Папиллярные узоры пальцев рук - маркер спортивных способностей: дерматоглифические признаки формируются на 3-5 месяце беременности, не изменяются в течение жизни...
Типы сооружений для обработки осадков: Септиками называются сооружения, в которых одновременно происходят осветление сточной жидкости...
Топ:
Организация стока поверхностных вод: Наибольшее количество влаги на земном шаре испаряется с поверхности морей и океанов...
Когда производится ограждение поезда, остановившегося на перегоне: Во всех случаях немедленно должно быть ограждено место препятствия для движения поездов на смежном пути двухпутного...
Интересное:
Аура как энергетическое поле: многослойную ауру человека можно представить себе подобным...
Распространение рака на другие отдаленные от желудка органы: Характерных симптомов рака желудка не существует. Выраженные симптомы появляются, когда опухоль...
Уполаживание и террасирование склонов: Если глубина оврага более 5 м необходимо устройство берм. Варианты использования оврагов для градостроительных целей...
Дисциплины:
2019-12-19 | 480 |
5.00
из
|
Заказать работу |
|
|
Волне́ний мно́жество невла́жно преходя́,/ безплотныя враги струя́ми слез твоих крепко погрузи́л еси,/ Богомудре Трифоне,/ и чуде́с дар прие́м,/ моли непреста́нно о всех нас.
Седален, глас 8. Подобен: Премудрости
Отре́кся плоти сладостра́стия Христа ради,/ духо́вный пастырь людем явился еси,/ словеса́ учения Христова сказу́я и́ноком и собою явля́я правды правило,/ стра́сти же вся крепко попра́л еси, тем и вра́жия кова́рства до конца потребил еси,/ к Богу взира́я всегда, блаженне Трифоне./ егоже моли грехо́в оставле́ние пода́ти чту́щим любовию святую па́мять твою.
Другий седален преподобному, глас и подобен тойже:
Яко звезду́ незаходи́мую светови́дну,/ вси тя почитаем, добродетелей сиянием и чудес зарями мир просвеща́юща,/ и восхваля́ем, блаженне Трифоне,/ причастник бо явися Божественныя све́тлости и незаходи́маго светоли́тия зри́тель показа́ся, к немуже и востече́./ Темже и мы светоно́сную и святую память твою совершаем, Спаса сла́вяще, и верно вопию́ще:/ моли Христа Бога грехо́в оставле́ние пода́ти чту́щим любовию святую память твою.
Слава и ныне, Богородичен
Солнца о́блаче светле́йший,/ Боже́ственнаго Света све́щниче златокова́нный, Непорочная Пречистая Владычице,/ омраче́нную душу мою слепото́ю страсте́й безстра́стия заре́ю просвети́, молюся,/ и оскверне́нное сердце мое омы́й умиле́нием покая́ния,/ пла́чем же от скверных мя очисти дел моих, да любовию зову́ Ти:/ Богородице Приснодево, моли Христа Бога,/ прегреше́ний оставле́ние дарова́ти ми, к Тебе бо и́мам надежду, раб Твой.
|
Песнь 4
Ирмос: Пою́ Тя, слухом бо, Господи, услышах и ужасо́хся,/ до мене бо и́деши, мене ища́ заблу́ждшаго./ Тем многое Твое снизхожде́ние, еже на мя,/ прославля́ю, Многоми́лостиве.
Желание тя Божественное распали́, огнем бо святы́м согре́я твое сердце,/ сего ради и жела́нная дости́гл еси до конца, Богомудре,/ оста́вль земны́х пристра́стие и единожи́тель быв Вы́шнем служи́телем.
Ласка́ния све́рстник твоих попра́л еси, преподобне, всеобразно,/ вни́де бо раче́ние Содетеля в тя, Богомудре, те́пле,/ и за́дних мрачная желания до конца отри́нул еси.
Житейския сла́дости отверг, преподобне,/ и, Христа Единаго возлюби́в, родительский кров тайно оставил еси,/ и яко пришлец во страна́х чужди́х явился еси, спасе́ния неки́й.
