Отселе начинается четверопеснец господина Космы. Ирмосы по дважды, тропари на 12. — КиберПедия 

Папиллярные узоры пальцев рук - маркер спортивных способностей: дерматоглифические признаки формируются на 3-5 месяце беременности, не изменяются в течение жизни...

Индивидуальные и групповые автопоилки: для животных. Схемы и конструкции...

Отселе начинается четверопеснец господина Космы. Ирмосы по дважды, тропари на 12.

2020-02-15 157
Отселе начинается четверопеснец господина Космы. Ирмосы по дважды, тропари на 12. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Песнь 6.

Ирмос: Ио́ну в ки́те, Го́споди, / еди́наго всели́л еси́, / мене́ же, свя́заннаго мре́жами вра́жиями, / я́ко от тли о́наго, спаси́.

Любо́вь Тебе́ в Вифа́нию, Го́споди, отведе́ к Ла́зарю, / и сего́ уже́ смердя́ща воскреси́л еси́ я́ко Бог, / и от уз а́довых спасл еси́.

Ма́рфа у́бо отча́яшеся Ла́заря, я́ко ви́де четверодне́вна, / Христо́с же истле́вшаго воскреси́ я́ко Бог, / и к жи́зни преста́ви глаго́лом.

Иный, Иоанна монаха. Глас тойже. Ирмос: Очи́сти мя, Спа́се:

Бог сый и́стинный, Ла́зарево ве́дал еси́ успе́ние, / и сие́ ученико́м Твои́м провозвести́л еси́, / уверя́я, Влады́ко, Божества́ Своего́ неопреде́льное де́йство.

Пло́тию опи́сан сый Неопи́санный, в Вифа́нию прише́д, / я́ко Челове́к Влады́ко слези́ши над Ла́зарем, / я́ко Бог же хотя́ воскреша́еши четверодне́внаго.

Катавасия: Очи́сти мя, Спа́се, / мно́га бо беззако́ния моя́, / и из глубины́ зол возведи́, молю́ся, / к Тебе́ бо возопи́х, / и услы́ши мя, / Бо́же спасе́ния моего́.

Кондак, глас 2. Подобен: Вы́шних ища́:

Всех ра́дость Христо́с, / И́стина, Свет, Живо́т и ми́ра Воскресе́ние, / су́щим на земли́ яви́ся Свое́ю бла́гостию, / и бысть о́браз Воскресе́ния, / всем подая́ Боже́ственное оставле́ние.

Икос: Ученико́м Созда́тель всех предвеща́, глаго́ля: / бра́тия и зна́емии, наш друг у́спе, / си́ми предглаго́ля и уча́, я́ко вся ве́си, я́ко Созда́тель всех. / И́дем у́бо, и уви́дим стра́нное погребе́ние, / и рыда́ние Мари́ино, и Ла́зарев гроб у́зрим, / та́мо бо хощу́ чудоде́йствовати, / соверша́я Креста́предначина́ние, / и всем подая́ Боже́ственное оставле́ние.

Синаксарий.

Песнь 7.

Ирмос: О́троцы евре́йстии в пещи́ / попра́ша пла́мень дерзнове́нно, / и на ро́су огнь преложи́ша, вопию́ще: / благослове́н еси́ Го́споди Бо́же во ве́ки.

Прослези́вся я́ко челове́к, Ще́дре, / воскреси́л еси́ я́ко Бог су́щаго во гро́бе, / и разре́шся от а́да Ла́зарь взыва́ше: / благослове́н еси́ Го́споди Бо́же во ве́ки.

Изы́де пово́йми обвя́зан, / про́пасти а́да же и тьмы убе́г Влады́чним сло́вом, Ла́зарь взыва́я: / благослове́н еси́ Го́споди Бо́же во ве́ки.

Иный. Ирмос: От Иуде́и доше́дше:

Над дру́гом прослези́вся, Ма́рфины, Ще́дре, сле́зы утоли́л еси́, / и стра́стию во́льною отъя́л еси́ от лица́ люде́й Твои́х вся́кую сле́зу. / Оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Живота́ сокро́вище, ме́ртваго я́ко от сна, Спа́се, воздви́гл еси́, / и сло́вом а́дову утро́бу расто́ргнув, воскреси́л еси́ пою́ща: / оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Мертвеца́ смердя́ща, свя́зана пово́йми, Влады́ко, воздви́гнул еси́, / и мене́ свя́занаго плени́цами прегреше́ний, возста́ви пою́ща: / оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Катавасия: От Иуде́и доше́дше, о́троцы / в Вавило́не иногда́ / ве́рою Тро́ическою пла́мень пе́щный попра́ша, пою́ще: / отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

Песнь 8.

