Археология об основании Рима: Новые раскопки проясняют и такой острый дискуссионный вопрос, как дата самого возникновения Рима...
Организация стока поверхностных вод: Наибольшее количество влаги на земном шаре испаряется с поверхности морей и океанов (88‰)...
Топ:
Характеристика АТП и сварочно-жестяницкого участка: Транспорт в настоящее время является одной из важнейших отраслей народного хозяйства...
Оценка эффективности инструментов коммуникационной политики: Внешние коммуникации - обмен информацией между организацией и её внешней средой...
Эволюция кровеносной системы позвоночных животных: Биологическая эволюция – необратимый процесс исторического развития живой природы...
Интересное:
Отражение на счетах бухгалтерского учета процесса приобретения: Процесс заготовления представляет систему экономических событий, включающих приобретение организацией у поставщиков сырья...
Искусственное повышение поверхности территории: Варианты искусственного повышения поверхности территории необходимо выбирать на основе анализа следующих характеристик защищаемой территории...
Инженерная защита территорий, зданий и сооружений от опасных геологических процессов: Изучение оползневых явлений, оценка устойчивости склонов и проектирование противооползневых сооружений — актуальнейшие задачи, стоящие перед отечественными...
Дисциплины:
2021-10-05 | 63 |
5.00
из
|
Заказать работу |
|
|
По 9-м часе, во светильничном, облачится настоятель во всю священную одежду. И став пред святою трапезою с кадильницею, знаменует крестовидно, и возглашает глаголя:
Благослове́н Бог наш всегда́, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в.
И нам отвещающим: Ами́нь.
И той начинает: Христо́с воскре́се из ме́ртвых, / сме́ртию смерть попра́в / и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. Трижды. И мы тойжде отвещаем трижды.
И глаголет настоятель преждереченныя стихи:
Первый стих: Да воскре́снет Бог, и расточа́тся врази́ Его́, / и да бежа́т от Лица́ Его́ ненави́дящии Его́.
И на кийждо стих мы поем тропарь: Христо́с воскре́се из ме́ртвых, / сме́ртию смерть попра́в, / и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. Весь по единожды.
Вторый стих: Я́ко исчеза́ет дым, да исче́знут, / я́ко та́ет воск от лица́ огня́. Христо́своскре́се: единожды.
Третий стих: Та́ко да поги́бнут гре́шницы от Лица́ Бо́жия, / а пра́ведницы да возвеселя́тся. Христо́своскре́се: единожды.
Четвертый стих: Сей день, его́же сотвори́ Госпо́дь, / возра́дуемся и возвесели́мся в онь. Христо́своскре́се: единожды.
Слава: Христо́с воскре́се: единожды.
И ныне: Христо́с воскре́се: единожды.
Таже настоятель: Христо́с воскре́се из ме́ртвых, / сме́ртию смерть попра́в.
И мы конец: И су́щим во гробе́х живо́т дарова́в.
Таже ектениа великая от диакона: Миром Го́споду помо́лимся.
Подобает ведати, яко по внегда начати иерею, кадит святую трапезу по обычаю и весь олтарь, вечер, на Господи воззвах: на Утрени, в начале канона исходит и кадит храм и лики и братию по обыкновенному чину.
|
Посем, Го́споди воззвах: поем во глас 2. Поставим стихов 6. И поем стихиры воскресны 3, глас 2.
Пре́жде век от Отца́ ро́ждшемуся Бо́жию Сло́ву, / вопло́щшемуся от Де́вы Мари́и, / прииди́те, поклони́мся. / Крест бо претерпе́в, / погребе́нию предаде́ся, я́ко Сам восхоте́, / и воскре́се из ме́ртвых, / спасе́ мя заблужда́ющаго челове́ка.
Христо́с Спас наш, / е́же на ны рукописа́ние пригвозди́в на Кресте́ загла́ди, / и сме́рную держа́ву упраздни́, / поклоня́емся Его́ тридне́вному Воскресе́нию.
Со Арха́нгелы воспои́м Христо́во Воскресе́ние, / Той бо есть Изба́витель и Спас душ на́ших, / и в сла́ве стра́шней и кре́пцей си́ле, / па́ки гряде́т суди́ти мíру, его́же созда́.
И восточны (Анатолиевы) 3.
