О возрасте начинающих исповедатися. — КиберПедия 

Общие условия выбора системы дренажа: Система дренажа выбирается в зависимости от характера защищаемого...

Опора деревянной одностоечной и способы укрепление угловых опор: Опоры ВЛ - конструкции, предназначен­ные для поддерживания проводов на необходимой высоте над землей, водой...

О возрасте начинающих исповедатися.



Феодор Вальсамон патриарх Антиохийский, в вопросе, 48. к патриарху Марку Александрийскому. должни суть мужеский пол и женский, по шести летех исповеданием исправлятися и освящати. в Матфеи състав.

О святой проскомидии, и колико просфир имети должне еси.

Правило 210.

На святой проскомидии божественыя литургии седмь просфир да имаши. первая, за Господьский хлеб. вторая, Пресвятыя Богородицы. третия, за святых. четвертая, за патриарха. пятая, за царя и за царицу и за чад их. а где будет царево пришествие туто вымают по имяном всем по просфире. шестую же за всех православных за живых человек, ихже хощеши поминати. а седмую за усопших, едину прямо со другою особно. кождо чином своим, яко же в Служебниках указано и изображено имаши.

Обаче же да будет первая просфира цела, да вымеши Господьскии хлеб, еже како разумееши, дати довлеет на причащение. иныя же, да будут печати токмо выняты, аще ли мног есть народ, да довлеет едина просфира, точию болши народа ради на причащение. и по причащении, вложи и Пресвятыя Богородицы часть, и иныя яже суть печати вынятыя.

Правило 211.

Аще ли литургисает с тобою диакон, той части да не взимает. разве точию священник, по апостольскому изображению, во втором правиле Петра и Павла.

Правило 212.

Достоит знати и сие, яко да не благословляет рукою священник на святом предложении, внегда глаголати ему молитву предложения, сиречь Боже Боже наш, иже небесныи хлеб. по второму надесят правилу святаго Никифора.

О святой четыридесятницы, и о всякой среде и пятку, правило шестьдесят девятое святых апостол.

Правило 213.

Аще кто епископ, или презвитер, или диякон, или чтец, или певец святыя пасхи четыридесятницы не постится, или среды, или пятка, разве аще недугом телесным возбранен будет, да извержется. людин же да отлучится. смотри яко правило сие святую четыредесятницу, и всякую среду и пяток равно узаконоположи поститися, кроме немощи и праздников. непостяижеся, священник убо да извержется, мирскии же да отлучится, сиречь святаго причастия на время да возбранится.

Правило 214.

Цареградскии же патриарх Никифор, в пятом своем правиле глаголет, яко от священника не постящагося среду и пяток, не достоит причаститися. ибо отчасти благочествовати, а отчасти нечествовати безместно.

Правило 215.

Великии же Афанасии глаголет, разрешаяи среду и пяток, сей распинает Господа яко же иудее. ибо в среду предасться, а в пяток распятся. разве точию в богоявленских, и пентикостии, и в седмицы от церкви разрешенныя, такожде в праздники разрешаяи неповинен есть.



Правило 216.

Иноцы же, и понедельник. да хранят всего лета, яко же среду, и пяток, тако бо от отец прияхом.

Кое бо прощение есть иноку, егда не преизбыточествует пост его, паче мирьских, наипаче же егда и от мирян благоговейнии, сие хранят. глаголет же святыи Симеон чюдотворец, во своем житии, да постится инок на всяк день, и кроме общих постов, не мнее девятого часа. тожде и вси отцы глаголют. о общих же постех святыи собор, иже в Гангре, во осмом надесять своем правиле глаголет. аще кто от подвижных инок кроме немощи телесныя разгордится, и преданныя посты, хранимыя церковию разоряет, сущу в нем свершенному разуму, анафема да есть.

О навечерии Просвещения, и Христова Рожества.

Правило 217.

А навечерии Христова Рожества, и Просвещения, в онь же день случится, постимся, рыбы и масла не ямы, точию пием вино. аще ли случится навечерие, в суботу, или в неделю, повечерни ямы масло, и пием вино.

Правило 218.

День Христова Рожества и Прсвещения, аще случится в среду, или пяток. миряне убо ядят мясо, иноцы же сыр и яица.

Правило 219.

Такожде постимся, и в день Воздвижения честнаго и животворящаго Креста. в 14 септеврия месяца, в онь же день случится, или в суботу, или в неделю. ямы же в той день, бывшаго ради обретения честнаго Креста, масло и вино пием.

О посте великия 40-цы.

Правило 220.

Во святую и великую четыредесятницу, ямы единою на день, сухоядение, точию сочиво без масла. вина же и масла в суботу, и в неделю вкушаем, такожде и от черепокожных.

Правило 221.

Рыбы же не ямы, точию в день Благовещения, по божественым правилом, и в неделю Цветоносия по церковным уставом, и разсуждению искуснейших старец, и обычаю древнему в монастырех и соборах християнских. аще же случится Благовещение в великую седмицу, сиречь страстную не вкушаем рыбы, точию масло и вино.



О великом четвертку.

Правило 222.

Но ниже в великии четверток, ямы рыбу по 50-му правилу, иже в Лаодикии собора. ядущии же рыбу, в день праведнаго Лазаря, или суботы и неделя 40-ца, яко же видим многих, сие творящих, суд себе имеют, и запретятся своего им сластолюбия. како бо дерзают разрешати, в таковыя дни. в ня же не повелевает правило святаго Никифора, патриарха Цареградскаго.






Механическое удерживание земляных масс: Механическое удерживание земляных масс на склоне обеспечивают контрфорсными сооружениями различных конструкций...

Папиллярные узоры пальцев рук - маркер спортивных способностей: дерматоглифические признаки формируются на 3-5 месяце беременности, не изменяются в течение жизни...

Поперечные профили набережных и береговой полосы: На городских территориях берегоукрепление проектируют с учетом технических и экономических требований, но особое значение придают эстетическим...

Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...





© cyberpedia.su 2017 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав

0.005 с.