Своеобразие русской архитектуры: Основной материал – дерево – быстрота постройки, но недолговечность и необходимость деления...
Двойное оплодотворение у цветковых растений: Оплодотворение - это процесс слияния мужской и женской половых клеток с образованием зиготы...
Топ:
Проблема типологии научных революций: Глобальные научные революции и типы научной рациональности...
Установка замедленного коксования: Чем выше температура и ниже давление, тем место разрыва углеродной цепи всё больше смещается к её концу и значительно возрастает...
Когда производится ограждение поезда, остановившегося на перегоне: Во всех случаях немедленно должно быть ограждено место препятствия для движения поездов на смежном пути двухпутного...
Интересное:
Отражение на счетах бухгалтерского учета процесса приобретения: Процесс заготовления представляет систему экономических событий, включающих приобретение организацией у поставщиков сырья...
Распространение рака на другие отдаленные от желудка органы: Характерных симптомов рака желудка не существует. Выраженные симптомы появляются, когда опухоль...
Мероприятия для защиты от морозного пучения грунтов: Инженерная защита от морозного (криогенного) пучения грунтов необходима для легких малоэтажных зданий и других сооружений...
Дисциплины:
2019-12-19 | 129 |
5.00
из
|
Заказать работу |
|
|
Приял еси, апостоле, над демоны непобедимую власть и силу/ о Имени Христове/ начала тьмы сих отгони́ти;/ и прошел еси землю, просвещая, якоже солнце, и вся страны́ научи́,/ первое, сла́вне, Христово пропове́дал еси спасительное пришествие.
Стих: Во всю землю изы́де вещание их/ и в концы вселенныя глаго́лы их.
Пе́рвей благости и естественному, и пребожественному житию́ подо́бяся,/ муж был еси благ, Иа́кове, по существу/ и благодати Божественныя сын именуем,/ нравов твоих благостию и ума чистотою/ Христов показался еси ученик и́скренний.
Стих: Небеса поведают славу Божию,/ творение же руку́ Его возвещает твердь.
Орга́н до́бре составлен Божественным окормлением, апостоле Иа́кове, быв,/ язы́ков званию ты вве́рился еси,/ к познанию Христову наставляя словесы́ и деянии,/ и вся просветил еси, испове́дати истинное Иисусово Божество,/ Спаса душ наших.
Слава, глас 5:
Верно торжествуем пречестны́й день/ твоея памяти, Иа́кове славне,/ не яко Алфе́ева тя сына, но яко апостола Христова почитающе/ и проповедника Того неизреченнаго воплощения,/ тем Владычню Престолу/ со Безплотными всегда предстоя и апостол и мученик лики,/ прилежно моли́ся спасти ны Спасителю и Богу нашему.
И ныне, Богородичен: Храм и Дверь еси́, / Пала́та и Престо́л Царе́в, / Де́во Всечестна́я, / Е́юже Изба́витель мой, Христо́с Госпо́дь, / во тьме спя́щим яви́ся, / Со́лнце Сый пра́вды, / просвети́ти хотя́, я́же созда́ по о́бразу Своему́ руко́ю Свое́ю. / Те́мже, Всепе́тая, / я́ко Ма́терне дерзнове́ние к Нему́ стяжа́вшая, / непреста́нно моли́ / спасти́ся душа́м на́шым.
|
Тропарь, глас 3:
Апостоле святый Иакове,/ моли Милостиваго Бога,/ да прегрешений оставление/ подаст душам нашим.
Слава, и ныне, Богородичен воскресен
Преподобному Андрони́ку поем на повечерии
Тропарь, глас 1:
Пустынный житель и в телеси́ Ангел и чудотворец показался еси,/ Богоносне отче наш Андрони́че,/ постом, бдением, молитвою Небесная дарования приим,/ исцеляеши недужныя и души верою притекающих к тебе./ Слава Давшему тебе крепость,/ слава Венчавшему тя,/ слава Действующему тобою всем исцеления.
Канон, глас 8
Песнь 1
Ирмос: Колесницегонителя фараоня погрузи/ чудотворяй иногда/ Моисейский жезл, крестообра́зно порази́в/ и разделив море,/ Израиля же беглеца́, пешеходца, спасе́,/ песнь Бо́гови воспевающа.
Предочи́стив твою душу, Андрони́че,/ до́блими добродетельми/ и Божественныя любве разжегся у́гльми,/ плотски́х уклонился еси распалений,/ ро́су бо Божественную свыше имел еси,/ тя орошающую всегда.
Владычним повелением повинуяся,/ яко патриарх иногда Авраам, отче,/ твою землю оставил еси/ и сродники небрег;/ жены́ же и богатства дале́че быв,/ и в пустыню, блаженне,/ вселился еси, уединя́ем.
Господню заповедь исполнил еси,/ вся прода́в твоя/ и нищим разда́в, имиже ку́плю би́сера обрел еси честна́го,/ и сей прием,/ обогатился еси обильно/ бога́тным ми́ров источением.
