Ин канон, Кир Андреа, глас 8. — КиберПедия 

Папиллярные узоры пальцев рук - маркер спортивных способностей: дерматоглифические признаки формируются на 3-5 месяце беременности, не изменяются в течение жизни...

Археология об основании Рима: Новые раскопки проясняют и такой острый дискуссионный вопрос, как дата самого возникновения Рима...

Ин канон, Кир Андреа, глас 8.

2017-12-21 188
Ин канон, Кир Андреа, глас 8. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Песнь 1. Ирмос:

С окрушившему брани мышцею Своею, и проведшему Израиля сквозе Чермное море, поим Ему ко Избавителю нашему Богу: яко прославися. дважды

Д а ликовствует вся тварь, да веселится же и Давид: яко от колена и от семене его произыде Жезл, Цвет носящи Господа, Творца всяческих.

С вятая святых, во святем святилищи Младенец возлагается воспитатися от руки ангеловы: вси убо верно спразднуим в Рождестве Ея.

Н еплоды нераждающая Анна, но не безчадна Богу: се бо пронаречеся от родов Чистая Дева Мати. Темже естества израсти Зиждителя в рабии образе.

Т я незлобивую Агницу, Агнца Христа, Младенца от чрева Твоего приведшую в ныне существо вси, от Анны рожденную Тя, песньми почитаем.

Троичен: Т ри Безначальна славлю, Три Свята пою, Три Соприсносущна в Существе Едином проповедую: Един бо во Отце, и Сыне, и Дусе, славословится Бог.

Богородичен: К то виде отроча, егоже не всея отец, млеком питаемое; или где видена бысть дева мати; истинно паче ума обоя, Богородительнице Чистая.

Катавасиа: К рест начертав Моисей впрямо жезлом Чермное пресече, Израилю пешеходящу: тоже обратно фараоновым колесницам, ударив совокупи, вопреки написав непобедимое оружие: тем Христу поим Богу нашему, яко прославися.

Песнь 3. Ирмос: У тверди нас в Тебе, Господи, древом умерщвлей грех, и страх Твой всади в сердца нас поющих Тя. дважды

Припев: В еличай, душе моя, преславное Рождество Божия Матере.

Н епорочно Богу пожившии, всех родисте Спасение, Богомудрии родителе, Зиждителя рождшия и Бога нашего.

В сем жизнь источаяй Господь, от неплодове произведе Деву, в Нюже вселитися изволи, и по Рождестве сохранив нетленну.

А ннин плод, Марию, днесь, Грозд Рождшую живоносный, яко Богородицу воспоим, Предстательницу же всех и Помощницу.

Ин. Ирмос: У твердися сердце мое во Господе, вознесеся рог мой Бозе моем, разширишася на враги моя уста моя, возвеселихся о спасении Твоем. дважды

Припев: В еличай, душе моя, от неплодове Рождшуюся Деву Марию.

В оспитавшися во Святая святых, Дево Пречистая Богородице, вышши явилася еси твари, Зиждителя плотию порождши.

Б лагословено чрево Твое целомудренная Анно, Плод бо израстила еси девства, Юже безсеменно Питателя твари Рождшую и Избавителя Иисуса.

Т я блажит Приснодево, вся тварь, от Анны днесь рождшуюся, от корене Иессеева Жезл Пречист Цвет, Христа израстившую.

Т я высшую всея твари Богородице, показуя Чистая, Сын Твой, еже от Анны величит Твое Рождество, и всех веселит днесь.

Троичен: Т ебе покланяемся, Отче, Безначальне Существом, поем Безлетнаго Сына Твоего, и чтем Соприсносущнаго Духа Твоего, яко Единаго Трое естеством Бога.

Богородичен: С ветодавца и Начальника жизни человеческия, рождшая Чистая Богородице, явилася еси Сокровище жизни нашея, и Дверь неприступнаго Света.

Катавасиа: Ж езл во образ тайны приемлется, прозябением бо предразсуждает священника: неплодящей же прежде Церкви, ныне процвете, древо Креста, в державу и утверждение.

