Иже вся существовавшее Тя избрав,/ в Твою непорочную и Богоприятную утробу,/ восхотев, вселися Пресу́щественный.

Ин

Ирмос: Весели́тся о Тебе Церковь Твоя, Христе, зовущи:/ Ты моя крепость, Господи,/ и прибежище, и утверждение.

Пе́сньми красными к песнословию/ Христову возвеселил еси Невесту,/ ясно изложив Христовы Божественныя тайны.

Законы ты воспита́вся Христовыми, отче Космо,/ питал еси стадо, вверенное тебе,/ православными повеле́ньми.

В себе огнем Божественнаго рвения/ распаля́ему душу, преподобне отче Космо, стяжав,/ вся ереси отгнал еси.

Богородичен

Преидоша убо се́ни, Христос же Истина возсия,/ плоть приим, Мати Божия, от боку́ Твоею, и спасе́ ны.

И ныне, Богородичен

Премудрость и Слово в Твоем чреве заче́нши неопально, Мати Божия,/ миру родила еси мир Содержащаго/ и во объятиях понесла еси вся Носящаго, Питателя всех и Творца твари./ Темже молю Тя, Всесвятая Дево, и верно славлю Тя избавитися ми от прегрешений/ и в день Суда, егда́ предстати и́мам пред лицем Создателя моего,/ Владычице Дево Чистая, Твою помощь тогда подаждь ми,/ вся бо можеши, елика хощеши, Всепетая.

Крестобогородичен:

А́гнца, и Пастыря, и Изба́вителя/ А́гница зрящи на Кресте, восклицаше плачущи,/ и, горько рыдающи, вопияше:/ мир убо радуется, прие́мля Тобою избавление,/ утро́ба же Моя горит, зрящи Твое распятие,/ еже терпи́ши за милосердие милости./ Долготерпеливе Господи, милости бездно и источниче неисчерпаемый,/ умилосердися и даруй согрешений оставление/ верою поющим Божественныя Страсти Твоя.

Песнь 4

Ирмос: Ты моя крепость, Господи,/ Ты моя и сила,/ Ты мой Бог, Ты мое радование,/ не оставль недра Отча/ и нашу нищету́ посети́в./ Тем с пророком Авваку́мом зову Ти:/ силе Твоей слава, Человеколюбче.

Закон Твой соблюдающе, Слове, мученицы, беззаконных законы возненавидевше/ небрещи́ Тебе Творца повелева́ющия де́монскими ухищре́ньми,/ и все претерпевше треволне́ние мук, Небесную тишину получиша.

Любя Христово иго носити подвыйное на выи твоей,/ еюже радуешися, сокрушаем,/ Крест же, жезл державныя, Тара́хе всеблаженне, силы имы́й,/ па́личная умножения терпи́ши, взывая:/ силе Твоей слава, Человеколюбче.

Яко си́лен Божественным быв Духом,/ лы́стов твоих болезненное мужественно, Про́ве, сокрушение и очес изятие претерпел еси,/ просвещаемь знанием Троицы, совершеннейше,/ и с Вышними лики, мучениче, сочета́лся.

Юношески, мучениче, предстал еси, Андрони́че, пред суди́щем,/ противля́яся врагу крепко./ Тем отре́зая лы́сты твоя, сильнейше содеваша тя,/ главу его попира́юща и Горнее тебе шествие сотворяюща.

Богородичен:

Едина Бога носиши во утробе воплоща́ема, еже быти всем подающаго./ егоже на три́знищи непрекло́нно испове́дающа,/ пострадаша Божественнии мученицы, Дево Богородице Препетая,/ Ангелов чудо и демонов я́зва.

Ин

Ирмос: Вознесе́на Тя видевши Церковь на Кресте,/ Солнце праведное,/ ста в чине своем,/ достойно взывающи:/ слава силе Твоей, Господи.

Предочистив око твоего сердца страстнаго смущения, Космо́ иера́рше,/ пение воспел еси красное и спасительное/ и Церковь просветил еси.

Целе́ние всякаго уныния/ бывают твоя, Космо, всехвальная лю́бящим пе́сненная наслаждения,/ догма́тами украша́емая и сладкогласия добро́тами.

Неду́гующую, всеблаженне, Церковь/ хульными веле́ньми Копрони́мовыми и блуди́выми/ исцелил еси писа́ньми, им иже сладкопесненно песнопе́л еси.

Яко чудны твоя песни и всякаго, отче, исполнены разума,/ имиже я́вственно всем открыл еси Христовы тайны,/ страшныя истинно и пречудныя.

