Молитва св. Трифону о работе. — КиберПедия 

Кормораздатчик мобильный электрифицированный: схема и процесс работы устройства...

Архитектура электронного правительства: Единая архитектура – это методологический подход при создании системы управления государства, который строится...

Молитва св. Трифону о работе.

2019-12-20 161
Молитва св. Трифону о работе. 0.00 из 5.00 0 оценок
Заказать работу

 Есть множество свидетельств того, как улаживались чудесным образом большие и малые проблемы у различных людей. Всем помогает искренняя молитва святому Трифону. Одни находили место новое, спасали семью от нищенства, другие избавлялись от врагов на службе. Не мог Трифон при жизни пройти мимо бедствующего, так и ныне с небес помогает. Только не стоит к нему обращаться за исполнением злого, эгоистического желания. Не получится ничего. К примеру, если захотите хорошего человека «подсидеть», то не надейтесь на молитву. Или когда желаете наказать обидчика (по вашим представлениям), то других путей поищите. Помните о смирении и доброте великомученика. Именно с такими чувствами к нему обращаться следует. Как осознаете, что испытание дано по силам, тогда только в храм идите. И о вере не забывайте. Из глубины сердца она идти должна.

Текст молитвы святому.

Трифону «О святой мученик Христов Трифон, оказывающий помощь скорую всем к тебе прибегающим! Услышь молящего тебя Господа раба (имя)! Ныне и на всякий час моли о нас, почитающих память твою, грешников недостойных, у Престола Господня. Ты, угодник Господа великими чудесами воссиял, исцеляя всех, обратившихся к тебе с верою. Ты заступался за всякого, кто в скорби пребывал. Ты к Господу обращался с молитвами, чтобы заступился Он за всякого, кто упоминает имя твое, во всех невзгодах и печалях. Чтобы избавлен был от всякого зла людского. И как ты дочь царя в Риме-граде исцелил от мучившего ее дьявола, так и меня защити от злого навета, беды, болезни, лукавого, козней вражеских. Моли Господа обо мне. Будь помощником в делах моих. Прогони от меня духов лукавых и злых. Проси у Господа для меня радости, прославляя Отца и Сына и Святого Духа. Аминь!»

 

В самых тяжелых случаях.

 Иной раз человеку требуется нечто большее, чем просто молитва. Акафист святому Трифону тогда нужно читать. Текст его есть в молитвослове. Рекомендуется сорок дней подряд перед иконой святому читать его, мысленно прося о помощи. Хорошо, если любящие люди согласятся по доброй воле помочь в эту минуту. Акафист, по сути, является гимном. Его сила в гармонии. Когда возносится он несколькими людьми, то голоса их, переплетаясь, силу получают необыкновенную. А когда от порчи просят защитить, то в монастырь едут. Там Акафист поют монахи. Они просят святого Трифона о конкретном человеке. Тому, как правило, легче становится.

Молитва Трифону от порчи.

Еще к великомученику принято обращаться для защиты от дьявола. В народе такая ситуация, когда черные силы стараются душой овладеть, называется порчей. С ней просто необходимо справляться. Вот молитва великомученику Трифону, помогающая в таких случаях. «О святой Трифон! О мученик Христов! Услышь сейчас нас рабов Божьих (имена) и заступись о нас перед Господом. Ты силою своею чудесной дочь царскую, дьяволом мучимую, исцелил. Так и нас спаси от козней лютых лукавого. Моли Господа сохранить нас во все дни жизни нашей. И когда срок придет последнего издыхания, моли Господа о нас. Чтоб позволил нам причастится его пречистого веселья и радости. Славим с тобою Отца Небесного! Аминь!»

 

Ин тропарь мученику Трифону Апамейскому

Глас 4

Пищи Божественныя, треблаженне,/наслаждаяся на Небесех неоскудно,/ славящих песньми память твою покрый/и сохрани от всякия нужды,/ отженй вредящих нивам животных,/ да тебе от любве вопием всегда:/ радуйся, Трифоне, мучеников укрепление.