Ирмос: Мусики́йским орга́ном согласу́ющим, / и лю́дем безчи́сленным, покланя́ющимся о́бразу в Деи́ре, / три о́троцы не повину́вшеся, / Го́спода воспева́ху, / и славосло́вляху во вся ве́ки.

Я́ко Па́стырь а́гнца взыска́л еси́, / от во́лка лю́таго губи́теля восхи́тив, / растле́вша обнови́л еси́, пою́ща Тебе́: / по́йте и превозноси́те во вся ве́ки.

Я́ко Челове́к гро́ба взыска́л еси́, / ме́ртваго я́ко Соде́тель воскреси́л еси́, / повеле́нием Твои́м Влады́чним, Его́же ад ужасе́ся, / вопию́ща Тебе́: по́йте и превозноси́те во вся ве́ки.

Иный. Ирмос: Царя́ Небе́снаго:

Вопроша́еши у́бо я́ко Челове́к, / я́ко Бог же воскреша́еши сло́вом четверодне́внаго. / Те́мже Тя пое́м и превозно́сим во вся ве́ки.

Тебе́ благоразу́мно Влады́ко, я́коже до́лжное / Мари́я приноша́ет ми́ро, / воспева́ющи во вся ве́ки.

Призыва́еши у́бо я́ко Челове́к Отца́, / я́ко Бог же Ла́заря воздвиза́еши. / Те́мже Тя пое́м Христе́ во ве́ки.

Хва́лим, благослови́м, покланя́емся Го́сподеви, пою́ще и превознося́ще во вся ве́ки.

Катавасия: Царя́ Небе́снаго, / Его́же пою́т во́и Áнгельстии, / хвали́те и превозноси́те во вся ве́ки.

Честнейшая не стихословится.

Песнь 9.

Ирмос: Чи́стую сла́вно почти́м, лю́дие, Богоро́дицу, / огнь Божества́ прии́мшую во чре́ве неопа́льно, / пе́сньми велича́ем.

Лю́дие ви́девше ходя́ща мертвеца́ четверодне́вна, / удиви́вшеся чудеси́, вопия́ху Изба́вителю, / Бо́га Тя в пе́снех велича́юще.

Предуверя́я сла́вное воста́ние Твое́, о Спа́се мой, / ме́ртва четверодне́вна, из а́да свобожда́еши Ла́заря, / пе́сньми Тя велича́юща.

Иный. Ирмос: Вои́стинну Богоро́дицу:

Почита́я Твоего́ Отца́, и показу́я, я́ко не богопроти́вен еси́, / моли́тву де́еши, Христе́, / самовла́стно воздви́г четверодне́внаго.

Из гро́ба четверодне́внаго Ла́заря воздвиза́еши, / тридне́внаго, Христе́, Твоего́ воста́ния, / всеи́стиннаго всем показу́я сведе́теля.

Хо́диши, и слези́ши, веща́еши же, Спа́се мой, / челове́ческое показу́я Твое́ де́йство, / Боже́ственное же явля́я, воздвиза́еши Ла́заря.

Соде́ял еси́ неизрече́нно, Влады́ко Спа́се мой, / по обою́ двою́ Твое́ю естеству́, / самовла́стною во́лею спасе́ние мое́.

Катавасия: Вои́стинну Богоро́дицу, / Тя испове́дуем, / спасе́ннии Тобо́ю, Де́во Чи́стая, / с Безпло́тными ли́ки Тя велича́юще.

Таже на глас 1: Свят Госпо́дь Бог наш. Трижды.


Поделиться с друзьями:

Историки об Елизавете Петровне: Елизавета попала между двумя встречными культурными течениями, воспитывалась среди новых европейских веяний и преданий...

Поперечные профили набережных и береговой полосы: На городских территориях берегоукрепление проектируют с учетом технических и экономических требований, но особое значение придают эстетическим...

Археология об основании Рима: Новые раскопки проясняют и такой острый дискуссионный вопрос, как дата самого возникновения Рима...

Семя – орган полового размножения и расселения растений: наружи у семян имеется плотный покров – кожура...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.008 с.