Служба священномученика не имеет праздничного знака, совершается вместе с субботней службой Октоиха. — КиберПедия 

История развития хранилищ для нефти: Первые склады нефти появились в XVII веке. Они представляли собой землянные ямы-амбара глубиной 4…5 м...

Типы сооружений для обработки осадков: Септиками называются сооружения, в которых одновременно происходят осветление сточной жидкости...

Служба священномученика не имеет праздничного знака, совершается вместе с субботней службой Октоиха.

2022-05-09 27
Служба священномученика не имеет праздничного знака, совершается вместе с субботней службой Октоиха. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Февраля, суббота.

Свята́го свяще́нномученика Харала́мпия, епи́скопа Магнези́йскаго.

Служба священномученика не имеет праздничного знака, совершается вместе с субботней службой Октоиха.

На Го́споди, воззва́х: стихи́ры свяще́нномученика, глас 6.

Подо́бен: Всю отложи́вше:

Весь, от ю́ности возложи́вся Влады́це,/ Сего́ возжела́л еси́ и Того́ стопа́м после́довал еси́;/ очи́стився же вся́кия страсте́й скве́рны,/ Боже́ственною благода́тию обогати́лся еси́/ твори́ти исцеле́ния/ и чудоде́йствовати пресла́вная./ И му́ченик был еси́,/ вся́кими прило́ги муче́ний непрекло́нен пребы́в/ си́лою поже́ршагося на Кресте́./ Его́же приле́жно мо́ли/ о ду́шах на́ших. Дважды.

Гвоздьми́ пригвожда́емо/ твое́ блаже́нное те́ло терпели́вное,/ страда́льче Харала́мпие, и непобеди́мое,/ душу́ непрело́жну и ум некра́домь соблю́д сокруша́емь/ Боже́ственное бо жела́ние тя, сла́вне,/ бога́тно распаля́ше/ и терпе́ти мук вся́кий вид поуща́ше,/ му́чениче страстоте́рпче,/ Христо́вых страда́ний о́бщниче./ Его́же со дерзнове́нием мо́ли/ о ду́шах на́ших. Дважды.

Ра́дость пресве́тлую,/ и пречестну́ю сла́ву,/ пострада́в, насле́довал еси́/ и ве́чнующее ра́дование,/ свяще́нниче преподо́бие, страда́льче честны́й,/ во́ине до́блественный,/ и́же во́инства и ополче́ния змии́на/ крове́й твои́х тече́ньми я́ве потопи́л еси́, благода́тию/ и Боже́ственною моли́твою́/ ме́ртвыя воздви́гл еси́ и́стинно,/ со дерзнове́нием моля́ся/ о ду́шах на́ших. Дважды.

Сла́ва, и ны́не, догматик, глас 5-й:

В Чермне́м мо́ри,/ Неискусобра́чныя Неве́сты о́браз написа́ся иногда́./ Та́мо Моисе́й, раздели́тель воды́/ зде́ же Гаврии́л, служи́тель чудесе́./ Тогда́ глубину́ ше́ствова немо́кренно Изра́иль:/ ны́не же Христа́ роди́ безсе́менно Де́ва./ Мо́ре по проше́ствии Изра́илеве пребы́сть непрохо́дно:/ непоро́чная по рождестве́ Емману́илеве пребы́сть нетле́нна./ Сы́й, и пре́жде сы́й,/ явле́йся я́ко челове́к,// Бо́же, поми́луй на́с.

 

Входа нет. Прокимен дня.

На стиховне стихиры Октоиха, глас 5:

Щито́м ве́ры обо́лкшеся, и зна́мением кре́стным себе́ укре́пльше, к му́кам му́жески вда́шася, и диа́волю горды́ню и ле́сть упраздни́ша святи́и твои́, Го́споди, те́х моли́твами я́ко всеси́льный Бо́г, ми́ру ми́р низпосли́, и душа́м на́шым ве́лию ми́лость. Дважды.

О земны́х все́х небре́гше, и на му́ки му́жески дерзну́вше, блаже́нных наде́жд не погреши́сте, но небе́сному Ца́рствию насле́дницы бы́сте, прехва́льнии му́ченицы: иму́ще дерзнове́ние к Человеколю́бцу Бо́гу, ми́ру ми́р проси́те, и душа́м на́шым ве́лию ми́лость.

