Вход, и чтения три преподобническая. — КиберПедия 

Индивидуальные очистные сооружения: К классу индивидуальных очистных сооружений относят сооружения, пропускная способность которых...

История создания датчика движения: Первый прибор для обнаружения движения был изобретен немецким физиком Генрихом Герцем...

Вход, и чтения три преподобническая.

2019-12-19 150
Вход, и чтения три преподобническая. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

На малой вечерни

На Господи, воззвах: стихиры, на 4, глас 7:

Явися день благоволения Божия/ и праздник веселия:/ стецемся убо, ве́рнии, на го́ру Поча́евскую/ и воспои́м всеблаженнаго И́ова,/ честну́ю память того совершающе.

Дрема́ния ве́ждома,/ ниже́ сна очи́ма твоима дал еси, преподобне,/ бо́дренными молитвами и постническим житием Господеви угождая,/ темже радостно совершаем память твою, всечестне.

Приидите, ве́рнии, на святую гору Поча́евскую,/ идеже угодник Божий/ подвизася в житии своем/ и от силы в силу восхожда́ше,/ и тому ныне помо́лимся,/ да во обителех Небесных водворився,/ мо́лится ко Господу о спасении душ наших.

Не может град укрытися, верху́ горы́ стоя́,/ ты же, преподобне,/ аще и в те́мней каменней пещере/ почива́еши нетленным телом твоим,/ обаче всех призываеши на гору Поча́евскую/ светлаго ради праздника твоего,/ моля́ Христа Бога спастися душа́м нашим.

Слава, и ныне, Богородичен, глас 6:

Всесвятая Богородице,/ во время живота моего не остави мене,/ человеческому предстательству не вве́ри мя,/ но Сама́ заступи и помилуй мя.

На стиховне стихиры, глас 6:

Память твою днесь пра́зднующе,/ преподобне отче наш И́ове, вопие́м ти:/ со Ангелы предстоя в дерзнове́нии мно́зе,/ о всех нас, отче, моли́ся ко Владыце Христу.

Стих: Блажен муж, бояйся Господа,/ в заповедех Его восхо́щет зело.

Утро и день све́тел,/ твой праздник явися,/ просвещая наша сердца́,/ верою хва́лящих честныя твоя подвиги,/ отче наш Иове.

Стих: Честна пред Господем/ смерть преподобных Его.

Яко солнце на земли,/ обре́т всечестну́ю икону Божия Матере/ на горе́ Поча́евстей,/ всесветлая звезда тоя́ показался еси;/ темже и нас, поющих тя,/ светом Богоразумия озари́,/ молитвами Богородицы, И́ове отче наш.

Слава, и ныне, глас тойже:

Все упование мое/ на Тя возлагаю, Мати Божия,/ сохрани мя под кро́вом Твоим.

Тропарь, глас 4:

Многострада́льнаго пра́отца долготерпе́ние стяжав,/ Крести́телеву воздержанию уподобляяся,/ Божественныя же ревности обою́ приобщался,/ тех имена́ достойно прияти сподобился еси/ и истинныя веры был еси пропове́дник безбоя́знен;/ темже монахов множества ко Христу привел еси,/ и вся люди в Православии утвердил еси,/ И́ове преподобне отче наш,/ моли́ спасти́ся душа́м нашим.

Слава, и ныне: Е́же от ве́ка утае́ное / и А́нгелом несве́домое та́инство, / Тобо́ю, Богоро́дице, су́щим на земли́ яви́ся Бог, / в несли́тном соедине́нии воплоща́емь, / и Крест во́лею нас ра́ди восприи́м, / и́мже воскреси́в первозда́ннаго, / спасе́ от сме́рти ду́ши на́ша.

На велицей вечерни

На Господи, воззвах: стихиры на 8, глас 1:

Прииде день памяти твоея, И́ове преславне,/ и Волынская земля радости исполня́ется,/ яко твоим научением во Православии утверди́вшися/ и твоими по́двиги благочестию научи́вшися,/ на твоя же молитвы упова́ющи:/ и́миже, отче преподобне, испроси ми́рови мир/ и душа́м нашим велию милость.

Во славней памяти твоей, угодниче Христов,/ монашестии собори ликовствуют/ и о Богоугоднем житии ре́вностию распаляются,/ твоим же нетле́нным моще́м покланяющеся,/ яко живущему ти с нами восклицают:/ отче И́ове, милостиве и Богоуветливе,/ испроси у Господа ми́рови мир и душа́м нашим велию милость.

