На Бог Господь: поем тропари святаго, оба по единожды. Слава, и ныне: Богородичен: Вся паче смысла — КиберПедия 

История развития хранилищ для нефти: Первые склады нефти появились в XVII веке. Они представляли собой землянные ямы-амбара глубиной 4…5 м...

Папиллярные узоры пальцев рук - маркер спортивных способностей: дерматоглифические признаки формируются на 3-5 месяце беременности, не изменяются в течение жизни...

На Бог Господь: поем тропари святаго, оба по единожды. Слава, и ныне: Богородичен: Вся паче смысла

2019-12-19 116
На Бог Господь: поем тропари святаго, оба по единожды. Слава, и ныне: Богородичен: Вся паче смысла 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

По 1-м стихословии седален, глас 4:

Все плотско́е мудрова́ние умертви́л еси,/ блаженне княже Андре́е,/ и ху́дшее покори́л еси лу́чшему,/ и вся, яже в мире злострада́ния, претерпе́л еси усердно,/ возсия́в яко солнце лучами доброде́тельными,/ полки́ же бесо́вския му́жески победи́л еси./ Тем твою память присно восхваляем верно.

Слава, и ныне, Богородичен:

Обнови́ла еси, Чистая, Божественным Рождество́м Твоим,/ истле́вшее страстьми́ земноро́дных ме́ртвенное существо́,/ и воздви́гла еси вся от смерти к жизни нетления:/ темже тя по до́лгу блажи́м вси, Дево Препросла́вленная,/ якоже прорекла́ еси.

По 2-м стихословии, седален, глас 8:

Тве́рдаго адама́нта и столпа́, непоколеби́маго вра́жиими прило́ги,/ Богоноснаго и блаженнаго князя Андрея пе́сньми почти́м,/ терпе́нием бо вои́стину посрами́л есть сопроти́внаго врага́/ и без ве́сти его сотворил есть./ И ныне мо́лим:/ да изба́вит верою чту́щих память его,/ моля́ся о спасении душ наших.

Слава, и ныне, Богородичен:

Ужа́сно чу́до зача́тия/ и несказа́нен о́браз рождества/ в Тебе позна́ся, Чистая Приснодево,/ ужаса́ет мой ум и удивля́ет по́мысл,/ слава Твоя, Богородице, всем распростре́ся/ во спасение душ наших.

По Хвалите Имя Господне: поем величание святому:

Ублажаем тя,/ благоверный великий княже Андре́е,/ и чтим святую память твою;/ ты бо мо́лиши за нас/ Христа Бога нашего.

Псало́м избра́нный: Терпя́ потерпе́х Го́спода

По полиелеи седален, глас 1:

Погре́бл еси страсте́й все востание умерщвле́нием пло́ти,/ преблаженне княже Андре́е, жизнь безконе́чную по смерти прия́л еси:/ темже днесь Христова Церковь ве́село пра́зднует твою досточудную память, верных украшение.

Слава, и ныне, Богородичен:

Наста́ви ны на путь покая́ния,/ уклоня́ющияся всегда к злым безпу́тием,/ и Преблага́го прогневля́ющия Го́спода, Неискусобранная Благословенная Марие,/ прибе́жище отча́янных челове́ков, Божие селе́ние.

Степенна, 1 антифон, 4 гласа. Прокимен, глас 4: Возвеселится праведник о Господе/ и уповает на Него. Стих: Услыши, Боже, глас мой,/ внегда молитимися к Тебе. Таже: Всякое дыхание да хвалит Господа. Стих: Хвалите Бога во святых Его,/ хвалите Его во утверждении силы Его. Евангелие от Матфея, зачало 43

По 50-м псалме стихира, глас 6:

Челове́че Божий и кня́же чу́дный!/ Ты, возше́д на ле́стницу добродетелей,/ возше́л еси по ней к Го́рнему Иерусали́му/ и та́мо узре́л еси желаемаго Христа,/ егоже ра́ди плоть твою изнури́л еси/ и тело ме́ртвенное на безсме́ртную Жизнь изменил еси,/ о нас непрестанно моли́ся,/ дарова́ти душам нашим мир и велию милость.

Ина стихира, глас тойже:

Мона́хов мно́жества/ наставника тя почита́ем,/ отче наш княже Андре́е,/ тобою бо путь су́щий пра́вый ходи́ти уве́дехом,/ блаже́н еси, яко Христу рабо́тав/ и вра́жию обличи́л еси си́лу,/ Ангелом собесе́дник быв/ и святым единокро́вниче и преподобным,/ с ними же моли́ся Го́сподеви/ помиловатися душам нашим.