Тропарь мученику Трифону Апамейскому

Глас 4

Мученик Твой, Господи, Трифон,/ во страдании своем венец прият нетленный от Тебе, Бога нашего,/ имеяй бо крепость Твою,/ мучителей низложи,/ сокруши и демонов немощныя дерзости./ Того молитвами// спаси души наша.

Кондак мученика Трифона

Глас 8

Тройческою твердостию/ многобожие разрушил еси от конец, всеславне,/ честен во Христе быв, и, победив мучители во Христе Спасителе,/ венец приял еси мученичества твоего/ и дарования Божественных исцелений,// яко непобедим.

 

КАНОН МУЧЕНИКУ ТРИФОНУ АПАМЕЙСКОМУ.

Глас 8

Песнь 1

Ирмос: Воду прошед, яко сушу, и египетскаго зла избежав, израильтянин вопияше: Избавителю и Богу нашему поим.

Воистину Божественныя на Небесех сладости наслаждаяся, яко непобедим страдалец, твоими молитвами душу мою избави от страстей смущения.

Глаголы Божественными огласився, совершил еси сия преславне деятельно, святыню возлюбив и целомудрие облобызав.

Был еси истинно пастырь, пасый души твоея в мудрости помышления, души обращая заблуждающия и Богу приводя, славне.

Богородичен: Просвещаеши мя сиянием мысленным, осияние славы рождшая Отчее, Всенепорочная Отроковице, и мрак греховный разори.

 

Песнь 3

Ирмос: Ты еси утверждение притекающих к Тебе, Господи, Ты еси Свет омраченных, и поет Тя дух мой.

Притупил еси силу гордаго, славный мучениче Христов, свыше одеявся силою.

Плотию обложен, шатания безплотнаго угасил еси врага и воплощеннаго Бога Слова проповедал еси.

Единым токмо пришествием твоим духи лукавствия отгоняются, Духа Святаго гоними благодатию.

Богородичен: Имея Тя помощь, не постыждуся, Пречистая Мати Божия, имея Тя предстательницу Жизни моея, спасуся.

 

Седален, глас 4

Болезньми, блаженне, наслаждаяся плотскими, Божественную и неболезненную пищу достойно восприял еси, венец безсмертия от Бога прием. Темже и исцелений реки источаеши любовию прибегающим, мучениче, в кров твой.

 

Песнь 4

Ирмос: Услышах, Господи, смотрения Твоего таинство, разумех дела Твоя, и прославих Твое Божество.

Зрящих удивил еси терпения, блаженне, твердостию: муки бо претерпел еси, яко в чуждем стражда телеси, мудре Трифоне.

Питался еси, блаженне, ранами болезней, биемь, ныне же наслаждаешися чистее, присносущныя славы насыщаяся.

Стружему телеси твоему железных ногтей остротою, вжиляшеся, чудне, твоея души крепость Божественною благодатию.

Богородичен: На Тя упование мое все возлагаю, Мати Дево: душу мою сохрани, яже Бога рождшая, Спаса моего.

 

Песнь 5

Ирмос: Утренююще, вопием Ти: Господи, спаси ны, Ты бо еси Бог наш, разве Тебе, иного не вемы.

Кумиры прелестныя упразднил еси, страстотерпче, токмо бо возлюбил еси Христову образу покланятися.

Разумев пресветлую, славне страстотерпче, благодать Бога нашего, тоя ради пострадал еси.

Божественною озарився благодатию, усердно, страдальче, Христа ради пострадал еси.

Богородичен: Неизреченно бысть зачатие Твое, и Рождество несказанно: пребыла бо еси Чистая Приснодева.

 

Песнь 6

Ирмос: Очисти мя, Спасе, многа бо беззакония моя, и из глубины зол возведи, молюся, к Тебе бо возопих, и услыши мя, Боже спасения моего.

Изсушив мерзкия жертвы, и приношения скверная, и неистовства идольская, твоими кровьми, славне, напоил еси вся церковная благородная, Трифоне, прозябения.

Струпи мученичестии, яко миро, благоухают, кровь страдалец источает исцеления, останцы же тела души освящают верою касающихся им.