Богородичен:

Пресвятую воспои́м Богородицу,/ Воплощенное родившую Божие Слово во дву естеству́, Единей же Ипостаси,/ якоже Косма Божественный научи́.

Песнь 5

Ирмос: Вскую мя отри́нул еси/ от лица Твоего, Свете незаходимый,/ и покрыла мя есть чужда́я тьма окаяннаго,/ но обрати мя и к свету заповедей Твоих/ пути моя направи, молюся.

Неукло́ннии путешественницы стези́ узкия и жестокия бы́сте,/ напа́стей мно́жество, яко пены морския отрева́юще,/ яко неразсе́днии столпи́, сердца́, страстотерпцы, яко на камени веры утвердивше.

Вити́йствуя Божественная и Богословя спасительная учения,/ усте́н терпи́ши растерзания, ума крепостию загражда́я уста́, на Бога, Тарахе мучениче,/вредосло́вие глаголющая сотво́ршаго.

На че́тверо протяза́ем и ран я́звами одержи́м,/ душевное показу́я доблественно востание./ Темже венценосец явлься с тождестрада́льники, Прове,/ Царю всех предстои́ши.

Богородичен

Больши Горних сил еси Слово поро́ждши Отчее, Дево,/ Собезначальное и Соприсносущное, егоже све́тлостьми страстотерпцы озари́вшеся,/ безбожия нощь преидоша.

Ин

Ирмос: Ты, Господи, мой свет,/ в мир пришел еси,/ Свет Святый, обраща́яй из мрачна неве́дения/ верою воспевающия Тя.

Вещание твое, му́дре, во вся концы протече́,/ песньми возвеселяя Божественными, Космо, хва́лящих тя.

Закон естественных паче, – рекл еси, -/ рождшую Пресвятую Богородицу Пребожественное Слово;/ тем тя ублажаем.

Песни дивныя сладостно поя́,/ воспел еси неизреченное Владычне,/ еже из Девы Пречистыя Рождество священнейше.

Богородичен

Просветиша молния Твоего Рождества, Всепетая, всю вселенную,/ и земля подвижеся от прелести к вере Его.

Песнь 6

Ирмос: Очисти мя, Спа́се,/ многа бо беззако́ния моя/ и из глубины зол возведи, молюся:/ к Тебе бо возопи́х, и услыши мя,/ Боже, спасения моего.

Оружие Си́льнаго бывше верою,/ сердца́ зловерных му́жески уязви́сте,/ подви́гшеся на ня до́блественно, страстотерпцы великоименитии.

Яко древле Даниила в рове зве́рие устыде́шася,/ тако и ныне крепких ору́жников веры на три́знищи устрашишася,/ укроти́вшеся честны́ми их страдании.

Прободе́ным Твоим ре́бром, Владыко,/ тожде образуя, Тарах приемлет в ре́бра прободе́ние,/ и о́цтом напая́ется, и огнем в главу лю́те попаляется.

Богородичен:

Заченши без Се́мене во утробе Превечнаго, Чистая,/ и родила еси плотию естеством Безплотнаго,/ и млеко́м поила еси Питающаго всех, Богомати Неискусобрачная.

Ин

Ирмос: Пожру Ти со гласом хваления, Господи,/ Церковь вопиет Ти,/ от бесовския кро́ве очи́щшися,/ ради милости от ребр Твоих/ истекшею Кровию.

Словеса твоя, яко сот сладкий, яви́шася,/ благочестивых сердца́ веселящя,/ поющих Крещение Спасово, Сретение же Симеоново и отпущение.

Не словесы́, но вещми́ ты представил еси:/ востание, блаженне, Ла́зарево из мертвых, и детей хваление,/ и зависть иудейскую, – в песнех.

Возвышение Треблаженнаго Древа украси́л еси,/ воспев песнь веселия всяческаго исполнену/ и радости сущия в пении того, всеблаженне.

Богородичен:

Глаголом Твоим Богодухнове́нным, Отрокови́це, после́дующе,/ Тя блажим вси ро́ди, Дево,/ яко Бога Блаженнаго Блаженную бывшую Родительницу.

Песнь 7

Ирмос: Божия снизхожде́ния/ огнь устыде́ся в Вавилоне иногда́,/ сего ради о́троцы в пещи́ ра́дованною ногою,/ яко во цве́тнице, ликующе, пояху:/ благословен еси, Боже отец наших.