Богородичен:
Созидается волею во утробе Твоей/ Адамов Содетель/ и дланию носяй, Богородице, всяческая/ Твоими руками носи́тся, о страшнаго та́инства, и Младенец является,/ всех святых Господь.
Песнь 3
Ирмо́с: Утверждей в начале небеса разумом/ и землю на вода́х основа́вый,/ на камени мя, Христе, заповедей Твоих утверди,/ яко несть свят, паче Тебе, едине Человеколю́бче.
Изгна́н от Еде́ма советом Евиным Адам,/ ты же, веровав совету сопру́жницы твоея, му́дре,/ рая́ был еси внутрь/ и с нею радуешися всегда, блаженне Андрони́че.
Иже тайно и мудре устроя́я вся до́бре Слово и земныя ко спасению направля́я,/ от земли на Небеса/ любимыя преставляет дети ваша два,/ стезю́ праву являя вам.
|
О маловременней и тлеющей небре́гше любви,/ на земли́ сущим оста́вльше сию,/ связа́стеся любовию духовною, блаженнии,/ темже ныне водворяетеся, идеже праведных селения.
Богородичен:
Безсосужде́нно Херувим и Серафим пребо́льши,/ Яже Бога несказа́нно Рождшая,/ и земным клятву на благословение преложившая,/ песнь ми всегда да почитается,/ Та бо наше упование.
Седален, глас 8. Подобен: Премудрости:
Иго Господне ле́гкое вседушно на ра́мена восприем,/ Тому после́довал еси, Богоно́се Андрони́че,/ и мирских мяте́жей до́бре возненавидел еси,/ в пустыню, блаженне, усердно вселься,/ идеже течение постническое, отче, без порока совершил еси,/ Богу совокупля́яся,/ сего ради вопием ти:/ моли Христа Бога грехов оставление даровати чтущим любовию святую память твою.
Песнь 4
Ирмо́с: Услышах, Господи,/ смотрения Твоего та́инство,/ разумех дела Твоя/ и прославих Твое Божество.
По́ты трудов твоих, от плоти твоея ка́плющии, священнейше Андрони́че,/ в воню́ мира преложи́шася.
Якоже фи́никс высокора́сленный, ты в пустынях, отче, процве́л еси/ и Богу плодоноси́л еси сладчайшия болезни трудов твоих.
Сле́зными одожде́нии пустынную землю оросил еси,/ плодоносну же яви́л ее и душу твою болезньми постническими.
Богородичен:
Не истощив Господь Отеческих недр,/ в Твою вселися утробу, Отрокови́це, пречистую,/ и мир весь обнови́.
Песнь 5
Ирмос: У́тренююще вопие́м Ти,/ Господи, спаси ны:/ Ты бо еси Бог наш,/ разве Тебе иного не ве́мы.
Воспои́м Андрони́ка песньми вси вернии/ и того сопру́жницу Афана́сию прославим.
Отнюд, якоже есть писано, не дал еси сна твоима очи́ма,/ ни дремания твоима ве́ждома, Андрони́че.
Прослави ми́ры тя Господь, блаженне,/ твоя труды восприемый,/ яко жертву су́щие благоприятную
Богородичен:
Единаго от Троицы родила еси, Отрокови́це, страшно/ и млеко́м питала еси земных естество Питающаго.
Песнь 6
Ирмо́с: Ри́зу мне пода́ждь све́тлу,/ одея́йся све́том, яко ри́зою,/ Многомилостиве Христе Боже наш.
Естественная слабость ника́коже предложения притупи́,/ еже стяжа́ла еси к боле́знем, о преподобная, страдания.
|
Премени́вши одея́ние я́ве, естество утаи́ла еси,/ тем несумне́нно путь спасения совершила еси.
Уве́девши супруга твоего путьше́ствующа, емуже и последствовала еси,/ ника́коже что к нему беседовавши.
Богородичен:
Глас Гаврии́лов Тебе, Отрокови́це, ныне прино́сим:/ радуйся, Господь с Тобою, Благословенная, вопиюще Ти.
Кондак, глас 4:
Благоро́дия нравом тя честно похва́лим, Андрони́че,/ иже Господь в лик преподобным отцем сочета,/ яко воистинну благоро́дия Божественныя славы венец улучи́.
Песнь 7
Ирмо́с: Отроцы еврейстии в пещи́/ попра́ша пламень дерзнове́нно/ и на ро́су огнь преложи́ша, вопиюще:/ благословен еси, Господи Боже, во веки.
Дре́вле хвалящагося безмерно злоначальнаго одержа́ти всю тварь,/ яко пти́чицу ху́ду, низложи́л еси, силою защити́вся Духа и Креста́ всеоружием.
Нося на ра́мех крест твой, последовал еси Господу вседушно/ и славы Его получил еси Божественныя, яко испо́лнитель, Андрони́че, Того за́поведей.