Слава, и ныне – Богородичен Октоиха, глас 5:

Обра́дованная, хода́тайствуй Твои́ми моли́твами, и испроси́ душа́м на́шым мно́жество щедро́т, и очище́ние мно́гих прегреше́ний мо́лимся.

Тропа́рь священномученика, глас 4. Подо́бен: Ско́ро предвари́:

Я́ко столп избра́нный Це́ркве Христо́вой/ и свети́льник присносве́тлый всея́ вселе́нныя,/ прему́дре показа́ся, Харала́мпие,/ возсия́ в ми́ре муче́нием,/ разруши́ и́дольское мракобе́сие, блаже́нне,/ сего́ ра́ди яви́ся предста́тель Христу́,/ моли́ся спасти́ся нам.

Слава, и ныне.

Богородичен воскресный, глас 5-й:

Ра ́ дуйся, Две ́ ре Госпо ́ дня непроходи ́ мая; / ра ́ дуйся, стено ́ и покро ́ ве притека ́ ющим к Тебе ́. / Ра ́ дуйся, необурева ́ емое приста ́ нище и неискусобра ́ чная, / ро ́ ждшая пло ́ тию Творца ́ Твоего́ и Бо ́ га. / Моля ́ щи не оскудева ́ й о воспева ́ ющих / и кла ́ няющихся рождеству ́ Твоему ́.

 

 

На утрене

Тропа́рь свято́му, глас 4. Подо́бен: Ско́ро предвари́:

Я́ко столп избра́нный Це́ркве Христо́вой/ и свети́льник присносве́тлый всея́ вселе́нныя,/ прему́дре показа́ся, Харала́мпие,/ возсия́ в ми́ре муче́нием,/ разруши́ и́дольское мракобе́сие, блаже́нне,/ сего́ ра́ди яви́ся предста́тель Христу́,/ моли́ся спасти́ся нам.

Слава, и ныне.

Богородичен воскресный, глас 4.

Е́же от ве́ка утае́ное / и А́нгелом несве́домое та́инство, / Тобо́ю, Богоро́дице, су́щим на земли́ яви́ся Бог, / в несли́тном соедине́нии воплоща́емь, / и Крест во́лею нас ра́ди восприи́м, / и́мже воскреси́в первозда́ннаго, / спасе́ от сме́рти ду́ши на́ша.

Кафизмы 16-я и 17-я. Малые ектении.

Седальны Октоиха.

по 1-м стихосло́вии седа́льны му́ченичны, гла́с 5:

Сия́ет дне́сь па́мять страстоте́рпец, и́мать бо и от небе́с зарю́: ли́к а́нгельский торжеству́ет, и ро́д челове́ческий спра́зднует. Те́мже мо́лятся Го́сподеви, поми́ловатися душа́м на́шым.

Сти́х: Ди́вен Бо́г во святы́х Свои́х, Бо́г Изра́илев.

Чудеса́ святы́х Твои́х му́ченик сте́ну неразори́му на́м дарова́л еси́, Христе́ Бо́же: те́х моли́твами ве́рныя лю́ди твоя́ утверди́, я́ко Еди́н Бла́г и Человеколю́бец.

Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен: Ра́дуйся, две́ре Госпо́дня непроходи́мая, ра́дуйся, стено́ и покро́ве притека́ющих к Тебе́, ра́дуйся, необурева́емое приста́нище, и Неискусобра́чная, ро́ждшая пло́тию Творца́ Твоего́ и Бо́га: моля́щи не оскудева́й о воспева́ющих, и кла́няющихся Рождеству́ Твоему́.

По 2-м стихосло́вии седа́льны, му́ченичны, гла́с 5:

Го́споди, ча́ше Страсте́й Твои́х страстоте́рпцы Твои́ поревнова́вше, оста́виша жите́йскую красоту́, и бы́ша а́нгелом соприча́стницы: те́х мольба́ми пода́ждь душа́м на́шым ми́р Христе́ Бо́же, и ве́лию ми́лость.

Сти́х: Ди́вен Бо́г во святы́х Свои́х, Бо́г Изра́илев.

Святы́х му́ченик исправле́нием небе́сныя си́лы преудиви́шася, ка́ко в те́ле ме́ртвеннем подви́гшеся до́бре, безпло́тнаго врага́ си́лою кре́стною победи́ша неви́димо: и мо́лятся Го́сподеви, поми́ловатися душа́м на́шым.