Седален, глас 4. (Подобен: Удивися Иосиф ):

Д ева Мариа и Богородица истинно, яко облак света днесь возсия нам, и от праведных предгрядет в славу нашу. Не ктому Адам осуждается, и Ева от уз свободися, и сего ради зовем вопиюще со дерзновением Единей Чистей: радость возвещает Рождество Твое всей вселенней.

Слава, и ныне,

Седален, глас 4. (Подобен: Удивися Иосиф ):

Д ева Мариа и Богородица истинно, яко облак света днесь возсия нам, и от праведных предгрядет в славу нашу. Не ктому Адам осуждается, и Ева от уз свободися, и сего ради зовем вопиюще со дерзновением Единей Чистей: радость возвещает Рождество Твое всей вселенней.

Песнь 4. Ирмос:

У слышах Господи, слух Твоего смотрения, и прославих Тя, Едине Человеколюбче. дважды

Припев: В еличай, душе моя, преславное Рождество Божия Матере.

В оспеваем Тя Господи, верным спасительное Пристанище подавшаго всем, Тебе рождшую.

Т я Богоневесто, похвалу всем Христос яви и державу, поющым верно Твое таинство.

Н еискусобрачная Владычице, Твоими молитвами избавляеми прегрешений, благоразумно вси Тя ублажаем.

Ин. Ирмос:

П ророк Аввакум, умныма очима провиде Господи, пришествие Твое, тем и вопияше: от юга приидет Бог. Слава силе Твоей, слава снизхождению Твоему. дважды

Припев: В еличай, душе моя, от неплодове Рождшуюся Деву Марию.

П атриарх Иаков, провидев, Спасе, величия ясно строения Твоего, вопияше Духом, ко Иуде глаголя тайно: от леторасли возшел еси Сыне мой, возвещая Тя от Девы Бога.

Н ыне Жезл Ааронов, от корене Давидова прозябший, ныне Дева Чистая происходит: и сликовствует небо и земля, и вся отечествия языков, и Анна и Иоаким таинственно.

Н ыне да веселится небо, да радуется же земля, и да ликуют Иоаким и Давид. Ов убо яко родитель Твой, истинно Рождшия Бога: ов же яко праотец Твой, проповедая Твоя величествия, Чистая.

С радуется Тебе днесь, богомудренная Анно, вселенная: Избавителя бо тоя Матерь процвела еси, Юже от корене прозябшую Давидова, Жезл Силы нам носящую Цвет, Христа.

Троичен: С лавлю Безначальна Бога, Отца и Сына и Святаго Духа, Единосущную Троицу Несозданную, Ейже предстоят Серафими благоговейно, зовуще: Свят, Свят, Свят еси Боже.

Богородичен: П ребезначальное Начало начало приемлет изТебе, Богородительнице, плотским временем, и пребывает собезначально, и воплощься Слово Отчее, и Духу соприсносущное, сохраняя Божественное достоинство.

Катавасиа: У слышах, Господи, смотрения Твоего таинство, разумех дела Твоя, и прославих Твое Божество.

Песнь 5. Ирмос: С еннописанный мрак гаданий разорив, и верных прибытием истины, Богоотроковицею озарив сердца, и нас светом Твоим Христе, настави. дважды

Припев: В еличай, душе моя, преславное Рождество Божия Матере.

В оспоим людие всех Вину, сущаго по нам быти Виновнаго: Еяже образу радовахуся сподобляеми пророцы, явленное спасение от Тоя плодяще.

От суха прозябение жезла иереева, Израилю показа проразсуждение: и ныне светлость прозябших преславно светит, от неплодове всеславное Рождение.

Ин. Ирмос: Г осподи Боже наш, мир даждь нам, Господи Боже наш стяжи ны, Господи, разве Тебе иного не вемы, Имя Твое именуем. дважды

Припев: В еличай, душе моя, от неплодове Рождшуюся Деву Марию.

П речистое Твое Рождество, Дево Непорочная, несказанное, и зачатие неизглаголанно и рождение Твое, Невесто Неневестная: Бог бо бе весь в мя облекийся.

