Служба иже во святых отцу нашему Николаю, митрополиту Алма-Атинскому и Казахстанскому, исповеднику — КиберПедия 

Типы сооружений для обработки осадков: Септиками называются сооружения, в которых одновременно происходят осветление сточной жидкости...

Таксономические единицы (категории) растений: Каждая система классификации состоит из определённых соподчиненных друг другу...

Служба иже во святых отцу нашему Николаю, митрополиту Алма-Атинскому и Казахстанскому, исповеднику

2020-01-13 133
Служба иже во святых отцу нашему Николаю, митрополиту Алма-Атинскому и Казахстанскому, исповеднику 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Служба иже во святых отцу нашему Николаю, митрополиту Алма-Атинскому и Казахстанскому, исповеднику

На малой вечерни.

На Господи, воззвах: стихиры поем на 4, глас 8-й

Прежде век Сый, Боже,/ времена и веки сотворивый/ и вся в мудрости Твоей устроивый,/ Церковь на земли противу зла воинствующую/ многоразличною благодатию Твоею облагодетельствовал еси,/ даровав в последния сия времена Казахстанской митрополии,/ дивнаго иерарха и исповедника,/ Николая, новаго чудотворца,/его же память днесь благочестно совершающе,/ всесвятое Имя Твое поем и славим.

От века и до века Ты еси, Царю и Господи,/ Пресущественное Естество, в Троице певаемое Ипостасей,/ преестественно Себе даровавший присно тя вожделевшему,/ исповеднику Твоему Николаю,/ Казахстанския митрополии священноначальнику,/ их же и паству свою Тя, Присносущнаго, знати научи,/ его же молитвами,/ неизреченнаго зрения Твоего сподоби ны, Человеколюбче.

Триипостастный, Владыко,/ Отче, Сыне, и Душе Святый,/ Едино Божество и Царство,/ от небесных чинов ангельских воспеваемый,/ приими и наше из глубины сердца приносимое Тебе благохваление/ и мольбами святителя и исповедника Твоего Николая,/ подаждь и нам в сонме ликующих угодников и ангелов Твоих/ воспевати Тя во веки.

Слава, глас 2-й

Возсия днесь память,/ Казахстанскаго чудотворца/ святителя Николая,/ просвещающа и вразумляюща благочестивых собрание,/ иже во всем житии бысть непоколебимый столп благочестия,/ нищих защититель и болящих немздоприемный врач,/ к свету богопознания всех приводяй,/ да из глубины души в радости вопиют:/ Боже наш Триипостастный,/спаси души наша благоволением Твоим,/ да величаем Тя во веки.

И ныне. Богородичен глас тойже.

На стиховне стихиры, глас 5-й

Приидите, христоименитии людие,/ восхвалим христоподражательнаго отца и пастыря нашего,/ небесное добродетелей богатство на земли стяжавша/ и горняго Отечества о Христе Духом Святым достигша,/ иже молит Всесвятую Божественную Троицу,/ спастися душам нашим.

Стих: Священницы Твои облекутся в правду,/ и преподобнии Твои возрадуются.

Святаго Православия проповедниче,/ Христа Бога, во плоти пришедша грешныя спасти,/ во вся концы Казахстанския митрополии вествовал еси/ и в скорбех и печалех чад церковных пребывающих,/ благодатию Божиею, в тебе сущею, исцелял еси./ Тем же молим Тя, святителю Николае, исповедниче Христов,/ молися Господеви,/ паству твою неодоленну в злоключениях сотворити/ и небеснаго блаженства сподобити.

Стих: Блажен муж, бояйся Господа,/ в заповедех Его восхощет зело.

Любви Божественней всем сердцем и душею соединился еси,/ временная и тленная вся презрел еси./ Безбожие и обновленческое злочестие искореняя,/ утверждал еси народы во истиннем благочестии пребывати,/ да в скоротечнем земнем житии евангельскою правдою поживше,/ Отечества Горняго унаследят./ Тем же непрестай о нас Небеснаго Домовладыку молити,/ да предстательством Пречистыя Матери Своея,/ подаст нам в скорбех утешение и исправление жития,/ и всерадостнаго века наследие.