Канон Богородице, со ирмосом на 6,

И святаго два канона на 8, глас 8

Емуже краегранёсие сицево́: Молитвами твоими подаждь ми Христа благоуве́тлива бы́ти, блаженне.

Песнь 1

Ирмос: Во́ду проше́д яко су́шу/ и египетскаго зла избежа́в,/ изра́ильтянин вопия́ше:/ Изба́вителю и Богу нашему пои́м.

Припев Сладчайшему Иисусу: Милостиве Господи, услы́ши молитву раб Твоих, молящихся Тебе.

Приими́ песнь усте́н моих, Человеколюбче Господи,/ и подаждь отверзе́ние усто́м моим и уму́ просвещение,/ да возмогу воспети угодника Твоего, князя Андре́я преди́внаго.

Припев святому: Святы́й благоверный кня́же Андрее, моли Бога о нас.

От Смоленска града возсия́в, яко солнце,/ дошел еси града Переясла́вля,/ грехми́ омраче́нную мою ду́шу плодоно́сну яви́ Владыце,/ Емуже моли́ся приле́жно о верно почитающих твое успение, святе княже Андре́е, и тя воспевающих.

Житейскую и временную славу возненави́дев и по узкому пути́ вожделе́в ходи́ти,/ устрани́лся еси во́лею мира сего и Вечное Царствие приял еси, блаженне княже Андре́е Смоленский./ Темже в Вышних, ра́дуяся, поеши Го́сподеви/ сла́вно бо просла́вися.

Ни богатство, ни сла́ва, ни сла́дость жите́йская, ни теле́сная красота́,/ якоже Павел напису́ет, разлучи́ша тебе, святе княже Андрее, от любве́ Божия,/ в нейже ныне моли́ся за ны Владыце, пое́ши:/сла́вно бо просла́вися.

Богородичен

Востока восто́ков поне́сши,/ омраче́нна мя су́ща грехо́вными страстьми́ просвети́, Владычице, и Церкви соедини́,/ подай же мир молитвами Твоими и певцы Твоя сохрани.

Ин канон, глас 4

Песнь 1

Ирмос: Моря чермну́ю пучи́ну/ невла́жными стопа́ми/ дре́вний пешеше́ствовав Изра́иль,/ крестообра́зныма Моисе́овыма рука́ма/ Амали́кову си́лу в пусты́ни победи́л есть.

Высо́ко житие́ име́я и восхожде́нии Божественными весь све́тел быв,/ просвеще́ние ми испроси́, похваля́ющу честныя твоя по́двиги,/ имиже до́бре пожи́в, получи́л, ихже надеялся еси, блаженне княже Андре́е.

Мироуха́нная любя́ учения и во чтении святых Писаний упражня́яся,/ сласте́й уклони́лся еси, блаженне, смра́дных и безче́стных,/ и облагово́нился еси, Божественными дарова́ньми удобря́яся.

Дремание ве́ждома от души́, блаженне, отгна́л еси, бдя,/ и Богу присоединя́яся всенощны́ми стоя́нии,/ непрекло́нен ну́ждами есте́ственными./ Темже ко Дню невечернему прешел еси.

Богородичен:

Яко черто́г одушевле́нный Божий,/ кади́льницу разу́мнаго и светоно́снаго У́гля,/ Приснора́дованную блажи́м Богородицу, зову́ще:/ радуйся, сего мира воззвание.

Катавасия: Отверзу уста моя

Песнь 3

Ирмос: Небеснаго круга Верхотворче Господи,/ и Це́ркве Зижди́телю,/ Ты мене́ утверди́ в любви́ Твоей/ жела́ний кра́ю, верных утвержде́ние,/ Еди́не Человеколю́бче.

Небеснаго жития́ Преве́чнаго Христа славу возлюби́в, блаженне,/ и быв соверше́н добродетелию, святе Андре́е Смоленский,/ Христо́вою любо́вию разжига́ем, му́дре, мирская вся возненавидел еси./ Ныне предстоя Христу, поеши:/ несть свят, паче Тебе, Господи.

Иностра́нен я́влься яко солнце во гра́де Переясла́вле,/ и в дому́ святителя и Чудотворца Николая мно́ги сле́зы и по́ты пролия́в,/ живы́й во пло́ти пел еси:/ несть свят, па́че Тебе, Господи.