Д несь да веселятся ангельстии чини, песньми да ликуют сущии из Адама: родися бо Жезл, Цвет возрастивший Христа Единаго, Избавителя нашего.

Д несь Ева разрешается осуждения, разрешается же и неплодство, и Адам древния клятвы, о Рождестве Твоем: Тобою бо от тли избавихомся.

С лава Тебе прославльшему неплодную диесь: роди бо Жезл присноцветущий от обещания, от Негоже прозябе Христос, Цвет жизни нашея.

Троичен: С лава Тебе, Отче Святый, Боже Нерожденне: слава Тебе, Сыне Безлетне, Единородне: слава Тебе, Душе Божественный и Сопрестольный, от Отца происходяй, и в Сыне пребываяй.

Богородичен: Б ысть чрево Твое Солнца носило: пребысть чистота Твоя якоже прежде невредима, Дево: Христос бо Солнце, яко от чертога Жених, явися из Тебе.

Катавасиа: О Треблаженное Древо, на немже распяся Христос Царь и Господь, Имже паде, древом прельстивый тобою прельстився, Богу пригвоздившуся плотию, подающему мир душам нашым.

Песнь 6.

Ирмос: К о Господу от кита Иона возопи: Ты мя возведи из глубины ада, молюся, да яко Избавителю, во гласе хваления, истины же духом пожру Тебе. дважды

Припев: В еличай, душе моя, преславное Рождество Божия Матере.

К о Господу в скорби неплодства возопиша, Богоматере Богомудрии родители, и Сию в роды родов родиша, на общее спасение и похвалу.

П рияша небесный Дар от Бога достоин, Богоматере Богомудрии родители, самех Херувимов превышшее Носило, Слова и Зиждителя Родительницу.

Ин. Ирмос:

Я ко воды морския, Человеколюбче, волнами житейскими обуреваюся, темже яко Иона, тако вопию Ти: возведи от тли живот мой, благоутробне Господи. дважды

Припев: В еличай, душе моя, от неплодове Рождшуюся Деву Марию.

С вятую святых сущу, целомудреннии родители Твои Чистая, возложиша Тя в храме Господни воспитатися честно, и уготоватися в Матерь Ему.

Н еплоды и матери ликуйте, дерзайте и играйте безчадныя: безчадна бо неплоды Богородицу прозябает, яже избавит от болезней Еву, и клятвы Адама.

С лышу Давида поюща Тебе: приведутся Девы во след Тебе, приведутся в храм Царев. И с ним Тя и аз, Дщерь Цареву, воспеваю.

П оем святое Твое Рождество, чтим и непорочное зачатие Твое, Невесто Богозванная и Дево: славят же с нами Ангелов чини, и святых душы.

Троичен: В Тебе Троическое таинство поется, и славится Чистая: Отец бо благоволи, и Слово вселися в Тя, и Божественный Дух Тебе осени.

Богородичен: З латая Кадильница была еси, Огнь бо во утробе Твоей вселися, Слово от Духа Свята, и человеческим зраком в Тебе видеся, Богородительнице Чистая.

Катавасиа: В однаго зверя во утробе длани Иона крестовидно распростер, спасительную страсть проображаше яве. Тем тридневен изшед, премiрное воскресение прописаше, плотию пригвожденнаго Христа Бога, и тридневным воскресением мiр просвещшаго.

Кондак, глас 4: И оаким и Анна поношения безчадства, и Адам и Ева от тли смертныя свободистася, Пречистая, во святем Рождестве Твоем. То празднуют и людие Твои, вины прегрешений избавльшеся, внегда звати Ти: неплоды раждает Богородицу и Питательницу жизни нашея.

Икос: М олитва купно и воздыхание, неплодства и безчадства, Иоакима же и Анны благоприятное, и во уши Господни вниде, и прозябе Плод живоносен мiру. Ов бо молитву на горе творяше: ова же в саде поношение ношаше: но с радостию неплоды раждает Богородицу, и Питательницу жизни нашея.