Тебе́ Распе́ншагося и Погребе́ннаго, / А́нгел пропове́да Влады́ку, и глаго́лаше жена́м: / прииди́те ви́дите, иде́же лежа́ше Госпо́дь, / воскре́се бо, я́коже рече́, я́ко Всеси́лен. / Те́мже Тебе́ поклоня́емся, Еди́ному Безсме́ртному, / Жизнода́вче Христе́, поми́луй нас.
Кресто́м Твои́м упраздни́л еси́, / ю́же от дре́ва кля́тву, / погребе́нием Твои́м умертви́л еси́ сме́рти держа́ву, / воста́нием же Твои́м просвети́л еси́ род челове́ческий. / Сего́ ра́ди вопие́м Ти: / Благоде́телю Христе́ Бо́же наш, сла́ва Тебе́.
Отверзо́шася Тебе́, Го́споди, / стра́хом врата́ сме́ртная, / вра́тницы же а́довы ви́девше Тя, убоя́шася, / врата́ бо ме́дная сокруши́л еси́, / и вереи́ желе́зныя стерл еси́, / и изве́л еси́ нас от тмы и се́ни сме́ртныя, / и у́зы на́ша растерза́л еси́.
Слава: Спаси́тельную песнь пою́ще, от уст возсле́м. / Прииди́те вси в дому́ Госпо́днем припаде́м, глаго́люще: / на дре́ве Распны́йся, и из ме́ртвых Воскресы́й, / и Сый в не́дрех О́тчих, / очи́сти грехи́ на́ша.
|
И ныне, Богородичен: Пре́йде сень зако́нная, / благода́ти прише́дши, / я́коже бо купина́ не сгара́ше опаля́ема, / та́ко Де́ва родила́ еси́ / и Де́ва пребыла́ еси́. / Вме́сто столпа́ о́гненнаго, / пра́ведное возсия́ Со́лнце, / вме́сто Моисе́я, Христо́с, / Спасе́ние душ на́ших.
Вход со Евангелием. Све́те ти́хий:
Таже, прокимен великий, глас 7: Кто Бог ве́лий, я́ко Бог наш? / Ты еси́ Бог творя́й чудеса́. Стих 1: Сказа́л еси́ в лю́дех си́лу Твою́. Стих 2: И рех: ны́не нача́х, сия́ изме́на десни́цы Вы́шняго. Стих 3: Помяну́х дела́ Госпо́дня, я́ко помяну́ от нач́ала чудеса́ Твоя́. И паки: Кто Бог ве́лий:
По прокимне же возглашает диакон: И о сподо́битися нам слы́шанию свята́го Ева́нгелиа, Го́спода Бо́га мо́лим.
Посем чтет Евангелие настоятель во олтари.
Евангелие от Иоанна, зачало 65. [Ин. 20, 19 – 25.]
Су́щу по́зде в день той во еди́ну от суббо́т, и две́рем затворе́нным, иде́же бя́ху ученицы́ Его́ со́брани, стра́ха ра́ди иуде́йска, прии́де Иису́с и ста посреде́, и глаго́ла им: мир вам. И сие́ рек, показа́ им ру́це и но́зе, и ре́бра Своя́. Возра́довашася у́бо ученицы́, ви́девше Го́спода. Рече́ же им Иису́с па́ки: мир вам. Я́коже посла́ Мя Оте́ц, и Аз посыла́ю вы. И сие́ рек, ду́ну и глаго́ла им: приими́те Дух Свят. И́мже отпустите́ грехи́, отпу́стятся им, и и́мже держите́, держа́тся. Фома́ же, еди́н от обоюна́десяте, глаго́лемый Близне́ц, не бе ту с ни́ми, егда́ прии́де Иису́с. Глаго́лаху же ему́ друзи́и ученицы: ви́дехом Го́спода. Он же рече́ им: а́ще не ви́жу на руку́ Его́ я́звы гвозди́нныя, и вложу́ пе́рста моего́ в я́звы гвозди́нныя, и вложу́ ру́ку мою́ в ре́бра Его́, не иму́ ве́ры.