На па́жить чистую воздержа́ния возве́л еси стадо твое, отче,/ ко исто́чником спасения нему́тнаго безстра́стия,/ разумныя звери побеждая твоими к Богу молитвами.
Богородичен:
Се сла́вят Тебе ро́ди родо́в, Богомати, якоже прорекла́ еси, Отроковице,/ Создателя бо бе палата и храм Божественный,/ в немже всели́ся Вышний, пло́тию оде́яся, да спасе́т нас.
Ин
Ирмос: Вознесе́на Тя ви́девши Церковь на Кресте́,/ Солнце праведное,/ ста в чи́не своем,/ достойно взыва́ющи:/ слава силе Твоей, Господи.
Струя́ми сле́зными сердце свое очищая,/ молитвами твоими на безво́днем месте воде истека́ти устро́ил еси,/ Богу тя прославля́ющу, Трифоне преподобне, яко Своего угодника.
Пресла́вным житием твоим, яко звезда, сия́я,/ священными чудесы, яко другое Небо, показа́ся, блаженне, ве́рою зову́щим:/ слава силе Твоей, Господи.
Законом повину́яся, преподобне, Владычним,/ яже в па́стве твоей су́щия наставил еси к свету Богоразумия,/ усугу́бив данный ти талант, яко раб послушли́в своему Владыце Христу.
Богородичен:
Привлече́нный ум мой, Богородительнице, к теле́сным сла́достем,/ Твоим хода́тайством, молюся, утверди́,/ Яже Едина рождшая Благодетеля Бога нашего в Вы́шних.
|
Песнь 5
Ирмос: Просвеще́ние во тьме лежащих,/ спасение отча́янных, Христе Спасе мой,/ к Тебе у́тренюю, Царю мира,/ просвети́ мя сия́нием Твоим:/ иного бо ра́зве Тебе Бога не зна́ю.
Весь Бо́гови предався, преподобне,/ в пусты́нях мраз зимний претерпел еси, и до́блественне зной понесл еси,/ и сподо́бися причастник Премудрости Божия быти, доброде́тельным сиянием благоукраша́ем.
От юности прилежа́в поще́нию мно́гу, чревоугодия зми́я отри́нул еси сове́тника, отче преподобне,/ а́лчбою, и жа́ждею, и непреста́нными молитвами, и чистотою Бо́гови соедини́лся/ и прича́стник быти сподо́бился еси пи́щи Небесныя.
Доброде́тельми на Го́рняя восшед,/ и́ночествующих стадо научил еси чувственных дея́ний огреба́тися,/ возводя́ их на го́ру Боже́ственнаго разума.
Богородичен:
Явися, Чистая, дре́вле пра́отца ле́ствица, Небес вы́сшая, иму́щая твердый восход,/ из Тебе бо сошед Слово Отчее пло́тию, совокупи́ разстоя́щаяся естества́,/ темже вси Тя, Богороди́тельнице, сла́вим.
Ин
Ирмос: Ты, Господи, мой свет/ в мир прише́л еси,/ Свет Святый, обраща́яй из мра́чна неве́дения/ верою воспева́ющия Тя.
Ум твой, преподобне, чи́стыми к Богу манове́нии7 весь укрепля́ем явися/ и плотски́х сладостра́стии́ превы́шши показа́ся.
Сый врач душа́м и телесе́м, пребога́те,/ отжени плотски́я и душевре́дныя болезни благодатию Божественнаго Духа.
Блажен еси, преподобне, яко всю зло́бу вра́жию победил еси/ и теле́сныя стра́сти до конца умертви́л еси.
Богородичен:
Родила́ еси Преблага́го Бога и по рождестве Де́вая пребысть, Богоневесто,/ сего ра́ди Тя вси ро́ди челове́честии ублажа́ют.
Песнь 6
Ирмос: Ко Господу от ки́та Ио́на возопи́:/ Ты мя возведи́: из глубины́ а́да, молюся,/ да яко Изба́вителю во гла́се хвале́ния/ истины же духом пожру́ Тебе.