Песнь 7. Ирмос: К упина в горе огненеопальная, и росоносная пещь халдейская, яве предписа Тя, Богоневесто, Божественный бо Невещественный в вещественнем чреве, Огнь неопально прияла еси. Темже из Тебе Рождшемуся поем: благословен еси Боже отец наших. дважды

Припев: В еличай, душе моя, преславное Рождество Божия Матере.

Т вое в вещественных явлениих законоположник возбранися разумети, и великое, Пречистая, таинство, не мудрствовати земноревностная образно наказуемь иногда. Темже удивлься чудеси, глаголаше: благословен Бог отец нашых.

Г ору и Дверь Небесную, и мысленную Тя Лествицу Боголепно лик Божественный пронарече: отТебе бо Камень отсечеся не руками мужескими, и Дверь Еюже пройде Господь, Иже чудес Бог отец наших.

Ин. Ирмос: Х алдейская пещь огнем распалаемая, орошашеся Духом, Божии предстоянием, отроцы пояху: благословен еси, Боже отец нашых. дважды

Припев: В еличай, душе моя, от неплодове Рождшуюся Деву Марию.

П разднуем, Чистая, и верно покланяемся святому Твоему Рождеству, поюще Сына Твоего, Имже избавихомся древняго Адамова ныне осуждения.

Н ыне Анна веселится, и вопиет хвалящися: неплоды сущи родих Божию Матерь, Еяже ради осуждение Евино разрешися, и яже в печалех болезнь.

А дам свободися, и Ева ликует, и вопиют духом к Тебе, Богородице: Тобою избавихомся первородныя клятвы явльшуся Христу.

О, чрево, вместившее Божие Селение! О утробо, носившая небес Ширшую, Престол святый, мысленный Кивот Священия.

Троичен: О тца прославим, Сына, и Духа, во Единстве Божества Троицу Пресвятую, Нераздельную, Несозданную, и Соприсносущную, и Единосущуную.

Богородичен: Т ы Бога Едина родила еси Дево преславно, Ты естество обновила еси Рождеством Твоим Марие, Ты Еву разрешила еси первородныя клятвы, Богородительнице Чистая.

Катавасиа: Б езумное веление мучителя злочестиваго люди поколеба, дышущее прещение и злохуление богомерзкое: обаче три отроки не устраши ярость зверская, ни огнь снедаяй, но противодышущу росоносному Духу, со огнем суще пояху: Препетый отцев и нас Боже благословен еси.

Песнь 8.

Ирмос: В пещи отрочестей прообразил еси иногда Твою Матерь Господи, образ же Сия из огня изымаше, неопально входящыя. Юже поем явльшуюся Тобою концем днесь, и превозносим во вся веки. дважды

Припев: В еличай, душе моя, преславное Рождество Божия Матере.

И же к Богу нашего примирения, предопределенная Скиния, еже быти ныне начинает, имущи родити Слова, нам дебелством плоти явльшася. Егоже поем, из не сущих во еже быти Тем приемшии, и превозносим во вся веки.

Н еплодства преложение, мiрское благих разреши неплодство, и ясно чудо Христа показа, к земным пришедша. Егоже поем, из не сущих во еже быти Тем приемшии, и превозносим во вся веки.

Ин. Ирмос: П окрываяй водами превыспренняя Своя, полагаяй морю предел песок, и содержай вся, Тя поет солнце, Тя славит луна, Тебе приносит песнь вся тварь, яко Содетелю всех во веки. дважды

Припев: В еличай, душе моя, от неплодове Рождшуюся Деву Марию.

С отворивый преславная неплодней утробе, отверзый Анны нераждающая ложесна, и Плод ей дав, Ты Боже Святый, Ты Сыне Девы, Ты от Сея плоть приял еси Присноцветущия Девы и Богородицы.

З атворяяй бездну, и отверзаяй ю, возносяй воду во облацех и даяй дождь, Ты давый Господи, от неплоднаго корене прозябнути Анны святыя пречист Плод, и родити Богородицу.

Д елателю мыслей наших и Насадителю душ наших, Ты неплодную землю благоплодну показавый, Ты древле сухую, родовиту, благокласну, бразду плодоносну соделал еси Анну святую, пречист Плод израстити Богородицу.

