Седален преподобнаго, глас 8. Подобен: Премудрости — КиберПедия 

Особенности сооружения опор в сложных условиях: Сооружение ВЛ в районах с суровыми климатическими и тяжелыми геологическими условиями...

Индивидуальные очистные сооружения: К классу индивидуальных очистных сооружений относят сооружения, пропускная способность которых...

Седален преподобнаго, глас 8. Подобен: Премудрости

2019-12-19 188
Седален преподобнаго, глас 8. Подобен: Премудрости 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

Отре́кся пло́ти Христа ра́ди/ и духовный явився народоводи́тель,/ услышал еси словеса тайных учений;/ монахов же явился еси правило пра́вости/ и стра́сти вся крепко попра́л еси./

Тем и демонов коварство до конца испепели́л еси;/ к Нему зря всегда, Богоносе Евфимие,/ моли Христа Бога грехов оставление даровати/ чтущим любовию святую память твою.

Слава, седален мученика, глас тойже:

Благодати словом верных умаща́я сердца́, мучениче Лукиане,/ страда́ти устро́ил еси и побеждати мучителя:/ и добре совершив течение Божественное,/ и по конце славы мучеников сподобился еси./ Тем сошедшеся, святое твое вси почитаем скончание,/ Спаса прославляюще:/ страстотерпче прехвальне,/ моли Христа Бога прегрешений оставление подати/ чтущим любовию святую память твою.

И ныне, Богородичен

Солнца о́блаче разумнаго,/ Божественнаго Света, светильниче златокова́нный, Нескве́рная, Небла́зная, Всенепорочная Владычице,/ омраче́нную душу мою ослепле́нием страстей,/ безстрастна зарею просвети́, молюся,/ и оскверне́нное мое сердце омы́й пото́ки умиления, покаяния же слезами/ и от тиме́ния мя очисти дел моих, да любовию зову Ти:/ Богородице Приснодево, моли Христа Бога прегрешений оставление подати ми,/ Тебе бо имею надежду, раб Твой.

Крестобогородичен:

Агнца, и Пастыря, и Избавителя/ Агница зря́щи на Кресте, восклица́ше, плачущи,/ и, горько рыдающи, вопия́ше:/ мир убо радуется, прие́мляй Тобою избавление,/ утро́ба же Моя гори́т, зрящи Твое распятие,/ еже терпи́ши за милосердие милости./ Долготерпели́ве Господи, милости бе́здно и источниче неисчерпа́емый,/ умилосердися и даруй согрешений оставление/ верою поющим Божественныя Страсти Твоя.

Песнь 4.

Канон преподобнаго, глас 2.

Ирмос: Пою́ Тя, слу́хом бо, Господи, услы́шах и ужасо́хся,/ до мене́ бо и́деши, мене ища заблу́ждшаго./ Тем многое Твое снизхожде́ние, еже на мя,/ прославляю, Многоми́лостиве.

Желание Божественное тя распали́, разгре́яв твое сердце,/ и желанная пости́гл еси до конца, Богому́дре отче,/ оста́вль земных пристра́стие,/ единосе́льник Вышних быв служи́телей.

Ласка́ния сопру́жницы, преподобне, попра́л еси всеобра́зно;/ вни́де бо раче́ние Содетеля в тя, Богомудре, тепле,/ и соде́янных мрачная желания до конца отри́ну.

На па́жить чи́сту возгна́л еси воздержания стадо твое, отче,/ и ко источнику привел еси то́е нему́тному безстрастия,/ мысленныя зве́ри побеждая,/ еже и ныне молитвами твоими спаса́й.

Богородичен:

Се Тебе роди славят родов, якоже прорекла еси, Отроковице:/ Создателя бо была еси палата и Божественный храм,/ в немже вселися Высочайший, плотию обложен,/ да спасет нас.

Ин канон мученика, глас 4.

Ирмос: Седяй в славе на Престоле Божества,/ во о́блаце ле́гце,/ прии́де Иисус Пребожественный/ нетле́нною дла́нию и спасе́ зовущия:/ слава, Христе, силе Твоей.

Кре́пок на пре́лесть явился еси, блаженне,/ и многим обучи́тель к Божественным подвиго́м всегда́;/ терпением же мук некрепкую смирил еси, мучениче, крепость гордаго.

Распросте́рт на древе, и реме́нием растяга́емь,/ и гладом и жа́ждею многовре́менно умуча́емь,/ и тонкими чрепи́нами настрека́емь,/ претерпел еси, мучениче Христов достославне.

Закон Божественный пропове́дан, беззако́ннующих обрати́л еси/ и испи́ти усердно чашу мучения показал еси;/ с нимиже в Божественныя дворы́ вселился еси, насыща́яся древа жизни,/ всеприснопамятне.

Богородичен:

Из утробы Твоея возсия́в Божественное Солнце,/ яже во тме многобожия, Отроковице, просвети́/ и в се́ни сме́ртней сущия осия́./ Емуже взываем: слава, Христе, силе Твоей.

Песнь 5.

Канон преподобнаго, глас 2.