Влады́чнею любовию вжиля́ем,/ вся кра́сная мира сего оставив, единому Христу после́довал еси/ и, благи́й яре́м на ра́мо взем, му́жески понесл еси.
Пастырь сый, от Духа Божия науче́нный, блаженне,/ наставля́л еси стадо твое Небесная разумева́ти и страсте́й нашествия отгоня́ти,/ Царствия же Божия и правды Его иска́ти.
|
Житие твое А́нгельскому подо́бно бысть, преподобне,/ яко дерзновение от Бога, вся содержащаго, име́яй,/ молися, о еже от страсте́й лука́вых христоимени́тому стаду твоему изба́витися.
Богородичен:
Прови́дев Твое неизрече́нное, Чистая, духом та́инство,/ Авваку́м иногда́ предвозвести́, гору Тя нарече́ приосене́нную,/ из Тебе бо всех Содетель вопло́щься, спасе́ нас.
Ин
Ирмос: Пожру́ Ти со гла́сом хвале́ния, Господи,/ Церковь вопие́т Ти,/ от бесо́вския кро́ве очищшися,/ ради милости от ребр Твоих/ исте́кшею Кровию.
Единым то́чию призыванием святаго твоего и́мене/ и омы́тием воды́, исходя́щия во обители твоей,/ тряса́вичная болезнь от человек отгоня́ется и вред бесо́вский молитвами твоими потребля́ется.
Победи́в плотскаго наве́та мудрование,/ Духа Святаго благодать прия́л еси/ отгоня́ти плотски́я неду́ги и цели́ти душевныя стра́сти, Трифоне преблаженне.
О, чудо преди́вное,/ ка́ко от еди́наго то́кмо призыва́ния боля́щии прие́млют исцеление твоим явлением, преславне Трифоне,/ и бед и напа́стей свобожда́ются твоими к Богу молитвами.
Богородичен:
Умертви́ пло́ти моея мудрова́ние, Приснодево,/ Умертви́теля смерти заче́ншая/ и ро́ждшая Жизнодавца паче сло́ва и разума.
Кондак, глас 8:
Днесь в начале основания добродетелей, блаженне,/ положил еси в души́ своей страх Божий,/ от юности взем крест свой,/ благоче́стно Христови последовал еси,/ А́нгельским о́бразом облече́ся и быст монах преди́вен,/ в добродетелех цветяше, к будущим Бо́гови простира́лся./ И своей пло́ти, яко врагу, немилостив, отче, был еси,/ терпением явися, блаженне, яко зла́то искуше́но в горни́ле,/ но и ныне не забуди посещати чад своих,/ поминай нас, чтущих пресвятую память твою,/ да вси благода́рне вопие́м ти:/ радуйся, прему́дре Трифоне, наставниче мона́хом.
Икос
Отве́рзи ми устне́ Богоприя́тными твоими к Богу молитвами, преблаженне,/ да воспою́ равноа́нгельное житие твое и возглаго́лю достойно вся добродетели твоя,/ столп бо и забра́ло явися и́ноком и правды пра́вило пресветлое,/ темже и просла́вльшему тя Господу молися непреста́нно о всех нас.
|
Песнь 7
Ирмос: Купина́ в горе́ огненеопа́льная/ и росоно́сная пещь халде́йская/ яве предписа́ Тя, Богоневе́сто:/ Боже́ственный бо невеще́ственный/ в веще́ственней чре́ве Огнь неопа́льно прия́ла еси./ Те́мже из Тебе Ро́ждшемуся/ пое́м: благослове́н еси, Боже отец наших.
Авраа́му уподо́бился еси, преблаженне,/ от земли бо оте́чествия твоего изве́д, пресе́льника сотвори тя Господь в Вя́тстей стране́,/ идеже Сего узре́л еси, обещава́юща ти воздая́ние бога́тно,/ Емуже, веселяся, усердно воспева́л еси:/ благословен Бог отец наших.