Слава и ныне, Богородичен глас тойже

Тропарь, глас 7:

Яко светозарное светило,/ лучами Божественных дарований сияющее,/ яви тя Солнце Правды Христос Бог наш,/ тьму безбожия и злонравия далече отгоняюща,/ и зарями богопознания осияюща вопиющих верно:/ Радуйся, святе Николае,/ Христов исповедниче и Казахстанский чудотворче.

Слава и ныне, Богородичен: глас тойже:

На Велицей вечерн

Блажен муж: 1-й антифон.

И ныне, Богородичен, глас тойже

Царь Небесный за человеколюбие на земли явися/ и с человеки поживе,/ от Девы бо Чистыя плоть приемый/ и из Нея прошедый с восприятием,/ Един есть Сын, сугуб естеством,/ но не Ипостасию./ Темже, совершенна Того Бога/ и совершенна Человека воистинну проповедающе,/ исповедуем Христа Бога нашего:/ Егоже моли, Мати Безневестная,/ помиловатися душам нашим.

Вход. Прокимен дне. И чтения.

На стиховне стихиры, глас 2-й.

Яко, Богом данный,/ от родителей Феодосием нареченный,/ тезоименитому мученику в истом исповедании Христа Бога подражал еси,/ и премногая дарования Божественная стяжав,/ у престола огнезрачнаго Святыя Троицы предстоиши,/ моляся о спасении нашем.

Слава, глас 3-й

Церкви Христовы столпе непоколебимый,/ отеческих преданий истинный хранителю,/ веры православныя исповедниче благочестивый,/ Казахстанския митрополии похвало и утверждение, святе Николае,/ всех нас, память твою светоявленную совершающих,/ поминай богоприятными твоими молитвами,/ да прославим Спаса, тя прославившаго,/ дивнаго во святых Своих, Бога нашего.

И ныне, глас той же, Богородичен:

Призри на моления Твоих раб, Всенепорочная,/ утоляющи лютая на ны возстания, всякия скорби нас изменяющи: / Тя бо Едино твердое и известное утверждение имамы/ и Твое предстательство стяжахом,/ да не постыдимся, Владычице, тя призывающии,/ потщися на умоление Тебе верно вопиющих:/ Радуйся, Владычице, всех Помоще, Радосте и Покрове/ и Спасение душ наших.

Или Крестобогородичен, глас той же:

Видящи Тя распинаема Христе,/ Тебе рождшая, вопияше:/ что странное еже вижу таинство, Сыне Мой?/ Како на древе умираеши, плотию повешен,/ Жизни Подателю?

 

Тропарь, глас 7-й

Яко светозарное светило,/ лучами Божественных дарований сияющее,/ яви тя Солнце Правды Христос Бог наш,/ тьму безбожия и злонравия далече отгоняюща,/ и зарями богопознания осияюща вопиющих верно:/ Радуйся, святе Николае,/ Христов исповедниче и Казахстанский чудотворче.

На Бог Господь, тропарь глас – 7-й:

По 1-м стихословии, седален глас 1:

Адаманта веры благоразумнаго, страдальца Христова и исповедника доблественнаго, днесь вернии благоговейно любовию почтим, великаго во смирении иерарха, кроткаго во архиереях святителя, неумолкаемаго Евангельския благодати провозвестника, призывающа нас внити в радость Господа Своего и пети Тому научающа: прославляяй святых Своих, Господи, слава Тебе

Слава, и ныне, Богородичен, глас 1-й:

Из Тебе, Пречистая Богородице, возсия нам Жизнодавец и Господь всех, не оставль Отеческих недр, сниде на землю и спасение роду человеческому дарова и от тли на нетление возведе зовущия: Радуйся, Всенепорочная Дево Богородице, Надеждо и Предстательство Тебе поющих.

К А Н О Н.