Ирмос: Просвеще́ние во тьме лежа́щих,/ спасение отчаянных, Христе Спасе мой;/ к Тебе у́тренюю, Царю мира,/ просвети́ мя сиянием Твоим;/ иного бо, разве Тебе, бога не знаю.

Весь Богу прилежа́, отче,/ в пустынях мраз нощны́й претерпел еси до́блественне,/ и дневный нося́ вар;/ и был еси дом мудрости Божия/ добродетельным сия́нием многообра́зно украшаем.

Юношески наступи́в на поще́ние,/ чревонеи́стовства зми́я не прие́м советника, отче,/ но а́лчбою, и молитвами непреста́нными,/ и чистото́ю соедини́вся Богу,/ причастник был еси сла́дости лучшия.

Добродетелей возше́д на о́блаки,/ скрижа́ли прия́л еси, блаженне, написанныя рукою Божиею,/ и монашествующих множества научил еси/ вещественных всех оша́ятися,/ возводя́ на го́ру Божественнаго познания.

Богородичен:

Явилася еси, Чистая, Богопра́отцу лествица небесе́ высоча́е,/ имущи Создателя седяща./ Из Тебе бо Бог, воплощся, показася и совокупи́ разстоя́щаяся пре́жде./ Тем Тя Богородицу вернии славим.

Ин канон мученика, глас 4.

Ирмос: Нечести́вии не у́зрят славы Твоея, Христе,/ но мы Тя, Единоро́дне,/ Отеческия славы сияние Божества,/ от но́щи у́тренююще,/ воспеваем Тя, Человеколюбче.

Поже́г, преподобне, те́рние страстей по́том поще́ний,/ струя́ми погасил еси трудов твоих/ нечестия пещь доблемы́сленне,/ всеблаженне.

Непрекло́нен, облага́ем частыми боле́зньми, пребыл еси,/ к Богу взирая, свя́те, спасти могущему,/ Емуже в ру́це преложил еси духа твоего, веселя́ся.

Удали́вшияся Бога обличал еси злове́рныя,/ и, долгими болезньми и лю́тыми, славне, окружаемь, Христу прибли́жился еси,/ егоже страсть изобрази́л еси.

Богородичен

По рождестве нетле́нна пребыла́ еси, Чистая,/ и тления род человеческий, яко Бога Рождшая, свободи́ла еси;/ сего ра́ди верою Тя православно ублажаем.

Песнь 6.

Канон преподобнаго, глас 2.

Ирмос: Ко Господу от ки́та Ио́на возопи́:/ Ты ня возведи́ из глубины́ ада, молюся;/ да яко Изба́вителю, во гласе хвале́ния,/ и́стины же духом пожру́ Тебе.

Пострека́емь Владычнею любовию,/ оставил еси вся чу́вственная/ и Тому последовал еси,/ на ра́мена иго легкое взем мужески благоду́шия,/ тезоимените.

Нака́зан неизреченных знанию, блаженне,/ научил еси твое стадо Небесная му́дрствовати/ и страсте́й нашествия отгони́ твоими поуче́ньми.

Житие твое подобно Вышних сил, отче, бысть,/ дерзновение тебе даде́, еже держал еси всегда,/ страстей избавите твое стадо Христа умоли.

Богородичен

Разумев Твое неизреченное, Чистая, та́инство,/ го́ру приосене́нную Авваку́м Тя провозвести́;/ из Тебе бо Соде́тель за милосердие вопло́щся,/ древнее отъят изрече́ние.

Ин канон мученика, глас 4.

Ирмос: Пожру́ Ти со гла́сом хвале́ния, Господи,/ Церковь вопиет Ти,/ от бесо́вския кро́ве очи́щшися,/ ра́ди милости от ребр Твоих/ исте́кшею Кровию.

Немо́кренно мучений преше́л еси пучи́ну;/ Всесильною же десни́цею/ от глубины́ тело твое спасе́но бысть,/ лю́бящими тя, невре́дно, Богоблаженне, ви́димо.

От ки́това чрева Иону Изба́вивый тридне́вновавша,/ спасает и тя глубины́ морския,/ служа́щим морски́м звере́м,/ по днех три́десятих.

Любовию Христовою распаля́ем, славне,/ до смерти противоста́л еси мучи́телей, всемудре;/ сего ра́ди Царствия Небеснаго сподобился еси, веселяся.

Богородичен:

Чи́стую Тя Голубицу и Едину Нескве́рную/ Пречистое обре́те Слово/ и от Тебе родитися благоволи́, Пресвятая Богомати,/ Всенепорочная Дево.


Поделиться с друзьями:

Семя – орган полового размножения и расселения растений: наружи у семян имеется плотный покров – кожура...

Архитектура электронного правительства: Единая архитектура – это методологический подход при создании системы управления государства, который строится...

Автоматическое растормаживание колес: Тормозные устройства колес предназначены для уменьше­ния длины пробега и улучшения маневрирования ВС при...

Наброски и зарисовки растений, плодов, цветов: Освоить конструктивное построение структуры дерева через зарисовки отдельных деревьев, группы деревьев...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.013 с.