Уше́с отъятие претерпел еси, радуяся, Тарахе славне,/ яко благопослушли́в раб Приклоншаго тебе ухо милостивнейшее/ и молитвы твоя Совершившаго, зовуще:/ благословен еси, Боже отец наших.

Протяза́еми мученицы и му́ками ра́ними/ твердым смыслом пребеззако́ннующим сопроти́вистеся,/ и, победоносцы бывше, поете:/ благословен еси, Боже отец наших.

Исполнися дух твой Божественныя росы́ и прохлаждения,/ егда ру́це огне́м и главу попаля́ху ти,/ и, якоже дети, взывал еси, Тарахе:/ благословен еси, Боже отец наших.

Кропле́нием, святии, честны́х крове́й ваших пре́лести у́глие погаснете,/ ро́су Божественныя нам источающе благодати/ и исцеле́ния проливаете во́ды, хва́лящим вашу память всегда.

Богородичен

Истощевается во утробу Твою, Отеческих недр не оставль, Соверше́ннейшее Слово,/ и плоть видится, и Младенец раждается,/ Емуже поем, Дево, радующеся:/ благословен еси, Боже отец наших.

Ин

Ирмос: В пещи Авраа́мстии отроцы перси́дстей/ любовию благочестия паче,/ не́жели пламенем, опаля́еми, взываху:/ благословен еси в храме славы Твоея, Господи.

Веселится вся́ка душа́,/ песнопения твоя, Богомудре отче, прочита́ющи и верою зовущи:/ отец наших Боже, благословен еси.

Воистинну язык твой -/ трость книжника скоропи́сца, отче, бысть Святаго Духа,/ писавший великая чудеса Слова.

Закон побеждается о тебе похвалении, отче,/ ни бо и́мать, что хвалению достойно вещати,/ тебе Владычняя изре́кшу вели́чествия.

Богородичен:

Кий Тя язык земных достойно ублажит, Бога рождшую, Богоневесто?/ Тем верою зовем:/радуйся, Дево Чистая, радуйся, Препрославленная.

Песнь 8

Ирмос: Седмери́цею пещь/ халдейский мучитель/ Богочестивым нейстовно разжже́,/ силою же лучшею спасе́ны сия видев,/ Творцу и Изба́вителю вопияше:/ о́троцы, благословите,/ священницы, воспо́йте,/ людие, превозноси́те во вся веки.

Просвеще́ни я́звами и красными добро́тами добротво́рнаго и чуднаго страдания/ Господу предстои́те, венценосцы вси,/ Света тамо сущаго, испуща́ема бога́тно, исполняемы и любовию поюще непрестанно:/ отроцы, благословите,/ священницы, воспойте/ людие, превозносите во вся веки.

В себе неи́стовяся пребезу́мный мучитель,/ яко побежден вашими противле́нии,/ вскоре повелевает уморити мече́м вас, Содетелю и Изба́вителю поющия:/ отроцы, благословите,/ священницы, воспойте,/ людие, превозноси́те во вся веки.

Троицы побо́рницы, добропобе́днии мученицы,/ иже безбожия зи́му разо́рше теплотою веры,/ верных предсто́лпие, цве́ти кра́снии умнаго рая́,/ пристанища сущим в бури, непреклоннии столпи́,/ Андрони́к, и Пров, и Тара́х почитаются.

Богородичен:

Со Безплотными чи́нми,/ с мученик воинствы, со апостолы и пророки,/ всеми владычествующую тварьми Владычицу яко Херувим святейшу/ и Едину Божию Чистую Матерь благоче́стно поем,/ Христа превознося́ще во вся веки.

Ин

Ирмос: Руце распросте́р Дании́л,/ львов зия́ния в ро́ве затче́,/ огненную же силу угаси́ша,/ добро детелию препоя́савшеся,/ благочестия рачи́тели, о́троцы взывающе:/ благословите вся дела Господня Господа.

Жезло́м укрепля́еми твоих догма́тов, славне,/ тя хва́лящий отвращаемся всяких еретических злоб/ и песнопоем благочестно Христу, зовуще:/ благословите вся дела Господня Господа.

Всех яко выше умом, Космо́, быв,/ ве́черю написал еси, в нейже пре́дал есть Господь Живоно́сныя Тайны/ и предание страшное, безчеловечие же Иудино,/ егоже и бежати нас научил еси.

Света Невещественнаго заря́ми осия́ем, Космо́ всепреподобне,/ Страсти пречистыя написал еси,/ и погребение, и Востание, и Преображение Христово,/ научив вся воспевати:/ благословите вся дела Господня Господа.

