И самаряныни самогласны 3, глас 1. — КиберПедия 

Типы сооружений для обработки осадков: Септиками называются сооружения, в которых одновременно происходят осветление сточной жидкости...

Типы оградительных сооружений в морском порту: По расположению оградительных сооружений в плане различают волноломы, обе оконечности...

И самаряныни самогласны 3, глас 1.

2017-05-23 163
И самаряныни самогласны 3, глас 1. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

На исто́чник прише́л еси́, / исто́чниче чуде́с, в шесты́й час, / Е́вин улови́ти плод, / Е́ва бо в той изы́де из рая́, пре́лестию зми́евою. / Прибли́жи бо ся самаряны́ня почерпсти́ во́ду, / ю́же ви́дев рече́ Спас: / даждь Ми во́ду пи́ти, / и Аз воды́ теку́щия насыщу́ тя. / И во град те́кши целому́дренная, / наро́дом возвести́ а́бие: / прииди́те, ви́дите Христа́ Го́спода, / Спа́са душ на́ших.

Слава, глас 6: При студенце́ Иа́ковли / обре́т Иису́с самаряны́ню, / про́сит во́ду от нея́, / облака́ми покрыва́яй зе́млю. / О чудесе́! И́же херуви́мы носи́мый, / блудни́це жене́ бесе́доваше, / во́ду прося́, И́же на вода́х зе́млю пове́сивый. / Воды́ иски́й, И́же исто́чники и езе́ра вод излива́яй, / хотя́ привлещи́ сию́ вои́стинну, / уловля́ему от сопоста́та врага́, / и напои́ти ю́ водо́ю живо́ю, / пали́мую в безме́стиих лю́те, / я́ко еди́н Благоутро́бный и Человеколю́бец.

И ныне, Богородичен, глас 4: И́же Тебе́ ра́ди, богооте́ц проро́к Дави́д, / пе́сненно о Тебе́ провозгласи́, / вели́чия Тебе́ сотво́ршему: / предста́ Цари́ца одесну́ю Тебе́. / Тя бо Ма́терь, хода́таицу живота́ показа́, / без Отца́ из Тебе́ вочелове́читися благоволи́вый Бог, / да Свой па́ки обнови́т о́браз, истле́вший страстьми́, / и заблу́ждшее горохи́щное обре́т овча́, / на ра́мо восприи́м, ко Отцу́ принесе́т, / и Своему́ хоте́нию, с небе́сными совокупи́т си́лами, / и спасе́т Богоро́дице мир, / Христо́с име́яй ве́лию и бога́тую ми́лость.

На стиховне стихира воскресна, глас 4:

Го́споди, восше́д на Крест, / пра́деднюю на́шу кля́тву потреби́л еси́, / и соше́д во ад, / ве́чныя у́зники свободи́л еси́, / нетле́ние да́руя челове́ческому ро́ду, / сего́ ра́ди пою́ще сла́вим / Животворя́щее и Спаси́тельное Твое́ Воста́ние.

 

НА УТРЕНИ

На Бог Госпо́дь: тропарь воскресен, дважды, глас 4:

Све́тлую Воскресе́ния про́поведь / от А́нгела уве́девша Госпо́дни учени́цы / и пра́деднее осужде́ние отве́ргша, / апо́столом хва́лящася глаго́лаху: / испрове́ржеся смерть, / воскре́се Христо́с Бог, / да́руяй мiрови ве́лию ми́лость.

И праздника, глас 8:

Преполови́вшуся пра́зднику, / жа́ждущую ду́шу мою́ благоче́стия напо́й вода́ми, / я́ко всем, Спа́се, возопи́л еси́: / жа́ждай да гряде́т ко Мне и да пие́т. / Исто́чниче жи́зни на́шея, Христе́ Бо́же, сла́ва Тебе́.

Прокимен, глас 4:

Воскресни́, Го́споди, помози́ нам / и изба́ви нас и́мене Твоего́ ра́ди. Стих: Бо́же, уши́ма на́шима услы́шахом, и отцы́ на́ши возвести́ша нам.

На хвалитех, Вся́кое дыха́ние:
поставим стихов 8: глас 4:

Крест претерпе́вый и смерть, / и воскресы́й из ме́ртвых, Всеси́льне Го́споди, / сла́вим Твое́ Воскресе́ние.

Слава, глас 6: Исто́чник живонача́лия Иису́с Спас наш, / ко исто́чнику прише́д патриа́рха Иа́кова, / пи́ти проша́ше воды́ от жены́ самаряны́ни. / Сей же неприобщи́тельное иуде́ом прире́кшей, / му́дрый Зижди́тель приво́дит ю́, сла́дкими глаго́лы, / па́че к проше́нию присносу́щныя воды́, / ю́же и прии́мши всем пропове́да реку́щи: / прииди́те, ви́дите сокрове́нных ви́дца и Бо́га, / прише́дшаго пло́тию, за е́же спасти́ челове́ка.