Сти́х: Блаже́ни, я́же избра́л и прия́л еси́, Го́споди, и па́мять и́х в ро́д и ро́д.

Та́же седа́лен, поко́ин:

Поко́й, Спа́се на́ш, с пра́ведными рабы́ Твоя́, и те́х всели́ во дворы́ твоя́, я́коже пи́сано е́сть, презира́я вся́ согреше́ния и́х, я́ко Бла́г, во́льная и нево́льная, и вся́ я́же в ве́дении и не в ве́дении, Человеколю́бче.

Сла́ва, и ны́не, Богоро́дичен: От Де́вы возсия́вый ми́ру, Христе́ Бо́же, сы́ны све́та То́ю показа́вый, поми́луй на́с.

Псалом 50-й.

Каноны:

В храме Воскресения Христова – канон воскресный рядового гласа (с прошлой Недели) со ирмосом на 6 (ирмосы по дважды, тропари на 4: два воскресных тропаря, один Крестовоскресный и один Богородичен), священномученика на 4 и Октоиха (мученичный) на 4.

Песнь 1

Ирмо́с: Я́ко по суху́, пешеше́ствовав Изра́иль/ по бе́здне стопа́ми,/ гони́теля фарао́на/ ви́дя потопля́ема,/ Бо́гу, побе́дную песнь пои́м, вопия́ше.

С ли́ки ше́ствуя ве́село в мы́сленных Небе́сных се́лех/ и сия́я све́том невече́рним,/ изба́ви мя от страсте́й моли́твами твои́ми, му́дре, я́ко да пою́ тя.

Светоно́сная твоя́ па́мять со́лнечная облиста́ет дарова́ния/ и просвеща́ет ве́рно в ней чту́щия тя,/ ра́дости пресве́тлыя вои́стинну,/ му́чениче тезоимени́те.

Крове́й твои́х ка́плями сла́ное неве́рия мо́ре потопи́л еси́,/ река́ благоче́стия был еси́,/ Христо́ву напоя́ющи вои́стинну Це́рковь при́сно.

Богоро́дичен: Грехо́в бу́ря, и помышле́ний проти́вныя во́лны,/ и страсте́й наше́ствия на мне преидо́ша,/ но Твое́ю, Богоро́дице Де́во,/ держа́вною моли́твою спаси́ мя.

Песнь 3

Ирмо́с: Несть свят,/ я́коже Ты, Го́споди Бо́же мой,/ вознесы́й рог ве́рных Твои́х, Бла́же,/ и утверди́вый нас на ка́мени/ испове́дания Твоего́.

Несть отню́д изрещи́ чуде́с мно́жества, я́же соде́лал еси́,/ еще́ в жи́зни ходя́ и к Бо́гу преше́д,/ страстоте́рпче му́чениче досточу́дне.

Си́лою Боже́ственною укре́плься,/ некре́пкую на́глость беззако́нных низложи́л еси́,/ я́коже во́ин кре́пок, Харала́мпие страда́льче,/ я́ко ору́жник Боже́ственнаго ополче́ния.

Крове́й исте́кшия то́ки твоего́ телесе́/ весь нече́стия пла́мень и лю́тое запале́ние угаси́ша,/ сла́дости же пото́к тебе́ исхода́таиша.

Богоро́дичен: Святы́х Свята́го Бо́га родила́ еси́, Всесвята́я,/ свя́тости храм я́вльшися чист и дверь, е́юже Еди́н Христо́с про́йде,/ спаса́яй челове́чество.

Песнь 4

Ирмо́с: Христо́с моя́ си́ла,/ Бог и Госпо́дь,/ честна́я Це́рковь/ Боголе́пно пое́т, взыва́ющи,/ от смы́сла чи́ста о Го́споде пра́зднующи.

Кра́сен был еси́, пома́зався кро́вию честна́го муче́ния/ и добро́тами сего́ украси́вся, Харала́мпие,/ страда́льцев украше́ние и утвержде́ние.

Де́монская ка́пища твои́м сокруши́л еси́, страстоте́рпче, му́жеством,/ храм тебе́ сама́го Свята́го Ду́ха и терпе́ния нело́жнаго столп показа́л еси́ и о́браз.

На высоту́ возне́сше руце, сла́вне,/ тьмы предстате́ле твоя́ ре́бра строга́ху ноготьми́,/ ве́чное и́стинно исхода́таивше тебе́ наслажде́ние.