П риидите вси узрим, яко от чертога мала, Божий Град ныне раждаемый, иже от двери утробныя исход имущую, вход же не ведущу общения: Един Бог Зиждитель Сею пройде стезею странною.

Троичен: О Троице Пресущная, Единица Собезначальная! Тя поет и трепещет множество Ангел, небо и земля, и бездны ужасаются, человецы благословят, огнь работает, вся послушают Тебе, Троице Святая со страхом, яже в твари.

Богородичен: О новейшаго слышания: Бог, Сын Жены! О безсеменнаго Рождества! Безмужная Мати и Рожденное Бог! О ужаснаго видения! О зачатия страннаго Девы! О несказаннаго Рождества! Истинно паче ума вся, и видения.

Катавасиа: Б лагословите отроцы, Троицы равночисленнии, Содетеля Отца Бога, пойте снизшедшее Слово, и огнь в росу претворшее, и превозносите всем жизнь Подавающаго, Духа Всесвятаго, во веки.

На 9-й песни, Честнейшую не поем, прежде же ирмоса и тропарей, припев сей поем:

В еличай, душе моя, преславное Рождество Божия Матере.

Песнь 9.

Ирмос: И же прежде Солнца Светильника Бога возсиявшаго, плотски к нам пришедшаго, из боку Девичу, неизреченно воплотившая, Благословеная Всечистая, Тя Богородице величаем. дважды

Припев: В еличай, душе моя, преславное Рождество Божия Матере.

И же непокоривым людем из камене источив воду, благопокоривым же языком дарует от чресл неплодных Плод на веселие нам Тя, Богомати Пречистая, Юже достойно величаем.

Н апраснаго древняго отъятельницу осуждения и праматере исправление: юже рода к Богу вину присвоения, к Зиждителю Мост, Тя Богородице величаем.

Другий припев:

В еличай, душе моя, от неплодове Рождшуюся Деву Марию.

Ин. Ирмос: Ч ужде матерем девство, и странно девам деторождение: на Тебе, Богородице, обоя устроишася. Тем Тя вся племена земная непрестанно величаем. дважды

Припев: В еличай, душе моя, от неплодове Рождшуюся Деву Марию.

Д остойное, Богомати, Твоея чистоты Рождество наследовала еси, чрез обещание: иногда бо неплодней, Богопрозябен Плод вдалася еси: тем Тя вся племена земная непрестанно величаем.

И сполнися вопиющаго пророчество, глаголет бо: восставлю скинию падшую священнаго Давида, в Тебе Чистая прообразившуюся, Еяже ради всех человеков персть в тело создася Божие.

П еленам покланяемся Твоим Богородице, славим Давшаго Плод прежде неплодней, и отверзшаго ложесна нераждающей преславно. Творит бо вся, елика хощет, Бог Сый Самовластен.

Я ко дар Тебе, Богородице, песнопение от Анны рождшейся верно дароносим: матери Матерь, девы же Деву Едину славословяще покланяемся Тебе, поем и славим.

Троичен: Ч ужде есть беззаконным славити Безначальную Троицу, Отца, и Сына же, и Святаго Духа, несозданное Вседержавство, Еюже мiр весь содержится, манием Державы Ея.

Богородичен: В местила еси во утробе Твоей, Дево Мати Единаго от Троицы Христа Царя, Егоже поет вся тварь, и трепещут вышнии чини: Того моли, Всечистая, спастися душам нашым.

Катавасиа с припевы праздника: Т аин еси Богородице Рай, невозделанно возрастивший Христа, Имже крестное живоносное на земли насадися древо. Тем ныне возносиму, покланяющеся Ему Тя величаем.

И другий: С недию древа роду прибывшая смерть, Крестом упразднися днесь: ибо праматерняя всеродная клятва разрушися, прозябением Чистыя Богоматере, Юже вся силы небесныя величают.

 

Братия: Г осподи, помилуй. (12 раз) – читается вместо малой ектеньи -поклон-

Старший: С вят Господь Бог наш!