Распаля́ем Святым Духом, преподобне, ко́зни вражия разори́л еси,/ Кре́стным оружием ограждаяся нас ради волею пригвождшагося Сына Божия,/ Емуже, веселя́ся, усердно поя́ше:/ благословен Бог отец наших.
В Го́рняя Небеса к Богу молитвами твоими приступил еси,/ вшед в пресве́тлый о́блак, незаходи́мыя сподо́бися Божия Славы виде́ния,/ Емуже прилежно, веселя́ся, поя́ше:/ благословен Бог отец наших.
Богородичен:
Закона исполне́ние родила́ еси, Сына, Преве́чнаго всяческих Бога и Господа,/ премудрости наказа́теля земноро́дных, Емуже усе́рдно поем:/ благословен Бог отец наших.
Ин
Ирмос: В пещи́ Авраа́мстии о́троцы перси́дстей,/ любовию благоче́стия па́че,/ не́жели пла́менем, опаля́еми, взыва́ху:/ благословен еси в храме славы Твоея, Господи.
Сле́зными тучами пла́мень страсте́й погаси́л еси,/ ныне же огне́м молитв твоих, блаженне, и Божественною благодатию/ попаляеши вся душетле́нныя неду́ги.
Всеусе́рдно Творца твоего, блаженне, возлюби́л еси,/ Емуже сам служа́ и и́ны науча́я, Трифоне мудре, взыва́л еси:/ благословен еси в храме славы Твоея, Господи.
Якоже древо при исхо́дищах вод, воздержанием, отче, насажде́н быв,/ воздал еси плоды́ чудес действо от честна́го ти о́браза, Трифоне пребогате,/ благовре́менно всегда изоби́луяся.
Богородичен:
Бу́ри безме́рных моих прегрешений, Отроковице, избави мя,/ едина смире́нных помощь кре́пкая и грешных очищение, зовущих:/ благословенна Ты в жена́х еси, Всенепоро́чная Владычице.
Песнь 8
Ирмос: В пещь о́гненную ко отроко́м еврейским снизше́дшаго/ и пла́мень в ро́су прело́жшаго Бога/ по́йте дела́ яко Господа/ и превозноси́те во вся веки.
|
Твоими, яже к Богу, сле́зными тече́нии огнепа́льныя стра́сти потопи́л еси,/ гее́нского пла́мене страх погаси́в, отче мудре, совершенною любовию Господа своего,/ при́сно поя́ во вся веки.
Якоже вторы́й Ено́х к Богу преше́д,/ от Него прия́т бысть, отче, и с Вы́шними ликостоя́нии водворя́яся пое́ши:/ вся дела́ Господа пойте и превозноси́те во вся веки.
Ныне на Небесех нетле́нных даро́в от Бога наслаждаяся/ и Трисолнечныя Его светлости исполняяся, Трифоне блаженне,/ певцы́ своя молитвами твоими страстныя мглы избави,/ поющия и превознося́щия Господа во вся веки.
Богородичен:
Древнюю клятву разреши́ла еси, Пречистая, неизрече́нным словом Бога Слова заче́ншая,/ воплоще́нна из Тебе за милосердие, Владычице, земноро́дных спасение,/ егоже превозно́сим во вся веки.
Ин
Ирмос: Ру́це распросте́р Дании́л,/ львов зия́ния в ро́ве затче́,/ огненную же силу угаси́ша, доброде́телию препоя́савшеся,/ благоче́стия рачи́тели/ о́троцы, взыва́юще:/ благословите вся дела Господня Господа.
Яко пресве́тлое у́тро, просия́л еси,/ яко светоза́рная звезда, и яко вели́кое солнце, озари́л еси верных сердца́ чудесы́ твоими, Трифоне Богодухнове́нне,/ и души всех просвети́л еси Божественною благодатию, вопию́щих:/ вся дела благослови́те Господня Господа.