Кто не подивится твоему долготерпели́вому житию́,/ отче преподобне,/ во трие́х бо обителех твоя преславная дея́ния проповедашася,/ пост же, и слезы, и бдение,/ в пещере себе заключе́ние/ и во всем себе непощаде́ние,/ но ко братии любовь ми́лующая,/ та́тем прощение/ и всем людем доброе научение.

Ины стихиры, глас 2:

Ки́ими похвальными венцы/ увязе́м преподобнаго И́ова,/ веры Православныя учителя и ратобо́рца,/ Божественных Писаний глаша́тая,/ отеческих же Преданий списа́теля,/ но и тяжких служб исполнителя,/ земли копанием и древе́с сажде́нием/ себе смирявшаго и всем образ послуша́ния бывшаго;/ сего ныне нетленною славою/ венчает Христос Бог наш,/ имеяй велию милость.

Ки́ими достойными благодареньми прославим И́ова,/ Поча́евскую похвалу и всея страны Российския украшение,/ той бо молитвами своими Небесный свет в пещеру низведе́,/ той и по преставлении своем с Небесе является/ и молитву возносит о напа́ствуемых людех,/ тамо бо славою венчает его Христос Бог наш,/ имеяй велию милость.

Ки́ими умиле́нными слезами/ сокруши́м растле́нная сердца́ наша,/ зряще И́ова нетленное тело,/ еже по смерти, аки живо, сохраняется,/ но во вре́мя жития его, аки мертво, пребываше,/ посто́м и бдением изнуряемо,/ того убо подвиго́м подража́ти потщимся,/ да и нас во грядущем житии́ помилует Христос Бог наш,/ имеяй велию милость.

Слава, глас 3:

Твоим словесе́м, Господи,/ после́довав, И́ов преподобный/ вся кра́сная мира сего во уме́ты вменил есть/ и, о ю́ности своей неради́в,/ измла́да монашескому послуша́нию вдаде́ся,/ темже де́монския ко́зни победив,/ адама́нт кре́пок православнаго благочестия явился есть,/ всю же страну сию своими по́двиги просвещает,/ того молитвами ду́ши на́ша пощади́/ и да́руй нам по́мысл добрый/ еже прежде конца покаяния.

И ныне, Богородичен: Ка́ко не диви́мся / Богому́жному Рождеству́ Твоему́, Пречестна́я? / Искуше́ния бо му́жескаго не прие́мши, Всенепоро́чная, / родила́ бо еси́ без Отца́ Сы́на пло́тию. / Пре́жде век от Отца́ рожде́ннаго без ма́тере, / ника́коже претерпе́вшаго измене́ния, / или́ смеше́ния, или́ разделе́ния, / но обою́ существу́ / сво́йство це́ло сохра́ншаго. / Те́мже, Ма́ти Де́во Влады́чице, / Того́ моли́ спасти́ся душа́м, / правосла́вно Богоро́дицу испове́дающих Тя.

На утрени

Слава, и ныне, Богородичен

Небесную дверь и кивот, всесвятую гору, светлый о́блак воспои́м,/ неопали́мую купину́, словесный рай, Евы воззвание, вселенныя всея великое Сокровище,/ яко спасение в Ней соделася миру и оставление древних согрешений./ Сего ради вопием Ей:/ молися Сыну Твоему прегрешений оставление даровати/ благочестно покланяющимся всесвятому Рождеству Твоему.

Степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен, глас 4: Честна пред Господем/ смерть преподобных Его. Стих: Что воздам Господеви о всех, яже воздаде ми. Евангелие от Матфея, зачало 43

Песнь 1

Ирмос: Посеченный несеко́маго пресече,/ и виде солнце землю, ю́же не виде;/ лютаго врага вода потопи́,/ и непроходи́мое про́йде Изра́иль;/ песнь же воспевашеся:/ Го́сподеви пои́м, славно бо просла́вися.

Ангела земнаго и Небеснаго человека, И́ова преподобнаго, Волы́нскую похвалу,/ достойно воспети помози́ ми, Слове Божий,/ презира́я моя прегрешения и подава́я слово у сто́м моим.

Был еси, преподобне, вои́стинну миру свети́льник пресветел, всем путь спасения показу́яй;/ темже и мне буди помощник,/ во еже прославити житие твое и умиле́ние стяжа́ти.