Припев: Святителю и исповедниче Христов Николае, моли Бога о нас.

П е с н ь 1-я

П е с н ь 3-я

Ирмос: Ты еси утверждение/ притекающих к Тебе, Господи,/ Ты еси Свет омраченных,/ и поет Тя дух мой.

Вседержителя силою духовною укрепляемь, мудре, в кротости и смирении вся злоключения терпя, крепость злобы древняго злоначальника низложил еси, Христа поя во веки.

Исповедничества чистаго и доблестнаго венцем преукрашенный во страданиях твоих, апостольских учений и отечественных догмат хранитель верный в Церкви явился еси, рассеянныя чада церковныя во едино стадо собирая, да в скорбех и радостех Христа поют во веки.

Яко же солнце незаходимое, лучами любве Божия сияющее, явился еси страждущим чадам церковным, яростию бури безбожнаго злочестия по обширным просторам Казахстанским рассеянным. Их же сердца и души духовно возгревая подвизал еси, хвалебно пети Христа во веки.

Богородичен: Изми мя, Всенепорочная, грехов лютых бури и вихря помыслов нещадно уму моему находящих избави мя, Пречистая.

Седален, глас 8-й.

Чистотою душевною и телесною сияя, терпением в гонениях и лишениях мужествовав, прегордаго Велиара главу сокрушил еси, ни ласками, ни ложными прещении, ни благовидными предлогами богоборцев ни себе, ни паству твою обманути не попустил еси, Богомудре, святую веру непорочно храня, и Богу до конца угодил еси. Сего ради от Него чудесы при жизни и нетлением по смерти почтен еси, яко причастник Божия Благодати.

Слава, глас той же:

Во святительстве исповеднически благочестно пожил еси, словесныя Христова стада овцы словом увещавая и делом назидая, и во изгнании неправедном, благодаряще Бога и огнем любве неугасимыя к Нему пламенея победоносным венцем от Христа Подвигоположника достойне увенчан, молися паствы твоея спасти люди, любовию память твою почитающия.

И ныне, Богородичен:

Человек враждующих озлобления и демонская злоухищренная стреляния угосила еси, Всенепорочная, ходатайством твоим благомощным к Сыну Твоему и Богу нашему, тако и нам, во обстояниях невидимыя брани сущим, душам спасение и телесное здравие подаждь, присно блажащим Тя и добротолюбием воинствующим во славу Рождшагося от Тебе.

П е с н ь 4-я

Ирмос: Услышах, Господи,/ смотрения Твоего таинство,/ разумех дела Твоя, и прославих Твое Божество.

Жизнь твоя, вся духу Божию всецело открытая, разруши лукавых духов и безбожных хулителей хитросплетения тщетныя и путь прав многим, ищущим спасения яви.

Благаго Бога во всем житии твоем подражатель явился еси, священноначальниче и исповедниче Христов Николае, милость и любовь нелицемерныя и ко всем равныя Духом Святым стяжал еси, поминая и творя реченное: возлюбиши искренняго своего, яко сам себе.

Изволением Божиим и избранием святейшего Патриарха Алексия архипастырем Казахстанския митрополии, поставляешися досточудне и наставник, иже ко спасению, пастве твоей многострадальней во утешение даруешися, непрелестным путем верности Святей Невесте Божией церкви Христовой, вводя стадо твое во ограду Небесную.

Богородичен: Яко же престол огнезрачен, носиши Солнце Правды, Богоблагодатная Владычице, Его же моли спасти мя, греховною тьмою о блаженнаго.

П е с н ь 5-я

П е с н ь 6-я

Кондак, глас 8-й.

Избранный от Предвечнаго Архиерея и Церкви Зиждителя, данный Казахстану ходатаю изрядный и заступниче пречудный, святителю Николае, ублажая подвиги и труды твоя, любве ради Господа тобою подъятыя, восхваляем дивнаго во святых Своих Бога нашего, давшаго тебе благодать величия Своего и научившаго нас любовию пети тебе: Радуйся, святе Николае, Христов исповедниче и Казахстанский чудотворче.