Братия: С вят Господь Бог наш!

Старший: Я ко свят Господь Бог наш!

Братия: С вят Господь Бог наш!

Старший: Н ад всеми людьми Бог наш.

Братия: С вят Господь Бог наш!

Светилен

Чтец: О т неплодныя днесь Анны Цвет произыде Богородица, вся благовония Божественнаго исполняющи концы мiра, и радости всю наполняющи тварь: Юже поюще достойно восхваляем, яко сущу земнородных Превышшую. дважды

Старший: С лава Отцу и Сыну и Святому Духу. И ныне и присно и во веки веков. А минь.

Чтец: А даме обновися, и Ева возвеличися, пророцы со апостолы ликуйте и праведными: общая бо радость возсия, Ангелов же и человеков, от праведных Иоакима и Анны Богородица Мариа.

 

Хвалитны псалмы

Старший: (150-й) В сякое дыхание да хвалит Господа! (148-й) Х валите Господа с небес, хвалите Его в вышних!
Припев: Т ебе подобает песнь, Богу! Х валите Его вси ангели Его, хвалите Его вся силы Его.
Припев: Т ебе подобает песнь, Богу!

Чтец: Х валите его солнце и луна, хвалите его вся звезды и свет. Хвалите его небеса небес, и вода яже превыше небес. Да восхвалят имя господне: яко той рече, и быша: той повеле, и создашася. Постави я в век и в век века: повеление положи, и не мимо идет. Хвалите Господа от земли, змиееве, и вся бездны: огнь, град, снег, голоть, дух бурен, творящая слово его: Горы и вси холми, древа плодоносна и вси кедри: Зверие и вси скоти, гади и птицы пернаты: Царие земстии и вси людие, князи и вси судии земстии: Юноши и девы, старцы с юнотами да восхвалят имя господне, яко вознесеся имя того единаго: исповедание его на земли и на небеси. И вознесет рог людей своих: песнь всем преподобным его, сыновом исраилевым, людем приближающымся ему.
(149-й) В оспойте Господеви песнь нову, хваление его в церкви преподобных. Да возвеселится Исраиль о сотворшем его, и сынове Сиони возрадуются о царе своем: Да восхвалят имя его в лице, в тимпане и псалтири да поют ему. Яко благоволит Господь в людех своих, и вознесет кроткия во спасение. Восхвалятся преподобнии во славе, и возрадуются на ложах своих. Возношение божия в гортани их, и мечи обоюду остры в руках их: Сотворити отмщение во языцех, обличения в людех: Связати цари их путы, и славныя их ручными оковы железными.

На 4

Старший: Х валите Его на силах Eгo!

Братия: Х валите Его по множеству величествия Его!

Братия поет стихиру (глас 1-й, Подобен: О дивнаго чудесе:)

О дивнаго чудесе! Источник Жизни от неплодныя раждается, и благодать плодородити светло начинается, веселися Иоакиме, Богородицы быв родитель: несть ин якоже ты, земнородных родителей Богоприятне: Боговместимая бо Отроковица, Божие Селение, Пресвятая Гора, тобою нам даровася.

Старший: Х валите Его во гласе трубнем.

Братия: Х валите Его во псалтири и гуслех!

Братия поет стихиру: О дивнаго чудесе! Источник Жизни от неплодныя раждается, и благодать плодородити светло начинается, веселися Иоакиме, Богородицы быв родитель: несть ин якоже ты, земнородных родителей Богоприятне: Боговместимая бо Отроковица, Божие Селение, Пресвятая Гора, тобою нам даровася.

На 2

Старший: Х валите Его в тимпане и л и це.

Братия: Х валите Его во стр у нах и орг а не.

Братия: О дивнаго чудесе! От неплодове Плод возсия, мановением всех Содетеля и Вседержителя: доблественно мiрское благих разреши неплодство. Матери с материю Богородичною ликуйте, зовуще: Обрадованная, радуйся, с Тобою Господь, подаяй мiру Тобою велию милость.

Старший: Х валите Его в кимвалех доброгласных, хвалите Его в кимвалех восклицания.