В дому́ роди́телей твоих пе́рвее познал еси Господа, Ио́ве славне,/ и, о́трок сый, разум соверше́н показал еси, егда монашеское житие изво́лил еси,/ вся же житейская провидев, Единаго Бога возлюбил еси.

Горе́ очи твои и душу вознося́, во обители Уго́рництей братию в Богоуго́днем житии́ скоро превозше́л еси,/ ху́ждша всех себе́ помышля́я и тем лучший Иису́су явля́яся,/ ста́рцем же и ю́ным образ быв прелюбе́знейший.

Добре тя на диа́волы во́инствовавша помышля́я, преподобне,/ своей стыжду́ся лености и множества грехов моих ужаса́юся:/ но твоими, святе, молитвами да́руй ми жела́ние благо́е,/ во еже прочее время жития моего в покаянии сконча́ти.

Богородичен:

Яко Божия Мати дерзнове́ние иму́щи к ро́ждшемуся из Тебе/ Единоро́дному Слову, и Отцу Собезнача́лъному, и Соесте́ственному Духу моля́щи не преста́й от бед спасти́, Всенепорочная,/ Тя, Богородицу, славящия.

Катавасия по уставу

Песнь 3

Ирмос: Утверди́ся сердце мое во Господе,/ вознесе́ся рог мой в Бозе моем,/ разшири́шася на враги моя уста моя,/ возвесели́хся о спасении Твоем.

Есть во мне, отче преподобне, добраго исправле́ния жела́ние,/ но искуше́ния лености побежда́ти не навыка́х, увы мне./ Обаче на помощь твою надеяся, уныния помыслы отгоня́ю,/ на твоя же взираю славныя подвиги.

Желе́зо наречеся род твой, И́ове преподобне, крепость души́ твоея предуказу́я;/ в пещере же ка́менне заключи́вся, яко зла́то сокрове́но, освятил еси место по́двиг твоих/ и го́ру Поча́евскую, яко стену ме́дяну, проти́ву врагов Православия явил еси.

Зело углуби́шася помышле́ния твоя яже о Небеснем Царствии,/ егда, еще отрок сый, Ангельский образ восприял еси;/ темже и священник быв Богу ве́рен,/ даже ныне моле́ния о людех возно́сиши, Иове преподобне.

Земля Га́лицкая ю́ностию твоею славится, и Ду́бенская обитель му́жеския подвиги твоя благовеству́ет,/ обитель же Поча́евская старостию твоею хва́лится и блаженною кончи́ною веселится,/ вся же вселенная о чудеса́х твоих радуется и ликовствует.

Иже подаеши блага́я всем, моля́щимся тебе, и мене́ припа́дающа не отри́ни, святче,/ но, покая́ние мое зря, даждь ми жития́ исправле́ние, ревность же вдохни́,/ еже подражати твоим Боголюбивым дея́нием.

Богородичен

Умерщвленный мой ум Животным действом из Тебе, Явльшимся миру, воздвигни, Чистая,/ и к жизни настави,/ Яже смерти двери разоршая Едина Рождеством Твоим.

Седален, глас 8:

Днесь исполня́ется радости обитель Поча́евская, твое Боголюби́вое житие́ прославля́ющи;/ днесь христоимени́тии лю́дие ревностию спасения просвещаются, зряще нетлением прославленныя мощи твоя, преподобне;/ днесь греховный отгоня́ются страсти, и по́мыслы покая́ния ду́ши наша объемлют,/ в нихже утверди всех, преславне, верно почитающих память твою.

Слава, и ныне. Богородичен:

Яко Всенепорочная Невеста Творца́, яко Неискусомужная Мати Изба́вителя,/ приятелище яко сущи Уте́шителя, Всепетая,/ беззакония мя суща скверное оби́телище и де́монов игра́лище в разуме бывша,/ потщися от тех злодейства мя избавити и светлое жилище доброде́телей соверши, Светоносная Нетленная,/ отжени облак страсте́й, и Вышняго причастия сподоби, и Света невечерняго молитвами Твоими.

Песнь 4

Ирмос: Пророк Авваку́м у́мныма очи́ма/ провиде, Господи, прише́ствие Твое,/ тем и вопияше:/ от ю́га приидет Бог./ Слава силе Твоей, слава снизхожде́нию Твоему.