Являет благодать ми́ров еже ко Господу твое дерзновение,/ вода́м бо лия́нию подобится, на спасение всегда верных пролива́ема.
Богородичен:
Да обожи́т мое естество́, Всесовершенный неизреченно младе́нствует,/ из Тебе, Чистыя, происходит, Иже словом приведы́й всяческая, и содержа́, и укрепляя.
Песнь 8
Ирмо́с: Царя Небеснаго,/ егоже поют во́н Ангельстии,/ хвали́те и превозноси́те во вся веки.
Слезными струя́ми напои́в твою душевную ни́ву,/ пожа́л еси еже от чудо дея́ний воздаяние бога́тное.
Остру́пльшуюся душу мою согрешеньми/ молитв твоих Божественным врачева́нием сию исцели́, уго́дниче Госпо́день.
Тро́ичен:
Пребезнача́льную, вернии, воспои́м благочестно Троицу Всесвятую,/ из не сущаго приведшую всяческая.
Богородичен:
Дании́л Тя прови́де, го́ру, Отрокови́це, несеко́мую,/ от неяже отсече́ся Камень, сокруши́вый хра́мы идольския.
Песнь 9
Ирмо́с: Вои́стину Богородицу/ Тя исповедуем,/ спасеннии Тобою, Дево Чистая,/ с Безплотными ли́ки Тя велича́юще.
|
Источаеши ми́ров благодать неистощимую/ и притекающим всем подае́ши верно неду́гов разрешение, отче Андрони́че.
Переложился еси от привре́менных, радуяся, к вышним и со отцы́ святыми вселився,/ нас, память твою творящих, отче, поминай всегда.
Приими́ мое пение, о дво́ице преподобных,/ и отдание ми подаждь твоим к Богу молением,/ прегрешений изба́вити мя.
Богородичен:
Прописа́ Твою утро́бу древле три о́троки не опали́вшая пещь, Отрокови́це Чистая,/ ибо неопа́льно прия́ла еси Огнь Божества.
Стихиры, глас 6. Подобен: Все отло́жше
Все отложи́вше/ житейское томление/ и богатство возненавидевше,/ и сладость текущую презре́вше,/ крест взя́сте,/ яко иго Божественное,/ и Христу после́довасте/ и к Небесному покою чудно вселистеся,/ в немже свеселя́щеся,/ поминайте нас, верою поминающих вы/ и любовию совершающих благоговейно/ священную и честну́ю память вашу, святии.
Весьма возлю́бльшая Тебе, Владыку, от души,/ во след Тебе потече́ дво́ица приснопамятная,/ и единосопру́жная,/ и вся красная, и ю́зу нерешимую, яко паучину, прето́рже,/ тем и получи Царствие Твое, Безсмертне./ Тех убо молитвами очищение, Щедрый, подаждь нам согрешений/ и яви́ ны вышшия страстей,/ смущающих нашу душу, Владыко, всегда.
Детей лише́ни бы́сте любезныя дружбы,/ по́двигом бо́льшим в житии пребывающе неуте́шни,/ глас испуща́сте до́блественнейший И́овль, взывающе:/ Господь даде́, Господь и паки взя,/ тем и желаемое вами дело удобно совершисте/ и к любезнейшим местом святым, радостно преходяще, яви́стеся,/ сопру́же священнейший.
Слава, и ныне, Богородичен:
Радуйся, ко́реню летора́сленный,/ радуйся, же́зле Божественный Ааро́нов,/ прозябы́й цвет неувядающий,/ благопло́дный раю́,/ древо жизненное,/ от ко́рене Иессе́ева, Чистая, процве́тши, Отрокови́це,/ и земны́я кормя́щи хлебом разумным./ Радуйся, багряни́це всечестна́я,/ всех Царя Богоневесто,/ увязе́ние светлое,/ архиереев благоле́пие./ Радуйся, едина Пречистая.
Крестобогородичен. Подобен тойже:
А́гнца Своего А́гница Нескверная древле/ и Непорочная Владычица/ на Древе Кре́стнем яко узре́,/ ма́терски восклицаше и, дивящися, вопияше:/ Чадо Сладчайшее,/ что зрение сие новое и преславное?/ како сонм безблагодатный суди́щу Пила́тову предаде́ Тя/ и осуждает на смерть, Живота всяческих?/ но воспеваю Твое неизреченное, Сло́ве, снисхождение.
На утрени
|
|
История развития пистолетов-пулеметов: Предпосылкой для возникновения пистолетов-пулеметов послужила давняя тенденция тяготения винтовок...
Адаптации растений и животных к жизни в горах: Большое значение для жизни организмов в горах имеют степень расчленения, крутизна и экспозиционные различия склонов...
Организация стока поверхностных вод: Наибольшее количество влаги на земном шаре испаряется с поверхности морей и океанов (88‰)...
Индивидуальные очистные сооружения: К классу индивидуальных очистных сооружений относят сооружения, пропускная способность которых...
© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!