Братия: В сякое дыхание да хвалит Господа.

Братия поет стихиру: С толп целомудрия одушевлен, и светлое приятелище, блистающееся благодатию, Анна благославная явльшися, породи забрало воистинну девства, Божественное Процветение: яже всем девственным, и девства желающым дарование, девства доброту, яве Подающую, и Дарующую всем верным велию милость.

Старший: С лава Отцу и Сыну и Святому Духу

Чтец (глас 6-й): С ей день Господень, радуйтеся людие: се бо света Чертог и Книга Слова Животнаго из утробы произыде, и яже к востоком Дверь рождшися, ожидает входа Святителя Великаго, Едина и Единаго вводящи Христа во вселенную, во спасение душ наших.

Старший: И ныне и присно и во веки веков. А минь.

Чтец: С ей день Господень, радуйтеся, людие: Се бо Света Чертог, Книга Слова Животнаго, из утробы произыде, и яже к Востоком Дверь рождшися, ожидает входа Святителя Великаго, Едина и Единаго вводящи Христа во вселенную, во спасение душ наших.

Великое славословие

С лава в вышних Богу,/ и на земли мир,/ в человецех благоволение. /Хвалим Тя, благословим Тя,/ кланяем Ти ся, славословим Тя, благодарим Тя/ великия ради славы Твоея.
Господи, Царю Небесный, Боже, Отче Вседержителю,/ Господи Сыне Единородный, Иисусе Христе, и Святый Душе./ Господи Боже, Агнче Божий, Сыне Отечь,/ вземляй грехи мира, помилуй нас.
Вземляй грехи мира, приими молитву нашу./ Седяй одесную Отца, помилуй нас./ Яко Ты еси Един Свят;/ Ты еси Един Господь, Иисус Христос, в славу Бога Отца, аминь.
На всяк день благословлю Тя и восхвалю имя Твое во веки, и в век века.

Сподоби, Господи, в день сей без греха сохранитися нам!/ Благословен еси, Господи Боже отец наших,/ и хвально и прославлено имя Твое во веки, аминь.
Буди, Господи, милость Твоя на нас, якоже уповахом на Тя.
Благословен еси, Господи, научи мя оправданием Твоим (трижды).
Господи! прибежище был еси нам в род и род./ Аз рех: Господи! помилуй мя, исцели душу мою, яко согреших Тебе.
Господи! к Тебе прибегох: научи мя творити волю Твою, яко Ты еси Бог мой,/ яко у Тебе источник живота,/ во свете Твоем узрим свет./ Пробави милость Твою ведущим Тя!
Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас! (трижды).
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков, аминь.
Святый Безсмертный, помилуй нас. Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас!

Братия творит поясной поклон и после этого поет тропарь: Р ождество Твое Богородице Дево, радость возвести всей вселенней: из Тебе бо возсия Солнце Правды Христос Бог наш, и разрушив клятву, даде благословение, и упразднив смерть, дарова нам живот вечный.

Старший: С лава Отцу и Сыну и Святому Духу, И ныне и присно и во веки веков. А минь.

Братия: Вся паче смысла, вся преславная Твоя, Богородице, таинства, чистоте запечатанной и девству храниму, Мати позналася еси неложна, Бога рождши Истиннаго; Того моли спастися душам нашим.

Братия: Г осподи, помилуй. (12 раз) – читается вместо сугубой ектеньи -поклон-

Ч естнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем!

С лава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков, аминь.


Поделиться с друзьями:

Наброски и зарисовки растений, плодов, цветов: Освоить конструктивное построение структуры дерева через зарисовки отдельных деревьев, группы деревьев...

Состав сооружений: решетки и песколовки: Решетки – это первое устройство в схеме очистных сооружений. Они представляют...

Автоматическое растормаживание колес: Тормозные устройства колес предназначены для уменьше­ния длины пробега и улучшения маневрирования ВС при...

Опора деревянной одностоечной и способы укрепление угловых опор: Опоры ВЛ - конструкции, предназначен­ные для поддерживания проводов на необходимой высоте над землей, водой...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.091 с.