Богоро́дичен: Кре́пость моя́ и пе́ние мое́, Христо́с Бог, из Тебе́ возсия́вый,/ премно́жеством, Чи́стая, бла́гости изба́ви ны пе́рваго преступле́ния.

Песнь 5

Ирмо́с: Бо́жиим све́том Твои́м, Бла́же,/ у́тренюющих Ти ду́ши любо́вию озари́, молю́ся,/ Тя веде́ти, Сло́ве Бо́жий,/ и́стиннаго Бо́га,/ от мра́ка грехо́внаго взыва́юща.

Боже́ственную страсть/ нас ра́ди стра́сти претерпе́вшаго тве́рдо, му́чениче Христо́в, подража́в,/ терпи́ши во все́м те́ле, сла́вне,/ гвозде́й пригвожде́ния до́блественне.

Безслове́сие гони́телей,/ Сло́во, Собезнача́льное Отцу́, исправля́я, прему́дре,/ сло́во безслове́сным я́ве влага́ет,/ разреши́ти от юз тя повелева́юща.

Рожны́ пронзе́н, уязви́л еси́ се́рдце лю́таго земноро́дных бори́теля/ копие́м му́жества и терпе́ния твоего́,/ Богому́дре страстоте́рпче досточу́дне.

Богоро́дичен: Боже́ственным сия́нием Твои́м, Блага́я, омраче́нную мою́ ду́шу сластьми́ просвети́,/ и ко спасе́ния стезя́м наста́ви,/ я́же Еди́на, Спа́са Христа́ ро́ждшая.

Песнь 6

Ирмо́с: Жите́йское мо́ре,/ воздвиза́емое зря/ напа́стей бу́рею/ к ти́хому приста́нищу Твоему́ прите́к, вопию́ Ти:/ возведи́ от тли живо́т мои́,/ Многоми́лостиве.

Свети́льник был еси́, страда́ний твои́х све́том просвеща́я концы́:/ испове́дуеши и́мя Христо́во пред мучи́тели,/ страстоте́рпче Христо́в пресла́вне.

Боже́ственныя распаля́емь огне́м любве́,/ росо́ю ве́ры злоче́ствующих угаси́л еси́ запале́ние,/ Христо́ва чудеса́ неве́рным показу́я, досточу́дне.

Жи́зни жела́я безсме́ртныя,/ плотска́я, Харала́мпие, умертви́л еси́ страстна́я движе́ния/ и мо́литво́ю ме́ртвыя возста́вил еси́, воспева́ющия во всех тя просла́вльшаго.

Богоро́дичен: Страсте́й мя коле́блющася сопроти́вными прило́ги, Ма́ти Бо́жия, утверди́,/ я́ко безстра́стия ро́ждши Исто́чник,/ к Тебе́ бо прибего́х, челове́ком вели́кому прибе́жищу.

Песнь 7

Ирмо́с: О́троцы в Вавило́не/ пе́щнаго пла́мене не убоя́шася,/ но, посреде́ пла́мене вве́ржени, ороша́еми, поя́ху:/ благослове́н еси́, Го́споди Бо́же оте́ц на́ших.

Приобща́яся му́кам и огне́м опаля́емь, страстоте́рпче Христо́в,/ я́ко зла́то чи́сто, быв/ и свяще́нно возложе́ние Христо́во был еси́.

Моли́тв твои́х росо́ю пребеззако́ннующих пещь угасе́, му́дре,/ и изба́влен был еси́, песнопоя́ Сотво́ршему:/ благослове́н еси́, Го́споди Бо́же оте́ц на́ших.

Ополче́нием страда́ний дре́во яви́лся еси́ высокора́слено,/ соосеня́ющо ве́рныя от пла́меннаго греха́, зову́щия:/ благослове́н еси́, Го́споди Бо́же оте́ц на́ших.

Богоро́дичен: Ра́дость прие́мшая в Пречи́стем чре́ве твое́м, Богоро́дице Чи́стая,/ весе́лия се́рдце мое́ испо́лни,/ печа́ль отгоня́щи страсте́й, Присноде́во.

Песнь 8

Ирмо́с: Из пла́мене преподо́бным росу́ источи́л еси́/и пра́веднаго же́ртву водо́ю попали́л еси́,/вся бо твори́ши, Христе́, то́кмо е́же хоте́ти./ Тя превозно́сим во вся ве́ки.