Глубоку я́зву врагу, ражда́ющу смерть, преблаженне, дал еси,/ егда благодатию Святаго Духа смиренну стяжа́л еси мудрость,/ высокому́дрый того нрав в землю смиря́я и се́ти душетле́нныя его попира́я.
Ви́дети ра́йскаго блаженства и ве́чнующаго наслаждения, святе, сподо́бився,/ святых све́тлости зри́ши и радостно с ними всегда пое́ши:/ вся дела благослови́те Господня Господа.
Место во обители твоей безво́дное, якоже вторы́й Моисе́й, молитвами твоими многово́дно сотвори́л еси/ и цельбоно́сно показал еси приходя́щим с верою, че́рплющим, пию́щим и Христу зову́щим:/ вся дела благословите Господня Господа.
Богородичен:
Неду́говавшую тягото́ю лю́тых, смире́нную мою душу жаждою пали́му,/ Богоблагода́тная Владычице Чистая, напо́й водою спасения и здраву до конца покажи́, зову́щу:/ вся дела благословите Господня Господа.
Песнь 9
Ирмос: От Бога Бога Сло́ва,/ неизреченною му́дростию пришедшаго обнови́ти Ада́ма,/ я́дию в тле́ние па́дшаго лю́те,/ от святыя Девы неизреченно воплоти́вшагося нас ра́ди,/ ве́рнии, единому́дренно пе́сньми величаем.
Просвети́вся от Бога Слова по́стническою добро́тою, отче Три́фоне,/ оде́ян ри́зою нетле́ния и венча́н дарова́нии паче ума челове́ча,/ ныне предстои́ши Го́сподеви, ра́дуяся.
Во обители присноживо́тныя Господа своего всели́лся еси, преблаженне,/ иде́же апо́стольстии престо́ли, му́ченичестии собо́ри, преподобных собра́ния, пророческая ликования:/ с ними же тя величаем.
Всесве́тел показа́ся, Богоглагольниче, зарями Трисолнечнаго света озаряем,/ испроси́ от Христа Бога прегрешений разреше́ние и лю́тых избавление, и злых измене́ние,/ любовию тебе почитающим.
Богородичен:
Воплоти́тися благоизво́ли неизреченно Владыка всяческих из Тебе, Богородительнице Марие,/ соверше́н Бог и Человек, сохранив Тя прежде рождества, и в рождестве, и по рождестве Девою:/ Его в сугу́бом естестве́ величаем.
Ин
Ирмос: Ка́мень нерукосе́чный/ от несеко́мыя горы́, Тебе, Дево,/ краеуго́льный отсече́ся, Христос,/ совокупи́вый разстоя́щаяся естества́,/ тем, веселя́щеся, Тя, Богородице, велича́ем.
Возмо́гл еси о укрепля́ющем тя Господе, Трифоне Богомудре,/ вся вра́жия силы попра́ти и неверныя посрами́ти,/ темже и венец яко победоно́сец прия́л еси,/ и дерзнове́ние моли́тися Господу о нас, чтущих память твою че́стно.
Якоже от неистощи́маго источника, струи́ исцелений источа́еши, преподобне,/ и всякия болезни плотски́я и душе́вныя скве́рны силою Божественнаго Духа очищаеши,/ и благоче́стно наша напая́еши сердца и помышления, почита́ющих Тя.
Днесь всечестну́ю твою память, отче преподобне Трифоне, соверша́юще,/ соше́дшеся всяк во́зраст, тре́бующе твоея помощи и заступления, усе́рдно просим:/ поминай нас у Престола Господа Славы, чтущих священную память твою.
Троичен:
Взят еси ко оби́телем вечным Единосущныя Троицы, преподобне отче,/ и, взира́я у́мныма очи́ма, по достоя́нию к лико́м преподобных причте́ся,/ с ними же нас поминай, иже на земли тебе поминающих и пе́сньми всегда почита́ющих.
Богородичен:
Глас Архангельский вопие́м Ти, Чистая Дево:/ радуйся, клятвы разрушение, преподобных славо и мучеником похвало,/ пророков проповедание и человеков спасение.