И к о с:

Пение благодарственное Пресвятей Троице вси православные, на обширных Казахстанских просторах живущия, взывают, яко благоволи даровати нам тебе, святе, пастыря добра и молитвенника благомощна, и притекающе к раце святей твоей, усердно просят: моли о нас Всеблагаго Бога, да, яко Судия и Мздовоздаятель праведнейший, не отвратит лица Своего от нас недостойных, присно согрешающих и преогорчевающих благоуторобие Его, но, яко Отец чадолюбивый накажет ны зде, во временнем житии нашем, да, отвергше тленная и временная, обрящем нетленная и вечная, благодарне вопиюще тебе таковая: Радуйся, яко адамант точилом язв и болезней испытанный. Радуйся, яко злато в горниле огненных искушений очищенный. Радуйся, прещений лютых не убоявыйся. Радуйся, и самыя смерти не устрашивыйся. Радуйся, странствия Владычня и безсмертныя трапезы Его приобщивыйся. Радуйся, яко звездо лучезарная, над Казахстанскою страною возсиявый. Радуйся, во вся концы ея свет благодати Божия пролиявый. Радуйся, благий вертоградарю, сад веры благочестивыя во стране сей насадивый. Радуйся, поточе сладости, водою благочестия паству твою напоивый. Радуйся, миром Христовым и богоприятных молитв твоих кадилом просторы Казахстанския облагоухавый. Радуйся, яко Божию изволению последуя, инославныя мусульмане тебе со усердием служаху. Радуйся, яко и ты онем любовию теплою всегда благодеял еси. Радуйся, святе Николае, Христов исповедниче и Казахстанский чудотворче

П е с н ь 7-я

Ирмос: От Иудеи дошедше, отроцы/ в Вавилоне иногда/ верою Троическою в пламень пещный попраша, поюще:/ отец Боже, благословен еси.

В гонениях лютых искушен быв, по слову апостольскому, искушаемым Богодарованный помощник явился еси, многострадальне. Иереям, в темнице смертною мукою томящимся, в сонном видении представ, утешение и ободрение духовное и телесное подал еси, наставляя их со упованием пети: отец наших Боже, благословен еси.

Фарисейскаго обновленческаго нечестия отвергшися, Христово смирение всегда во уме и сердце твоем имел еси и единство церковное нерушимо хранил еси, священноначалию истинному всегда сыновнее послушание воздавая, тем же и нас в кротости и смирении утверди, да до скончания жития своего сынами и дщерьми Единыя, Святыя, Соборныя, Апостольския Церкви Христовы будем и блажества вечнаго с тобою, пастырю наш, наследницы явимся, поюще: отец наших Боже, благословен еси.

Человеколюбцу Богу прилежно молитвы вознося Заступницу Усердную рода христианского Матерь Божию всегда помощницей имея, ищущим избавления от телесных недугов прежде духовную пищу предлагал еси, наставляя из глубины души радостно пети: отец наших Боже, благословен еси.

Богородичен: Пресвятая Дево и Пренепорочная Мати, Бога плотоносна на спасение мира рождшая, от грехов всяческих и скорбных обстояний, яко Скоропослушница чтущия Тя спасая, о Тебе вопиющия: отец наших Боже, благословен еси.

П е с н ь 8-я

Ирмос: Седмерицею пещь/ халдейский мучитель/ Богочестивым неистовно разжже,/ силою же лучшею спасены, сия видев,/ Творцу и Избавителю вопияше:/ отроцы благословите,/ священницы, воспойте,/ людие, превозносите во вся веки.

С ревностью равноапостольною разсеянную по казахстанским просторам боголюбивую паству твою посещая, непрестанно во благочестии сию наставлял еси и в терпении утверждая, научал едиными усты и единым сердцем воспевати: отроцы благословите, священницы воспойте, людие, превозносите Христа во веки.