Богородичен

Жезл из корене Иессе́ева Ты израстила еси, Дево Пречистая,/ Цвет, Господа, рождшая, нас благоухавшаго/ миро дыха́тельными воня́ми Страсте́й Его,/ тем вси Тя благословим, Марие Богоневе́сто.

Песнь 9

Ирмос: Устраши́ся всяк слух/ неизрече́нна Божия снизхождения,/ яко Вышний волею сни́де даже и до плоти,/ от Девическаго чрева быв Человек./ Темже Пречистую Богородицу, вернии, величаем.

Возмогоша телесы́ тленными нетленныя подвиги пристяжа́ти, доблественнии,/ и Ангелом уподобишася, Царство Божие приемше недви́жимое,/ Пров, и Тара́х, и Андрони́к, Христовы угодницы.

Яви́стеся у́глие, Огне́м Невещественным та́инственне вжигаеми,/ и пожго́сте вещественную лесть, великомученицы,/ и, возсиявше, яко свет, тварь озаряете/ и спасаете от страсте́й и бед души наша.

Днесь приносит празднство летнее светло и радостно Церковь Христова,/ Божественное сие ваше торжество,/ и веселятся с вами пророцы, апостоли и вси мученицы,/ страстоносцы, победители великоимени́тии.

Взястеся в светови́дная ра́йская, страстоносцы, селения,/ оде́явшеся светлою ризою, юже исткасте многови́дными муками,/ и Престолу предстоите Вседержителя,/ о всех прилежно молящеся.

Богородичен

Пощади мя, Спасе, рождейся и сохранивый Рождшую Тя нетленну по Рождестве,/ егда сядеши судити вся дела моя,/ беззакония и грехи моя, пре́зри яко Безгрешен,/ Милостив яко Бог и Человеколюбец.

Ин

Богородичен

Тя, Пресвятую Деву и Серафим сла́внейшу,/ рождшую Христа, Богородице,/ пребезначально возсиявшаго от Отца, якоже пи́сано есть,/ славословяще, ублажаем.

Светилен Октоиха.

Ины стихиры преподобнаго, глас 4. Подобен: Яко добля

Яко му́дрости тя́ пита́теля,/ и чистоты́ корми́теля,/ сокро́вище зна́ния, иера́рше Космо́,/ Богосло́вника изве́стнейшаго, учи́теля Боже́ственна,/ ве́рным просвети́теля/ похваля́ем, блаже́нне,/ моля́ще тобо́ю Влады́ку,/ от тли́ и бе́д и вся́каго вре́да/ все́м на́м изба́витися.

Воздержа́нием пожи́л еси́,/ бде́нием же и посто́м,/ целому́дрием и смире́нием, сла́вне,/ ра́зумом вся́чески обогати́лся еси́,/ ни́жних и привре́менных,/ и вы́шними све́тлыми:/ и я́сно возгреме́л еси́ недоуме́нное,/ стра́шное же и вели́кое, блаже́нне, все́х Царя́/ строе́ния та́инство.

Смиренному́др и кро́ток,/ ти́х же и доброглаго́лив,/ уве́тлив и незло́бив, целому́дрен и пра́веден, препро́ст и це́л,/ преподо́бне Космо́, ты́ бы́в,/ иера́рх от Бо́га священноявле́н еси́,/ и упа́сл еси́ на зла́це во́д спаси́тельных/ ста́до твое́, Богому́дре:/ те́м тя́ ны́не ублажа́ем. Слава, глас 4. Анатолия:

Во́инствоваше Христу́, я́же на земли́ кра́сная оста́висте, и Крест на ра́мена взе́мше, му́к ра́ди многоплете́нных Тому́ после́довали есте́, и пред цари́ и мучи́тели мно́гими не отверго́стеся его́: Ангели венцы́ побе́дными главы́ ва́ша увязо́ша, дерзнове́ннии душе́ю све́тло в черто́г вели́кий внидо́сте. Про́ве, сла́во му́чеников: Тара́хе, де́монов губи́телю: и Андрони́че, побе́да ве́рных: дерзнове́ние иму́ще ко Спа́су все́х, моли́теся о душа́х на́ших.


Поделиться с друзьями:

Состав сооружений: решетки и песколовки: Решетки – это первое устройство в схеме очистных сооружений. Они представляют...

Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...

Архитектура электронного правительства: Единая архитектура – это методологический подход при создании системы управления государства, который строится...

Механическое удерживание земляных масс: Механическое удерживание земляных масс на склоне обеспечивают контрфорсными сооружениями различных конструкций...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.096 с.