Посем ектениа: Рцем вси: и Сподо́би, Го́споди, в ве́чер сей: Таже: Испо́лним вече́рнюю моли́тву:
И по возгласе поем стихиру воскресну, глас 2:
Воскресе́ние Твое́, Христе́ Спа́се, / всю просвети́ вселе́нную, / и призва́л еси́ Твое́ созда́ние, / Всеси́льне Го́споди, сла́ва Тебе́.
|
Таже стихиры Пасхи, глас 5.
Стих: Да воскре́снет Бог, / и расточа́тся врази́ Его́.
Па́сха / свяще́нная нам днесь показа́ся; / Па́сха но́ва свята́я; / Па́сха та́инственная; / Па́сха всечестна́я. / Па́сха Христо́с Изба́витель; / Па́сха непоро́чная; / Па́сха вели́кая; / Па́сха ве́рных. / Па́сха две́ри ра́йския нам отверза́ющая. / Па́сха всех освяща́ющая ве́рных.
Стих: Я́ко исчеза́ет дым, / да исче́знут.
Прииди́те / от виде́ния жены́ благове́стницы, / и Сио́ну рцы́те: / приими́ / от нас ра́дости благове́щения, Воскресе́ния Христо́ва: / красу́йся, лику́й / и ра́дуйся, Иерусали́ме, / Царя́ Христа́ узре́в из гро́ба, / я́ко жениха́ происходя́ща.
Стих: Та́ко да поги́бнут гре́шницы от Лица́ Бо́жия, / а пра́ведницы да возвеселя́тся.
Мироно́сицы жены́, / у́тру глубоку́, / предста́вша гро́бу Живода́вца, / обрето́ша А́нгела / на ка́мени седя́ща, / и той провеща́в им, / си́це глаго́лаше: / что и́щете Жива́го с ме́ртвыми; / что пла́чете Нетле́ннаго во тли? / Ше́дше, пропове́дите ученико́м Его́.
Стих: Сей день, его́же сотвори Госпо́дь, / возра́дуемся и возвесели́мся в онь.
Па́сха кра́сная, / Па́сха, Госпо́дня Па́сха! / Па́сха всечестна́я / нам возсия́. Па́сха, / ра́достию друг дру́га обы́мем. / О Па́сха! / Избавле́ние ско́рби, / и́бо из гро́ба днесь, / я́ко от черто́га / возсия́в Христо́с, / жены́ ра́дости испо́лни, глаго́ля: / пропове́дите апо́столом.
Слава, и ныне, глас 5: Воскресе́ния день, / и просвети́мся торжество́м, / и друг дру́га обы́мем. / Рцем бра́тие, / и ненави́дящим нас, / прости́м вся Воскресе́нием, / и та́ко возопии́м: / Христо́с воскре́се из ме́ртвых, / сме́ртию смерть попра́в, / и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в.
Христо́с воскре́се: трижды, кроме конца стихиры.
Таже диакон: Прему́дрость. Мы же: Благослови́. Настоятель: Сый благослове́н Христо́с Бог наш: И мы: Утверди́, Бо́же: Таже настоятель, вместо: Слава Тебе Христе Боже: Христо́с воскре́се из ме́ртвых, / сме́ртию смерть попра́в. И мы: И су́щим во гробе́х живо́т дарова́в. И абие глаголет отпуст со Крестом: Христо́с воскресы́й из ме́ртвых: И прочее, якоже изъявися в конец Утрени.
И целуем святыя иконы. И входим в трапезу, и глаголем: Христо́с воскре́се: трижды. Сла́ва, и ны́не: Настоятель: Христе́ Бо́же благослови́: По востании же от трапезы, глаголем: Христо́с воскре́се: трижды. Сла́ва, и ны́не: Настоятель: С на́ми Бог Своею благодатию: И тако творим во всю седмицу Светлую Вечерни последование.
|
|
Биохимия спиртового брожения: Основу технологии получения пива составляет спиртовое брожение, - при котором сахар превращается...
Опора деревянной одностоечной и способы укрепление угловых опор: Опоры ВЛ - конструкции, предназначенные для поддерживания проводов на необходимой высоте над землей, водой...
Папиллярные узоры пальцев рук - маркер спортивных способностей: дерматоглифические признаки формируются на 3-5 месяце беременности, не изменяются в течение жизни...
Индивидуальные очистные сооружения: К классу индивидуальных очистных сооружений относят сооружения, пропускная способность которых...
© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!