Утаи́вся сродства́ своего и княжества,/ странствовав, пришел еси во град Переясла́вль,/ Богу тако изво́лившу, Иже у́мна тебе помощника и благодатию чудес обогати́ тя,/ яко Своего угодника, Емуже пое́ши:/ несть свят, паче Тебе, Господи.

Богородичен:

Мари́е Владычице, Творца вся́ческих неизрече́нно и па́че естества́ Христа ро́ждшая,/ уя́звленную страстьми́ ду́шу мою исцели́,/ молю Тя, Едину Пречистую, яко да воспеваю Тя.

Ин

Ирмос: Весели́тся о Тебе Церковь Твоя, Христе, зову́щи:/ Ты моя кре́пость, Господи,/ и прибе́жище, и утвержде́ние.

Глаго́лом живото́чным внимая, испи́л еси во́ду спасения,/ возгнуша́вся горькаго греха́, и поя́ глаго́лал еси Богу, княже Андре́е,/ яко несть свят, па́че Тебе, Господи.

Ми́лование стяжа́л еси Христоподо́бно, разда́л еси богатство тре́бующим,/ Небе́снаго бога́тства восхоте́в, еже и получи́л еси, вопия́, княже Андре́е:/ яко несть свят, паче Тебе, Господи.

Присво́ився Зижди́телю, любо́вию Божественною прия́л еси Небе́сное насле́дие,/ дре́ва Живо́тнаго получи́ти сподо́бился еси, блаженне,/ благотворением обожа́яся и поя:/ яко несть свят, паче Тебе, Господи.

Богородичен:

Су́щи Ангел честне́йшая, Зижди́теля бо Ангелов во Твою́ боку́ носи́ла еси/ и родила́ еси, Богомати, на избавле́ние челове́ком, поющим Тя:/ яко несть Пречистыя, разве Тебе, Владычице.

Седален, глас 8:

Удиви́ся в мире житие́ твое,/ преблаженне свя́те княже Андрее,/ стра́стей бо поревновав Спа́са своего,/ распя́лся еси миру, презри́ всю земну́ю сладость и славу./ Тем и венец сугу́б прия́л еси от Подвигополо́жника Христа Бога,/ егоже моли́ о нас, творя́щих пречестну́ю па́мять твою.

Слава, и ныне, Богородичен

Се Тебе ро́ди родо́в славосло́вят, якоже прорекла́ еси, Отроковице,/ Создателя бо всех была Божественный храм и палата,/ в нейже всели́ся Вышний и обложи́ся пло́тию, да спасет нас.

Песнь 4

Ирмос: Ты моя кре́пость, Господи,/ Ты моя и сида,/ Ты мой Бог, Ты мое ра́дование,/ не оста́вль не́дра Отча/ и нашу нищету посетив./ Тем с проро́ком Авваку́мом зову́ Ти:/ силе Твоей слава, Человеколюбче.

Ты на зе́млю снизше́д неизрече́нно, Милостиве,/ земныя на Небо возве́л еси образом нищелюбия и воздержания, имже препоя́сався угодник Твой, благоверный князь Андре́й Смоленский,/ после́дова по стопа́м Твоим, Христе Боже наш, и вопия:/ силе Твоей слава, Человеколюбче.

Тве́рдым умо́м стал еси на правоте́ Богознания, Богомудре блаженне княже Андре́е,/ темже утвержда́й души наша в Господе наде́жду во всем полага́ти и вопи́ти:/ силе Твоей слава, Человеколюбче.

По́хоть пло́ти, по́хоть оче́й и гордость жите́йскую презре́в,/ утверди́лся еси в любви́ Иису́сове, блаженне княже Андрее,/ тако и нам в то́ежде помощник бу́ди.

Сему́ вси возлюбленнии поревну́ем князю Андре́ю Смоле́нскому,/ устраня́юще себе от всех земны́х по́хотей, гне́ва и я́рости, в я́рости бо душа погиба́ет,/ тем бо на Небо к Богу взы́дем.

Приле́жную моли́тву сотвори́ за ны к Богу, свя́те кня́же Андре́е,/ пречестно́е по́стное тече́ние соверши́ти жела́ем и стра́сти Христовы, и Воскресение ви́дети,/ твои́ми моли́твами да прии́мем просты́ню от всех грехо́в,/ свя́те Андре́е, кня́же Смоле́нский, Богоблаженне.