И́ове преподобне, о всех моли́твенник буди теплый, твоему заступлению верующих,/ свое же окаява́ющих житие́ и на Божие милосердие упова́ющих,/ аще и прельще́ньми жития́ сего вда́ющихся.

Кто от человек не подиви́тся долготерпеливому житию́ твоему, отче,/ кто ли не прославит твоея о Православии ревности,/ ты бо, яко адама́нт крепок, еретико́м противостал еси,/ и истинныя веры пропове́дание словесы́ же и писа́ньми всем препо́дал еси.

Льва рыка́юща и и́щуща поглотити ду́ши спасаемых молитвою твоею победил еси, отче,/ но и тому служащия люди в покая́ние приводил еси,/ та́ти милосе́рдием твоим постыжда́я и вразумляя, грабители же обличе́ньми устраша́я/ и вся науча́я спасительному покая́нию.

Мрак души́ моея, отче, предста́тельством твоим разсей/ и светом заповедей Господних просвети́ мое окая́нное сердце,/ да и аз, твоим учеником последуя, тех части лише́н не пребуду,/ твою восхваляя святую память.

Богородичен

Бога, из Тебе воплоще́ннаго, моли́, непреложно,/ Еже бе пребывша и естественно Равна Отцу, и Духу Сопрестольна,/ прощение прегрешений и душ спасение поющим Тя верою дарова́ти.

Песнь 5

Ирмос: Мрак души́ моея разжени́, Светода́вче Христе́ Боже,/ начало ро́дную тьму изгна́в бе́здны,/ и даруй ми свет повеле́ний Твоих, Слове,/ да, у́тренюя, славлю Тя.

Наш еси вои́стинну предстатель и чудотворец пресветлый,/ взываше Диони́сий, обретый мо́щи твоя, тлению непричастны./ Мы же, сия лобыза́юще, вопием:/ наших скверн не возгнуша́йся, угодниче Божий, но твоими молитвами сия очи́сти.

Оправда́нием Божиим от юности, отче, научаемь,/ суеты́ житейския уклони́тися крепко возжелал еси, безмолвие же возлюбил еси:/ обаче велению Христову не противля́яся, притекающия к тебе Пра́вому испове́данию и Ева́нгельскому житию́ научал еси.

Предстатель явился еси и по преставлении твоем стра́ждущим и скорбящим челове́ком:/ тако бо тя видеша людие, из гроба твоего исходя́ща и со Ангелы посреде церкве моля́щася./ О, чудо преславное воистинну! О, радость верным и утверждение!

Рачитель быв Небеснаго Царствия, о своем тамо вхожде́нии известву́ешися/ и кроме́ боле́зни и страха пресельник являешися лучшия жизни,/ братии же твоея учитель и упова́ние.

Сопутник житию́ моему буди, отче Иове,/ молитвою твоею огражда́й многомяте́жную мою душу/ и введи ю в Небесное Царство, твоими умиленную подвиги,/ Христу же покаянныя принося́щую слезы.

Богородичен

Тя стену иму́ще и предста́тельством Твоим соблюда́еми,/ Твоею Божественною славою хва́лящеся, Тя блажим:/ Ты бо, Всечистая, душа́м нашим источа́еши веселие и радование.

Песнь 6

Ирмос: Ио́ну в ки́те, Господи,/ единаго всели́л еси,/ мене же свя́зана мре́жами вра́жиими,/ яко от тли о́наго, спаси́.

Твердое упова́ние на предста́тельство твое возлагаю, преподобне, и верою молю́ся:/ даждь ми страсте́й лю́тых одоле́ние, смерти же непреста́нную память/ и блаженства желание грядущаго ве́ка.

Утвержда́ется тобою, преподобне, Святая Церковь,/ ересь же вся́кая посрамляется, обличе́ние иму́щи твоя многоцеле́бныя мо́щи,/ и жития́ твоего столе́тняго труды́, и болезни, и сле́зы, и пост, и плоти от косте́й отпаде́ние.

Фарао́на мысленнаго побеждаше Иов преподобный,/ послуша́нию всегда прилежа и обурева́емым на помощь приходи́ти не отрица́яся:/ и тако три обители учением своим просветив и по́двиги многими прославив,/ веселя́ше Спаса всех, Человеколю́бца.

Христову смире́нию подражаше Иов,/ егда нача́льство яко служе́ние всем прият и, игу́мен сый, в тяжких слу́жбах подвиза́шеся,/ бра́тии же бя́ше образ кротости, и трудолю́бия правило, и о молитве при́сное напомина́ние.