Тече́нии крове́й нака́паемь, ран добро́тою украша́емь,/ победи́тельным благоле́пно ве́нцем удо́брен, Бо́гу предста́л еси́, му́чениче.

Мук о́блацы не покры́ша му́жества твоего́, му́чениче, и до́блестей,/ гони́телей не омрачи́ сопротивле́ние твоего́ пресве́тлаго, Богому́дре,/ терпе́ния.

Свяще́нник же и му́ченик непобеди́м,/ во́ин добль и столп непоколеби́м,/ утвержде́ние ве́рных, нече́стия противобо́рец,/ вои́стинну яви́лся еси́, Богому́дре страстоте́рпче.

Богоро́дичен: Вся́ческая сотвори́вый Боже́ственным хоте́нием,/ восхоте́в, во чре́ве Твое́м всели́ся, Чи́стая, истле́вшия ны обнови́ти хотя́./ Его́же превозно́сим во вся ве́ки.

Песнь 9

Ирмо́с: Бо́га/ челове́ком невозмо́жно ви́дети,/на Него́же не сме́ют чини́ А́нгельстии взира́ти./ Тобо́ю же, Всечи́стая, яви́ся челове́ком/ Сло́во воплоще́нно,/ Его́же велича́юще,/ с Небе́сными вои́ Тя ублажа́ем.

Ни о́гнь, ни меч, но ни́же смерть,/ ни гоне́ние, ни ско́рбь, ни глад,/ ни́же беда́, ни мук вся́ких умышле́ние/ возмо́же от любве́ Бо́жия вои́стинну отлучи́ти тя сотво́ршаго,/ страда́льче досточу́дне.

Строга́ньми ногте́й умерщвле́ния совле́к ри́зы,/ оде́ждами от крове́й тебе́, страстоте́рпче, украси́л еси́,/ те́мже со дерзнове́нием, му́чениче непобеди́ме,/ всех Владыце и Бо́гу, ра́дуяся, предстои́ши.

Ра́дости полна́ и Боже́ственныя све́тлости пода́тельна, Харала́мпие, па́мять твоя́ ми́ру возсия́,/ страсте́й зи́му отгоня́щи, вся просвеща́ющи,/ ю́же пра́зднующе, обрета́ем прегреше́ний очище́ние моли́твами твои́ми.

Богоро́дичен: Страсте́й бу́ря смуща́ет мя,/ и сласте́й погружа́ет треволне́ние, Веенепоро́чная,/ Ко́рмчия Христа́ ро́ждшая, ру́ку ми по́мощи простри́/ и спаси́ мя, Еди́на спасе́ние ве́рно блажа́щих Тя.

Слава, и ныне.

Слава, и ныне, глас 4.

Богородичен от меньших:

Тя велича́ем, Богоро́дице, вопию́ще: / Ты еси́ купина́, в не́йже неопа́льно Моисе́й ви́де, / я́ко пла́мень, Огнь Божества́.

На Литургии

Блаженны Октоиха – 6.

Разбо́йник на кресте́ Бо́га Тя́ бы́ти ве́ровав, Христе́, испове́да Тя́ чи́сте от се́рдца, помяни́ мя, Го́споди, вопия́, во Ца́рствии Твое́м.

Сти́х: Блаже́ни изгна́ни пра́вды ра́ди, я́ко те́х е́сть Ца́рство Небе́сное.

Началозло́бнаго врага́, уме́рше му́ченицы, погуби́сте, и взыдо́сте к вы́шним, венча́вшеся Боже́ственными побе́дами, и Царю́ все́х Бо́гу предста́сте.

Сти́х: Блаже́ни есте́, егда́ поно́сят ва́м, и изжену́т, и реку́т вся́к зо́л глаго́л, на вы́ лжу́ще Мене́ ра́ди.

Свяще́нства све́том святи́телие просвеща́еми просла́вишася, и преподо́бных мно́жество присносу́щный получи́ша живо́т: те́мже ублажа́еми су́ть.

Сти́х: Ра́дуйтеся и весели́теся, я́ко мзда́ ва́ша мно́га на Небесе́х.

С ли́ки избра́нных на ме́сте, Влады́ко, ослабле́ния, и́хже преста́вил еси́, всели́ Сло́ве, презре́в Христе́, я́же на земли́ те́х согреше́ния.