И ныне: Преблагослове́нна еси́:

НА ЛИТУРГИИ

По входе тропарь воскресен, глас 4:

Све́тлую Воскресе́ния про́поведь / от А́нгела уве́девша Госпо́дни учени́цы / и пра́деднее осужде́ние отве́ргша, / апо́столом хва́лящася глаго́лаху: / испрове́ржеся смерть, / воскре́се Христо́с Бог, / да́руяй мiрови ве́лию ми́лость.

И праздника Преполовения, глас 8:

Преполови́вшуся пра́зднику, / жа́ждущую ду́шу мою́ благоче́стия напо́й вода́ми, / я́ко всем, Спа́се, возопи́л еси́: / жа́ждай да гряде́т ко Мне и да пие́т. / Исто́чниче жи́зни на́шея, Христе́ Бо́же, сла́ва Тебе́.

Слава, кондак самаряныни, глас 8:

Ве́рою прише́дшая на кла́дязь самаряны́ня, / ви́де Тя, прему́дрости во́ду, / е́юже напои́вшися оби́льно, / Ца́рствие вы́шнее насле́дова ве́чно, я́ко присносла́вная.

И ныне: Преполовения, глас 4:

Пра́зднику зако́нному преполовля́ющуся, / всех Тво́рче и Влады́ко, / к предстоя́щим глаго́лал еси́, Христе́ Бо́же: / прииди́те и почерпи́те во́ду безсме́ртия. / Те́мже Тебе́ припа́даем и ве́рно вопие́м: / щедро́ты Твоя́ да́руй нам, / Ты бо еси́ Исто́чник жи́зни на́шея.

Причастен:

Те́ло Христо́во приими́те, / исто́чника безсме́ртнаго вкуси́те. Другий: Хвали́те Го́спода с Небе́с, / хвали́те Его́ в вы́шних. / Аллилу́иа. трижды.

 

 

НЕДЕЛЯ ШЕСТАЯ ПО ПАСЦЕ, О СЛЕПОМ

НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ

Стихиры воскресны, глас 5:

Честны́м Твои́м Кресто́м, Христе́, / диа́вола посрами́л еси́, / и Воскресе́нием Твои́м жало грехо́вное притупи́л еси́, / и спасл еси́ ны от врат сме́ртных: / сла́вим Тя, Единоро́дне.

Воскресе́ние дая́й ро́ду челове́ческому, / я́ко овча́ на заколе́ние веде́ся, / устраши́шася сего́ кня́зи а́дстии, / и взя́шася врата́ плаче́вная. / Вни́де бо Царь сла́вы Христо́с, / глаго́ля су́щим во у́зах, изыди́те: / и су́щим во тьме, откры́йтеся.

Ины стихиры самогласны, о слепом. Глас 2:

Слепы́й роди́выйся, в свое́м по́мысле глаго́лаше: / еда́ аз грех ра́ди роди́тельных роди́хся без о́чию? / Еда́ аз за неве́рие язы́ков роди́хся во обличе́ние? / Не домышля́юся вопроша́ти, / когда́ нощь, когда́ день? / Не терпи́та ми но́зе ка́меннаго претыка́ния, / не ви́дех бо со́лнца сия́юща, / ниже́ во о́бразе мене́ Созда́вшаго. / Но молю́ Ти ся, Христе́ Бо́же, / при́зри на мя и поми́луй мя.

Слава, глас 5: Го́споди, мимоходя́ путе́м, / обре́л еси́ челове́ка сле́па от рожде́ния, / и удивле́ни бы́вше ученицы́, вопроша́ху Тя глаго́люще: / Учи́телю, кто согреши́: сей ли, / или́ роди́тели его́, да слеп роди́ся? / Ты же Спа́се мой возопи́л еси́ к ним: / ни сей согреши́, ни роди́тели его́, / но да явя́тся дела́ Бо́жия на нем. / Мне подоба́ет де́лати дела́ Посла́вшаго Мя, / я́же никто́же мо́жет де́лати. / И сия́ рек, плю́нув до́лу, и бре́ние сотво́рь, / пома́зал еси́ о́чи его́, рек к нему́: / иди́, умы́йся в Силоа́мстей купе́ли. / Он же умы́вся здрав бысть, и вопия́ше к Тебе́: / ве́рую Го́споди, и поклони́ся Тебе́. / Те́мже вопие́м и мы, поми́луй нас.