Щедраго и всемилостиваго Господа рабе благий и верный и служителю благоприятный был еси, присноблаженне святителю и исповедниче Христов Николае. Научи и нас, в добродетели убогих, течение жития своего в трезвении, послушании и благочестии проходити, в чистоте сердца принося хвалебную песнь: отроцы благословите, священницы воспойте, людие, превозносите Христа во веки.

Богородичен: Тя, красную Палату и всечестный Сосуд всех Царя, Пресвятая Владычице, воспеваем, спасеннии Тобою, Дева Чистая, да и нас храмы быти нерукотворенны и с Тебе Рождшемуся и очистившему всякую скверну и злобу сопротивную явиши поющия: отроцы благословите, священницы воспойте, людие, превозносите Христа во веки.

П е с н ь 9-я

Ирмос: Устрашися всяк слух/ неизреченна Божия снизхождение,/ яко Вышний волею сниди даже и до плоти,/ от девическаго чрева быв Человек,/ Темже Пречистую Богородицу, вернии, величаем.

Постничества и воздержания правило нерушимо храня, непрестанно молитвою и чистотою сердца Христа Распята и Воскресша в себе живуща со Отцем и Духом Святым имел еси и во ограду избранников Пречистыя Матери Его себе вчинил еси, блаженне Николае. Темже по отшествии твоем Всеблагая Вратарница, двери райския верным отверзающая, во Иерусалим новый и вечный вход отверзла ти, да со всеми святыми Единосущныя Троицы державу поеши радостно во веки.

Легко, яко орел, крылома веры чистыя и благочестия непорочнаго небесную высоту достигл еси, Богоносе отче Николае, почесть горния славы прияв от Судии Праведнейшаго и Мздовоздаятеля. Но, любве ради несокрушимыя к пастве твоея, показа нам Господь цельбоносныя мощи твоя, источаюшия исцеления с верою к ним приходящим. Тем же молим, помяни нас, верою и любовию чтущих тя, да выну всесветлую и всечестную пямять твою достойно ублажаем.

Аще и малое от убогаго усердия приносимое тебе ныне, святе, благохваление приими, яко же две лепты оныя вдовицы прият Христос Господь, и нелишенны нас сотвори твоих благодеяний и даров и прегрешениям нашим прощение у Господа испроси, да тя прославим, милостиве, во веки.

Богородичен: Пощади и помилуй падшее создание Твое, Спасе, Рождшую Тя Матерь сохранив неврежденну, и благомощными ея молитвами, егда сядиши судити всяческим, вечнаго осуждения избави мя, яко Безгрешен и яко Милостивый Бог и Человеколюбец.

Светилен, глас 7-й:

Боготочною кровию, на Кресте излиянною, и тою искупившаго падшее создание Свое от греха, проклятия и вечныя смерти, верою зря волею распеншагося за ны Владыку и Подвигоположника нашего и усердне к Нему любовию горя, всем житием твоим провещал еси: мне, еже жити – Христос, а смерть - приобретение Христа, Ему же на небесех во славе вечней предстоя, моли спастися благочестно ти воспевающим: Радуйся, святе Николае, Христов исповедниче и Казахстанский чудотворче.

Слава, и ныне, Богородичен.

По Бозе упование имуще на Тя, Пречистая Богородице, молимся Ти прилежно, ко иже из Тебе Рождшемуся мольбами, невредимы сохрани нас и спаси души наша.

Отпуст.

 

Служба иже во святых отцу нашему Николаю, митрополиту Алма-Атинскому и Казахстанскому, исповеднику

На малой вечерни.


Поделиться с друзьями:

Индивидуальные и групповые автопоилки: для животных. Схемы и конструкции...

Индивидуальные очистные сооружения: К классу индивидуальных очистных сооружений относят сооружения, пропускная способность которых...

Общие условия выбора системы дренажа: Система дренажа выбирается в зависимости от характера защищаемого...

История создания датчика движения: Первый прибор для обнаружения движения был изобретен немецким физиком Генрихом Герцем...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.033 с.