Богородичен:

Мати Богу, Ты Едина в жена́х Пренепорочная Дево,/ молюся Ти:/ ныне возведи́ от ро́ва грехо́в моих, Пречистая,/ и умоли́ Твоего Сына,/ яко да помилует мя окаяннаго.

Ин

Ирмос: Вознесе́на Тя ви́девши Церковь на Кресте́,/ Солнце пра́ведное,/ ста в чи́не свое́м,/ досто́йно взыва́ющи:/ слава силе Твоей, Господи.

Пресели́вся, блаженне, от оте́чества твоего во град Переясла́вль,/ в не́мже пребыва́я, плоть твою злострада́нием изнури́л еси/ и вре́менную жизнь на безсме́ртную премени́л еси,/ идеже ныне со Ангелы ликовству́еши.

Красне́йш процвел еси, блаженне, яко крин, доброде́тельми в дому́ Божии,/ напо́лнил еси свой град чудесы́/ и яви́лся еси хода́тай наш, святе, ко Господу молитвами твоими.

Соде́ла тя Господь храм Пресвятому Духу,/ ду́шу бо твою чи́сту соблюде́ и добро́тою украси́в в дому́ чу́днаго святителя Николая,/ с нимже, святе, о нас при́сно моли́ся.

Богородичен:

Седя́й на Престоле превознесе́ние,/ яко Престол Тя имея, Пречистая Дево, Марие, Богоневесто Владычице;/ Херувимов бо честне́йшая и Серафи́м сла́внейшая явя́лася еси, Чистая,/ на руку́ бо Твое́ю почи́ препросла́вленный Бог наш.

Песнь 5

Ирмос: Вску́ю мя отри́нул еси/ от лица́ Твоего, Све́те незаходи́мый,/ и покры́ла мя есть чужда́я тьма окаяннаго,/ но обрати́ мя и к свету за́поведей Твоих/ пути́ моя напра́ви, молюся.

Невеще́ственным житие́м возсия́в па́че солнца,/ богатство тле́емое расточи́л еси убо́гим, по глаго́лу Псалмопевца, пра́вдою обогати́вся./ Темже во Царствии Христове с лики святых весели́шися.

Поще́нием изря́дно стра́сти плотски́я умертви́л еси, святе княже Андре́е,/ терпением бо твоим в ме́ру возраста совершеннаго разума житие достиже,/ в немже ныне Христу предстоя, о нас всегда моли́ся.

Душе́ моя, почто́ не ревну́еши святых житию́, но во гресе́х все житие́ изнури́ла еси?/ воспряни́ и припади́ ко Творцу твоему, в покая́нии вопиющи:/ Боже, мольбами угодника Твоего, святаго князя Андрея, очисти ду́ши и телеса́ наша.

Богородичен

Во страсте́х все мое житие́ аз, окая́нный, изнури́в,/ умильно вопию́ Ти, Богомати:/ спаси мя, окаяннаго, спаси,/ к Тебе бо прибего́х, Спасению рода человеческаго.

Ин

Ирмос: Ты, Господи мой, Свет/ в мир прише́л еси,/ Свет Святы́й, обраща́яй из мра́чна неве́дения/ ве́рою воспева́ющия Тя.

Уподо́бился еси распе́ншемуся волею на Древе Христу Богу нашему, всече́стне,/ сраспе́нся Ему всяким воздержанием и многими доброде́янми.

Уподо́бился еси купцу́, и́щущему добраго би́сера,/ иже обре́т един многоценен, шед, не скрыл еси в песце́ жития́ сего,/ но умно́жив, тмою талант возрасти́л еси, от негоже подае́ши дина́рь благодати неоскудно.

Возшел еси, Богомудре, на Небо, якоже Илия на колеснице, добродетелями твоими, Духом облегчаваем,/ ныне верных сохрани́ от всякаго искушения.

Ныне, преблаже́нне кня́же Андре́е, Престо́лу Влады́чнему и огнезра́чному предстои́ши,/ зряще на добро́ту неизрече́нную очище́нным умо́м,/ благода́рственно моля́ся своему Влады́це.

Богородичен:

Исцели́, Чистая, неду́гующаго ума́ моего омраче́ние,/ праведнаго сего моли́твами,/ Ты бо, Пренепорочная Владычице, породила еси Христа на спасение верных.

Песнь 6

Ирмос: Очисти мя, Спа́се,/ мно́га бо беззако́ния моя,/ и из глубины́ зол возведи́, молю́ся:/ к Тебе бо возопи́х и услы́ши мя,/ Боже спасе́ния моего́.