И ныне, Богородичен: В Чермне́м мо́ри, / Неискусобра́чныя Неве́сты о́браз написа́ся иногда́. / Та́мо Моисе́й, раздели́тель воды́, / зде же Гаврии́л, служи́тель чудесе́. / Тогда́ глубину́ ше́ствова немо́кренно Изра́иль; / ны́не же Христа́ роди́ безсе́менно Де́ва. / Мо́ре по проше́ствии Изра́илеве пребы́сть непрохо́дно, / Непоро́чная по Рождестве́ Эмману́илеве пребы́сть Нетле́нна. / Сый и пре́жде Сый, / явле́йся, я́ко Челове́к, / Бо́же поми́луй нас.

На стиховне стихира воскресна, глас 5:

Тебе́, Воплоще́ннаго Спа́са Христа́, / и Небе́с неразлучи́вшася, / во гла́сех пе́ний велича́ем, / я́ко Крест и смерть прия́л еси́ за род наш, / я́ко Человеколю́бец Госпо́дь, / испрове́ргий а́дова врата́, / тридне́вно воскре́сл еси́, / спаса́я ду́ши на́ша.

НА УТРЕНИ

На Бог Госпо́дь:
тропарь воскресен дважды, глас 5:

Собезнача́льное Сло́во Отцу́ и Ду́хови, / от Де́вы ро́ждшееся на Спасе́ние на́ше, / воспои́м, ве́рнии, и поклони́мся, / я́ко благоволи́ Пло́тию взы́ти на Крест, / и смерть претерпе́ти, / и воскреси́ти уме́ршия / сла́вным воскресе́нием Свои́м.

Слава, и ныне: Богородичен: Ра́дуйся, Две́ре Госпо́дня непроходи́мая, / ра́дуйся, стено́ и покро́ве притека́ющим к Тебе́. / Ра́дуйся, необурева́емое приста́нище и неискусобра́чная, / ро́ждшая пло́тию Творца́ Твоего́ и Бо́га. / Моля́щи не оскудева́й о воспева́ющих / и кла́няющихся рождеству́ Твоему́.

Прокимен, глас 5:

Воскресни́, Го́споди Бо́же мой, да вознесе́тся рука́ Твоя́, / я́ко Ты ца́рствуеши во ве́ки. Стих: Испове́мся Тебе́, Го́споди, всем се́рдцем мои́м, пове́м вся чудеса́ Твоя́.

На хвалитех поставим стихов 8.
И поем стихиры воскресны, глас 5:

Го́споди, запеча́тану гро́бу от беззако́нников, / проше́л еси́ из гро́ба, / я́коже роди́лся еси́ от Богоро́дицы, / не уразуме́ша, ка́ко воплоти́лся еси́, безпло́тнии Твои́ а́нгели, / не чу́вствоваша, когда́ воскре́сл еси́, стрегу́щии Тя во́ини. / Обоя́ бо запечатле́стася испыту́ющим, / яви́шася же чудеса́ кла́няющимся ве́рою та́инству, / е́же воспева́ющим, / возда́ждь нам ра́дость и ве́лию ми́лость.

Слава, глас 8: Кто возглаго́лет си́лы Твоя́, Христе́? / Или́ кто изочте́т чуде́с Твои́х мно́жества? / Сугу́б бо я́ко ви́ден был еси́ на земли́ за бла́гость, / сугу́бы и цельбы́ неду́гующим подава́л еси́, / не то́чию бо теле́сныя о́чи отве́рзл еси́, / и́же от утро́бы слепо́му, / но и душе́вныя. / Те́мже Бо́га Тя испове́даше тая́щагося, / и всем подаю́ща ве́лию ми́лость.

НА ЛИТУРГИИ

По входе тропарь воскресен, глас 5:

Собезнача́льное Сло́во Отцу́ и Ду́хови, / от Де́вы ро́ждшееся на Спасе́ние на́ше, / воспои́м, ве́рнии, и поклони́мся, / я́ко благоволи́ Пло́тию взы́ти на Крест, / и смерть претерпе́ти, / и воскреси́ти уме́ршия / сла́вным воскресе́нием Свои́м.


Поделиться с друзьями:

Двойное оплодотворение у цветковых растений: Оплодотворение - это процесс слияния мужской и женской половых клеток с образованием зиготы...

Биохимия спиртового брожения: Основу технологии получения пива составляет спиртовое брожение, - при котором сахар превращается...

Типы оградительных сооружений в морском порту: По расположению оградительных сооружений в плане различают волноломы, обе оконечности...

Папиллярные узоры пальцев рук - маркер спортивных способностей: дерматоглифические признаки формируются на 3-5 месяце беременности, не изменяются в течение жизни...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.021 с.