Сла́ва: О Тро́ице честна́я! Святи́телей и му́ченик честны́х по́двиги умоле́на бу́ди: ве́рою уме́рших душа́м спасе́ние да́руй, и ве́лию ми́лость.

И ны́не: Я́же невмести́маго все́ми, богора́дованная вмести́ла еси́, и ро́ждши па́че естества́ и сло́ва, того́ ми́лостива бы́ти все́м, Влады́чице, умоли́.


Тропари и кондаки.

Тропа́рь священномученику, глас 4. Подо́бен: Ско́ро предвари́:

Я́ко столп избра́нный Це́ркве Христо́вой/ и свети́льник присносве́тлый всея́ вселе́нныя,/ прему́дре показа́ся, Харала́мпие,/ возсия́ в ми́ре муче́нием,/ разруши́ и́дольское мракобе́сие, блаже́нне,/ сего́ ра́ди яви́ся предста́тель Христу́,/ моли́ся спасти́ся нам.

Конда́к священномученика, глас 8. Подо́бен: Я́ко нача́тки:

Подо́бствовав благода́тию свяще́нства, сла́вне,/ Це́рковь светло́ украси́л еси́ Боже́ственным страда́нием,/ е́же за Христа́ прия́л еси́ до́блественно, ра́дуяся, Харала́мпие,/ честны́й свети́льниче всеми́рный, осиява́яй концы́,/ я́ко непобеди́мый.

Тропари субботы, глас 2:

Апо́столи, му́ченицы и проро́цы,/ святи́телие, преподо́бнии и пра́веднии,/ до́бре по́двиг соверши́вшии и ве́ру соблю́дшии,/ дерзнове́ние иму́ще ко Спа́су,/ о нас Того́, я́ко Бла́га, моли́те,/ спасти́ся, мо́лимся, душа́м на́шим.

Кондак, глас 8:

Я́ко нача́тки естества́ Насади́телю тва́ри,/ вселе́нная прино́сит Ти, Го́споди, богоно́сныя му́ченики;/ тех моли́твами в ми́ре глубо́це/ Це́рковь Твою́, жи́тельство Твое́,/ Богоро́дицею соблюди́, Многоми́лостиве.

Глас 6: Со святы́ми упоко́й,/ Христе́, ду́ши раб Твои́х,/ иде́же несть/ боле́знь, ни печа́ль,/ ни воздыха́ние,/ но жизнь безконе́чная.

 

 

Февраля, суббота.

Свята́го свяще́нномученика Харала́мпия, епи́скопа Магнези́йскаго.

Служба священномученика не имеет праздничного знака, совершается вместе с субботней службой Октоиха.

На Го́споди, воззва́х: стихи́ры свяще́нномученика, глас 6.

Подо́бен: Всю отложи́вше:

Весь, от ю́ности возложи́вся Влады́це,/ Сего́ возжела́л еси́ и Того́ стопа́м после́довал еси́;/ очи́стився же вся́кия страсте́й скве́рны,/ Боже́ственною благода́тию обогати́лся еси́/ твори́ти исцеле́ния/ и чудоде́йствовати пресла́вная./ И му́ченик был еси́,/ вся́кими прило́ги муче́ний непрекло́нен пребы́в/ си́лою поже́ршагося на Кресте́./ Его́же приле́жно мо́ли/ о ду́шах на́ших. Дважды.

Гвоздьми́ пригвожда́емо/ твое́ блаже́нное те́ло терпели́вное,/ страда́льче Харала́мпие, и непобеди́мое,/ душу́ непрело́жну и ум некра́домь соблю́д сокруша́емь/ Боже́ственное бо жела́ние тя, сла́вне,/ бога́тно распаля́ше/ и терпе́ти мук вся́кий вид поуща́ше,/ му́чениче страстоте́рпче,/ Христо́вых страда́ний о́бщниче./ Его́же со дерзнове́нием мо́ли/ о ду́шах на́ших. Дважды.

Ра́дость пресве́тлую,/ и пречестну́ю сла́ву,/ пострада́в, насле́довал еси́/ и ве́чнующее ра́дование,/ свяще́нниче преподо́бие, страда́льче честны́й,/ во́ине до́блественный,/ и́же во́инства и ополче́ния змии́на/ крове́й твои́х тече́ньми я́ве потопи́л еси́, благода́тию/ и Боже́ственною моли́твою́/ ме́ртвыя воздви́гл еси́ и́стинно,/ со дерзнове́нием моля́ся/ о ду́шах на́ших. Дважды.