От скве́рных изба́ви мя страсте́й твоими молитвами,/ тех одоле́ние мне подавая Божественныя помощи при́сным призыва́нием,/ и на себе́ ненаде́янием, и брата моего неосужде́нием.

Богородичен

Вознесла́ еси всеистинно падшее челове́ческое существо́ во зра́це Божественнем,/ и Отца в равенстве видимаго Сына Неизменнаго, Богомати, без Семене во чреве поноси́вши.

Песнь 7

Ирмос: На по́ли Дейре/ иногда́ мучитель пещь поста́ви на мучение Богоно́сных,/ в нейже трие́ о́троды песносло́вяху Единаго Бога,/ тро́ично воспева́ху, глаго́люще:/ отцев Боже, благословен еси.

Люди православныя, тя блажащия, преподобне И́ове,/ укрепи на враги и о Церкви мирная глаголи в сердце их,/ всем единомыслие испроси у Бога, и друг ко другу любовь, и о Православии ревность.

Чашу жития́ Твоего пити, Господи, не могу аз, окая́нный,/ боя́знию скорбе́й обуреваемь и страстей сплетаемь тернием, обаче молюся:/ И́ова, Твоего угодника, молитвами помилуй мя/ и помози́ ми греховную отрясти ле́ность.

Широкий путь, поги́бель души преднося́щий, возненави́дев, И́ове преподобне,/ в тесней пещере заключился еси и те́снаго пути жизни в начальстве твоем не уклони́лся еси,/ день и нощь в молитве и трудех пребывая и научение здравое всем приходя́щим к тебе подавая.

Щедр был еси нищим, ка́ющимся же милостив и науче́ния требующим учитель кро́ток,/ Божественныя же мудрости любитель и Ева́нгельских за́поведей пропове́дник,/ книг же Божественных изда́тель и е́реси безбоязненный обличитель.

Богородичен

Марию Пречистую и Всесвятую восхвалим:/ То́ю бо благодать нам источа́ется паче ума даро́в, яко от потока Божественныя благости,/ Юже благочести́вым по́мыслом ныне ублажаем.

Песнь 8

Ирмос: Покрыва́яй вода́ми превыспренная своя,/ полага́яй морю преде́л песо́к/ и содержа́й вся,/ Тя пое́т со́лнце, Тя сла́вит луна́,/ Тебе прино́сит песнь тварь/ яко Соде́телю всех во веки.

Е́дущим и иду́щим во обитель твою безчисленным людем, ко твоим же моще́м припа́дающим,/ буди дарова́ний духовных пода́тель, телесных же боле́зней целитель/ и пред Спасом теплый о всех предста́тель,/ И́ове, земли Волы́нския славо и украше́ние.

Юноша те́лом, но старец умо́м в начале мона́шескаго жития твоего был еси, отче:/ состаре́вся же плотию, ю́ношескую бодрость в трудех явля́л еси,/ земли копа́нием и древес насажде́нием образ всем смиренному́дрия подава́я.

Явле́ние твое со Ангелы вкупе смиренную деву ужасаше,/ здравие же ученику твоему подава́ше и вся люди на славосло́вие Богови воздвиза́ше,/ Истинную же утверждаше в них веру и ерети́ческая отрева́ше нападе́ния.

Фимиа́мом молитв твоих и мене облагоуха́й, Иове преславне,/ моих грехов злосмра́дие тем отгоняя и упование на Господа вселяя в мою смра́дную душу,/ да благодатию Божиею очища́емь, воспою твое, преблаженне, крепкое заступле́ние.

Богородичен

Богороди́тельнице Всечи́стая, души моея язвы и греховныя стру́пы очи́сти,/ исто́чником омыва́ющи сущим из ребр Сына Твоего, и поте́кшими из тех, очища́ющи, струя́ми:/ к Тебе прибегаю и Тя призываю, Богоблагодатную.

Песнь 9

Ирмос: Благослове́н Господь Бог Изра́илев,/ воздви́гнувый рог спасения нам/ в дому́ Дави́дове, Отрока Своего,/ в нихже посети́ нас Восто́к с высоты/ и напра́вил ны есть на путь мира.

Иссо́пом благодати Божия окропи́ сердца́ наша, И́ове преподобне,/ твоим святым моще́м покланяющихся, да твоея ре́вности о вере причасти́вшеся,/ ко исполнению заповедей Христовых добре потщи́мся.