Волею нас ради обнища́вшему Христу последовал еси,/ егоже ныне нищетою обогати́вся, святе княже Андре́е,/ оставил еси житие́ вредное и, славу мира сего презре́в,/ в мир Небесный радуяся прешел еси.

Человече Божий, Андре́е чу́дне,/ твори́ши бо чудеса с верою к тебе приходя́щим, и тебе те́пле призывающим:/ исцеляеши бо стра́сти и врачуе́ши болезни, и мо́лишися о душа́х наших.

Даже до конца, княже Андре́е, подвиза́лся еси при храме святителя Николая,/ идеже святыя твоя мощи преподобный Дании́л Богоносный це́лы обре́т,/ престаре́лыма свои́ма рукама благоговейно осяза́,/ благоухание испуща́ющих и болезни целя́щих.

Богородичен:

Недоумение предлежи́т ми от обыше́дших мя зол, Пречистая,/ темже изба́ви мя от них скоро, к Тебе бо Единей прибего́х, Богомати,/ Богоразумия светом одевающей.

Ин

Ирмос: Пожру́ Ти со гла́сом хвале́ния, Господи,/ Церковь вопие́т Ти,/ от бесо́вския кро́ве очи́щшеся,/ ра́ди ма́лости от ребр Твоих/ истекшею Кровию.

Непреткнове́нно ше́ствуя стезя́ми Божественнаго Разума, Богомудре, свыше наставля́ем,/ яко из купины́ тебе возгласи́ Господь в мысли твоей,/ и а́бие получил еси страсте́й свобождение силою Духа.

Немо́кренно преплыл еси жития́ сего свире́пую пучи́ну, в нейже погрузи́л еси главу́ па́губнаго зми́я,/ твой же, блаженне, корабль направля́ем рукою Держащаго вся,/ Иже у́чит человеки не уклоня́тися к падению Ада́мля злаго нра́ва грехо́вна.

Источник приснотекущий явился еси, блаженне,/ чудесную благодать источающ и недуги от человек отгоняющ,/ державу вражию и силу низложи́л еси,/ и по́чести победы венец от руки Божия приял еси, пребогате.

Спаси́ нас моли́твами твои́ми, свя́те кня́же Андре́е, ве́рою творя́щих память твою,/ и от всех бед сохрани́ град свой невреди́м от вся́каго зла,/ и от нахожде́ния инове́рных, и междоусобныя бра́ни тебе воспева́ющих.

Богородичен:

Господь Сил с Тобою, Пречистая,/ якоже изво́лил есть, быв Отроковице,/ всех нас от о́бласти льстиваго хода́тайством Твоим изба́вил есть:/ темже Тя по долгу ро́дове родо́в присно ублажают.

Кондак, глас 8:

Насажде́н во дво́рех Госпо́дних,/ своими преподо́бными де́тельми/ в дому́ святаго Чудотворца Никола́я/ кра́сно процве́л еси,/ ми́ра красоту́ и славу сего света ни во что вмени́в,/ Единаго Христа возлюби́л еси;/ слез твоих тече́нием напая́ем,/ уязви́лся еси желанием бу́дущих даро́в./ Темже зовем ти:/ радуйся, свя́те кня́же Андре́е Смоле́нский,/ граду Переясла́влю похвало́/ и всей Росси́йстей земли́ великое утвержде́ние.

Икос:

Человек убо бысть естеством, но яви́ся сограждани́н и собеседник Ангелом,/ на земли́ яко безпло́тен пожи́в, плотско́е все помышление отве́ргл еси,/ темже и мы, земни́и, зове́м ти, глаго́люще:/ радуйся, отца благочестиваго сы́не;/ радуйся, от ма́тере роди́выйся благоверный;/ радуйся, яко от ю́ности последовал еси Христо́ви; радуйся, яко увя́дил еси вся плотски́я стра́сти;/ радуйся, яко пришествием твоим град Переяславль освяти́вый;/ радуйся, яко в нем житие́м твоим путь нам ко спасению показа́вый;/ радуйся, яко чудесы́ твоими вся люди удивляеши;/ радуйся, яко честна́я твоя благодать то́ки целе́б изливает;/ радуйся, православным лю́дем похвало и верных храни́телю;/ радуйся, те́плый наш предстателю и от всякий ско́рби изба́вителю;/ радуйся, святе Андре́е, великий княже Смоленский,/ гра́ду Переясла́влю и всей Российстей земли́ похвало́ и великое утверждение.