Сла́ва, и ны́не, догматик, глас 5-й:

В Чермне́м мо́ри,/ Неискусобра́чныя Неве́сты о́браз написа́ся иногда́./ Та́мо Моисе́й, раздели́тель воды́/ зде́ же Гаврии́л, служи́тель чудесе́./ Тогда́ глубину́ ше́ствова немо́кренно Изра́иль:/ ны́не же Христа́ роди́ безсе́менно Де́ва./ Мо́ре по проше́ствии Изра́илеве пребы́сть непрохо́дно:/ непоро́чная по рождестве́ Емману́илеве пребы́сть нетле́нна./ Сы́й, и пре́жде сы́й,/ явле́йся я́ко челове́к,// Бо́же, поми́луй на́с.

 

Входа нет. Прокимен дня.

На стиховне стихиры Октоиха, глас 5:

Щито́м ве́ры обо́лкшеся, и зна́мением кре́стным себе́ укре́пльше, к му́кам му́жески вда́шася, и диа́волю горды́ню и ле́сть упраздни́ша святи́и твои́, Го́споди, те́х моли́твами я́ко всеси́льный Бо́г, ми́ру ми́р низпосли́, и душа́м на́шым ве́лию ми́лость. Дважды.

О земны́х все́х небре́гше, и на му́ки му́жески дерзну́вше, блаже́нных наде́жд не погреши́сте, но небе́сному Ца́рствию насле́дницы бы́сте, прехва́льнии му́ченицы: иму́ще дерзнове́ние к Человеколю́бцу Бо́гу, ми́ру ми́р проси́те, и душа́м на́шым ве́лию ми́лость.

Слава, и ныне – Богородичен Октоиха, глас 5:

Обра́дованная, хода́тайствуй Твои́ми моли́твами, и испроси́ душа́м на́шым мно́жество щедро́т, и очище́ние мно́гих прегреше́ний мо́лимся.

Тропа́рь священномученика, глас 4. Подо́бен: Ско́ро предвари́:

Я́ко столп избра́нный Це́ркве Христо́вой/ и свети́льник присносве́тлый всея́ вселе́нныя,/ прему́дре показа́ся, Харала́мпие,/ возсия́ в ми́ре муче́нием,/ разруши́ и́дольское мракобе́сие, блаже́нне,/ сего́ ра́ди яви́ся предста́тель Христу́,/ моли́ся спасти́ся нам.

Слава, и ныне.

Богородичен воскресный, глас 5-й:

Ра ́ дуйся, Две ́ ре Госпо ́ дня непроходи ́ мая; / ра ́ дуйся, стено ́ и покро ́ ве притека ́ ющим к Тебе ́. / Ра ́ дуйся, необурева ́ емое приста ́ нище и неискусобра ́ чная, / ро ́ ждшая пло ́ тию Творца ́ Твоего́ и Бо ́ га. / Моля ́ щи не оскудева ́ й о воспева ́ ющих / и кла ́ няющихся рождеству ́ Твоему ́.

 

 

На утрене

Тропа́рь свято́му, глас 4. Подо́бен: Ско́ро предвари́:

Я́ко столп избра́нный Це́ркве Христо́вой/ и свети́льник присносве́тлый всея́ вселе́нныя,/ прему́дре показа́ся, Харала́мпие,/ возсия́ в ми́ре муче́нием,/ разруши́ и́дольское мракобе́сие, блаже́нне,/ сего́ ра́ди яви́ся предста́тель Христу́,/ моли́ся спасти́ся нам.

Слава, и ныне.


Поделиться с друзьями:

Автоматическое растормаживание колес: Тормозные устройства колес предназначены для уменьше­ния длины пробега и улучшения маневрирования ВС при...

Индивидуальные очистные сооружения: К классу индивидуальных очистных сооружений относят сооружения, пропускная способность которых...

Историки об Елизавете Петровне: Елизавета попала между двумя встречными культурными течениями, воспитывалась среди новых европейских веяний и преданий...

Типы сооружений для обработки осадков: Септиками называются сооружения, в которых одновременно происходят осветление сточной жидкости...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.108 с.