Псаломски взывати к Богу на земли не преставал еси, и девства твоего сосуд соблюл еси:/ темже на Небеси райския воспеваеши ныне песни со Ангелы и всеми святыми,/ люди же, на земли трудящимся, от Вышних назира́еши.

О, колйка жития́ твоего нетленная красота, о, ко́лика по смерти твоей чудеса и исцеления!/ Се бо земная оставив, воистинну сторйцею Небесная блага еще в житий,/ паче же во грядущем, по глаголу Христову стяжал еси.

О, ко́лико грехов наших мно́жество!/ Но сия превосхо́дит твоих молитв кре́пость, ихже не лиши нас, отче преподобне́ Иове,/ дру́же Христов и святых всех соприча́стниче,/ церковный столпе и о душа́х человеческих предста́телю тепле́йший.

Богородичен:

Зачала еси, Дево, без Семене, вся́ческая созда́вшаго Сло́во Бо́жие, кроме́ хотений плотски́х,/ и без нетления родила́ еси, без боле́зней ма́терних./ Тем Тя, Богородицу, и язы́ком, и се́рдцем испове́дающе, велича́ем.

На малой вечерни

На Господи, воззвах: стихиры, на 4, глас 7:

Явися день благоволения Божия/ и праздник веселия:/ стецемся убо, ве́рнии, на го́ру Поча́евскую/ и воспои́м всеблаженнаго И́ова,/ честну́ю память того совершающе.

Дрема́ния ве́ждома,/ ниже́ сна очи́ма твоима дал еси, преподобне,/ бо́дренными молитвами и постническим житием Господеви угождая,/ темже радостно совершаем память твою, всечестне.

Приидите, ве́рнии, на святую гору Поча́евскую,/ идеже угодник Божий/ подвизася в житии своем/ и от силы в силу восхожда́ше,/ и тому ныне помо́лимся,/ да во обителех Небесных водворився,/ мо́лится ко Господу о спасении душ наших.

Не может град укрытися, верху́ горы́ стоя́,/ ты же, преподобне,/ аще и в те́мней каменней пещере/ почива́еши нетленным телом твоим,/ обаче всех призываеши на гору Поча́евскую/ светлаго ради праздника твоего,/ моля́ Христа Бога спастися душа́м нашим.

Слава, и ныне, Богородичен, глас 6:

Всесвятая Богородице,/ во время живота моего не остави мене,/ человеческому предстательству не вве́ри мя,/ но Сама́ заступи и помилуй мя.

На стиховне стихиры, глас 6:

Память твою днесь пра́зднующе,/ преподобне отче наш И́ове, вопие́м ти:/ со Ангелы предстоя в дерзнове́нии мно́зе,/ о всех нас, отче, моли́ся ко Владыце Христу.

Стих: Блажен муж, бояйся Господа,/ в заповедех Его восхо́щет зело.

Утро и день све́тел,/ твой праздник явися,/ просвещая наша сердца́,/ верою хва́лящих честныя твоя подвиги,/ отче наш Иове.

Стих: Честна пред Господем/ смерть преподобных Его.

Яко солнце на земли,/ обре́т всечестну́ю икону Божия Матере/ на горе́ Поча́евстей,/ всесветлая звезда тоя́ показался еси;/ темже и нас, поющих тя,/ светом Богоразумия озари́,/ молитвами Богородицы, И́ове отче наш.

Слава, и ныне, глас тойже:

Все упование мое/ на Тя возлагаю, Мати Божия,/ сохрани мя под кро́вом Твоим.

Тропарь, глас 4:

Многострада́льнаго пра́отца долготерпе́ние стяжав,/ Крести́телеву воздержанию уподобляяся,/ Божественныя же ревности обою́ приобщался,/ тех имена́ достойно прияти сподобился еси/ и истинныя веры был еси пропове́дник безбоя́знен;/ темже монахов множества ко Христу привел еси,/ и вся люди в Православии утвердил еси,/ И́ове преподобне отче наш,/ моли́ спасти́ся душа́м нашим.

Слава, и ныне: Е́же от ве́ка утае́ное / и А́нгелом несве́домое та́инство, / Тобо́ю, Богоро́дице, су́щим на земли́ яви́ся Бог, / в несли́тном соедине́нии воплоща́емь, / и Крест во́лею нас ра́ди восприи́м, / и́мже воскреси́в первозда́ннаго, / спасе́ от сме́рти ду́ши на́ша.