Песнь 7

Ирмос: От Иуде́и доше́дше о́троцы/ в Вавило́не иногда́/ ве́рою Тро́ическою пла́мень пе́щный попра́ша, пою́ще:/ отце́в Боже, благослове́н еси.

Себе потаи́в и ники́мже зна́ем,/ град Переясла́вль вельми́ возлюби́л еси, егоже пришествием твоим освяти́л еси,/ в немже пребывая и плоть твою изнуря́я, пел еси:/ отец наших Боже, благословен еси.

Тридесятоле́тное по́прище на земли́ жития́ твоего совершая/ и при храме Божественнаго Престола пребывая,/ плоды́ досто́йны Христу сотвори́л еси, Богомудре княже Андре́е,/ отню́дуже всели́вся в вечныя Кро́вы,/ земным мир подае́ши, идеже зри́ши Троицы Свет нераздельный.

Измла́да прилежа́в Вседержителю/ и воззрев неуклонно на высоту́ разума, постигл еси мудрости глубину́,/ и дарованием чуде́с обогати́лся еси, Богомудре княже Андре́е:/ темже избавля́й нас от бед ко Господу молитвами твоими.

Юность и красоту́, и по́хоти плотски́я возненави́дев, и по у́зкому пути́ вожделе́в ходи́ти,/ страстьми́ обложи́вся и во́инство восприи́м Безплотных сил,/ с нимиже предстоя́ у Престола всех Царя Христа Бога, восприя́л еси славу вечную на Небеси́,/ темже за ны помоли́ся, святе преподобне княже Андре́е, поя:/ отец наших Боже, благословен еси.

Богородичен

Егоже родила́ еси Господа, Владычице Чистая,/ не преста́й моля́щи Сына Твоего,/ изъяти мя присно от враг оскорбля́ющих, и тяжкое бремя грехов моих расточи́, Богоневесто,/ яко да, радуяся, вопию:/ Благословен, Пречистая, Плод чрева Твоего.

Ин

Ирмос: В пещи́ Авраа́мстии о́троцы перси́дстей,/ любо́вию благоче́стия па́че,/ не́жели пла́менем, опаля́еми, взыва́ху:/ благослове́н еси в хра́ме Сла́вы Твоей, Господи.

Прошел еси мужественно плотско́е мудрова́ние посто́м крепким и умо́м смиренномудрым,/ крестным ору́жием победил еси гордаго зми́я лукаваго, княже Андре́е пребогате,/ на негоже и нам бу́ди помощник.

Яко кра́сен яви́ся в дому́ святи́теля и Чудотво́рца Николая,/ потаи́в себе и народу переясла́вскому незна́ем быв,/ град же Переяславль Божиим Про́мыслом вельми́ возлюби́л еси,/ пребывая в дому́ святаго Чудотворца Николая, святе Андрее, княже Смоленский преподобне,/ помоли́ся о нас, поя:/ отец наших Боже, благословен еси.

Якоже просла́вил еси Господа де́лы благйми, непорочно соблю́д Божественная Его повеления,/ тако и Он просла́ви и упоко́й тя в не́дрех Авраа́млих,/ идеже нас, чтущих тя, поминай.

Радуйся, Российская земле, и вси Христолюбивии лю́дие весело ликовствуйте,/ свяще́ннии собо́ри собери́теся во святый храм, идеже ныне прославляется наш заступник, благоверный князь Андре́й Смоленский,/ моля́ще его, яко да будет нам помощник в сем житии́ и в день Судный.

Богородичен:

Преукра́шена Божественною славою Ты еси, Пречистая,/ Едина бо от века Слово Божие, заче́нши, родила́ еси/ и явилася еси Мати и Дева,/ благословенна в женах, Всенепорочная Марие Владычице.

Песнь 8

Ирмос: Седмери́цею пещь/ халде́йский мучи́тель/ Богочести́вым неи́стовно разжже́,/ си́лою же лу́чшею спасе́ны, сия́ ви́дев,/ Творцу́ и Избавителю вопия́ше:/ о́троцы, благослови́те,/ свяще́нницы, воспойте,/ лю́дие, превозноси́те во вся ве́ки.

Кто изочте́т страда́ния твоя, алчбу́, наготу́ и жа́жду, имиже украша́лся еси,/ па́че бо солнечных светлостей просияв, святе княже Андре́е./ Ныне на Небесе́х со Ангелы предстои́ши,/ о нас непрестанно Христу Богу моля́ся и пе́ти повелева́я:/ о́троцы, благослови́те, священницы, воспойте, лю́дие, превозноси́те Христа во веки.