Светилен:
Мирска́го сладостра́стия яко многомяте́жна избе́г, и неяде́нием плоть свою увядив,/ обнови́в же душе́вную кре́пость и славою Небесною обогати́вся, приснопа́мятне Трифоне,/ моли́ся о нас непреста́нно ко Господу.
Слава и ныне, Богородичен:
Кре́пкое Твое предстательство, Марие Богоукра́шенная,/ и све́тлая Твоя сла́ва по всей земли показася,/ о Тебе ныне хва́лимся и весели́мся, иму́ще Тя к Сыну и Богу Твоему Хода́таицу неусы́пную,/ молитвами Твоими спасемся.
На хвалитех стихиры на 4, глас 8. Подобен: О преславнаго чудесе́
Преподобне отче Трифоне,/ дар Богови избра́н сам себе принесл еси,/ бдение всено́щное и умиле́ние стяжа́в,/ поуче́ние Боже́ственно,/ конечное смирение,/ веру, надежду и любовь нелицеме́рну,/ трезве́ние и милосе́рдие,/ и́стинное безстра́стие/ и молитву показав светови́днейшу.
Преподобне отче Трифоне,/ во одея́ние и́стинное/ и спасения одежду/ благочестивым ра́зумом иски́й оде́ятися,/ худы́ми ру́бищи всегда/ свое тело покрывати не преста́л еси/ и обнажи́л еси нас обнажи́вшаго ко́зни,/ силою укрепляем Божественнаго Духа.
Преподобне отче, Трифоне блаженне,/ предочи́стив свою душу воздержа́нием,/ бысть честно́е и кра́сное/ Святому Духу обита́лище./ Темже лукавыя ду́хи отгоня́еши/ и неду́ги исцеля́еши,/ всегда притека́ющим к тебе:/ о нас, восхваляющих тя,/ Христови помолися.
Преподобне отче, Трифоне славне,/ облада́в страстьми́ душе́вными,/ начальник мнихом8 бысть,/ ко трудо́м воздержания сих наказу́я усердно,/ ихже и предста́вил еси Всеви́дцу, Слову Вседержителю,/ пожи́в житие нескве́рно, блаженне,/ с ними же нас всегда поминай,/ восхваля́ющих тя.
Слава, глас тойже. Самогласен:
Вопло́щшемуся Богу нашему от Девы Матере нас ради/ и обнищавшему, яко нищ,/ ду́хом себе самого́ принесл еси жертву жи́ву,/ и всесожже́ние приятно, всеблаженне, и дар че́стен,/ темже и прия́т Небесное наслаждение от Христа Бога,/ к Нему же присно моли́ся, мо́лимся, поми́ловати нас.
И́на стихира на славе, глас 8. Самогласен
Поем в пе́снех и све́тлостех,/ память твою, почитающе, отче Трифоне,/ яко многосве́тлая звезда возсия́ от востока/ и озари́л еси Вятскую страну́,/ от юности, премудре, мирски́й мяте́ж оставил еси/ и на ра́мо и́го ле́гкое восприя́л еси,/ яко преоби́дев тле́нная и долу влеку́щая мудрова́ния,/ и по Вы́шнему течению, преблаженне, радостно устреми́ся,/ в Незаходимая всели́ся Богосия́нно наш пастырь и́стинный,/ моли Христа Бога спасти́ся душа́м нашим.
И ныне, Богородичен, глас тойже:
Владычице, приими́ молитвы раб Твоих/ и изба́ви нас/ от всякия ну́жды и печа́ли.
|
|
Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...
Археология об основании Рима: Новые раскопки проясняют и такой острый дискуссионный вопрос, как дата самого возникновения Рима...
Таксономические единицы (категории) растений: Каждая система классификации состоит из определённых соподчиненных друг другу...
История создания датчика движения: Первый прибор для обнаружения движения был изобретен немецким физиком Генрихом Герцем...
© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!