На велицей вечерни

На Господи, воззвах: стихиры на 8, глас 1:

Прииде день памяти твоея, И́ове преславне,/ и Волынская земля радости исполня́ется,/ яко твоим научением во Православии утверди́вшися/ и твоими по́двиги благочестию научи́вшися,/ на твоя же молитвы упова́ющи:/ и́миже, отче преподобне, испроси ми́рови мир/ и душа́м нашим велию милость.

Во славней памяти твоей, угодниче Христов,/ монашестии собори ликовствуют/ и о Богоугоднем житии ре́вностию распаляются,/ твоим же нетле́нным моще́м покланяющеся,/ яко живущему ти с нами восклицают:/ отче И́ове, милостиве и Богоуветливе,/ испроси у Господа ми́рови мир и душа́м нашим велию милость.

Кто не подивится твоему долготерпели́вому житию́,/ отче преподобне,/ во трие́х бо обителех твоя преславная дея́ния проповедашася,/ пост же, и слезы, и бдение,/ в пещере себе заключе́ние/ и во всем себе непощаде́ние,/ но ко братии любовь ми́лующая,/ та́тем прощение/ и всем людем доброе научение.

Ины стихиры, глас 2:

Ки́ими похвальными венцы/ увязе́м преподобнаго И́ова,/ веры Православныя учителя и ратобо́рца,/ Божественных Писаний глаша́тая,/ отеческих же Преданий списа́теля,/ но и тяжких служб исполнителя,/ земли копанием и древе́с сажде́нием/ себе смирявшаго и всем образ послуша́ния бывшаго;/ сего ныне нетленною славою/ венчает Христос Бог наш,/ имеяй велию милость.

Ки́ими достойными благодареньми прославим И́ова,/ Поча́евскую похвалу и всея страны Российския украшение,/ той бо молитвами своими Небесный свет в пещеру низведе́,/ той и по преставлении своем с Небесе является/ и молитву возносит о напа́ствуемых людех,/ тамо бо славою венчает его Христос Бог наш,/ имеяй велию милость.

Ки́ими умиле́нными слезами/ сокруши́м растле́нная сердца́ наша,/ зряще И́ова нетленное тело,/ еже по смерти, аки живо, сохраняется,/ но во вре́мя жития его, аки мертво, пребываше,/ посто́м и бдением изнуряемо,/ того убо подвиго́м подража́ти потщимся,/ да и нас во грядущем житии́ помилует Христос Бог наш,/ имеяй велию милость.

Слава, глас 3:

Твоим словесе́м, Господи,/ после́довав, И́ов преподобный/ вся кра́сная мира сего во уме́ты вменил есть/ и, о ю́ности своей неради́в,/ измла́да монашескому послуша́нию вдаде́ся,/ темже де́монския ко́зни победив,/ адама́нт кре́пок православнаго благочестия явился есть,/ всю же страну сию своими по́двиги просвещает,/ того молитвами ду́ши на́ша пощади́/ и да́руй нам по́мысл добрый/ еже прежде конца покаяния.

И ныне, Богородичен: Ка́ко не диви́мся / Богому́жному Рождеству́ Твоему́, Пречестна́я? / Искуше́ния бо му́жескаго не прие́мши, Всенепоро́чная, / родила́ бо еси́ без Отца́ Сы́на пло́тию. / Пре́жде век от Отца́ рожде́ннаго без ма́тере, / ника́коже претерпе́вшаго измене́ния, / или́ смеше́ния, или́ разделе́ния, / но обою́ существу́ / сво́йство це́ло сохра́ншаго. / Те́мже, Ма́ти Де́во Влады́чице, / Того́ моли́ спасти́ся душа́м, / правосла́вно Богоро́дицу испове́дающих Тя.

Вход, и чтения три преподобническая.


Поделиться с друзьями:

История развития хранилищ для нефти: Первые склады нефти появились в XVII веке. Они представляли собой землянные ямы-амбара глубиной 4…5 м...

Состав сооружений: решетки и песколовки: Решетки – это первое устройство в схеме очистных сооружений. Они представляют...

Общие условия выбора системы дренажа: Система дренажа выбирается в зависимости от характера защищаемого...

Архитектура электронного правительства: Единая архитектура – это методологический подход при создании системы управления государства, который строится...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.084 с.