Вышних ища́, на земли пре́лести возненавидел еси, Богоблаженне,/ темже с преподобными в любви духовной соедини́вся, с ними восприял еси побе́ды вене́ц на Небесе́х,/ отню́дуже моля́щим тя сла́дце зове́ши:/ о́троцы, благословите, священницы, воспойте, лю́дие, превозноси́те Христа во веки.

Кий язык, блаженне княже Андре́е, твое житие́ и страдание может исчести́ и достойно восхвали́ти;/ ты бо яви́лся еси на земли́ яко безплотен,/ земну́ю жизнь и славу мира сего возненави́дев,/ Христа Единаго возлюбил еси, при́сно воспевая:/ отроцы,благослови́те, священницы, воспойте, людие, превозноси́те Христа во веки.

Яви́ тя Господь пресве́тлаго свети́льника в пресла́вном граде Переясла́вле,/ земна́го Ангела, Небе́снаго челове́ка, гра́ду на́шему Переясла́влю преди́внаго чудотво́рца,/ Божественное сокро́вище, духо́вный о́браз,/ вельмо́жам наказа́тель и оби́димым засту́пник,/ граду нашему Переясла́влю крепкий страж,/ непрестаю́щее чудотворе́ние твое и великое милосе́рдие, преподобне, верным лю́дем,/ спаси души наша.

Богородичен:

Владычице Дево Чистая,/ Препрославленная Мати Марие,/ моли́ся Сыну Твоему прилежно/ изба́витися от вся́кия ну́жды и напа́сти,/ и всякаго злаго обстоя́ния/ Тебе, Госпоже, блажа́щим, поющим и превозносящим во вся веки.

Ин

Ирмос: Ру́це распросте́р Дании́л,/ львов зия́ния в ро́ве затче́,/ о́гненную же силу угаси́ша,/ доброде́телию препоя́савшеся,/ благоче́стия рачи́тели/ о́троцы, взыва́юще:/ благослови́те вся дела́ Госпо́дня Го́спода.

Всем сердцем Святей Троице приложи́вся, блаженне княже Андре́е,/ и от Нея лучи́ Боголепно прии́м, световиден был еси и со Ангелы лику́еши и пое́ши:/ благослови́те вся дела Господня Господа.

Невозвратно ше́ствовал еси к Небеси́, блаженне, Божественными стезя́ми,/ от зле же веду́щих до конца уклонился еси умерщвлением пло́ти, преподобне, к Богу взывая:/ благословите вся дела Господня Господа.

Все́льшаяся благодать в ду́шу твою, свя́те, сотвори́ тя бесо́м стра́шна,/ живу́щии бо в челове́цех нечистии ду́си молитвами твоими прогони́мы бывают,/ вси же притекающии к тебе верно спасаются и поют:/ благослови́те вся дела Господня Господа.

Богородичен:

Вода неисчерпа́емая Ты еси, Богородице Владычице,/ от Тебе бо пиющии вси благодати исполня́ются,/ душа́ми и телесы́ освящаются и вопиют:/ благослови́те вся дела Господня Господа.

Песнь 9

Ирмос: Ужасе́ся о сем Небо/ и земли́ удиви́шася концы́,/ яко Бог яви́ся челове́ком пло́тски,/ и чре́во Твое бысть простра́ннейшее Небе́с./ Тем Тя, Богородицу,/ Ангелов и челове́к чинонача́лия велича́ют.

Крило́ма духо́вныма ум твой впери́в к Сио́ну Вышнему, егоже и наследовал еси,/ бысть единокро́вник с ли́ки святых, всегда веселящихся и поющих в све́тлости неизрече́нней Го́сподеви:/ егоже моли о творящих память твою, да достойно тебе величаем.

Всезри́тель Бог, видев твое усердие, святе княже Андре́е, и совершенную веру к Нему,/ просла́ви тя славою вечною, облагоде́тельствовав тя чудесы́,/ егоже моли́ к пользе уще́дрити ны, Богомудре, да тебе, достойно воспевающе, величаем.

Спаси́ молитвами твоими, святе княже Андре́е, верою творя́щих память твою/ и от всех бед сохрани́ град Переясла́вль, и всякий град, и страну́,/ и храм твой невреди́мы от нахожде́ния инове́рных и междоусобныя бра́ни, и от всякаго зла,/ тебе воспевающих и величающих.