Богородичен: Яко одушевлен кивот, прияла еси Слово Безначальное, яко Святое Святилище, Зиждителя вместила еси, яко Престол огнезрачен, носиши Владыку, Богомати, всея твари.

 

Песнь 7

Ирмос: От Иудеи дошедше, отроцы, в Вавилоне иногда верою Тройческою пламень пещный попраша, поюще: отцев Боже, благословен еси.

Венценосец, ликуеши с лики мученик, веселяся, прелесть бо победив словом истинным, воспеваеши, радуяся: отец наших Боже, благословен еси.

Владыка всяческих Своими страданьми венчает мученика и сего водворяет в селех Небесных, зовуща и глаголюща: отец наших Боже, благословен еси.

Богородичен: Млада носящи Младенца, прежде всех век Бога, Всенепорочная, из Тебе воплощенна, не престай молящи спасти поющия: отец наших Боже, благословен еси.

 

Песнь 8

Ирмос: Седмерицею пещь халдейский мучитель, Богочестивым неистовно разжже; силою же лучшею спасены, сия видев, Творцу и Избавителю вопияше: отроцы, благословите, священницы, воспойте, людие, превозносите во вся веки.

Даже до усекновения и опаления, даже до кровепролития, даже и до смертныя кончины пострадал еси, сопротивляяся противу греху, мучениче Христов, ныне же, жизнь во Христе сокровенную прием, взываеши: священницы, благословите, людие, превозносите во вся веки.

На земли подвизался еси, с нечестивыми боряся, противу лестней и богоборней лести горце нудящим; на Небесех же, Трифоне, наслаждаешися, венец нося, и со Ангелы ликуеши, поя: отроцы, благословите, священницы, воспойте, людие, превозносите Господа во веки.

Мучительское изобличил еси безбожие, всемудре, и демонское богоборство угасил еси струями кровей твоих; в Троице Единаго Бога достолепне и чисте возвещая и чествуя, взывал еси: отроцы, благословите, священницы, воспойте, людие, превозносите во вся веки.

Богородичен: Глаголом Твоим последующе, ублажаем, Пречистая, Тя, Блаженную, плотию рождшую воистину Блаженнаго, Света живущаго незаходимаго, и Светонаставника, и Светодавца Владыку. Егоже отроцы благословят, священницы воспевают и превозносят во вся веки.

 

Песнь 9

Ирмос: Тя, неискусобрачную Матерь Бога Вышняго, Тя, паче ума рождшую словом воистину Бога, вышшую Пречистых сил, немолчными славословлении величаем.

Паче видимых мученическое чаяние полно безсмертнаго наслаждения: видится сих надежда, полна благоухания, и радости, и светлости неизреченныя. Темже достойно ублажаются.

Свет был еси вторый, к Свету первому приближився, зарею Его просвещаемь и воображаемь, Трифоне мудре, и Того подательными светлостьми сияя; тем тя вси ублажаем.

Явился еси неужасен в подвизех, страстотерпче, явился еси истинно тезоименит Божественней и святей пищи, еяже ныне восприемля и ясно наслаждаяся, спасение чтущим тя нам испроси.

Богородичен: Умертви мудрование, Богородительнице, плоти моея и оживи душевное умерщвление действом Истинныя Жизни, из Тебе рождшияся плотию за неизреченное благоутробие и спасение поющих Тя.

 

Светилен

Пищи наслаждаяся преславныя и Божественныя, Ангелом единожитель был еси, блаженне: гуси пасый в лузех, от Бога приял еси благодать исцелений, Трифоне великомучениче, исцеляти человеческия немощи и недуги.

 


Поделиться с друзьями:

Археология об основании Рима: Новые раскопки проясняют и такой острый дискуссионный вопрос, как дата самого возникновения Рима...

Общие условия выбора системы дренажа: Система дренажа выбирается в зависимости от характера защищаемого...

Биохимия спиртового брожения: Основу технологии получения пива составляет спиртовое брожение, - при котором сахар превращается...

Эмиссия газов от очистных сооружений канализации: В последние годы внимание мирового сообщества сосредоточено на экологических проблемах...



© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!

0.033 с.