Вышняго Иерусали́ма и быв граждани́н Небеснаго Царствия,/ со Ангелы предстоя́ во Славе неизреченней,/ тоя́ же сла́вы яко щедрый отец молитвами твоими, свя́те Андре́е, княже Смоленский, о́бщники нас сотвори́,/ Христу Богу моля́ся, да достойно тя величаем.

Богородичен

Марие Пречистая Владычице, омраче́нную мою ду́шу и сердце просвети́,/ и жизни вечныя сподо́би мя, Госпоже,/ не поминающи безчисленных моих зол/ и моля́щи Сына Твоего и Бога нашего за мя, окаяннаго.

Ин

Ирмос: Ева у́бо неду́гом преслуша́ния/ кля́тву всели́ла есть:/ Ты же, Дево Богородице,/ Прозябе́нием чревоноше́ния ми́рови благослове́ние процвела еси́./ Тем Тя вси велича́ем.

Источаеши, славне, исцеления, и страсти отгоняеши от приходя́щих к тебе с верою,/ прогони́ми бо бывают ду́хи лю́тыя,/ ты воздвиза́еши верныя восхвали́ти светлыя твоя подвиги.

Яко великое солнце, возсиял еси величием по́двиг твоих и озарил еси вся Русския страны, свобожда́я всяких напа́стей, душевных и телесных,/ молящи со пророки и апостолы, с мученики и преподобными и Богоносным Дании́лом,/ и всеми святыми Христа Бога о всех нас.

Нам, чтущим тя и похваля́ющим по́двиги твоя,/ испроси́, блаженне, молитвами твоими у Христа Бога ныне/ и во исхо́де душ наших, и на Стра́шнем Суди́щи получи́ти милость,/ яко и мы со всеми вопием ти:/ радуйся, великий княже Андре́е,/ Ангелов собеседниче и человеков помощниче.

Любо́вию впери́в к Вышним ум свой и дух, блаженне свя́те Андре́е, княже Смоленский,/ житейское море преше́л еси без поро́ка и ныне на ло́не Авраа́мли, пресвяте,/ почиваеши во славе со Ангелы, непреста́нно велича́я Христа Бога нашего.

Богородичен:

Великий воин невеще́ственных сил Ангельских Тебе, Всечестна́я Владычице, благовести́, рек:/ радуйся, Благодатная, Господь с Тобою./ Темже и мы Тебе вопие́м, Всесвятая:/ радуйся, Сына Божия воплощение, всего мира свобождение.

Светилен:

Треблаженне княже Андре́е,/ предстоя́ со Ангелы Христову ныне Престолу и Света оттуду исполня́яся,/ миру мир исхода́тайствуй и нам спасение,/ благочестно и благоприятно память твою совершающим, и в ско́рбех к тебе притекающим.

Ин светилен:

Процве́л еси, яко финикс, дави́дски, свя́те княже Андре́е,/ и обитель явился еси Духу Пресвято́му,/ Иже сла́вна тя вселе́нней показа́ и Росси́йстей земли́ пресве́тла свети́льника,/ о нас непреста́нно моли́, почита́ющих пречестную память твою, княже Андре́е.

Слава:

Оста́вя свое оте́чество, град Смоле́нск,/ и удали́вся своих и мирска́го сожи́тельства, блаженне княже Андре́е,/ Христу, Иже над всеми Богу нашему, непоро́чным житием благоугоди́л еси,/ егоже ныне моли́ о нас, рабе́х твоих, ве́рою пра́зднующих всечестную память твою.

И ныне, Богородичен:

Тя немолчными песньми блажи́м, Богородице Дево,/ яко родила́ еси Единаго от Троицы,/ и на руку́ Твое́ю носи́ла еси Христа Жизнодавца/ на спасение всего мира и обновление.


Поделиться с друзьями:

История создания датчика движения: Первый прибор для обнаружения движения был изобретен немецким физиком Генрихом Герцем...

Опора деревянной одностоечной и способы укрепление угловых опор: Опоры ВЛ - конструкции, предназначен­ные для поддерживания проводов на необходимой высоте над землей, водой...

Археология об основании Рима: Новые раскопки проясняют и такой острый дискуссионный вопрос, как дата самого возникновения Рима...

Индивидуальные очистные сооружения: К классу индивидуальных очистных сооружений относят сооружения, пропускная способность которых...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.102 с.